Jump to content



techstores η οδυσσεια ενος τροφοδοτικου


Recommended Posts

1615292989850.png.2d7f1e33dc1530c3f69d5d90bc025940.png1615293059175.png.84e2d73c438b091ea9b0b8427eb233ed.png

για καποιο λογο το σουταρα χωρις να γραψω οσα ηθελα αλλα τεσπα, νομιζω ολοι καταλαβαινουν τι εχει παιχτει

 

Τωρα τι κανουμε? παμε εξυπηρετηση καταναλωτη ?

Έγινε επεξεργασία από Nick74
  • Like 3
  • Sad 1
  • Wow 1
Link to comment
Share on other sites

Ρωτάς Συνήγορο καταναλωτή. Έχουν γράψει κατά το παρελθόν συμφορουμίτες εδώ πέρα για την διαφορετικότητα της υποχρεωτικής εγγύησης που απορρέει από το νόμο και της εμπορικής που προσφέρεται προαιρετικά από κατασκευαστή/έμπορο. Ίσως έπρεπε να είχες απευθυνθεί απευθείας στην Corsair.

Με κάποια επιφύλαξη (δεν είμαι σίγουρος τι ακριβώς επιθυμείς, να τελειώνεις μια ώρα α;ρχύτερα ή κάτι άλλο) θα σου έλεγα να σκεφτείς την περίπτωση να επικοινωνήσεις, έστω και τώρα, απευθείας με την Corsair. Αναφέροντας το απαραδεκτο της καθυστέρησης, της έλλειψης ενημέρωσης και διαμαρτυρόμενος για την κατασταση.
 

Αυτό το πράγμα, να απαντούν στερεότυπα, μετά από αδικαιολόγητες καθυστερήσεις, «όταν έχουμε νέα θα σας ειδοποιήσουμε» (χωρίς να ειδοποιούν ποτέ αλλά να πρέπει εσύ να αναλάβεις πρωτοβουλία να ξαναρωτήσεις), με εξαγριώνει. Προτιμώ να μου έλεγαν κάτι αρνητικό, «δεν γίνεται, φταις εσύ, δεν έχει εγγύηση» κλπ παρά αυτή η κοροϊδία. Απορώ, δεν το καταλαβαίνουν;

  • Like 6
Link to comment
Share on other sites

πριν 1 ώρα, το μέλος salde έγραψε:

Αυτό το πράγμα, να απαντούν στερεότυπα, μετά από αδικαιολόγητες καθυστερήσεις, «όταν έχουμε νέα θα σας ειδοποιήσουμε» (χωρίς να ειδοποιούν ποτέ αλλά να πρέπει εσύ να αναλάβεις πρωτοβουλία να ξαναρωτήσεις), με εξαγριώνει. Προτιμώ να μου έλεγαν κάτι αρνητικό, «δεν γίνεται, φταις εσύ, δεν έχει εγγύηση» κλπ παρά αυτή η κοροϊδία. Απορώ, δεν το καταλαβαίνουν;

 

Αυτο ακριβως κι εμενα μου την εσπασε περισσοτερο απ ολα...

 

Τεσπα, παραδοξως, δε ξερω μηπως επαιξε ρολο και αυτο εδω το ποστ η αν ειδαν οτι ειμαι διατεθειμενος να το τεντωσω, αλλα οπως και να χει πριν κανα δεκαλεπτο με πηραν τηλεφωνο (κι ομως, το καναν! ) και μου δωσαν πιστωτικο γιατι λεει η corsair δε το φτιαξε...  Τι να πω? Οπως και να χει καναν αυτο που επρεπε αλλα θα ηταν πολυ επαγγελματικοτερο να το ειχαν κανει απο μονοι τους χωρις να φτανουμε σε προστριβες 

