Jump to content



Official Cars, Motors, βελτίωση, τρακαρίσματα και οδήγηση Thread (MotorLab)


LevelOne

Recommended Posts

Γιατί, ποιός έχει στάθμη λαδιού στο καντράν; Εννοείς κάποιο υπομενού του κεντρικού συστήματος πλοήγησης-διασκέδασης που αναφέρει και ποσότητα λαδιού; Μου είναι κάπως άγνωστη αυτή η τόσο νέα τεχνολογία.

Link to comment
Share on other sites

Ρε συ, εχοντας παιξει και με αγραφο, δεν περιμενα τετοιο πραγμα απο σενα :p. Στις περισσοτερες των περιπτωσεων στα παλιοτερα αυτοκινητα, ο αισθητηρας που μετρουσε την ταχυτητα του μοτερ ηταν πανω στο στροφαλο (crankshaft sensor/engine speed sensor/whatever), και σε πολυ λιγα japoνια με κατι μυστηριους εγκεφαλους ηταν πανω στον εκκεντροφορο. Η συντριπτικη πλειοψηφια των αυτοκινητων απο το 95 (χοντρικα) και μετα που εχει αισθητηρα στον εκκεντροφορο (camshaft angle sensor) ειναι για να προσδιοριζει το ανω νεκρο σημειο του 1ου κυλινδρου, και ταυτοχρονα με την θεση του στροφαλου να κανονιζει τον ψεκασμο (απο batch fire σε προηγουμενα σε semi ή fully sequential στα τωρινα) και την αναφλεξη (απο distributor στα παλια, σε wasted spark στα επομενα, και σε coil on plug, μαζι με fully sequential στα τωρινα)

Σόρρυ που απογοητεύω:p, αλλά ποτέ δεν είπα ότι ήξερα τα πάντα...μάλιστα αυτό που με έκανε σε ένα χρόνο να μάθω ότι έμαθα, ήταν το να παραμένω ανοιχτόμυαλος και όχι ξερόλας...άλλωστε για αυτό συμμετέχω στο thread, για γνώση και κίνητρο για έξτρα ενασχόληση/διάβασμα:p:P

Link to comment
Share on other sites

Γιατί, ποιός έχει στάθμη λαδιού στο καντράν; Εννοείς κάποιο υπομενού του κεντρικού συστήματος πλοήγησης-διασκέδασης που αναφέρει και ποσότητα λαδιού; Μου είναι κάπως άγνωστη αυτή η τόσο νέα τεχνολογία.

Στον χιλιομετρητή το 207 έχει μετρητή που σου λέει οκ ή βγάζει κάτι παύλες αν έχεις χάσει κοντά στο λίτρο λάδι. Τα renault είχαν παλιά κάτι φουσκάλες σε οθονίτσα πάλι που σου έλεγαν στο περίπου πόσο λάδι έχεις χάσει.

Επίσης στο κάτω μέρος του ταχύμετρου έχω θερμοκρασία λαδιού. Ένα πυρόμετρο έλειπε απο τον στάνταρ εξοπλισμό.

Link to comment
Share on other sites

Αυτό με τις εταιρικές προδιαγραφές είναι λίγο μύθος.

Π.χ. αυτά που δίνει η δική μου εταιρία (Fiat -> Selena), καλά λάδια μεν, αλλά μου τα καίει σαν TSi. Με άλλα ίδιου ιξώδους (π.χ. Elf) έχω από πολύ λιγότερη μέχρι μηδαμινή κατανάλωση.

Αυτό που μου έκανε εντύπωση είναι ότι λίγα λάδια υποστηρίζουν την προδιαγραφή αυτή (και την 221.51 την βλέπω σε λάδια για αυτοκίνητα υψηλών επιδόσεων και καλά). η ΦΙΑΤ έχει προδιαγραφή ή απλά προτείνει τα SELENIA 10-40 παράδειγμα και τέλος?

τι μου θύμησες με τα selenia... κάποτε έπερνα τα μαύρα 10-60 μέχρι που τα αντικατέστησα με τα Castrol RS 10-60.

Link to comment
Share on other sites

Γιατί, ποιός έχει στάθμη λαδιού στο καντράν; Εννοείς κάποιο υπομενού του κεντρικού συστήματος πλοήγησης-διασκέδασης που αναφέρει και ποσότητα λαδιού; Μου είναι κάπως άγνωστη αυτή η τόσο νέα τεχνολογία.

