Jump to content



Λογοκρισία και στην Ελλάδα;


anonymous-root

Recommended Posts

Αρχική απάντηση από kunoobidi

Ωραίος, Σωτήρη!

Να προσθέσω επίσης, ότι αν επικρατήσει το αγγλοσαξωνικού τύπου πτυχίο, τότε την έχουμε πολύ άσχημα. Θα διασπαστούν τα εγασιακά μας δικαιώματα καθώς θα εξειδικευόμαστε σε μια μόνο ειδικότητα με σκοπό να καύψουμε τις ανάγκες μιας συγκεκριμένης περιόδο. Μετά το πέρας αυτής, επέρχοται και ο κορεσμός του ''σπουδαγμένου'' και τα ΙΔΒΕ, ώστε να ειδικευτεί σε κάτι νέο, που θα καλύψει τις ανάγκες τις επόμενης εποχής.

Με λίγα λόγια, μια ζωή θρανία και εξετάσεις. Απαράδεκτο!

Και σε ότι αφορά τη ΔΑΠ, το μόνο που κάνει είναι να πηγαίνει κόντρα στις υπόλοιπες παρατάξεις, να ακολουθεί τη γενική γραμμή που τους δίνει η κυβέρνηση και να...δοιργανώνει τα καλύτερα προεκλογικά πάρτι. Όλα αυτά, πάντα, απροκάλυπτα...

Δηλαδή αν πάρεις ένα πτυχίο γενικής και αόριστης κατεύθυνσης π.χ. πληροφορικής, θα είσαι καλυμμένος για την υπόλοιπη ζωή σου, όσον αφορά την σχετικότητα του πτυχίου σου με την αγορά εργασίας;

Καλώς ή κακώς, πρέπει να μάθουμε να προσαρμοζόμαστε στις επιταγές τις εποχής μας. Είναι πολύ απλό. Πώς κάνουμε αναβαθμίσεις στους υπολογιστές μας για να μπορούμε να αντεπεξέλθουμε π.χ. στις απαιτήσεις των νέων παιχνιδιών που βγαίνουν; Κάτι παρεμφερές ισχύει με την εκπαίδευση. Σαφώς και κάποιος ιδιώτης δε θα προτιμήσει κάποιον που έχει πτυχίο πληροφορικής από το 1990 από κάποιον πού έχει πάρει πτυχίου π.χ. μηχανικού λογισμικού, γιατί ο ένας είχε διδαχθεί ότι ο υπολογιστής δουλεύει με διάτρητες κάρτες ενώ ο άλλος έχει διδαχθεί μεθόδους και συστήματα τα οποία είναι ζωντανά στην αγορά.

Όσον αφορά τα λεγόμενα του Σωτήρη, θα ήθελα να διαφοροποιηθώ στο θέμα τις λειτουργίας των ιδιωτικών πανεπιστημίων. Όταν γίνεται μια κίνηση, πιστεύω ότι θέλουμε να γίνεται για να καταφέρουμε κάτι καλύτερο, όχι για να οπισθοδρομήσουμε. Σαφώς και το πλαίσιο με το οποίο θέλουν να λειτουργήσουν τα ιδιωτικά πανεπιστήμια είναι ημιτελές και τυχοδιωκτικό, αλλά η δημιουργία και δεύτερου πόλου στην ανώτερη εκπαίδευση και ο ανταγωνισμός μεταξύ δημόσιων - ιδιωτικών πανεπιστημίων μπορεί να βοηθήσει στην αναβάθμιση της παιδείας. Πως μπορεί να γίνει αυτό; Με αξιολόγηση των καθηγητών και αποδέσμευση του μισθού τους από την χρονική κλίμακα προϋπηρεσίας που ισχύει μέχρι τώρα και να συνδέεται με την παραγωγικότητα του καθηγητή, τόσο σε θέματα έρευνας όσο και σε θέματα δημοσιεύσεων. Έτσι δεν καταργείται η μονιμότητα - που κάποιοι μπορεί να σπεύσουν να πουν ότι μπορεί να οδηγήσει σε κομματικές διώξεις, αλλά θα βοηθήσει το σύστημα της ανώτατης εκπαίδευσης να ξεφορτωθεί τους άχρηστους και αντιπαραγωγικούς καθηγητές, μειώνοντάς τους τον μισθό τους τόσο, που θα προτιμήσουν να πάνε να δουλέψουν αλλού από το να κάθονται και να μην κάνουν τίποτα. Αν επίσης το υπουργείο παιδείας εισάγει ένα σύστημα χρηματοδότησης (το οποίο θα καλύπτει και μέρος από την καταβολή διδάκτρων των φοιτητών όπως και υποτροφιών) δημόσιων/ιδιωτικών πανεπιστημίων ανάλογα με τους φοιτητές και την παραγωγή επιστημονικού έργου που κάνουν, τότε πιστέψτε με θα μπει νέφτι στο ορθό πολλών.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 127
  • Created
  • Last Reply
Αρχική απάντηση από astrolabos

Δηλαδή αν πάρεις ένα πτυχίο γενικής και αόριστης κατεύθυνσης π.χ. πληροφορικής, θα είσαι καλυμμένος για την υπόλοιπη ζωή σου, όσον αφορά την σχετικότητα του πτυχίου σου με την αγορά εργασίας;

Προφανώς. Διότι στο Πανεπιστήμιο, δεν θα μάθεις C, αλλά object oriented programming που τυχαίνει να είναι C, αλλά θα ξέρεις κι άλλες 2-3 γλωσσούλες, και μια γενικότερη άποψη. Στο ιδιωτικό, δύσκολα θα μάθεις αυτό που ΔΕΝ πουλάει (python, perl etc.). Οπότε όταν σε 10 χρόνια η C++ γίνει D++ (λέμε τώρα μια υπερβολή), θα σου πάρει n χρονικό διάστημα να προσαρμοστείς, ενώ αν έχεις μάθει μια τυφλή γνώση χωρίς υπόβαθρο (βλέπε light τμήματα) θα σου πάρει 10n να την μάθεις (αν τη μάθεις).