  • Like 4
Link to comment
Share on other sites

Ο πελάτης έχει δικαίωμα να ζητήσει από το ελληνικό κατάστημα εντός της διετίας είτε άμεση αντικατάσταση με ίδιο ή παρόμοιο προϊόν ή τα χρήματά του πίσω.. Μετά το πέρας της 2ετίας είναι εντελώς άκυρο να μιλάς με το ελληνικό κατάστημα. Μιλάς απευθείας με τον κατασκευαστή (ο οποίος ενίοτε αναλαμβάνει και τα μεταφορικά). Σου δίνει RMA # που μπορείς να παρακολουθείς κανονικά μέσω tracking (πότε παρέλαβαν το χαλασμένο, πότε το έλεγξαν, πότε σου στέλνουν την αντικατάσταση κτλ).

 

Το techstores, εφόσον επικαλείται ότι το έχει στείλει στην Corsair, μπορεί να σου δώσει το email που χρησιμοποίησαν και το RMA#. Αν έχεις αυτά τα δύο στοιχεία, μπορείς να κάνεις αναζήτηση στο επίσημο site της Corsair να δεις πού βρίσκεται το πράγμα και αν όντως έχουν στείλει το προϊόν στην Corsair. 

 

  • Like 4
Link to comment
Share on other sites

Μία ώρα πριν, το μέλος gdp77 έγραψε:

Το techstores, εφόσον επικαλείται ότι το έχει στείλει στην Corsair, μπορεί να σου δώσει το email που χρησιμοποίησαν και το RMA#. Αν έχεις αυτά τα δύο στοιχεία, μπορείς να κάνεις αναζήτηση στο επίσημο site της Corsair να δεις πού βρίσκεται το πράγμα και αν όντως έχουν στείλει το προϊόν στην Corsair. 

 

ναι, αλλα οπως εγραψα πιο κατω τελικα με πηραν και μου δωσαν πιστωτικο. Τωρα τι παιχτηκε ποιος ξερει?

Δε νομιζω να μη το στειλαν καθολου στην corsair, γιατι να καναν κατι τετοιο?

Έγινε επεξεργασία από Nick74
Link to comment
Share on other sites

πριν 1 ώρα, το μέλος gdp77 έγραψε:

Ο πελάτης έχει δικαίωμα να ζητήσει από το ελληνικό κατάστημα εντός της διετίας είτε άμεση αντικατάσταση με ίδιο ή παρόμοιο προϊόν ή τα χρήματά του πίσω.. Μετά το πέρας της 2ετίας είναι εντελώς άκυρο να μιλάς με το ελληνικό κατάστημα. Μιλάς απευθείας με τον κατασκευαστή (ο οποίος ενίοτε αναλαμβάνει και τα μεταφορικά). Σου δίνει RMA # που μπορείς να παρακολουθείς κανονικά μέσω tracking (πότε παρέλαβαν το χαλασμένο, πότε το έλεγξαν, πότε σου στέλνουν την αντικατάσταση κτλ).

 

Το techstores, εφόσον επικαλείται ότι το έχει στείλει στην Corsair, μπορεί να σου δώσει το email που χρησιμοποίησαν και το RMA#. Αν έχεις αυτά τα δύο στοιχεία, μπορείς να κάνεις αναζήτηση στο επίσημο site της Corsair να δεις πού βρίσκεται το πράγμα και αν όντως έχουν στείλει το προϊόν στην Corsair. 

 

Εάν στην απόδειξη αναγράφει επιπλέον διάρκεια εγγύησης από την υποχρεωτικά παρεχόμενη (πχ 5 χρόνια), προφανώς είναι απαιτητή και από το κατάστημα. Ούτως ή άλλως, από τη στιγμή που του ζήτησαν να τους το στείλει, έχουν αναλάβει και την ευθύνη κάποιας διεκπεραίωσης ή έστω αρνητικής απάντησης.

