Jump to content



H Forthnet δεν συνδέεται με το TheLab


mariosalice

Recommended Posts

  • Replies 75
  • Created
  • Last Reply

Να υποθεσω οτι κανεις σας δεν μπαινει στο site της forthnet για να βλεπει ποτε γινοντε τεχνικες εργασιες και ποτε θα γινοντε διακοπες για να πραγμαοποιηθουν οι αλαγες.Αν οχι τοτε μπαινετε γιαυτο το εχουν :)

http://www.forthnet.gr/templates/corporatePrPostingView.aspx?p=251760

Link to comment
Share on other sites

Να υποθεσω οτι κανεις σας δεν μπαινει στο site της forthnet για να βλεπει ποτε γινοντε τεχνικες εργασιες και ποτε θα γινοντε διακοπες για να πραγμαοποιηθουν οι αλαγες.Αν οχι τοτε μπαινετε γιαυτο το εχουν :)

http://www.forthnet.gr/templates/corporatePrPostingView.aspx?p=251760

Συμπάθαμε kataraman , αλλά το story με τις "τεχνικές εργασίες" είναι πλέον πολύ παλιό στην Ελλάδα για να το φάμε !

Και δεν μιλάω μόνο για την forthnet , που όταν ήμουν συνδρομητής της με είχε φλομώσει στο φούμαρο για δήθεν τεχνικές εργασίες , αλλά το πρόβλημα είναι γενικό και έχει να κάνει με την γνωστή καραμέλα !

Ούτε σε καιρό πολέμου δεν θα έκαναν ΤΟΟΟΟΣΕΣ τεχνικές εργασίες ..... :pleasantry:

Άστο ........... γι'αυτό έφυγα απο την forthnet ........... γιατί με είχαν πεθάνει στο δούλεμα και δεν είχα ποτέ αυτό που πλήρωνα ..... :crazy:

Link to comment
Share on other sites

Είχα πάει στο Νοσοκομείο και μόλις τώρα επέστρεψα και είδα ότι λύθηκε το πρόβλημα, όπως μου είπαν το πρωί. Τέλος καλό όλα καλά.

Μου άρεσε ο εναλλακτικός DNS server. Το είχα διαβάσει και παλιότερα σε κάποιο ποστ και το έψαχνα. Όπως επίσης έψαχνα να βρω και την ip διεύθυνση του thelab, ώστε να διαπιστώσω αν ήταν θέμα DNS server το πρόβλημα. Και στα δύο γράψατε την απάντηση εδώ και θα είναι ευκολότερο να τα βρω για μελλοντική χρήση.

@kataraman

Πράγματι έχει και την περιοχή μου για σήμερα, ότι θα γίνονται τεχνικές εργασίες.

Αν και κοίταξα στην πρώτη σελίδα, δεν μπόρεσα να το βρω ανάμεσα σε τόσες διαφημίσεις και άσχετα πράγματα.

Το πρόβλημα είναι ότι τεχνικές εργασίες γίνονται συνέχεια, ενώ είχα διακοπές ακόμα και χωρίς να γίνονται ανακοινωμένες τεχνικές εργασίες. Και σε όλες τις περιπτώσεις δεν ήταν δικό μου το φταίξιμο. Δεν θα είχα καμιά αντίρρηση να μου κόψουν για μια μέρα το Internet, προκειμένου να κάνουν τις τεχνικές τους εργασίες, αλλά να με ειδοποιήσουν με e-mail και να μου αφαιρέσουν το κόστος. Κι αν είναι πολλές οι μέρες που μένω χωρίς Internet, να έχω αποδείξεις για την ποιότητα των παρεχόμενων υπηρεσιών της Forthnet. Οι συνεχείς διακοπές και η έκπτωση της ποιότητας των παρεχόμενων υπηρεσιών δεν μπορεί να συμβαίνουν στα μουλωχτά. Εκτός και αν δέχονται ότι όλες τις μέρες που είχαν ανακοινωμένες εργασίες εγώ δεν είχα internet, να απαιτήσω τα λεφτά μου πίσω. Οι προηγούμενες ανακοινώσεις για τεχνικές εργασίες, τους τελευταίους μήνες έχουν ως εξής. Αν και δεν αφορούν όλες τη δική μου περιοχή, εν τούτοις κανείς δεν αποζημιώθηκε για τις μειωμένες υπηρεσίες τις μέρες των τεχνικών εργασιών, ούτε λογοδότησε πουθενά η Forthnet.

