Jump to content



Δικαιώματα καταναλωτή


JdCZT

Recommended Posts

Εγώ πάλι απορώ ποιος ψωνίζει ακόμα από το πλαίσιο, εδώ βλέπω αγγελίες που με ενδιαφέρουν και μόλις δω ότι το έχει αγοράσει από το πλαίσιο δεν στέλνω καν μνμ...

Link to comment
Share on other sites

Όταν δεν υπάρχει το ίδιο προϊόν δεν είσαι υποχρεωμένος ούτε να δεχτείς το πιστωτικό, ούτε κάποια αντικατάσταση με διαφορετικό προϊόν. Είναι στην κρίση σου αν θα δεχτείς κάτι απο τα 2 ή δικαιούσαι τα λεφτά σου πίσω

Αυτό βέβαια ξεχνούν να το προτείνουν ...

Αυτό πού το λέει ο Νόμος; Κάποιο link pls?

Και ένα άλλο ερώτημα : Στο πλαίσιο δίνουν σε πολλά προϊόντα 1 χρόνο εγγύηση. Έχουν δικαίωμα να το κάνουν αυτό; Δεν ισχύει ότι το ελάχιστο είναι 2 ;

Link to comment
Share on other sites

Αγόρασα απο sportsdirect.com κατι πράγματα.

Τα στειλανε με DHL, τα πραγματα ήρθαν Ελλάδα(Θεσ/νικη) σε 2-3 μέρες και οι τυποι τα κρατούσαν μια βδομάδα και μου είπαν πως τα έχει η speedex γιατί αυτη θα μου περεδιδε την παραγγελία.

Τελικά περέλαβα απο το γραφείο της DHL στην Καβαλα, ύστερα απο 1000 τηλέφωνα.

Αλλά έλα που λέιπουνε πραγματα. Ενα ζευγάρι αθλητικά, ενώ σε κάποια υπόλοιπα πράγματα ήταν σκισμένες οι ζελατίνες.

Το κουτι είναι κολλημένο επιμελώς με διαφανο σελοτεηπ απο κάτω, πάνω απο την αρχική ταινία.

Πηγα στην DHL και μου είπαν οτι δεν είναι απο αυτούς 100% τους ζητησα να μου εξηγήσουνε με ποιον μαγικό τρόπο εξαφανίστηκαν τα αθλητικά, ζοροστηκαν και μου είπαν να βγάλω τα παντα φωτογραφιες και αυτόι θα κάνουν ότι μπορούν.

Εστειλα 3 μεηλ στο κατάστημα και δε μου απαντάνε.

Απλά μου φενεται απιθανο η βλακία να έγινε απο το μαγαζί. Τι λέτε?

Link to comment
Share on other sites

Αυτό πού το λέει ο Νόμος; Κάποιο link pls?

Και ένα άλλο ερώτημα : Στο πλαίσιο δίνουν σε πολλά προϊόντα 1 χρόνο εγγύηση. Έχουν δικαίωμα να το κάνουν αυτό; Δεν ισχύει ότι το ελάχιστο είναι 2 ;

Ξαναδές το http://www.thelab.gr/1063219646-post154.html. Μην κοιτάξεις μόνο το bold, όλη η παράγραφος αφορά σε θέματα εγγυήσεων. Επίσης διάβασε διαγώνια και το κείμενο στο συνημμένο σύνδεσμο. Είναι πράγματα που είναι χρήσιμο να τα γνωρίζεις.

Πιο σαφώς για το θέμα των 2 ετών, δες εδώ: http://ec.europa.eu/publications/booklets/move/64/el.pdf (σελ. 7).

Edit: προσθέτω κι εδώ το απόσπασμα, να βρίσκεται και σε αυτή τη σελίδα.