Πάντως κι εγώ αν μου έλεγαν να τους το στείλω με δικά μου έξοδα για να το στείλουν στην εταιρεία, μάλλον θα προτιμούσα να κάνω μόνος μου RMA, να έχω το κεφάλι μου ήσυχο :).

 

Όπως και να έχει, ο ΣτΚ αυτά τα έχει ψωμοτύρι, αφού έχεις παραστατικό και αλληλογραφία με την εταιρεία. Την επόμενη φορά @Nick74 μπορείς να κάνεις αρκετά νωρίτερα αίτημα διαμεσολάβησης.

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

Μια παρενθεση...

 

 Υποψιν ο ΣτΚ, εχει καθαρα χαρακτηρα μεσολαβητη και δεν μπορει να υποχρεωσει το καταστημα να κανει την οποιαδηποτε κινηση.

Προσφατα ειχα διαμαχη με καταστημα, ο ΣτΚ εκρινε οτι ειχα δικιο και το καταστημα ΕΠΙΣΗΜΑ απαντησε οτι διαφωνει και ειναι ετοιμο να παει δικαστηρια εαν χρειαστει.

 

 

  • Like 5
Link to comment
Share on other sites

16 minutes ago, YDinopoulos said:

Προσφατα ειχα διαμαχη με καταστημα, ο ΣτΚ εκρινε οτι ειχα δικιο και το καταστημα ΕΠΙΣΗΜΑ απαντησε οτι διαφωνει και ειναι ετοιμο να παει δικαστηρια εαν χρειαστει.

 

Στο οποίο δικαστήριο έχει βαρύτητα η γνωμοδότηση του ΣτΚ. Επίσης, η άρνηση του καταστήματος να συναινέσει οδηγεί στη δημοσίευση του πορίσματος με τα στοιχεία του δημόσια -αν και η δημοσιοποίηση των πορισμάτων από τον ΣτΚ γενικά έχει παγώσει.

  • Like 4
Link to comment
Share on other sites

Σε παρομοια περιπτωση με το συγκεκριμενο καταστημα πριν καποια χρονια. Ελεγαν οτι η καθυστερηση 2 μηνων ειναι λογο της asrock που κανει ελεγχο στη μητρικη. Κατι ειχε βρει υποτιθεται η asrock και ηταν δυσκολο να αποφασισει τι θα κανει κτλ. Με επισκεψη στο καταστημα της ξεφυγε της υπαλληλου(χωρις να ξερει μαλλον την τηλεφωνικη κουβεντα που ειχε προηγηθει μια μερα πριν με αλλο υπαλληλο/ιδιοκτητη?) οτι η μητρικη σταλθηκε εκεινη την ημερα. Απο οτι ειχα καταλαβει, ισως να περιμεναν να μαζεψουν αρκετες και να τις στειλουν ολες μαζι.

  • Like 3
  • Wow 1
Link to comment
Share on other sites

4 minutes ago, jax7480 said:

Ενημερωτικά και απο προσωπική εμπειρία. Είναι κάποιες εταιρείες με τις οποίες όταν ένα προϊόν τους χαλάσει, δεν ασχολείσαι ΚΑΘΟΛΟΥ με το κατάστημα.  

Δύο απο τις σίγουρες ειναι η Corsair και η Logitech.

Για logitech δεν ξέρω μια που ποτέ δεν μου χάλασε κάτι εντός εγγύησης. Για corsair όμως επιβεβαιώνω και εγώ ότι άπαξ και επικοινωνήσεις και σου δώσουν RMA number η διαδικασία είναι smooth. Δεν ξέρω για τροφοδοτικά, αλλά για μνήμες μου έστειλαν και courier κωδικό για να τις στείλω με δική τους χρέωση. Σε κάθε βήμα του RMA είχα πλήρη ενημέρωση μέσω tracking number.