14/01/2009 Ανακοίνωση τεχνικών εργασιών από 15 Ιανουαρίου έως 5 Φεβρουαρίου 2009

07/01/2009 Ανακοίνωση τεχνικών εργασιών απο 8 έως και 14 Ιανουαρίου 2009

30/12/2008 Ανακοίνωση τεχνικών εργασιών την Τετάρτη 31 Δεκεμβρίου και το Σάββατο 03 Ιανουαρίου

19/12/2008 Ανακοίνωση τεχνικών εργασιών από 20 έως 24 Δεκεμβρίου 2008

12/12/2008 Ανακοίνωση τεχνικών εργασιών από 12 έως 19 Δεκεμβρίου 2008

04/12/2008 Ανακοίνωση τεχνικών εργασιών από 5 έως 12 Δεκεμβρίου 2008

28/11/2008 Ανακοίνωση τεχνικών εργασιών από 30 Νοεμβρίου έως 3 Δεκεμβρίου 2008

21/11/2008 Ανακοίνωση τεχνικών εργασιών από 25 έως 28 Νοεμβρίου 2008

20/11/2008 Ανακοίνωση τεχνικών εργασιών στις 24 Νοεμβρίου 2008

19/11/2008 Ανακοίνωση τεχνικών εργασιών από 20 έως 26 Νοεμβρίου 2008

18/11/2008 Ανακοίνωση τεχνικών εργασιών στις 19 Νοεμβρίου 2008

17/11/2008 Ανακοίνωση τεχνικών εργασιών στις 18 Νοεμβρίου 2008

10/11/2008 Ανακοίνωση τεχνικών εργασιών την Τρίτη 11 Νοεμβρίου 2008

07/11/2008 Ανακοίνωση τεχνικών εργασιών στις 7 Νοεμβρίου

06/11/2008 Ανακοίνωση τεχνικών εργασιών OTE

05/11/2008 Ανακοίνωση τεχνικών εργασιών

30/10/2008 Ανακοίνωση τεχνικών εργασιών από 3 έως 26 Νοεμβρίου 2008

13/10/2008 Ανακοίνωση τεχνικών εργασιών απο 14 έως 30 Οκτωβρίου 2008

08/10/2008 Ανακοίνωση τεχνικών εργασιών απο 8 έως 12 Οκτωβρίου 2008

03/10/2008 Ανακοίνωση τεχνικών εργασιών από 3 Οκτωβρίου έως 14 Δεκεμβρίου 2008

02/10/2008 Ανακοίνωση τεχνικών εργασιών από 4 έως 7 Οκτωβρίου 2008

01/10/2008 Ανακοίνωση τεχνικών εργασιών στις 2 Οκτωβρίου 2008

30/09/2008 Ανακοίνωση τεχνικών εργασιών από 30 Σεπτεμβρίου έως 3 Οκτωβρίου 2008

29/09/2008 Ανακοίνωση τεχνικών εργασιών στις 30 Σεπτεμβρίου 2008

26/09/2008 Ανακοίνωση τεχνικών εργασιών την Κυριακή 28 και την Δευτέρα 29 Σεπτεμβρίου 2008

24/09/2008 Ανακοίνωση τεχνικών εργασιών την Πέμπτη 25 Σεπτεμβρίου 2008

22/09/2008 Ανακοίνωση τεχνικών εργασιών στις 23 Σεπτεμβρίου 2008

19/09/2008 Ανακοίνωση τεχνικών εργασιών στις 20 και 21 Σεπτεμβρίου 2008

18/09/2008 Ανακοίνωση τεχνικών εργασιών στις 19 Σεπτεμβρίου 2008

16/09/2008 Ανακοίνωση τεχνικών εργασιών στις 17 και 18 Σεπτεμβρίου 2008

15/09/2008 Ανακοίνωση τεχνικών εργασιών στις 16 Σεπτεμβρίου 2008

12/09/2008 Ανακοίνωση τεχνικών εργασιών στις 13 Σεπτεμβρίου 2008

11/09/2008 Ανακοίνωση τεχνικών εργασιών στις 12 Σεπτεμβρίου 2008

10/09/2008 Ανακοίνωση τεχνικών εργασιών στις 11 Σεπτεμβρίου 2008

09/09/2008 Ανακοίνωση τεχνικών εργασιών στις 10 Σεπτεμβρίου 2008

08/09/2008 Ανακοίνωση τεχνικών εργασιών στις 9 Σεπτεμβρίου 2008

05/09/2008 Ανακοίνωση τεχνικών εργασιών στις 6 Σεπτεμβρίου 2008

29/08/2008 Ανακοίνωση τεχνικών εργασιών το Σάββατο 30 Αυγούστου και τη Δευτέρα 1 Σεπτεμβρίου