5. Η παράβαση των διατάξεων της προηγούμενης παραγράφου δεν θίγει το κύρος της εγγύησης, την οποία ο καταναλωτής μπορεί να επικαλεσθεί και να απαιτήσει την τήρησή της. Σε περίπτωση αντικατάστασης του προϊόντος ή ανταλλακτικού του, η εγγύηση αυτόματα ανανεώνεται για όλη της τη διάρκεια ως προς το νέο προϊόν ή ανταλλακτικό. Εάν κατά τη διάρκεια ισχύος της εγγύησης εμφανισθεί στο προϊόν ελάττωμα και ο προμηθευτής αρνείται ή βραδύνει την επισκευή πέραν του αναγκαίου κατά περίπτωση χρόνου, ο καταναλωτής δικαιούται να ζητήσει την αντικατάσταση του προϊόντος με νέο ίσης αξίας και ποιότητας ή να υπαναχωρήσει από τη σύμβαση. Αν ο απαιτούμενος χρόνος επισκευής υπερβαίνει τις δεκαπέντε (15) εργάσιμες ημέρες, ο καταναλωτής δικαιούται να ζητήσει την προσωρινή αντικατάσταση του προϊόντος για όσο χρόνο διαρκεί η επισκευή.
Έγινε επεξεργασία από acct
Link to comment
Share on other sites

Αγόρασα απο sportsdirect.com κατι πράγματα.

Τα στειλανε με DHL, τα πραγματα ήρθαν Ελλάδα(Θεσ/νικη) σε 2-3 μέρες και οι τυποι τα κρατούσαν μια βδομάδα και μου είπαν πως τα έχει η speedex γιατί αυτη θα μου περεδιδε την παραγγελία.

Τελικά περέλαβα απο το γραφείο της DHL στην Καβαλα, ύστερα απο 1000 τηλέφωνα.

Αλλά έλα που λέιπουνε πραγματα. Ενα ζευγάρι αθλητικά, ενώ σε κάποια υπόλοιπα πράγματα ήταν σκισμένες οι ζελατίνες.

Το κουτι είναι κολλημένο επιμελώς με διαφανο σελοτεηπ απο κάτω, πάνω απο την αρχική ταινία.

Πηγα στην DHL και μου είπαν οτι δεν είναι απο αυτούς 100% τους ζητησα να μου εξηγήσουνε με ποιον μαγικό τρόπο εξαφανίστηκαν τα αθλητικά, ζοροστηκαν και μου είπαν να βγάλω τα παντα φωτογραφιες και αυτόι θα κάνουν ότι μπορούν.

Εστειλα 3 μεηλ στο κατάστημα και δε μου απαντάνε.

Απλά μου φενεται απιθανο η βλακία να έγινε απο το μαγαζί. Τι λέτε?

Αφού είναι αγορά από απόσταση, υπαναχωρείς (δε χρειάζεσαι καν λόγο) και ζητάς τα λεφτά σου πίσω. Γνώμη μου είναι μην ασχοληθείς περισσότερο προσπαθώντας να βρεις τα πράγματα ή ποιος τα πήρε, γιατί δε φαίνεται να αξίζει τον κόπο.

Αφού καθυστέρησαν την παράδοση, φρόντισε να εξασφαλίσεις κάποιο αποδεικτικό της ημερομηνίας που παρέλαβες, για να μην μπορούν να ισχυριστούν εκ των υστέρων ότι υπαναχώρησες εκπρόθεσμα.

Link to comment
Share on other sites

Αγόρασα απο sportsdirect.com κατι πράγματα.

Τα στειλανε με DHL, τα πραγματα ήρθαν Ελλάδα(Θεσ/νικη) σε 2-3 μέρες και οι τυποι τα κρατούσαν μια βδομάδα και μου είπαν πως τα έχει η speedex γιατί αυτη θα μου περεδιδε την παραγγελία.

Τελικά περέλαβα απο το γραφείο της DHL στην Καβαλα, ύστερα απο 1000 τηλέφωνα.