Έγινε επεξεργασία από gdp77
  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

Τροφοδοτικό ολοκληρο με πληρωμενο κουριερ και κομμενο καλωδιο τροφοδοτικου με δικη μου υπαιτιοτητα και εστειλαν ολοκληρο πακετο με καλωδια δωρεαν χωρις κουβεντες.

Logitech ποντικια και πληκτρολόγιο χωρις επιστροφη του προβληματικου προϊοντος πισω.

Philips δεν θυμαμαι τι ακριβως ηταν, μια οικιακη συσκευη η οποια αλλάχτηκε παλι με επιστροφη της παλιάς αφου παραλαβαμε πρώτα την καινουρια.

  • Like 8
Link to comment
Share on other sites

2 minutes ago, god said:

και η AMD σε ryzen πρωτης γενιας που ειχε προβλημα σε compile ηταν πολυ γρηγορη στο RMA.

Ναι κάποια πρώτα κομμάτια μέχρι μια συγκεκριμένη εβδομάδα παραγωγής είχαν θέμα. Το είχε αναγνωρίσει η AMD.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

17 hours ago, jax7480 said:

Philips δεν θυμαμαι τι ακριβως ηταν, μια οικιακη συσκευη η οποια αλλάχτηκε παλι με επιστροφη της παλιάς αφου παραλαβαμε πρώτα την καινουρια.

στην Ελλάδα συνέβη αυτο; Είχα κακή εμπειρία με μια τοστιέρα με πρόβλημα και το service τους (τρίτη εταιρεία το service)

Link to comment
Share on other sites

Και με σκληρούς δίσκους, αν δεν έχει αλλάξει κάτι, νομίζω η επικοινωνία με WD και Seagate είναι προτιμότερη.

 

 

Η συμπεριφορά του μαγαζιού πάλι, ανεπίτρεπτη. Σαν να μίλαγες με αυτόματο τηλεφωνητή.

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

3 hours ago, salde said:

στην Ελλάδα συνέβη αυτο; Είχα κακή εμπειρία με μια τοστιέρα με πρόβλημα και το service τους (τρίτη εταιρεία το service)

 

Στην Ελλάδα, αλλά εχει περίπου 10 χρόνια και ειχα μιλησει απ'ευθείας με το support center στην Ολλανδία (νομίζω ήταν εκεί δηλαδή).

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Βάλτε και την EVGA μέσα, το γράφει στην συσκευασία με το που ανοίγεις να βγάλεις το προϊόν,
σου έχει μήνυμα→ επικοινωνία για RMA απευθείας μαζί τους XD
Για seasonic δεν γνωρίζω .

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Να μια ωραία ιδέα: Να ξεκινήσουμε ένα thread (το πρώτο post με πινακάκι) για τους κατασκευαστές που μιλάς απευθείας μαζί τους, σου δίνουν RMA, σου δίνουν κωδικό για δωρεάν courier και ενίοτε σου στέλνουν πρώτα το προϊόν αντικατάστασης και μετά τους στέλνεις το χαλασμένο (ΠΟΛΥ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ για όσους το κάνουν). Ευχαρίστως πληρώνω και κάτι παραπάνω στα προϊόντα που έχουν τέτοια κάλυψη.

 

Π.χ. αν τώρα τα παίξει η GPU μου, κυριολεκτικά "I am fucked" μολονότι έχω εγγύηση. Διότι αν θα χρειαστεί 1 μήνας για την αντικατάσταση (δεδομένου ότι το τοπικό κατάστημα αποκλείεται να με εξυπηρετήσει και να ήθελε - δεν θα έχει στοκ) θα μείνω αναγκαστικά χωρίς υπολογιστή και άρα δεν θα μπορώ να εργαστώ, πράγμα που δεν παίζει. Έχω ήδη σκεφτεί τέτοιο σενάριο και έχω καταλήξει στο ότι η άμεση αντίδρασή μου θα είναι να αγοράσω laptop ~800€ παρά να δώσω τα ίδια χρήματα για μια GPU.

  • Like 4
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.