29/08/2008 Ανακοίνωση τεχνικών εργασιών από 31 Αυγούστου έως 28 Σεπτεμβρίου 2008

28/08/2008 Ανακοίνωση εργασιών στις 29 Αυγούστου

28/08/2008 Ανακοίνωση εργασιών στις 29 Αυγούστου

28/08/2008 Ανακοίνωση τεχνικών εργασιών στο δίκτυο του ΟΤΕ έως και τις 26 Σεπτεμβρίου

Link to comment
Share on other sites

Εγω ρε παιδια ειχα μια 2ωρη διακοπη σημερα και αυτο ηταν ολο.Δεν θα κατσω κανω θεμα για μια μικρη διακοπη.Αποσυνδεσεις δεν εχω προβληματα δεν εχω με το τηλεφωνο.Ενα χρονο την εχω απο τοτε που ξεκινησε το 2play στο κορδελιο θεσσαλονικης και ειμαι απολυτα ευχαρηστημενος.Μην γκρινιαζετε ολη την ορα και στο κατο αμα δεν θελετε να γκρινιαζετε γιατι φυγατε απο τον ΟΤΕ ενω ξερατε οτι υπαρχουν τετοια προβληματα???Γιατι βαζετε υπερεσιες χωρις να το εχετε ψαξει να δειτε τι γινεται στην περιοχη σας!!!

Εχω δοκημασει forthnet,tellas,connx,hol και απο αυτες λεω με απολυτη σιγουρια FORTHNET και μονο FORTHNET.

Link to comment
Share on other sites

Το να εκτελούνται τεχνικές εργασίες προκειμένου να βελτιωθεί το προϊόν , όπως για παράδειγμα να αυξηθεί η ταχύτητα σύνδεσης , είναι θεμιτό , κατανοητό και επιδέχεται κάθε ανοχής από μέρους του τελικού αποδέκτη .

Το να εκτελούνται όμως τεχνικές εργασίες προκειμένου να αποκατασταθεί η ανυπαρξία του προϊόντος της σύμβασης ( υπηρεσίες ίντερνετ) είναι εμπορικά οπορτουνιστικό και προσβάλει τον τελικό αποδέκτη-καταναλωτή γιατί κατά σύμβαση οι υπηρεσίες ξεκινούν από ένα επίπεδο παροχών και βελτιώνονται .

Αυτή είναι η λογική αποδοχή και όχι να έχουμε ανυπαρξία προϊόντος και να εκτελούμε εργασίες για την αποκατάστασή του , ενώ την ίδια στιγμή χρεώνουμε τον τελικό αποδέκτη για υπηρεσίες που δεν λαμβάνει !

Link to comment
Share on other sites

γιατι φυγατε απο τον ΟΤΕ ενω ξερατε οτι υπαρχουν τετοια προβληματα???Γιατι βαζετε υπερεσιες χωρις να το εχετε ψαξει να δειτε τι γινεται στην περιοχη σας!!!

μην το λες αυτο...αμα δεν υπηρχαν οι εναλλακτικοι πως θα ζοριζοταν ο ΟΤΕ να γινεται ολο και πιο ανταγωνιστικος και να κοβει τιμες κλπ...δεν θυμασαι πως αναγκαστηκε να βαλει 24αρα κι αυτος?

Link to comment
Share on other sites

μην το λες αυτο...αμα δεν υπηρχαν οι εναλλακτικοι πως θα ζοριζοταν ο ΟΤΕ να γινεται ολο και πιο ανταγωνιστικος και να κοβει τιμες κλπ...δεν θυμασαι πως αναγκαστηκε να βαλει 24αρα κι αυτος?

Δεν εχεις αδικο.Εδω αρνουνταν να δωσει δωρεαςν κλησεις και τωρα δες ποσα τζαμπα πραγματα δινει!!!Αυτο ειναι το καλο με τον ανταγωνισμο

Link to comment
Share on other sites

Το να εκτελούνται τεχνικές εργασίες προκειμένου να βελτιωθεί το προϊόν , όπως για παράδειγμα να αυξηθεί η ταχύτητα σύνδεσης , είναι θεμιτό , κατανοητό και επιδέχεται κάθε ανοχής από μέρους του τελικού αποδέκτη .