Αρχική απάντηση από astrolabos

Καλώς ή κακώς, πρέπει να μάθουμε να προσαρμοζόμαστε στις επιταγές τις εποχής μας. Είναι πολύ απλό. Πώς κάνουμε αναβαθμίσεις στους υπολογιστές μας για να μπορούμε να αντεπεξέλθουμε π.χ. στις απαιτήσεις των νέων παιχνιδιών που βγαίνουν; Κάτι παρεμφερές ισχύει με την εκπαίδευση. Σαφώς και κάποιος ιδιώτης δε θα προτιμήσει κάποιον που έχει πτυχίο πληροφορικής από το 1990 από κάποιον πού έχει πάρει πτυχίου π.χ. μηχανικού λογισμικού, γιατί ο ένας είχε διδαχθεί ότι ο υπολογιστής δουλεύει με διάτρητες κάρτες ενώ ο άλλος έχει διδαχθεί μεθόδους και συστήματα τα οποία είναι ζωντανά στην αγορά.

Από το 90, θα πρέπει να έχει και την ανάλογη προϋπηρεσία και στις ανάλογες θέσεις, το πτυχίο δεν είνια πανάκεια, πάντα έτσι γινόταν, σε μια δύσκολη δουλειά (πες προγραμματιστική) τι θα προτιμούσες να προσλάβεις, αυτόν που τελείωσε το 90, ξεκίνησε με διάτρητες και τώρα είναι kernel developer ή αυτόν που ξεκίνησε το 2002 και τώρα ξέρει πολύ καλά το Macromedia Dreamweaver MX και είχε μάθει και λίγη C στο "κολλέγιο"?

Αρχική απάντηση από astrolabos

Όταν γίνεται μια κίνηση, πιστεύω ότι θέλουμε να γίνεται για να καταφέρουμε κάτι καλύτερο, όχι για να οπισθοδρομήσουμε.

Εξαρτάται ποιος κάνει την κίνηση. Δυστυχώς εγώ, με τη μικρή εμπειρία μου, είμαι πολύ δύσπιστος για τα κριτήρια και τα standards αυτών που κάνουν τις κινήσεις.

Αρχική απάντηση από astrolabos

Σαφώς και το πλαίσιο με το οποίο θέλουν να λειτουργήσουν τα ιδιωτικά πανεπιστήμια είναι ημιτελές και τυχοδιωκτικό, αλλά η δημιουργία και δεύτερου πόλου στην ανώτερη εκπαίδευση και ο ανταγωνισμός μεταξύ δημόσιων - ιδιωτικών πανεπιστημίων μπορεί να βοηθήσει στην αναβάθμιση της παιδείας.

Βέβαια για λεφτά στα δημόσια ούτε λόγος, έχεις το ίδρυμα που πεθαίνει λόγω έλλειψης πόρων και το ιδιωτικό το γυαλιστερό που από πόρους δεν ξέρει τι έχει, επειδή δίνουν οι φοιτητές τα δίδακτρα. ’νιση μάχη! Πάντως ιδιωτικό και δυσκολία δεν υφίσταται. Και ξέρεις γιατί? Γιατί στην Ελλάδα αν πληρώνεις είσαι ο άρχοντας, οπότε εφ'όσον πληρώνεις, δεν μπορείς να κόβεσαι σε κάποιο μάθημα επειδή ο καθηγητής ζητάει τα κέρατά του, γιατί δεν συμφέρει οικονομικά. Οπότε πας σε πιο light παιδεία, με χαμηλά λιπαρά. Στην Ευρώπη δεν ξέρω πόσο καλά λειτουργούν τα ιδιωτικά πέραν της Αγγλίας, στην Αμερική το κάθε ίδρυμα είναι ψιλοανεξάρτητο απ' όσο ξέρω, αλλά με $15k το μάθημα για Harvard δεν ξέρω πόσοι από εδώ θα είχαν να τα δώσουν, είναι άλλα τα μεγέθη, άλλο το κοινό και άλλος ο τρόπος λειτουργίας, και υπάρχει πάντα μια πολύ δυνατή αγορά από πίσω, που στην Ευρώπη ούτε στα πιο τρελά μας όνειρα δεν υφίσταται. Γι' αυτό και από έρευνα, στας Ευρώπας δεν νομίζω ότι συγκρινόμαστε με την αντίπερα όχθη (πλην μεμονωμένων περιπτώσεων πάντα).

Εδώ έχουμε ένα Πανεπιστήμιο που είναι ανοικτό σε όλους, αρκεί να "τους κόβει", τουλάχιστον περισσότερο από το μέσο όρο. Το ιδιωτικό δεν είναι δυστυχώς ανοικτό σε όλους, αλλά δημιουργεί "κατηγορίες", με βάση το κεφάλαιο. Εμένα μου αρέσει που στο πανεπιστήμιο δεν μπαίνεις με τα λεφτά σου, παρ'όλο που έχω τελειώσει ιδιωτικό σχολείο.

Αρχική απάντηση από astrolabos

Πως μπορεί να γίνει αυτό; Με αξιολόγηση των καθηγητών και αποδέσμευση του μισθού τους από την χρονική κλίμακα προϋπηρεσίας που ισχύει μέχρι τώρα και να συνδέεται με την παραγωγικότητα του καθηγητή, τόσο σε θέματα έρευνας όσο και σε θέματα δημοσιεύσεων. Έτσι δεν καταργείται η μονιμότητα - που κάποιοι μπορεί να σπεύσουν να πουν ότι μπορεί να οδηγήσει σε κομματικές διώξεις, αλλά θα βοηθήσει το σύστημα της ανώτατης εκπαίδευσης να ξεφορτωθεί τους άχρηστους και αντιπαραγωγικούς καθηγητές, μειώνοντάς τους τον μισθό τους τόσο, που θα προτιμήσουν να πάνε να δουλέψουν αλλού από το να κάθονται και να μην κάνουν τίποτα. Αν επίσης το υπουργείο παιδείας εισάγει ένα σύστημα χρηματοδότησης (το οποίο θα καλύπτει και μέρος από την καταβολή διδάκτρων των φοιτητών όπως και υποτροφιών) δημόσιων/ιδιωτικών πανεπιστημίων ανάλογα με τους φοιτητές και την παραγωγή επιστημονικού έργου που κάνουν, τότε πιστέψτε με θα μπει νέφτι στο ορθό πολλών.

Μπα, ξέχασες κάποια βασικά θέματα αναδιάρθρωσης. Όπως το:

-> να παραμείνει η βάση του 10, όποιος δεν μπορεί να γράψει 10 να μην έχει την απαίτηση να μπει σε ΑΕΙ - ΤΕΙ (και ας το πάνε και 12, πάλι λογικό είναι).

