Jump to content



Official Cars, Motors, βελτίωση, τρακαρίσματα και οδήγηση Thread (MotorLab)


LevelOne

Recommended Posts

Για να κλείνουμε το θεματάκι μπας και καταλάβει κανάς νέος παραπάνω, η διαφορά υπάρχει μόνο και μόνο στο ύψος. Το που έχει τις ενισχύσεις το κάθε αυτοκίνητο, είναι θέμα φυσικής.

Το παρακάτω βίντεο που έχω ξαναδείξει εδώ το δείχνει ακριβώς όπως είναι:

http://www.youtube.com/watch?v=JXeKSDpFjlg

Επίσης, ξεχνάτε ότι ο johnsonb είναι 16 χρονών. Ξέρετε πόσα μέλη του Lab έχω δει από τα 16 όσο μεγαλώνουν να ωριμάζουν; Είναι μέσα στο πρόγραμμα, ξεκολλάτε λίγο.

@johnsonb, θα βγεις εκεί έξω κάποια στιγμή και θα τα δεις από πρώτο χέρι. Υποθετικά μην μιλάς καλύτερα, όταν θα έχεις εμπειρία να την μοιραστείς μαζί μας. :)

Όσο για το θέμα όγκου που έχει κολλήσει στο μυαλό σου, να σε πληροφορήσω ότι έχω τρακάρει μετωπική εγώ Smart και ο άλλος Corolla 2003 Sedan, η Corolla έπαθε ακόμα μεγαλύτερη ζημιά από το Smart, το οποίο απορρόφησε τη σύγκρουση με το δικό του τρόπο, κοινώς κάνοντας την μπίλια γύρω γύρω.

Βάλε με το μυαλό σου και τα αυτοκίνητα της F1. Όταν γίνει σύγκρουση είναι φτιαγμένα να γίνονται σμπαράλια. Ξέρεις γιατί; Γιατί την σύγκρουση, κάποιος πρέπει να την απορροφήσει. Αν δεν το κάνει το αυτοκίνητο, θα το κάνει ο οδηγός...

Επίσης, πήγαινε στο site της EuroNCAP και μελέτα λίγο τα αυτοκίνητα που κοιτάς, σε ποια σημεία δεν προστάτευσαν καλά. Καμιά φορά ξέρεις οι δημιουργοί λένε, έλα μωρέ SUV είναι, δεν χρειάζεται 5 αστέρια για να πουλήσει ;)

Έγινε επεξεργασία από jpavly
link fix
  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Να επισημάνω κάτι αναφορικά με το euroncap, είναι λίγο απάτη το πώς βγαίνουν οι φωτογραφίες που στέλνονται στα περιοδικά.

Θυμάμαι ότι όταν διάβαζα για την laguna, το πρώτο αυτοκίνητο με 5 αστέρια, στη φωτογραφία (που υποτίθεται δείχνει το αποκορύφωμα της σύγκρουσης) έδειχναν ότι η καμπίνα (η κολώνα του οδηγού) είναι εντελώς απαραμόρφωτη και η πόρτα απείραχτη εντελώς, πράγμα που σημαίνει όντως πολύ καλή δουλειά.

Κοιτώντας το video στο youtbe 3-4 χρόνια αργότερα, διαπίστωσα ότι το αυτοκίνητο παραμορφωνόταν στο test του euroncap, αλλά η φωτό ήταν τραβηγμένη 1 click πιο πριν ;)

Link to comment
Share on other sites

Όντος, και μετά έχουν μετρητή για να δούνε πόση δύναμη χρειάζεται για να ανοίξει η πόρτα, (γιατί σημαντικό βάρος πάει και στην δυνατότητα του επιβάτη να βγει από το αυτοκίνητο μετά το ατύχημα).

Link to comment
Share on other sites

Το είχαν δείξει και στο top gear αυτό...

Είχαν την laguna και το avensis και τα 2 5 αστέρια, στην laguna ίσα που άνοιγε η πόρτα, στο avensis, σαν να μην έγινε τίποτα...Επίσης και στα πόδια του οδηγού, είχε παραμορφωθεί πολύ, ενώ το avensis τίποτα.

Link to comment
Share on other sites

Διάβασα με προσοχή τις τελευταίες σελίδες και το μόνο που έχω να πω,είναι το παλιομοδίτικο,

προσοχή και αν γίνεται και μάτια πίσω!

Δύο φορές με έχουν τρακάρει :

Τη 1η φορά παραβίαση στοπ απο αγροτικό με απολογισμό

θλάση στο πόδι για 3 εβδομάδες,ολική το Yaris mk1 που είχα και μπόλικη στεναχώρια καθώς μόλις 19

τότε.

Περιττό να πω οτι αν δεν φορούσα ζώνη,τα πράγματα θα ήταν άσχημα.Α,και κάτι ακόμα,με τα χέρια

αν προσπαθήσεις να πιάσεις σφιχτά το τιμόνι δεν θα σπάσεις τα χέρια σου,απλά θα τα γδάρεις άσχημα.

Την 2η φορά, σε φανάρι ενώ ήμουν σταματημένος,φορτηγό χάνει τα φρένα του (ή μιλούσε στο κινητό...) και πέφτει με δύναμη στο πίσω μέρος του αυτοκινήτου. Εδώ κατάλαβα τι πάει να πει "προστασία αυχένα".

Το συμπέρασμα : το 1ο ατύχημα μου άλλαξε την οπτική γωνία,άρχισα να δίνω σημασία

στην ασφάλεια που προσφέρει ένα αυτοκίνητο και "τι θα γίνει αν".