Το να εκτελούνται όμως τεχνικές εργασίες προκειμένου να αποκατασταθεί η ανυπαρξία του προϊόντος της σύμβασης ( υπηρεσίες ίντερνετ) είναι εμπορικά οπορτουνιστικό και προσβάλει τον τελικό αποδέκτη-καταναλωτή γιατί κατά σύμβαση οι υπηρεσίες ξεκινούν από ένα επίπεδο παροχών και βελτιώνονται .

Αυτή είναι η λογική αποδοχή και όχι να έχουμε ανυπαρξία προϊόντος και να εκτελούμε εργασίες για την αποκατάστασή του , ενώ την ίδια στιγμή χρεώνουμε τον τελικό αποδέκτη για υπηρεσίες που δεν λαμβάνει !

Συμφωνώ με αυτά που λες 100%.

Αν μιλας συγκεκριμενα για τις 24αρες..Η συμβαση που υπέγραψα/υπόγραψες/υπέγραψε έλεγε ΕΩΣ 24Mbit.

Αυτο αυτομάτως σημαίνει οτι υπόγραψες να ΕΙΣΑΙ αναμεσα στα 8-24.Εχει κανεις 24αρα και συγχρονίζει κάτω από 8?

Η απόδοση ειναι άλλο θέμα και εξαρτάται από πολλά πράγματα οποτε δεν μπορουμε να μιλήσουμε γενικά αλλα μονο ειδικά..γιατί κάθε χρήστης είναι διαφορετική περίπτωση σωστά?(γραμμη,router,αποσταση απο DSLAM,απο οτι φενεται Πολη,νησι κτλ κτλ.).Για αυτο κατηγορήστε όσο θέλετε λοιπόν και εγώ μαζί σας.

Αλλα μην αναφερεται η ανυπαρξία προϊόντος οταν δεν υφίσταται λογο συμβασης.(στην περιπτωση της 24αρας παντα).

Link to comment
Share on other sites

Σε κάθε περίπτωση , η σύμβαση είναι δεσμευτική αμφίδρομα και δεν αποτελεί διακριτική ευχέρεια του παρόχου η τήρηση της .

Το ελάχιστο αποδεκτό της ποιότητας της παρεχόμενης υπηρεσίας είναι και το ελάχιστο αποδεκτό προκειμένου η σύμβαση να παραμένει σε ισχύ .

:dirol:

Link to comment
Share on other sites

Είχα και εγώ πρόβλημα τώρα το πρωί άλλα καί με το http://hwbox.gr/ και μόλις τώρα μπήκα.

Δέν είχε ξαναεμφανιστεί κάτι τέτοιο σε καμμία σελίδα

Μe too...Αλλά μόνο για 2 ωρίτσες χθες βράδυ...

Link to comment
Share on other sites

Το να εκτελούνται τεχνικές εργασίες προκειμένου να βελτιωθεί το προϊόν , όπως για παράδειγμα να αυξηθεί η ταχύτητα σύνδεσης , είναι θεμιτό , κατανοητό και επιδέχεται κάθε ανοχής από μέρους του τελικού αποδέκτη .

Το να εκτελούνται όμως τεχνικές εργασίες προκειμένου να αποκατασταθεί η ανυπαρξία του προϊόντος της σύμβασης ( υπηρεσίες ίντερνετ) είναι εμπορικά οπορτουνιστικό και προσβάλει τον τελικό αποδέκτη-καταναλωτή γιατί κατά σύμβαση οι υπηρεσίες ξεκινούν από ένα επίπεδο παροχών και βελτιώνονται .

Αυτή είναι η λογική αποδοχή και όχι να έχουμε ανυπαρξία προϊόντος και να εκτελούμε εργασίες για την αποκατάστασή του , ενώ την ίδια στιγμή χρεώνουμε τον τελικό αποδέκτη για υπηρεσίες που δεν λαμβάνει !

Σε κάθε περίπτωση , η σύμβαση είναι δεσμευτική αμφίδρομα και δεν αποτελεί διακριτική ευχέρεια του παρόχου η τήρηση της .