-> να κλείσουν τα τμήματα καρναβαλιστών που δεν συμπληρώνουν φοιτητές

-> να πάρουν τα τμήματα από το κάθε βοϊδοχώρι (βλέπε Καλαμάτα - σπόντα ήταν αυτό) και να τα φέρουν στα αστικά κέντρα, και να πάψει η κυρα-Σούλα να διαμαρτύρεται ότι της πήρανε τους φοιτητές που έγδερνε με 100-200 ευρώ για υπόγεια γκαρσονιέρα στου διαόλου το κέρατο (δίπλα στο ΤΕΙ όμως πάντα). Γιατί το κύριο πλεονέκτημα των ιδιωτικών at the moment, δεν είναι η έρευνα που κάνουν και θα πάει κι ο νέος φοιτητής επειδή γουστάρει το development, αλλά το ότι είναι στην πόλη του.

Μετά από τα κεφαλαιώδη προβλήματα τεχνικής φύσης, έπονται και οι αξιολογήσεις και παρα-αξιολογήσεις (αλήθεια, πώς θα αξιολογήσεις έναν καθηγητή πανεπιστημίου, ως προς την έρευνα ή ως προς το μάθημα, εγώ ξέρω καταπληκτικούς καθηγητές με απίστευτες γνώσεις, που στο μάθημά τους κοιμόμουνα, και μετριότατους καθηγητές που το μάθημά τους ήταν απίστευτα ενδιαφέρον).

Link to comment
Share on other sites

Αρχική απάντηση από sotiris [Σήμερα, στις 17:46]

Προφανώς. Διότι στο Πανεπιστήμιο, δεν θα μάθεις C, αλλά object oriented programming που τυχαίνει να είναι C, αλλά θα ξέρεις κι άλλες 2-3 γλωσσούλες, και μια γενικότερη άποψη. Στο ιδιωτικό, δύσκολα θα μάθεις αυτό που ΔΕΝ πουλάει (python, perl etc.). Οπότε όταν σε 10 χρόνια η C++ γίνει D++ (λέμε τώρα μια υπερβολή), θα σου πάρει n χρονικό διάστημα να προσαρμοστείς, ενώ αν έχεις μάθει μια τυφλή γνώση χωρίς υπόβαθρο (βλέπε light τμήματα) θα σου πάρει 10n να την μάθεις (αν τη μάθεις).

Ναι, όπως και visual basic και άλλες νεκρές γλώσσες. Το πώς θα σου διδάξουν να κατανοήσεις τον προγραμματισμό και όχι να μάθεις παπαγαλία κάποιες γλώσσες, πιστεύω ότι ξεφεύγει από το θέμα μας.

Από το 90, θα πρέπει να έχει και την ανάλογη προϋπηρεσία και στις ανάλογες θέσεις, το πτυχίο δεν είνια πανάκεια, πάντα έτσι γινόταν, σε μια δύσκολη δουλειά (πες προγραμματιστική) τι θα προτιμούσες να προσλάβεις, αυτόν που τελείωσε το 90, ξεκίνησε με διάτρητες και τώρα είναι kernel developer ή αυτόν που ξεκίνησε το 2002 και τώρα ξέρει πολύ καλά το Macromedia Dreamweaver MX ™ και είχε μάθει και λίγη C στο "κολλέγιο"?

Τι σχέση έχει το Kernel Developing με το Dreamweaver;

Εξαρτάται ποιος κάνει την κίνηση. Δυστυχώς εγώ, με τη μικρή εμπειρία μου, είμαι πολύ δύσπιστος για τα κριτήρια και τα standards αυτών που κάνουν τις κινήσεις.

’μα ρίχνεις μορταδέλες στην κάλπη, συνήθως πέρνεις αυτό που σου αξίζει.

Βέβαια για λεφτά στα δημόσια ούτε λόγος, έχεις το ίδρυμα που πεθαίνει λόγω έλλειψης πόρων και το ιδιωτικό το γυαλιστερό που από πόρους δεν ξέρει τι έχει, επειδή δίνουν οι φοιτητές τα δίδακτρα. ’νιση μάχη! Πάντως ιδιωτικό και δυσκολία δεν υφίσταται. Και ξέρεις γιατί? Γιατί στην Ελλάδα αν πληρώνεις είσαι ο άρχοντας, οπότε εφ'όσον πληρώνεις, δεν μπορείς να κόβεσαι σε κάποιο μάθημα επειδή ο καθηγητής ζητάει τα κέρατά του, γιατί δεν συμφέρει οικονομικά. Οπότε πας σε πιο light παιδεία, με χαμηλά λιπαρά. Στην Ευρώπη δεν ξέρω πόσο καλά λειτουργούν τα ιδιωτικά πέραν της Αγγλίας, στην Αμερική το κάθε ίδρυμα είναι ψιλοανεξάρτητο απ' όσο ξέρω, αλλά με $15k το μάθημα για Harvard δεν ξέρω πόσοι από εδώ θα είχαν να τα δώσουν, είναι άλλα τα μεγέθη, άλλο το κοινό και άλλος ο τρόπος λειτουργίας, και υπάρχει πάντα μια πολύ δυνατή αγορά από πίσω, που στην Ευρώπη ούτε στα πιο τρελά μας όνειρα δεν υφίσταται. Γι' αυτό και από έρευνα, στας Ευρώπας δεν νομίζω ότι συγκρινόμαστε με την αντίπερα όχθη (πλην μεμονωμένων περιπτώσεων πάντα).

Εδώ έχουμε ένα Πανεπιστήμιο που είναι ανοικτό σε όλους, αρκεί να "τους κόβει", τουλάχιστον περισσότερο από το μέσο όρο. Το ιδιωτικό δεν είναι δυστυχώς ανοικτό σε όλους, αλλά δημιουργεί "κατηγορίες", με βάση το κεφάλαιο. Εμένα μου αρέσει που στο πανεπιστήμιο δεν μπαίνεις με τα λεφτά σου, παρ'όλο που έχω τελειώσει ιδιωτικό σχολείο.