Αλλά έλα που λέιπουνε πραγματα. Ενα ζευγάρι αθλητικά, ενώ σε κάποια υπόλοιπα πράγματα ήταν σκισμένες οι ζελατίνες.

Το κουτι είναι κολλημένο επιμελώς με διαφανο σελοτεηπ απο κάτω, πάνω απο την αρχική ταινία.

Πηγα στην DHL και μου είπαν οτι δεν είναι απο αυτούς 100% τους ζητησα να μου εξηγήσουνε με ποιον μαγικό τρόπο εξαφανίστηκαν τα αθλητικά, ζοροστηκαν και μου είπαν να βγάλω τα παντα φωτογραφιες και αυτόι θα κάνουν ότι μπορούν.

Εστειλα 3 μεηλ στο κατάστημα και δε μου απαντάνε.

Απλά μου φενεται απιθανο η βλακία να έγινε απο το μαγαζί. Τι λέτε?

Τα ελεγξες οταν σταφεραν σπιτι η υπεγραψες κανονικα???? Αν υπεγραψες κανονικα και λεει τιποτα πανω "τα ελεγξα" υπαρχει θεμα. Ρωτα και στην ΕΕΤΤ, αυτη επιβλεπει τις ταχυδρομικες υπηρεσιες και αν εχει κανει λαθος καποια ταχυδρομικη η ΕΕΤΤ της βαραει προστιμο.

Link to comment
Share on other sites

Τα ελεγξες οταν σταφεραν σπιτι η υπεγραψες κανονικα???? Αν υπεγραψες κανονικα και λεει τιποτα πανω "τα ελεγξα" υπαρχει θεμα. Ρωτα και στην ΕΕΤΤ, αυτη επιβλεπει τις ταχυδρομικες υπηρεσιες και αν εχει κανει λαθος καποια ταχυδρομικη η ΕΕΤΤ της βαραει προστιμο.

Θενκς παιδιά καταλαβα. Είμαι οφσάηντ.

Η βλακεία είναι οτι υπέγραψα κανονικά στο ηλεκτρονικό μαραφέτι, γιατί ήταν τόσο επιμελώς ξανα-κολλημένο που δεν κατάλαβα.

Έπρεπε να τα ελεγξω μπροστά στον κουριερά κατα την παραλαβή.:wall::wall::X:

Απλά η παραγγελία είναι ψιλομεγάλη και δε αξίζει για 15 λίρες που κάναν τα αθλητικά να ξαναστέλνω πίσω, θα κάνω την διαδικασία με το κούριερ και βλέπουμε.

Link to comment
Share on other sites

Θενκς παιδιά καταλαβα. Είμαι οφσάηντ.

Η βλακεία είναι οτι υπέγραψα κανονικά στο ηλεκτρονικό μαραφέτι, γιατί ήταν τόσο επιμελώς ξανα-κολλημένο που δεν κατάλαβα.

Έπρεπε να τα ελεγξω μπροστά στον κουριερά κατα την παραλαβή.:wall::wall::X:

Απλά η παραγγελία είναι ψιλομεγάλη και δε αξίζει για 15 λίρες που κάναν τα αθλητικά να ξαναστέλνω πίσω, θα κάνω την διαδικασία με το κούριερ και βλέπουμε.

Δοκίμασε να μιλήσεις και με το κατάστημά και να τους εξηγήσεις ότι τα παπούτσια δεν ήταν μέσα

Δεν χρειάζεται να μπεις σε λεπτομεριες ότι ήταν ανοιχτό ΟΡΦΑΝΙΔΗΣ η ότι μπορεί κάποιος να τα καβατζωσε από μέσα

Επίσης σαν γενική συμβουλή προς όλους, όταν παραλαμβάνετε κάτι, να σημειώνεται πάνω "επιφυλάσσομαι για την παραλαβή και την άσκησή κάθε νομίμου δικαιώματος μου"