Το ελάχιστο αποδεκτό της ποιότητας της παρεχόμενης υπηρεσίας είναι και το ελάχιστο αποδεκτό προκειμένου η σύμβαση να παραμένει σε ισχύ .

:dirol:

:yu:

Link to comment
Share on other sites

λοιπον οσοι εχετε στειλει γραμμα που παραπονιεστε για ολα τα γνωστα προβληματα και δεν σας εχουν στειλει απαντηση ή σας εχουν στειλει και πηρατε το αυτοματοποιημενο πισω μπορειτε να πατε στα καταστηματα 4νετ να συμπληρωσετε μια αιτηση διακοπης υπηρεσιων οπου θα περιγραφετε τη φαση ολη και οτι ζητατε να αποδεσμευτειτε επειδη η εταιρια ειναι ανικανη να σας δωσει ουτε το κατ ελαχιστο απο τις υπηρεσιες που υπογραψατε. Αν δεν κανουν δεκτο το αιτημα σας προχωρατε σε καταγγελια στην ΕΕΤΤ με κοινοποιηση στην 4νετ οπου εκει θελοντας και μη θα σας αφησουν να φυγετε. Το εχουν κανει φιλοι και τους αφησαν να φυγουν

Link to comment
Share on other sites

Εγω ρε παιδια ειχα μια 2ωρη διακοπη σημερα και αυτο ηταν ολο.Δεν θα κατσω κανω θεμα για μια μικρη διακοπη.Αποσυνδεσεις δεν εχω προβληματα δεν εχω με το τηλεφωνο.Ενα χρονο την εχω απο τοτε που ξεκινησε το 2play στο κορδελιο θεσσαλονικης και ειμαι απολυτα ευχαρηστημενος.Μην γκρινιαζετε ολη την ορα και στο κατο αμα δεν θελετε να γκρινιαζετε γιατι φυγατε απο τον ΟΤΕ ενω ξερατε οτι υπαρχουν τετοια προβληματα???Γιατι βαζετε υπερεσιες χωρις να το εχετε ψαξει να δειτε τι γινεται στην περιοχη σας!!!

Εχω δοκημασει forthnet,tellas,connx,hol και απο αυτες λεω με απολυτη σιγουρια FORTHNET και μονο FORTHNET.

Είμαι στη Forthnet από τότε που ξεκίνησε και ποτέ δεν είχα παράπονο.

Αλλά τα πράγματα έχουν αλλάξει από το 2008 και αντί να καλυτερεύουν, χειροτερεύουν.

Δεν είναι λύση να αλλάζω παρόχους, αλλά ούτε και να αδιαφορώ για τα δικαιώματα που έχω.

Από τη στιγμή που έχω πρόβλημα, θα το αναφέρω, ώστε να μετρήσει στο δείκτη ποιότητας παρεχόμενων υπηρεσιών. Αν δεν καταγράφονται ούτε οι απλές τηλεφωνικές καταγγελίες, ούτε οι ανακοινωμένες τεχνικές εργασίες, τότε θα κάνω έγγραφες καταγγελίες και μετά αν επιμένουν τα προβλήματα ίσως τις στείλω μαζί με τις απαντήσεις (αν πάρω) στον ΕΕΤΤ.

http://www.eett.gr/nopencms/opencms/EETT/Electronic_Communications/Telecoms/QualityIndicators/Broadband/B06.html

Συχνότητα Δημοσιοποίησης του Δείκτη Ποιότητας Β06

Ο Δείκτης Ποιότητας Β06 μετράται και παρουσιάζεται ανά εξάμηνο. Πιο συγκεκριμένα, η παρουσίασή του γίνεται στο πρώτο πενθήμερο του Φεβρουαρίου και του Αυγούστου κάθε έτους.

Η δημοσίευση των πρώτων αποτελεσμάτων του Δείκτη Ποιότητας Β06 θα πραγματοποιηθεί το Φεβρουάριο του 2009.

Για να δούμε λοιπόν στα στοιχεία αναφοράς βλαβών που είναι υποχρεωμένη η Forthnet να αναφέρει μέσα στο Φεβρουάριο του 2009, και κάθε εξάμηνο από εδώ και πέρα, αν θα περιλαμβάνονται οι ανακοινωμένες διακοπές ή ακόμα και τα τηλεφωνήματα αναφοράς βλαβών των πελατών της.

Υποπτεύομαι ότι μετράνε μόνο οι καταγγελίες στον ΕΕΤΤ.