Το δημ. πανεπιστήμιο πεθαίνει λόγω έλλειψης πόρων, ή οι καθηγητές που δεν τρώνε αρκετά; Να σου θυμίσω ότι η "διαμάχη" μεταξύ ΑΕΙ και ΤΕΙ για την ανωτατοποίηση ήταν καθαρά για τα λεφτά, για να μην χάσουν οι καθηγητάδες των πανεπιστημίων "τη κουτάλα μαζί με τα ζουμιά". Αν γίνει ένα ξεσκαρτάρισμα από τους χαραμοφάηδες, τότε με την κατάλληλη χρηματοδότηση από το κράτος και από τα αποτελέσματα των ερευνών που κάνουν, τότε θα βγούν από τη μιζέρια τους.

Μπα, ξέχασες κάποια βασικά θέματα αναδιάρθρωσης. Όπως το:

-> να παραμείνει η βάση του 10, όποιος δεν μπορεί να γράψει 10 να μην έχει την απαίτηση να μπει σε ΑΕΙ - ΤΕΙ (και ας το πάνε και 12, πάλι λογικό είναι).

-> να κλείσουν τα τμήματα καρναβαλιστών που δεν συμπληρώνουν φοιτητές

-> να πάρουν τα τμήματα από το κάθε βοϊδοχώρι (βλέπε Καλαμάτα - σπόντα ήταν αυτό) και να τα φέρουν στα αστικά κέντρα, και να πάψει η κυρα-Σούλα να διαμαρτύρεται ότι της πήρανε τους φοιτητές που έγδερνε με 100-200 ευρώ για υπόγεια γκαρσονιέρα στου διαόλου το κέρατο (δίπλα στο ΤΕΙ όμως πάντα). Γιατί το κύριο πλεονέκτημα των ιδιωτικών at the moment, δεν είναι η έρευνα που κάνουν και θα πάει κι ο νέος φοιτητής επειδή γουστάρει το development, αλλά το ότι είναι στην πόλη του.

Μετά από τα κεφαλαιώδη προβλήματα τεχνικής φύσης, έπονται και οι αξιολογήσεις και παρα-αξιολογήσεις (αλήθεια, πώς θα αξιολογήσεις έναν καθηγητή πανεπιστημίου, ως προς την έρευνα ή ως προς το μάθημα, εγώ ξέρω καταπληκτικούς καθηγητές με απίστευτες γνώσεις, που στο μάθημά τους κοιμόμουνα, και μετριότατους καθηγητές που το μάθημά τους ήταν απίστευτα ενδιαφέρον).

Συμφωνώ μαζί σου (περίεργο ε; :p )

Link to comment
Share on other sites

Βέβαια για λεφτά στα δημόσια ούτε λόγος, έχεις το ίδρυμα που πεθαίνει λόγω έλλειψης πόρων και το ιδιωτικό το γυαλιστερό που από πόρους δεν ξέρει τι έχει, επειδή δίνουν οι φοιτητές τα δίδακτρα. ’νιση μάχη! Πάντως ιδιωτικό και δυσκολία δεν υφίσταται. Και ξέρεις γιατί? Γιατί στην Ελλάδα αν πληρώνεις είσαι ο άρχοντας, οπότε εφ'όσον πληρώνεις, δεν μπορείς να κόβεσαι σε κάποιο μάθημα επειδή ο καθηγητής ζητάει τα κέρατά του, γιατί δεν συμφέρει οικονομικά. Οπότε πας σε πιο light παιδεία, με χαμηλά λιπαρά. Στην Ευρώπη δεν ξέρω πόσο καλά λειτουργούν τα ιδιωτικά πέραν της Αγγλίας, στην Αμερική το κάθε ίδρυμα είναι ψιλοανεξάρτητο απ' όσο ξέρω, αλλά με $15k το μάθημα για Harvard δεν ξέρω πόσοι από εδώ θα είχαν να τα δώσουν, είναι άλλα τα μεγέθη, άλλο το κοινό και άλλος ο τρόπος λειτουργίας, και υπάρχει πάντα μια πολύ δυνατή αγορά από πίσω, που στην Ευρώπη ούτε στα πιο τρελά μας όνειρα δεν υφίσταται. Γι' αυτό και από έρευνα, στας Ευρώπας δεν νομίζω ότι συγκρινόμαστε με την αντίπερα όχθη (πλην μεμονωμένων περιπτώσεων πάντα).

Εδώ έχουμε ένα Πανεπιστήμιο που είναι ανοικτό σε όλους, αρκεί να "τους κόβει", τουλάχιστον περισσότερο από το μέσο όρο. Το ιδιωτικό δεν είναι δυστυχώς ανοικτό σε όλους, αλλά δημιουργεί "κατηγορίες", με βάση το κεφάλαιο. Εμένα μου αρέσει που στο πανεπιστήμιο δεν μπαίνεις με τα λεφτά σου, παρ'όλο που έχω τελειώσει ιδιωτικό σχολείο.

Ειδικά στην Αμερική όμως πρέπει να προσέξεις τα εξείς:

1. Ένα από τα δέλεαρ για την στρατολόγηση στις ΕΔ τους, είναι η υποτροφία για σπουδές όπου θέλει ο καθένας.

2. Οι τράπεζες δίνουν δάνεια για να πληρωθούν τα υπέρογκα δίδακτρα μιας και ξέρουν ότι μόλις ο φοιτητής βγεί στην αγορά εργασίας, θα τα βγάλει πίσω...

3. Τα πανεπιστήμια είναι άμεσα συνδεδεμένα με την παραγωγή.. έχουν χορηγούς που δίνουν χρήματα για όφελος του ιδρύματος στο σύνολο σε αντάλλαγμα για την χρήση ορισμένων ανθρώπων..

4. Μεγάλες εταιρείες πχ Intel κάνουν κυνήγι εγκεφάλων από τα δημοτικά ακόμη και αναλαμβάνουν τις σπουδές των κορυφαίων υποψήφιων ειδικά για τους τομείς της έρευνας...

5. Μπορεί η βασική τους παιδεία να είναι λίαν επιεικώς του κ@λου, αλλά και μείς εκεί φτάνουμε άν δεν έχουμε φτάσει ήδη... τα πανεπιστήμιά τους όμως, δεν ασχολούνται με τον κανακάρι της κυρά κατίνας που έχει λεφτά... αυτός είναι ο αιμοδότης... ασχολούνται με τα άτομα που πραγματικά αποδίδουν κέρδη και φήμη στα ιδρύματα. Δεν δέχονται τον καθένα... με κάτω από την βάση αλλά δέχονται αυτούς που τα σκάνε ή αυτούς που το αξίζουνε ή αυτούς που το θέλουνε πραγματικά .....