Έτσι εαν διαπιστώσετε αφού έχετε παραλάβει οτι κάτι δεν πάει καλά, έχετε μια σχετική κάλυψη, γιατί κατά την παραλαβή δεν σας επιτρέπει ο κούριερ να ελέγξετε το πακέτο πριν υπογράψετε ότι το παραλάβετε

Έχει αναφερθεί και κάπου αλλού αυτό παλαιωτερα από κάποιον ο οποίος εργαζόταν σε εταιρεία κούριερ και γνώριζε κάποιες τυπικότητες που διέπουν την νομοθεσία για τις αποστολές και παραλαβές

Sent from my MB860 using Tapatalk 2

Link to comment
Share on other sites

καλα λεει ο απο πανω, να το γραφετε αυτο στα εγγραφα παραλαβης, οσοι τουλαχιστον δεν εχετε προχειρα γυαλια με ακτινες Χ... εδω αλλες ξενες εταιριες λενε απο μονες τους "με το που παραλαβεις ελεγξε επι τοπου και μην αποδεχθεις αν εχει προβλημα". Κι αν σας αρχισει τα μα μου ο κουριερ, δεν το δεχεστε και ειδοποιειτε αμεσως την εταιρια που σας το στελνει οτι δεν σας αφηνουν να το ελεγξετε, να δουμε αν θα τους ξαναδωσει δουλεια... Στην ουσια, ετσι προσπαθει η εταιρια κουριερ να γλιτωσει την ευθυνη της για ζημιες στην μεταφορα. Αν δηλαδη ειχανε το δεμα κατω απο 5 τενεκεδες φετα και εχει γεμισει αλατονερο μεσα, εγω που να το ξερω, και μετα τι μου φταιει ο πωλητης να του πω "ξερεις τωρα ειδα οτι εχει προβλημα".

Αν βρεθει υπαλληλος ταχυδρομικης πουχει κανει παγαποντια με δεμα, παιζει τρελλο μ@μησι μετα...

Link to comment
Share on other sites

Όταν τους συμφέρει η τρέχουσα αξία ...

Όταν δεν υπάρχει το ίδιο προϊόν δεν είσαι υποχρεωμένος ούτε να δεχτείς το πιστωτικό, ούτε κάποια αντικατάσταση με διαφορετικό προϊόν. Είναι στην κρίση σου αν θα δεχτείς κάτι απο τα 2 ή δικαιούσαι τα λεφτά σου πίσω

Αυτό βέβαια ξεχνούν να το προτείνουν ...

φίλε μου εχεις υπόψιν το νόμο που το ορίζει αυτό? διότι κάτι ανάλογο μου συμβαίνει.

Link to comment
Share on other sites

Για την παραγγελία απο το sportsdirect,

Στην DHL παραδεχτηκαν οτι του κουτι ήταν ανοιγμένο και δεν παιζει να ήρθε με διπλές ταινίες απο Αγγλία αλλά τα ρίξανε στην speedex που σε κάποια φαση ανελαβε την παραδοση του δέματος.

Αρχικά μου είπαν να μιλήσω εγώ αλλά επιλήφθηκαν αυτοι, οταν είπα οτι εγω την DHL πλήρωσα και επικοινώνησαν μάλιστα και με τον seller.

Μολις μου ήρθε mail με το transaction ID απο το refund του Paypal, περιμένω να εμφανιστούν και στην κάρτα. :toomuchne

Και ζήσανε αυτοι καλά και μεις καλύτερα.:magic:

Link to comment
Share on other sites

Για την παραγγελία απο το sportsdirect,

Στην DHL παραδεχτηκαν οτι του κουτι ήταν ανοιγμένο και δεν παιζει να ήρθε με διπλές ταινίες απο Αγγλία αλλά τα ρίξανε στην speedex που σε κάποια φαση ανελαβε την παραδοση του δέματος.

Αρχικά μου είπαν να μιλήσω εγώ αλλά επιλήφθηκαν αυτοι, οταν είπα οτι εγω την DHL πλήρωσα και επικοινώνησαν μάλιστα και με τον seller.