Δηλαδή θα μας βγουν και από πάνω η Forthnet και οι άλλοι πάροχοι, ότι όλα πάνε καλά και η ποιότητα των υπηρεσιών τους είναι άριστη.

Ε δεν είναι έτσι στη δική μου περίπτωση και από όσο βλέπω και για πάρα πολύ κόσμο και όχι μόνο από τη Forthnet.

Link to comment
Share on other sites

μαζική καταγγελία 500ατόμων της forthnet προς την ΕΕΤΤ με αναλυτικότατο briefing για την μειωμένη ποιότητα παροχής υπηρεσίας (packet loss,pings upstread spead, dl speeds, προβλήματα με εξωτερικό) περιμένει απάντηση εδώ και 2μιση μήνες.....

εφόσον έγινε κάτι τόσο οργανωμένο και δεν ίδρωσε το αυτάκι ούτε της Forthnet ούτε της ΕΕΤΤ ή φύγετε ή προσπαθήστε να συμμετάσχετε σε δικαστικές κινήσεις που ετοιμάζονται σύντομα.

Link to comment
Share on other sites

μαζική καταγγελία 500ατόμων της forthnet προς την ΕΕΤΤ με αναλυτικότατο briefing για την μειωμένη ποιότητα παροχής υπηρεσίας (packet loss,pings upstread spead, dl speeds, προβλήματα με εξωτερικό) περιμένει απάντηση εδώ και 2μιση μήνες.....

εφόσον έγινε κάτι τόσο οργανωμένο και δεν ίδρωσε το αυτάκι ούτε της Forthnet ούτε της ΕΕΤΤ ή φύγετε ή προσπαθήστε να συμμετάσχετε σε δικαστικές κινήσεις που ετοιμάζονται σύντομα.

Οι καταγγελίες, αν είναι τεκμηριωμένες, μετράνε. Τίποτα δεν πάει χαμένο.

Αλλά η καταγγελία πρέπει να γίνει αρχικά προς την εταιρία, προφορικά, σε ατομικό επίπεδο και αν δεν λυθεί το πρόβλημα έγγραφα. Στη συνέχεια και εφ όσον δεν μας ικανοποιεί η απάντηση ή δεν πάρουμε καθόλου έγγραφη απάντηση, προχωράμε σε καταγγελία στην ΕΕΤΤ, με πλήρη στοιχεία όπως προβλέπεται και επισυνάπτεται και η απάντηση της κάθε εταιρίας (οφείλει να στείλει απάντηση μέσα σε τριάντα μέρες). Η ΕΕΤΤ, στη συνέχεια, συγκεντρώνει τις έγκυρες καταγγελίες, καλεί την εταιρία σε απολογία και κατά περίπτωση επιβάλει πρόστιμα.

Καμιά καταγγελία δεν αγνοείται.

Η ΕΕΤΤ σας ενημερώνει για τη λήψη της καταγγελίας σας και για την πορεία αξιολόγησής της. Σε περίπτωση αναρμοδιότητας, προωθεί το αίτημά σας στον αρμόδιο φορέα και παράλληλα, σας πληροφορεί σχετικά.

Στη σελίδα της ΕΕΤΤ, μπορούμε να δούμε την τύχη των καταγγελιών, όπως και τα πρόστιμα που επιβλήθηκαν σε κάθε περίπτωση.

Διαβάστε για παράδειγμα κάποιες από τις "αποφάσεις της ΕΕΤΤ επί ακροάσεων"

http://www.eett.gr/nopencms/opencms/EETT/Electronic_Communications/GreekLaw/Decision_Hearing/?pageIndex=1&msize=1

Είμαι αντίθετος στις καταγγελίες που δεν έχουν ακολουθήσει τη σωστή διαδικασία. Επίσης δεν μου αρέσει να γίνεται προπαγάνδα από ύποπτα άτομα που προσπαθούν να προκαλέσουν διαμαρτυρίες εκεί που δεν υπάρχουν προβλήματα. Τέλος εκ των πραγμάτων, είναι αδύνατον να απαντήσει μια εταιρία σε 500 άτομα μαζί, που απλά προσυπογράφουν μια καταγγελία. Κάθε περίπτωση είναι ξεχωριστή και έτσι πρέπει να αντιμετωπίζονται τα προβλήματα. Με καλή πίστη και τίμιες διαδικασίες.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.