Link to comment
Share on other sites

Καθαρά επηρρεασμένος από μερικές ώρες σε Total War Games, νομίζω ότι το ΚΚΕ δε θέλει να υπάρχουν ιδιωτικά πανεπιστήμια, όχι μόνο λόγω ιδεολογίας, αλλά γιατί πολύ απλά, σε βάθος χρόνου (δεκαετίας), το κρατικό-δημόσιο πανεπιστήμιο θα παρακμάσει τελείως, και ως γνωστόν, στα ιδιωτικά δεν παίζουν κομματισμοί (όπως στα δημόσια), πόσο μάλλον κομμουνιστικοί κομματισμοί. Καθώς το ΚΚΕ οφείλει σε μεγάλο βαθμό το (ανακυκλώμενων ψηφοφόρων) ποσοστό του στις ηλικίες 18-30 που ανήκουν σε πανεπιστημιακές κοινότητες, αν χάσει και αυτό, θα εξαλειφθεί τελείως.

Οι υπόλοιποι που το πολεμάνε (στην προκειμένη το ΠαΣοΚ) το πολεμάνε γιατί είναι αντιπολίτευση. Και η ΝΔ και το ΠαΣοΚ έχουν πολλές φορές στο παρελθόν ταχθεί υπέρ της ιδιωτικοποίησης.

Τα Total War σε κάνουν και βλέπεις τον κόσμο με άλλο μάτι :p

@oktech: Ελπίζω να μη συγκρίνεις τα επιτεύγματα των αρχαίων που ανέφερα με αυτά των τελευταίων πρωθυπουργών γιατί θα μας κυνηγάνε.

Link to comment
Share on other sites

Ρε συ gnzp, έχω έναν θείο, οδοντίατρος είναι, γαμώ τα παιδιά, όταν ήταν στην σχολή κόλλαγε αφίσσες για το Κόμμα.... μόλις τελείωσε και άρχισε να βγάζει 5 δραχμές, άρχισε να το αλλάζει... μετά από πόσα χρόνια δεν ξέρω, μέχρι και σε ψηφοδέλτιο της ΝΔ μπήκε....

Να χαρώ εγώ κομμουνιστές...

Και αυτός δεν είναι ο μόνος... έχουνε δει τα ματάκια μου κι αν έχουν δεί.....

Αλλά τί λέω... έχεις δεί κομμουνιστή ηγέτη να μή κυκλοφορεί με λιμουζίνα και να μήν είναι -αφού καταρεύσει το καθεστώς του- ζάμπλουτος?

όλα είναι ένα ψέμα .... λέει το λαικό τραγούδι....

Link to comment
Share on other sites

Αρχική απάντηση από gznp@oktech: Ελπίζω να μη συγκρίνεις τα επιτεύγματα των αρχαίων που ανέφερα με αυτά των τελευταίων πρωθυπουργών γιατί θα μας κυνηγάνε.

Νόμιζα ότι μίλαγες για τα δίδυμα.... ;)

Link to comment
Share on other sites

Έτσι είναι, γι αυτό και αναφέρθηκα σε ανακυκλώμενους ψηφοφόρους φίλε μου. Όταν έχεις 6-7% στις εκλογές, εκ του οποίου το 4-5% είναι νεολαίοι, είναι φυσικό επακόλουθο σε βάθος χρόνου να αποκτήσεις δύναμη. Εδώ όμως το 6-7% είναι σταθερό. Που σημαίνει ότι οι νέοι όταν γίνουν 30, βαφτίζονται γαλάζιοι ή λαχανί, ενώ από πίσω τα 18άρια μπαίνουν για να συμπληρώσουν το ποσοστό των 30ρηδων που έφυγε.

Και οδηγούμεθα στην ανακύκλωση.

Εννοείται ότι για αυτό ευθύνεται και ο σοβιετισμός του ΚΚΕ, αλλά αυτό είναι άλλο κεφάλαιο.

Όπως και να χει όμως, είμαστε σε μια όμορφη χώρα που τα στελέχη της αριστεράς σπουδάζουν τα παιδιά τους στις Η.Π.Α. και οι περιουσίες τους ξεπερνούν αντίστοιχες στελεχών της δεξιάς.

Όσο για το άσυλο που μιλήσατε πριν, το θεωρώ και λίγο άχρηστο, έτσι όπως έχει καταντήσει. Πλέον το άσυλο το χρησιμοποιεί η ακροδεξιά και η ακροαριστερά. Εννοείται πως δε θα ήθελα φαινόμενα αμερικανισμού (πυροβολισμούς στο δρόμο, SWAT teams να μπουκάρουν στο πανεπιστήμιο), αλλά καλό θα ήταν να υπάρξει και μία λύση στο όλο θέμα.

Δε συμφωνώ με την πλήρη κατάργηση, αλλά δε συμφωνώ και με την διατήρηση. Επειδή ήμουν στα τελευταία γεγονότα της Θεσσαλονίκης στην πόλη (τότε με τα έκτροπα της ΔΕΘ), το όλο σκηνικό είναι σκηνικό ντροπής. Δεν είναι "μόνο" ένα Multirama που κλέψανε, το θέμα.

Link to comment
Share on other sites

Αρχική απάντηση από gznp

Έτσι είναι, γι αυτό και αναφέρθηκα σε ανακυκλώμενους ψηφοφόρους φίλε μου. Όταν έχεις 6-7% στις εκλογές, εκ του οποίου το 4-5% είναι νεολαίοι, είναι φυσικό επακόλουθο σε βάθος χρόνου να αποκτήσεις δύναμη. Εδώ όμως το 6-7% είναι σταθερό. Που σημαίνει ότι οι νέοι όταν γίνουν 30, βαφτίζονται γαλάζιοι ή λαχανί, ενώ από πίσω τα 18άρια μπαίνουν για να συμπληρώσουν το ποσοστό των 30ρηδων που έφυγε.

Και οδηγούμεθα στην ανακύκλωση.

Εννοείται ότι για αυτό ευθύνεται και ο σοβιετισμός του ΚΚΕ, αλλά αυτό είναι άλλο κεφάλαιο.