Μολις μου ήρθε mail με το transaction ID απο το refund του Paypal, περιμένω να εμφανιστούν και στην κάρτα. :toomuchne

Και ζήσανε αυτοι καλά και μεις καλύτερα.:magic:

Refund ολο το ποσο η μονο αυτα που δεν παρελαβες?

Link to comment
Share on other sites

καλημερα

εχω μια asus sabertooth x58 αγορασμενη απο eshop με ενα χρονο εγγυηση ακομα.

Η μητρικη δεν βγαζει καθολου ηχο οποτε τους την πηγα.Τη δοκιμασαν,διαπιστωσαν το προβλημα και μου εκοψαν πιστωτικο 125 ευρω

Το θεμα ομως ειναι οτι η μονη x58 που εχουνε εχει 260 ευρω

Και τους ρωταω αν αναλαμβανουν να τη στειλουν στην asus και μου λενε οτι 1ον αυτα δεν επισκευαζονται και 2ον οτι δεν στελνουν ποτε τιποτα.Αμα χαλασει ειτε σου δινουν το ιδιο αμα το εχουν ειτε κοβουν πιστωτικο.

κανενα καταστημα δεν αναλαμβανει Rma σε μητρικες;

Link to comment
Share on other sites

καλημερα

εχω μια asus sabertooth x58 αγορασμενη απο eshop με ενα χρονο εγγυηση ακομα.

Η μητρικη δεν βγαζει καθολου ηχο οποτε τους την πηγα.Τη δοκιμασαν,διαπιστωσαν το προβλημα και μου εκοψαν πιστωτικο 125 ευρω

Το θεμα ομως ειναι οτι η μονη x58 που εχουνε εχει 260 ευρω

Και τους ρωταω αν αναλαμβανουν να τη στειλουν στην asus και μου λενε οτι 1ον αυτα δεν επισκευαζονται και 2ον οτι δεν στελνουν ποτε τιποτα.Αμα χαλασει ειτε σου δινουν το ιδιο αμα το εχουν ειτε κοβουν πιστωτικο.

κανενα καταστημα δεν αναλαμβανει Rma σε μητρικες;

Αν έχει ακόμη 1 χρόνο εγγύηση από το eshop (δηλαδή είσαι εντός της διετίας), είναι υποχρεωμένοι να σου αντικαταστήσουν τη μητρική με ίδια ή ισάξια, εφόσον αυτό επιθυμείς.

Αν εννοείς ότι η μητρική έχει λχ 3 χρόνια εγγύηση από την Asus και είναι εκτός 2ετούς εγγύησης από το eshop, εσύ πρέπει να αναλάβεις τη διαδικασία του RMA, δεν είναι υποχρεωμένοι να μεσολαβήσουν.

Link to comment
Share on other sites

Αν έχει ακόμη 1 χρόνο εγγύηση από το eshop (δηλαδή είσαι εντός της διετίας), είναι υποχρεωμένοι να σου αντικαταστήσουν τη μητρική με ίδια ή ισάξια, εφόσον αυτό επιθυμείς.

Αν εννοείς ότι η μητρική έχει λχ 3 χρόνια εγγύηση από την Asus και είναι εκτός 2ετούς εγγύησης από το eshop, εσύ πρέπει να αναλάβεις τη διαδικασία του RMA, δεν είναι υποχρεωμένοι να μεσολαβήσουν.

O πωλητης του προιοντος, ειναι ο μονος υπευθυνος για την παροχη εγγυησης (και οτι διαδικασιας αυτη απαιτει) απεναντι στον πελατη που αγορασε το προιον απο αυτον.

Νομικα, ο πωλητης ειναι αυτος που παρεχει την εγγυηση στον πελατη, οποτε απο αυτον ζητας το οτιδηποτε

καλημερα

εχω μια asus sabertooth x58 αγορασμενη απο eshop με ενα χρονο εγγυηση ακομα.

