xrist Μάρτιος 16, 2008 #222 Μάρτιος 16, 2008 Εφυγαν τα μπλε primoflex, εφυγαν τα αυτοκολλητα απο το corsair memory cooler και μπηκαν και 2 μπλε cold cathode Ετσι έτσι Εύγε νέε μου
unstoppable Μάρτιος 16, 2008 #223 Μάρτιος 16, 2008 Πώς την κάνετε αυτή την τακτοποίηση ρε γαμώτο.. Ορεξη να εχεις και ολα γινονται
jimakos21 Μάρτιος 16, 2008 #225 Μάρτιος 16, 2008 Και καλό κουτί να έχεις.. Οχι ακριβως. Βασικα θελει να τα κανεις ολα με ορεξη και χωρις τσαπατσουλια.. και σε mid tower ακομα αμα τα κανεις οργανωμενα μια χαρα χωρανε.. Ολα σε ενα νυκοκηρεμενα :P:innocent:
perp Μάρτιος 16, 2008 #226 Μάρτιος 16, 2008 Εφυγαν τα μπλε primoflex, εφυγαν τα αυτοκολλητα απο το corsair memory cooler και μπηκαν και 2 μπλε cold cathode 'Η αλλιως...πως το καλο γινεται καλύτερο.... απολαυση ειναι bro....
Wizard! Μάρτιος 17, 2008 #227 Μάρτιος 17, 2008 Επιτέλους θυμήθηκα να βάλω και τη δική μου. Δική μου ως ιδιοκτησία, γιατί ο σχεδιασμός κι η εγκατάσταση έγινε από τον Κοπρίτη :worship: To tank το επέλεξε εκείνος οπότε δεν ξέρω λεπτομέρειες... Λόγος επιλογής, η τοποθέτηση που δεν έδινε πολλές επιλογές. Αντλία, είναι της Swiftech, που στην πράξη είναι ίδια με τη Laing απλά φθηνότερη στα 12ν. Κάποιοι λένε ότι το άνοιξε κλείσε μπορεί να κάνει ζημιά στις 12βολτες, αλλά εμένα δουλεύει 24/7, οπότε αγνόησα την πληροφορία. Ψυγεία μπήκαν 2 διπλά Black Ice GT Stealth II. Ψάχναμε για 4πλό, αλλά δε βρήκαμε κάποιο αξιόλογο. To μπλοκ της CPU ήταν αρχικά το μονταρισμένο της Zalman από το Resarator 1, αλλά αργότερα (χωρίς την άδεια του Κοπρίτη :whistle2: ) έβαλα το Swiftech Apogee GTX Τέλος στη vga υπάρχει μόνο το Swiftech MCW60-R και στις μνήμες απλά χάλκινα ψηκτράκια. Επιλέχθηκε αυτή η λύση, για να είναι εύκολη η αλλαγή της κάρτας γραφικών.
alexandros_131416003288 Μάρτιος 18, 2008 #228 Μάρτιος 18, 2008 Εφυγαν τα μπλε primoflex, εφυγαν τα αυτοκολλητα απο το corsair memory cooler και μπηκαν και 2 μπλε cold cathodeπολυ ωραιο μπραβο!:-O
junior-21- Μάρτιος 31, 2008 #230 Μάρτιος 31, 2008 @ ReaperX: το block μου,από λίγο πιο καντά,που δεν φαινότανε καλά στις 2 φώτο που έχω δώσει. Κρίμα, έπρεπε να το είχα κάνει μια παρουσίαση πριν το βάλω πάνω όπως και να έχει, είναι πολύ γελοίο το πώς βγαίνει-μπαίνει αν θες π.χ. να αλλάξεις cpu :devil:
jimakos21 Απρίλιος 10, 2008 #231 Απρίλιος 10, 2008 Υδροψυκτος πλεον και στην καρτα γραφικων! Τhermaltake KEY 3 spirit!
Wizard! Απρίλιος 10, 2008 #232 Απρίλιος 10, 2008 Μπράβο! Και με το καλό σε μιά ολοκληρωμένη custom Έτσι ξεκίνησα κι εγώ και μόλις ξεθάρρεψα, έβαλα τα 4πλά ψυγεία
jimakos21 Απρίλιος 10, 2008 #233 Απρίλιος 10, 2008 Μπράβο! Και με το καλό σε μιά ολοκληρωμένη custom Έτσι ξεκίνησα κι εγώ και μόλις ξεθάρρεψα, έβαλα τα 4πλά ψυγεία Thnx wizz! Ναι και γω σιγα σιγα ψαχνομαι στο χωρο του water εδω και 1-2μηνες. Αν και τωρα που εβαλα στην 8800 δεν ξερω πως να το συνεχισω. Το chipset της μητρικης μου εχει ηδη καλη ψυξη . Χαλκινη σε ολη την επιφανια της. Νομιζω φαινεται στις φωτογραφιες. Το θεμα ειναι οτι νομιζω, πως το block θα βρισκει στην 8800... ε? ΥΓ: Εχω πλεον ουσιαστικα και ολοκληροτικα το key 3 spirit της thermaltake. Και εξηγω για οσους δεν γνωριζουν. Ειναι οταν εχεις case (armor που εχω εγω) , watercooling και τροφοδοτικο (tr2 550W που εχω εγω) THERMALTAKE. .Τοτε μπορεις να ζητησεις (πολλα προιοντα το εχουν και μεσα στο κουτακι) το ''λεγομενο'' key 3 spirit. Σου δινουν ενα φυλαδιακι και ενα αυτοκολιτακι για το κουτι σου.. Feel key 3 spirit!
gbak Απρίλιος 10, 2008 #234 Απρίλιος 10, 2008 ρε guys εχει φορεσει κανενας 3πλο ψυγειο μεσα σε cosmos s?...ψαχνω να βρω καμια φωτο στο νετ..αλλα δεν βρισκω
petr00kos Απρίλιος 10, 2008 #236 Απρίλιος 10, 2008 μπενει στο ΠΑΝΩ μερος με TIRE UP λιγο δυσκολα αλλα μπενει photo δεν εχω αλλα ετσι μπενει
gbak Απρίλιος 10, 2008 #237 Απρίλιος 10, 2008 πως δεν χωραει ρει...ειδικα πανω καθεται λουκουμι λεμε...απλα θελω μια φωτο να σκεφτω λιγο την διαταξη που θελω να κανω
perp Απρίλιος 10, 2008 #239 Απρίλιος 10, 2008 αυτες εδω δεν σου κάνουν δηλαδη?http://www.thelab.gr/showthread.php?t=48155&highlight=cosmos
gbak Απρίλιος 10, 2008 #240 Απρίλιος 10, 2008 αψογος...ευχαριστω trookos...μια χαρα λεμε@οντως πανο ...πως μου διεφυγαν αυτες οι φωτο...απλα ηθελα μια φωτο σαν του petrookos για να υπολογισω στο περιπου
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now