Όπως και να χει όμως, είμαστε σε μια όμορφη χώρα που τα στελέχη της αριστεράς σπουδάζουν τα παιδιά τους στις Η.Π.Α. και οι περιουσίες τους ξεπερνούν αντίστοιχες στελεχών της δεξιάς.

Όσο για το άσυλο που μιλήσατε πριν, το θεωρώ και λίγο άχρηστο, έτσι όπως έχει καταντήσει. Πλέον το άσυλο το χρησιμοποιεί η ακροδεξιά και η ακροαριστερά. Εννοείται πως δε θα ήθελα φαινόμενα αμερικανισμού (πυροβολισμούς στο δρόμο, SWAT teams να μπουκάρουν στο πανεπιστήμιο), αλλά καλό θα ήταν να υπάρξει και μία λύση στο όλο θέμα.

Δε συμφωνώ με την πλήρη κατάργηση, αλλά δε συμφωνώ και με την διατήρηση. Επειδή ήμουν στα τελευταία γεγονότα της Θεσσαλονίκης στην πόλη (τότε με τα έκτροπα της ΔΕΘ), το όλο σκηνικό είναι σκηνικό ντροπής. Δεν είναι "μόνο" ένα Multirama που κλέψανε, το θέμα.

SWAT TEAMS..... me likes... .και μετά ταινία με τον Bruce Willis...

Link to comment
Share on other sites

Μην το γελάς, σε πανεπιστημιακό ίδρυμα στην Αμερική μετά την 9/11 μπούκαραν ειδικές δυνάμεις γιατί υπήρχε ύποπτος με φάκελο που πιθανόν μετέφερε άνθρακα. Τραυματισμοί, αναπνευστικά προβλήματα από το CS Gas, κάτι εγκαύματα από flashbangs και τελικά...άνθρακας ο θησαυρός...

Link to comment
Share on other sites

Αρχική απάντηση από gznp

Μην το γελάς, σε πανεπιστημιακό ίδρυμα στην Αμερική μετά την 9/11 μπούκαραν ειδικές δυνάμεις γιατί υπήρχε ύποπτος με φάκελο που πιθανόν μετέφερε άνθρακα. Τραυματισμοί, αναπνευστικά προβλήματα από το CS Gas, κάτι εγκαύματα από flashbangs και τελικά...άνθρακας ο θησαυρός...

Α καλα.... στην Ελλάδα μόνο με τανκς μπαίνεις σε πανεπιστήμιο μάγκα μου.,... κυριολεκτικά και μεταφορικα......

Link to comment
Share on other sites

Μακάρι να είχαμε απόψεις και από την πλευρά αυτών που κλείνουν τα σχολεία και τα πανεπιστήμια. Απ' ότι διάβασα κανείς δεν είναι ευχαριστημένος με τη χώρα στην οποία ζει. Μαζί κι εγώ. Στο τέλος όμως έχουμε πάντα αυτό που μας αξίζει. Σε όλους τους τομείς της ζωής μας.

Ζούμε σε μια χώρα που οι αγρότες κλείνουν το δρόμο γιατι δεν πουλάνε το βαμβάκι και οι βενζινοπώλες κλείνουν τα πρατήρια για να μην κόβουν αποδείξεις. Οι περισσότεροι ταξιτζίδες δεν μπορούν να πουν στα αγγλικα "θέλω αύξηση" κι ομως τη ζητούν κι αυτοι εκβιαστικά. Λογικό είναι μέσα στον παραλογισμό οι καθηγητές να κλείνουν τα σχολεία για να πάρουν περισσότερα λεφτά. Αύριο θα κλείσουν τα νοσοκομεία οι γιατροί για τον ίδιο λόγο. Μεθαύριο θα μας κόψει το ρεύμα η ΔΕΗ γιατί θα είναι αντίθετη στην ιδιωτικοποίησή της. Και σε μερικά χρόνια όλοι μαζί θα κλαίμε γιατί το συνταξιοδοτικό δεν άλλαξε σήμερα.

Προφανώς οι υγιείς δυνάμεις του τόπου βολεύονται από τον τσαμπουκά των καρκίνων. Οι σχολές κλείσαν επειδή το ήθελε η μειοψηφία. Όλοι μαζί όμως πήγαμε για καφε. Εξάλλου υπάρχουν και τα φροντιστήρια...

Ξέρουν ότι το ν+2 και η βάση του 10 είναι σωστά μέτρα, όμως δεν τους βολεύει... Οπότε θα τα βαφτίσουν προβλήματα, και θα τονίσουν σε οοοολους τους τόνους ότι είναι αδιάλακτοι με την κυρία Γιαννάκου. ’λλωστε για την δημοκρατία δεν "αγωνιστήκαν" στο πολυτεχνείο όλοι εκείνοι που αγωνιζόνται χρόνια τώρα για την παιδεία? :tomato:

Φυσικά αν μπούνε σε συζήτηση δεν θα ξέρουμε τι να πούμε (πέρα φυσικά απο τα ποιήματα που έχουμε μάθει απ' έξω). Οπότε δεν μπαινουν στον κόπο να διαπραγματευονται με την τρομοκρατική κυβέρνηση.

:dots:

Link to comment
Share on other sites

εγω θα σταθω σε κατι που ειπες για τους αγροτες. προτιμω να βλεπω αγροτες να κλεινουν το δρομο γιατι δεν τα βγαζουν περα(αν θες το αναλυω περισσοτερο) παρα καθηγητες που δεν τους φτανουν τα χρηματα και θελουν αυξηση( σνκαι οι περισσοτεροι κανουν ιδιαιτερα/φροντιστηρια και βγαζουν του κοσμου τα μαυρα)...

Link to comment
Share on other sites

Αρχική απάντηση από Galioni [Σήμερα, στις 23:50]

Ξέρουν ότι το ν+2 και η βάση του 10 είναι σωστά μέτρα, όμως δεν τους βολεύει... Οπότε θα τα βαφτίσουν προβλήματα, και θα τονίσουν σε οοοολους τους τόνους ότι είναι αδιάλακτοι με την κυρία Γιαννάκου. ’λλωστε για την δημοκρατία δεν "αγωνιστήκαν" στο πολυτεχνείο όλοι εκείνοι που αγωνιζόνται χρόνια τώρα για την παιδεία? :tomato:

Φυσικά αν μπούνε σε συζήτηση δεν θα ξέρουμε τι να πούμε (πέρα φυσικά απο τα ποιήματα που έχουμε μάθει απ' έξω). Οπότε δεν μπαινουν στον κόπο να διαπραγματευονται με την τρομοκρατική κυβέρνηση.