Πολλά αυτοκίνητα, κυρίως γαλλικά. Renault Clio για παράδειγμα το 2ης γενιάς, είχε.

Peugeot 307, 207 έχουν. Τώρα αν έχεις δει καμιά έκδοση χωρίς ... στροφόμετρο, ε παίζει να μην έχει, αλλά γενικά δεν είναι κάτι τόσο τρελό (άλλωστε παίρνει μέτρηση μόνο όταν πας να βάλεις μπροστά = σωστή μέτρηση).

Στο punto θα ήθελα να έχει αυτό για τα λάδια (γιατί τα καίει και θέλει έλεγχο) και την ένδειξη για τα τακάκια (που το θεωρώ ύστατη τσιποσύνη που δεν τό 'χει).

Αυτό που μου έκανε εντύπωση είναι ότι λίγα λάδια υποστηρίζουν την προδιαγραφή αυτή (και την 221.51 την βλέπω σε λάδια για αυτοκίνητα υψηλών επιδόσεων και καλά). η ΦΙΑΤ έχει προδιαγραφή ή απλά προτείνει τα SELENIA 10-40 παράδειγμα και τέλος?

τι μου θύμησες με τα selenia... κάποτε έπερνα τα μαύρα 10-60 μέχρι που τα αντικατέστησα με τα Castrol RS 10-60.

Έχει και η fiat προδιαγραφές. Οι προδιαγραφές όμως αυτές που βγαίνουν κατά καιρούς, δεν έχουν να κάνουν τόσο με την προστασία του κινητήρα, αλλά με την προστασία του περιβάλλοντος. Π.χ. η Fiat έβγαλε λάδια C3 για να μην χαλάει ο νέος καταλύτης ή κάτι αντίστοιχο (καμία σχέση με τον κινητήρα δηλαδή). Τώρα τι προστασία του περιβάλλοντος πετυχαίνεις με το να καις λάδι σαν τσαγερό, δεν το καταλαβαίνω. Μάλλον την ίδια προστασία που παίρνεις με ένα 5000 κυβικά 500 άλογα που βγάζει λιγότερο CO2 από 1200ρι προηγούμενης γενιάς, λες και άλλαξε ξαφνικά η απόδοση των κινητήρων εσωτερικής καύσης και από 20-30% πήγε στο 80-90%... Κοροϊδευόμαστε κοινώς!

Π.χ. το punto μου 1.4 16v 95 άλογα βγάζει 156 gr co2 /δεν θυμάμαι ανά πόσο το μετράνε, ανά χιλιόμετρο λογικά?. Το skoda fabia rs με 180 άλογα, βγάζει 140 gr co2 /km. Συμπέρασμα ένας χαζός σαν εμένα βγάζει ότι το fabia rs είναι τόσο καινοτόμο που όχι μόνο αποδίδει το διπλάσιο αλλά το κάνει και με τα μισά καυσαέρια... πράγμα που η θερμοδυναμική του δημοτικού αδυνατεί να το εξηγήσει, προφανώς οι σχεδιαστές έχουν διδακτορικό στο πώς να εξαπατούν τις μετρήσεις :)

Link to comment
Share on other sites

[MENTION=1085]sotiris[/MENTION]

Τα kg/km CO2 δεν αφορούν τις εκπομπές στη μεγίστη ισχύ, αλλά στον τυποποιημένο κύκλο δοκιμής σε rolling road με χαλαρές επιταχύνσεις – επιβραδύνσεις και σταθερής διατήρηση ταχύτητας, πάντα μέσα στα τυπικά όρια αυτοκινητοδρόμων.

Το τεστ είναι έτσι φτιαγμένο ώστε να ανταπεξέρχονται όλα τα αυτοκίνητα παραγωγής.

Με άλλα λόγια, ακολουθείται ο ίδιος κύκλος τεστ είτε μιλάμε για χιλιάρι αυτοκίνητο πόλης είτε για οποιοδήποτε άλλο τούρμπο ή μη αυτοκίνητο επιδόσεων.

Για την ιδία ζήτηση ισχύος, κατά τη διάρκεια του τεστ… που το πολύ πολύ να φτάνει max 40-50ps, είναι λογικό ένας σύγχρονος turbo κινητήρας άμεσου ψεκασμού να έχει βελτιωμένη λειτουργία-χαμηλότερους ρύπους από ένα αντίστοιχο ατμοσφαιρικό μοτέρ εμέσου ψεκασμού της περασμένης δεκαετίας.