Το 2ο μου υπενθύμισε πως τίποτα ουσιαστικά δεν είναι στο χέρι σου,κι αν είναι να τρακάρεις,

θα γίνει.

Άυτό που μπορείς να προβλέψεις όμως είναι να πάρεις όλα τα μέτρα που μπορείς.

(ζώνες,ESP's,ab,όσο το δυνατόν καλύτερη παθητική κ ενεργητική ασφάλεια οχήματος).

Ίσως και καμιά σχολή ασφαλούς οδήγησης να ήταν θεμιτή ενέργεια,ίσως να δώσει καλύτερα

αποτελέσματα...

για να αλλάξω θέμα :

Mech,ανέφερες πιο πριν για Starlet EP70. Project είναι για trackday car ή καθημερινό μέσο μετακίνησης?

Έχω κατα νου να στήσω ένα project car,RWD κατα προτίμηση,οχήματος,με σχετικά λίγα χρήματα και όσο μεγαλύτερο

fun factor γίνεται.

Πέρα απο τον προφανή λόγο :innocent:, σκέφτομαι οτι έτσι ίσως να μάθω και κάτι παραπάνω απο

μηχανολογικής άποψης.

Έχω ήδη ξεκινήσει το ψάξιμο σε μάντρες της περιοχής .Ένα ρεζουμέ μέχρι τώρα είναι για Starlet KP61

με 4AGE μοτέρ περιποιημένο,αναρτήσεις,μπλοκέ κλπα θα χρειαστεί περιπου 3000κ για την ολοκλήρωση του.

Ιδέες? Νομίζω κάποιο υψηλά ιστάμενο μέλος του Λάμπη έχει ένα Nissan.Πολύ πιο βαθύ το project του,

αλλά προφανώς απο κάποια βασικά ξεκινάμε όλοι.:baby:

Link to comment
Share on other sites

@THRESH

Οτι αυτοκίνητο και να αποφασίσεις να πάρεις, μεγαλύτερο σχολείο απο το ΜΧ-5 δεν υπάρχει... Αλλα θές οπωσδήποτε μπλοκέ. Ακόμα και μαμά, το 18άρι Sporty ειναι στημένο για drift.

Μετά, αν θες να ανέβεις ενα επίπεδο, πας σε Ε30 ή αυτο που πήρα εγώ, ενα 200SX... Αλλα σε καμία περίπτωση δεν τα προτείνω για πρώτο track-day car...

Link to comment
Share on other sites

Ναι υπάρχει ένα 200 SX εδώ αλλά δεν είναι για 1ο.

Το MX5 είναι μακράν η καλύτερη επιλογή για πίσω κίνηση + fun factor.

Αν θες πίσω κίνηση + χρόνους Πάρε Mr2. αλλά λόγω κεντρομήχανου setup θέλει χέρια και πάλι δεν το συνηστώ για 1ο τόσο εύκολα.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Αν δεν έχεις εμπειρία από rwd μην πάρεις κάτι άλλο από mx-5.

Μην πάρεις mr2...ακόμα...πάρε κάτι άλλο και άσε τα mr για αργότερα.

Για το kp61, λογικά μπορείς να βρεις ακόμα και με 500 μια καρότσα, παίρνεις ένα 20v 4age με 900, άξονας και φρένα από 86 (δεν έχω ιδέα πόσο), λάστιχα ανάρτηση δεν ξέρω, και ερχόμαστε στο μεγάλο πρόβλημα...το κιβώτιο...η λογική λέει Τ50 από 86, αλλά είναι σπάνιο...και ευαίσθητο...εναλλακτική Κ50 από kp starlet.

Αλλά υπάρχει και άλλος δρόμος. Μπορείς να βάλεις 4efte από starlet turbo. Θέλει λίγο πατέντα (και το 4age) θέλει, αλλά έχεις 140 τουρμπίσια αλογάκια, τα οποία χαλαρά γίνονται 160 χωρίς πολλά πολλά και όριο για κλειστό μοτέρ τα 200 κάτι.

Ανάρτηση φρένα άξονας όπως πριν, σασμάν δεν ξέρω, λογικά κάποια μόντα με bell από 3A και το σασμάν του 86.

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

mech άμα αγοράσω clutch + slave cylinder για τη σουηδέζα πόσα θες για τοποθέτηση? Χαλάλι να πληρώσω 100ευρώ βενζίνες και διόδια άμα είναι να τα βάλουμε παρέα πίνοντας μπύρες και τρώγοντας πιτόγυρα:hehe:

(εντάξει δε θα κεράσω μόνο μπύρες.....) :rofl:

Link to comment
Share on other sites

mech άμα αγοράσω clutch + slave cylinder για τη σουηδέζα πόσα θες για τοποθέτηση? Χαλάλι να πληρώσω 100ευρώ βενζίνες και διόδια άμα είναι να τα βάλουμε παρέα πίνοντας μπύρες και τρώγοντας πιτόγυρα:hehe:

(εντάξει δε θα κεράσω μόνο μπύρες.....) :rofl:

Τα λες αυτά επειδή θες να βγάλεις τη τοποθέτηση με μονο 100ευρω + μπύρες + πληρωμή σε είδος η δε ξέρω γώ τι...

Mech μην υποκείψεις! Για τα μελλοντικά εργασιακά σου δικαιώματα που να πάρει η οργή :fist: :p

Link to comment
Share on other sites

Καλά ας έρθει, και θα του γνωρίσω ένα φίλο εδώ, μόλις γύρισε από Σουηδία, είχε πάει στην Volvo μια βδομάδα για δουλειά...με αυτόν θα τα "πούνε" καλά. :hehe:

Σα να τον βλέπω τώρα...

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.