:dots:

Πρώτα απο όλα είσαι σπουδαστής αυτήν την στιγμή?

Ολά τα νομοσχεδία δεν έχουν βάση

Θα έπρεπε γ.π. να ανεβάσουν το επίπεδα των ΤΕΙ και όχι απλά να βάλουν μια ταμπέλα

''ΑΤΕΙ''.Στην σχολή μου τα εργαστήρια υπολειτουργούν αισχρά όμως.

Χθές σε ένα εργαστήριο κατασκευής πλακέτας εψαχνέ ο καθηγητής καλάι για να κολλήσουμε τα εξαρτήματα πάνω σε μια πλακέτα.Δεν βρήκε!!!είναι δυνατόν?

σχολή ηλεκτρονικής και δεν δούλέουν κολλητίρια,τρυπάνια.

Στίς θεωρίες τα 2/3 των καθηγητών δεν κανουν μάθημα.

Πολλοί φοιτητές κανουν ιδιαίτερα και πληρώνουν τα κερατά τους

Είμαστε σοβαροί?Ελεος δηλαδή πια....

Και όταν οι φοιτητές κάνουν πρόταση για συζήτιση στην Κ.Γιαννάκου

και αυτήν δεν δέχεται ποια είναι η λύση

Μην μου πείτε τώρα πως όταν κλείνουν αρκετές σχολές (το καλοκαίρι 233 ΑΕΙ - 140 ΤΕΙ) είναι όλα υποκινούμενα απο τα κόμματα...

Στην σχολή μου το καλοκαιρί υπογραψανέ 1000+ σπουδαστές να κλείσει δηλαδή

είναι όλοι στις παρατάξεις?

Οποιός επιθυμεί να συνεχίσει την συζήτιση παρακάλω να είναι συγκεκριμένος.

και να αναφερθεί για την σχολή που σπουδάζει

Link to comment
Share on other sites

Αρχική απάντηση από MaGiCMaN

εγω θα σταθω σε κατι που ειπες για τους αγροτες. προτιμω να βλεπω αγροτες να κλεινουν το δρομο γιατι δεν τα βγαζουν περα(αν θες το αναλυω περισσοτερο) παρα καθηγητες που δεν τους φτανουν τα χρηματα και θελουν αυξηση( σνκαι οι περισσοτεροι κανουν ιδιαιτερα/φροντιστηρια και βγαζουν του κοσμου τα μαυρα)...

Ναι για ανέλυσέ το μας λίγο, γιατί κάτι δεν μου κάθεται.

Δηλαδή ο αγρότης ΔΕΝ θέλει την ελεύθερη αγορά, αλλά θέλει μια σε στυλ σοβιετικής κολλεκτίβας να του πληρώνει το κράτος το βαμβάκι και τον καπνό, και αν όχι το κράτος, η Ε.Ε. εν είδη αποζημίωσης που δεν έβαλε ανταγωνιστική σοδιά. Α, όμως τα προϊόντα δεν θα τα παίρνει τζάμπα το κράτος, ελεύθερη αγορά έχουμε, θα τα πουλάει κανονικά. Όχι για πες μου γιατί είμαι περίεργος.

’σε και το άλλο... είναι π.χ. η μάνα σου καθηγήτρια? Είναι σαν να έχεις οικόπεδο, μπορείς να κρατήσεις τη θέση της στο δημόσιο, θα την κληρονομήσεις. Μήπως τό χουμε χάσει λίγο? Για πάνε δώσε ΑΣΕΠ πρώτα! Εγώ αγρότη που να έδωσε ΑΣΕΠ για να καλλιεργήσει δεν ξέρω πάντως, sorry.

Τα υπόλοιπα που λες περί παραπαιδίας κλπ είναι αλλουνού παπά ευαγγέλιο, και το να συγκρίνεις τον αγρότη με το δάσκαλο/καθηγητή whatevah είναι σαν να συγκρίνεις την *ούτσα με τη *ούρτσα, άλλο τό να, άλλο τ' άλλο. Στο κάτω κάτω, αφού είναι τόσο προνόμιο το καθηγητηλίκι, γιατί δεν πάτε να γίνετε όλοι καθηγητές / δάσκαλοι, μιλάμε είναι παράδεισος η φάση, όχι αστεία!

Αρχική απάντηση από Galioni

Το πρόβλημα μου είναι με την μορφη της διαμαρτυρίας και όχι με τον λόγο της. Γιατι να πρέπει να κόψεις την Ελλάδα στη μέση για να ακουστείς?

"Βελούδινη επανάσταση" στην Ελλάδα δεν νομίζω να γίνει ποτέ. Εδώ σφαζόμαστε ΜΕ το βαμβάκι ΓΙΑ το βαμβάκι. Φαντάσου στα σοβαρότερα θέματα. . .

Αρχική απάντηση από Galioni

Ξέρουν ότι το ν+2 και η βάση του 10 είναι σωστά μέτρα, όμως δεν τους βολεύει...

Το ν+2 για μένα είναι αντισυνταγματικό και μάλιστα στο άρθρο που λέει περί "ίσων ευκαιριών". Διότι άλλη δυσκολία η θεολογία, άλλη η χημεία, και πώς να το κάνουμε, δεν γίνεται όλοι ν+2. Η βάση του 10 είναι όντως σωστό μέτρο, και ίσως παίρνει και λίγο προς τα πάνω (μέχρι να κλείσουν όλα τα παρακμο-ΤΕΙ της κ*λοπετινίτσας).

Αρχική απάντηση από gznp

Καθαρά επηρρεασμένος από μερικές ώρες σε Total War Games, νομίζω ότι το ΚΚΕ δε θέλει να υπάρχουν ιδιωτικά πανεπιστήμια, όχι μόνο λόγω ιδεολογίας, αλλά γιατί πολύ απλά, σε βάθος χρόνου (δεκαετίας), το κρατικό-δημόσιο πανεπιστήμιο θα παρακμάσει τελείως, και ως γνωστόν, στα ιδιωτικά δεν παίζουν κομματισμοί (όπως στα δημόσια), πόσο μάλλον κομμουνιστικοί κομματισμοί. Καθώς το ΚΚΕ οφείλει σε μεγάλο βαθμό το (ανακυκλώμενων ψηφοφόρων) ποσοστό του στις ηλικίες 18-30 που ανήκουν σε πανεπιστημιακές κοινότητες, αν χάσει και αυτό, θα εξαλειφθεί τελείως.