Link to comment
Share on other sites

[MENTION=1085]sotiris[/MENTION]

Τα kg/km CO2 δεν αφορούν τις εκπομπές στη μεγίστη ισχύ, αλλά στον τυποποιημένο κύκλο δοκιμής σε rolling road με χαλαρές επιταχύνσεις – επιβραδύνσεις και σταθερής διατήρηση ταχύτητας, πάντα μέσα στα τυπικά όρια αυτοκινητοδρόμων.

Το τεστ είναι έτσι φτιαγμένο ώστε να ανταπεξέρχονται όλα τα αυτοκίνητα παραγωγής.

Με άλλα λόγια, ακολουθείται ο ίδιος κύκλος τεστ είτε μιλάμε για χιλιάρι αυτοκίνητο πόλης είτε για οποιοδήποτε άλλο τούρμπο ή μη αυτοκίνητο επιδόσεων.

Για την ιδία ζήτηση ισχύος, κατά τη διάρκεια του τεστ… που το πολύ πολύ να φτάνει max 40-50ps, είναι λογικό ένας σύγχρονος turbo κινητήρας άμεσου ψεκασμού να έχει βελτιωμένη λειτουργία-χαμηλότερους ρύπους από ένα αντίστοιχο ατμοσφαιρικό μοτέρ εμέσου ψεκασμού της περασμένης δεκαετίας.

Μα το ξέρω πως γίνεται το τεστ, απλά είναι γελοίο να αναφέρουν ένα αυτοκίνητο 500 αλόγων ως οικολογικό και φιλικό στο περιβάλλον, και μάλιστα να το φορολογούν με βάση την εκπομπή CO2 (γιατί πλέον σχεδόν πανευρωπαϊκά τα φορολογούν με βάση το πώς ρολλάρουν - λες και θα πάρω εγώ τη ferrari και θα την πηγαίνω ρολλαριστά - και ξέχνα τη ferrari, είναι ακραίο παράδειγμα, αλλά αυτό πιστεύω ότι δύσκολα περνάνε τις 2000 rpm :p (πολύ ρεαλιστικό σενάριο!!!!!))

Μια τίμια φορολόγηση θα ήταν λαμβάνοντας υπόψιν ΚΑΙ τη μέγιστη κατανάλωση / εκπομπή CO2. Διότι το δικό μου π.χ. που φτάνει max 20-25 l / 100km σε σχέση με το fabia που γράφει 50 l / 100km, έχω ... βάσιμες υποψίες ότι παράγει αρκετά λιγότερο CO2 υπό πίεση!!!!!

Link to comment
Share on other sites

απλά είναι γελοίο να αναφέρουν ένα αυτοκίνητο 500 αλόγων ως οικολογικό και φιλικό στο περιβάλλον, και μάλιστα να το φορολογούν με βάση την εκπομπή CO2

τα VW 504 λαδια που λυσσαει η εταιρια να μπαινουν στους τσι,σε σχεση με τα ακριβως προηγουμενα (vw 502),μαζι με τις αλλες προδιαγραφες,υποσχονται καθαροτερα καυσαερια και μακροζωια καταλυτη..και ετσι στην αδεια του τσι γραφει για το δικο μου τουλαχιστον 189 στις εκπομπες (που φανταζομαι θα εννοει σε συνθηκες εργαστηριου).και απο την στιγμη που εδω τουλαχιστον για τελη κυκλοφοριας πλερωνεις βασει των εκπομπων διοξειδιου (πχ το focus RS βγαζει 225 αρα πλερωνει 225*2.5 ευρω ,ενω ο ροκκος πλερωνει 189*2,25 ευρω..) ,αν αυτο το λαδι βοηθα στις εκπομπες διοξειδιου...καταλαβαινει κανεις τωρα εναν εξτρα λογο για τον οποιο λυσσαει ο κατασκευαστης για τα συγκεκριμενα λαδια και δεχεται το οτι θα καιει και λαδι,ενω θα μπορουσε να πει "βαλε 5-40/5-50/μελι θυμαρισιο και δεν θα καιει λαδια"....504αρια ειναι μονο 6-7 5-30...νομιζω και στις χωρες τις ευρωπης φορολογεισαι βασει καυσαεριων....Εδω πχ μεχρι και οι δασμοι υπολογιζονται βασει καυσαεριων...Πχ ενα euro 3 θα φαει τρελλο π!δ!μα στο τελωνειο(ανεβαινει ο δασμος 400% ξερω γω) σε σχεση με ενα euro 6...