Η μητρικη δεν βγαζει καθολου ηχο οποτε τους την πηγα.Τη δοκιμασαν,διαπιστωσαν το προβλημα και μου εκοψαν πιστωτικο 125 ευρω

Το θεμα ομως ειναι οτι η μονη x58 που εχουνε εχει 260 ευρω

Και τους ρωταω αν αναλαμβανουν να τη στειλουν στην asus και μου λενε οτι 1ον αυτα δεν επισκευαζονται και 2ον οτι δεν στελνουν ποτε τιποτα.Αμα χαλασει ειτε σου δινουν το ιδιο αμα το εχουν ειτε κοβουν πιστωτικο.

κανενα καταστημα δεν αναλαμβανει Rma σε μητρικες;

επειδη ολα στο τελος καταληγουν στην διαθεση που εσυ εχεις να κυνηγησεις το θεμα σωστα και οσο χρειαστει, να ξερεις οτι αυτο που σου προτεινουν δεν ειναι σωστο και δεν εισαι υποχρεωμενος να το δεχτεις

Απο τη στιγμη που εχουν αλλη Χ58 μητρικη διαθεσημη και σε καλυπτει, ζητα αντικατασταση με αυτην ή με καποια αλλη

Ειναι δικο τους προβλημα το γεγονος οτι δεν εχουν προιον να σε καλυχουν, απο τη στιγμη που εισαι εντος εγγυησης για ενα προιον που αγορασες απο αυτους και δια νομου ειναι υποχρεωμενοι να σου παρεχουν εγγυηση

Link to comment
Share on other sites

O πωλητης του προιοντος, ειναι ο μονος υπευθυνος για την παροχη εγγυησης (και οτι διαδικασιας αυτη απαιτει) απεναντι στον πελατη που αγορασε το προιον απο αυτον.

Νομικα, ο πωλητης ειναι αυτος που παρεχει την εγγυηση στον πελατη, οποτε απο αυτον ζητας το οτιδηποτε

επειδη ολα στο τελος καταληγουν στην διαθεση που εσυ εχεις να κυνηγησεις το θεμα σωστα και οσο χρειαστει, να ξερεις οτι αυτο που σου προτεινουν δεν ειναι σωστο και δεν εισαι υποχρεωμενος να το δεχτεις

Απο τη στιγμη που εχουν αλλη Χ58 μητρικη διαθεσημη και σε καλυπτει, ζητα αντικατασταση με αυτην ή με καποια αλλη

Ειναι δικο τους προβλημα το γεγονος οτι δεν εχουν προιον να σε καλυχουν, απο τη στιγμη που εισαι εντος εγγυησης για ενα προιον που αγορασες απο αυτους και δια νομου ειναι υποχρεωμενοι να σου παρεχουν εγγυηση

Η αρχική παρατήρηση του [MENTION=22279]acct[/MENTION] είναι ακριβέστερη - ο πωλητής και ο κατασκευαστής δεν παρέχουν απαραίτητα τον ίδιο χρόνο εγγύησης. Αν δεν είναι ήδη σαφές από το παραπάνω παράδειγμα, σκέψου κάτι που έχει εγγύηση 2 χρόνια από το σημείο πώλησης και 5 χρόνια από τον κατασκευαστή. Αν χαλάσει στον 4ο χρόνο, ο πωλητής δεν έχει καμία υποχρέωση να σου κάνει τη διαδικασία RMA.

Για να μην το κουράζουμε όμως (και με δεδομένο ότι μάλλον είναι ακόμα εντός κανονονικής περιόδου εγγύησης) συμφωνούμε όλοι ότι πρέπει να ζητήσεις αντικατάσταση με άλλη X58 με τα ίδια χαρκτηριστικά που εσύ θεωρείς σημαντικά και οφείλουν να σε εξυπηρετήσουν.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.