Οι υπόλοιποι που το πολεμάνε (στην προκειμένη το ΠαΣοΚ) το πολεμάνε γιατί είναι αντιπολίτευση. Και η ΝΔ και το ΠαΣοΚ έχουν πολλές φορές στο παρελθόν ταχθεί υπέρ της ιδιωτικοποίησης.

’ρα η άποψή σου είναι να μην διορθώσουμε τα προβλήματα του δημοσίου, αλλά να φτιάξουμε ένα ιδιωτικό χωρίς αυτά τα προβλήματα, που βέβαια θα απευθύνεται σε αυτούς που θα έχουν να το πληρώνουν. Ωραία λογική, η ίδια ακριβώς που ακολουθήθηκε και στον τομέα της Υγείας, στο δημόσιο ράντσο και στο ιδιωτικό κρεββάτι. Και για τα σοβαρά έξω, Αγγλία, Αμερική κλπ, έτσι και το Πανεπιστήμιο, για σοβαρές σπουδές έξω. Εδώ θα έχουμε τον φτηνό συγγενή του κάθε παρακμιακού Αγγλικού πανεπιστημίου (επειδή είναι πιο μούρικο βρε παιδί).

Link to comment
Share on other sites

Μη μου πεις ότι είσαι στο ΤΕΙ Αθήνας Τμήμα Ηλεκτρονικής και ότι ο καθηγητής που έψαχνε το καλαι ήταν ο Τριανταφύλλου... Μπήκα στη σχολή το 2000 και θα πάρω πτυχίο το Μαιο του 2007. Τώρα κανω την πρακτικη μου. Τα μαθήματα τα τελείωσα όλα τον Σεπτεμβριο του 2005. Τον Αύγουστο της ίδιας χρονιάς μπήκα φανταρος.

Από τη φοιτητική μου ζωή θυμάμαι ότι τα δύο πρώτα εξάμηνα δεν μπορούσα να παρακολουθήσω πάνω από 2 ώρες θεωρία. Ο καφές ήταν πιο ελκυστικός. Ευτυχώς πρόλαβα να καταλάβω ότι αν συνέχιζα έτσι δεν έβγαινε η σχολή και πιέστηκα τα δυο επόμενα χρόνια για να καλύψω τους καφέδες του πρώτου έτους.

Εχω δει πως κυνηγάνε οι παρατάξεις τους νέους και τις σιχάθηκα. Σιχάθηκα και τις δημοκρατικές συνελέυσεις τους όπου "όλοι" ακούγονται. Σιχάθηκα τις μουσικές στο διάδρομο πριν απο τις εκλογές και τις γκόμενες κραχτες που ανέφερθηκαν νωρίτερα. Σιχάθηκα σε κάθε εκλογές όλοι να βγαινουν κερδισμένοι και όλοι να καταγγέλουν νοθεία. Σιχάθηκα ορισμένους βολεμένους καθηγητές που πάταγαν μια στο τόσο. Σιχάθηκα τα θεωρητικά μαθήματα που έπαιρναν τη θέση των εργαστηρίων για να βολευτούν κάποιοι καθηγητές. Σιχάθηκα τις καταστροφές μετά από κάθε κατάληψη. Είπα να τελειώνω. Έτσι απλά για να ξεφύγω.

Link to comment
Share on other sites

Όσο για τους αγρότες και την κάθε ομάδα ανθρώπων που έχει το οποιοδήποτε πρόβλημα, το δικό μου πρόβλημά είναι ότι καταπατούν την ελευθερία μου να περάσω τον δρόμο. Αυτό είναι όλο. Αν θέλουν να διαμαρτυρηθούν ας κατέβουν στην αθήνα και ας πετάξουν πορτοκάλια στο υπουργείο. Για μένα οι διαμαρτυρίες τύπου εκβιασμός εκνευρίζουν και στο τέλος ο διαμαρτυρόμενος χάνει το όποιο δίκιο του...

Link to comment
Share on other sites

’σε και το άλλο... είναι π.χ. η μάνα σου καθηγήτρια? Είναι σαν να έχεις οικόπεδο, μπορείς να κρατήσεις τη θέση της στο δημόσιο, θα την κληρονομήσεις. Μήπως τό χουμε χάσει λίγο? Για πάνε δώσε ΑΣΕΠ πρώτα! Εγώ αγρότη που να έδωσε ΑΣΕΠ για να καλλιεργήσει δεν ξέρω πάντως, sorry.

Συγνώμη κιόλας αλλά όλοι οι καθηγητές που διοριζόντουσαν μέχρι λίγο καιρό, με επετηρίδα έμπαιναν. Ο ΑΣΕΠ είναι καινούργιο φρούτο. Ας τους πετάξουν όλους που δεν έχουν μπει με ΑΣΕΠ μέσα, και μετα έλα να μιλήσουμε.

Link to comment
Share on other sites

Τουλάχιστον όλοι συμφώνουμε οτι υπάρχουν προβλήματα άσχετα με το ποιος είναι ύπευθυνΟς με αυτά.

Η κάθε μία κυβέρνηση εκπροσωπεί το λαό επομένως αν κατάφερνε να αλλάξει τους νόμους προς το καλύτερο δεν θα υπήρχαν τόσα πολλά προβλήματα.Δεν θα υπήρχαν τοσες πολλές

διαμαρτυρίες σε όλες τις κοινωνικές τάξεις και σε όλους τους τομείς.Πάλι καλά που υπάρχει και η Ευρωπαική Ένωση που πιέζει την Ελλάδα σε όλους τους τομείς.Αφιερώστε λίγο χρόνο

και ψαξτέ στον google για την ευρωπαίκη ένωση-Ελλάδα.

Όπου υπάρχουν τα λέφτα-ρουσφέτια δεν πρόκειται στην πραγματικότητα να αλλάξει τίποτα με όποιοδήποτε νομοσχέδιο.Πολύ δύσκολα θα αλλάξει η Ελλάδα προς το καλύτερο

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.