Link to comment
Share on other sites

Αν υποτιθεται πως ενα λαδι βγαζει πιο "φιλικα" καυσαερια, αυτοματως δεν σημαινει πως καιγεται?

εικασια κανω,ας το πει κι ο sotiris με καμμια εξισωση να ερεθιστω.Αν καταλαβαινω καλα ,οσο πιο πηχτο-χοντρο ειναι το λαδι,τοσο πιο δυσκολα καιγεται.Και οσο πιο δυσκολα καιγεται τοσο περισσοτερα καταλοιπα ατελους καυσης αφηνει.Και οσο περισσοτερα καταλοιπα τοσο πιο βρωμικα καυσαερια (περισσοτερα μονοξειδια ξερω γω)..

Link to comment
Share on other sites

Ρε συ, πας καλα? Δηλαδη πηραμε αποφαση οτι ειναι καλο να καιει λαδια και ψαχνουμε να βρουμε ποιο λαδι καιγεται πιο αποδοτικα? Μιλας σοβαρα?

Λοιπον, enough is enough. Αντιθετως με οτι εχει πεισει η VW τον κοσμο που εχει χρυσοπληρωσει τα αυτοκινητα, η καναλωση λαδιου που πρεπει να καταναλωνει ενας παλινδρομικος 4κυλινδρος κινητηρας, που εχει ενα λογικοτατο οριο περιστροφης και ΟΥΔΕΜΙΑ αλλη ιδιαιτεροτητα στα μηχανικα του μερη ΕΙΝΑΙ ΜΗΔΕΝ. Μ Η Δ Ε Ν. -

Παμε απο την αρχη. Για προφανεις λογους, το λαδι δεν πολυγουσταρουμε να μενει στον κυλινδρο και να καιγεται. Αλλα επειδη δεν ειναι και τοσο προφανεις τελικα, παμε ξανα. Ειναι απολυτως λογικο ενα φιλμ λαδιου να μενει στα τοιχωματα του κυλινδρου, αλλα μεσω μιας διαδικασιας που δεν εχει νοημα να περιγραψω εδω, το φιλμ αυτο ΔΕΝ καιγεται. Το προβλημα ειναι οταν μεγαλωνουν οι ανοχες αναμεσα σε τοιχωμα και ελατηριο (συνηθεστερα), οπου πλεον μιλαμε γα ποσοτητα μεγαλυτερη του "φιλμ", της οποιας το μεγαλυτερο μερος κατα την συμπιεση "ξεκολλαει" απο το τοιχωμα, αναμειγνυεται με το καυσιμο και καιγεται. Tο λαδι ομως ειναι εντελως διαφορετικο σε συνθεση απο την βενζινη, πολυ υψηλοτερου μοριακου βαρους, ειναι τεντα στους υδρογονανθρακες και καιγεται σημαντικα πιο αργα απο την βενζινη. Οταν λοιπον το μειγμα βενζινη-αερας-λαδι αναφλεγεται, μανι μανι μειωνεται η ογκομετρικη αποδοση του κυλινδρου. Ενα μερος του λαδιου που καιγεται, περναει απο την εξατμιση και παρουσιαζεται στα καυσαερια ως πολυ αυξημενα επιπεδα υδρογονανθρακων, κατι που κανει τον καταλυτη να δουλευει πιο σκληρα, κατα ενα τροπο. Το υπολοιπο που ΔΕΝ καιγεται, περνει την μορφη επικαθισεων ΠΑΝΤΟΥ. Επικαθισεις στις κεφαλες των βαλβιδων, στις εδρες, στα καλαμια των βαλβιδων, στους αυλους εξαγωγης, και εξ' ισου ζημιογονα στον καταλυτη, ο οποιος σιγα σιγα και σωρευτικα θα βουλωσει. Ολες οι επικαθισεις θα λειτουργησουν και παλι σωρευτικα και θα ριχνουν σιγα σιγα την ογκομετρικη αποδοση του κινητηρα περεταιρω. Εαν φτασεις σε τετοιο βαθμο προβληματος (και ειδικα αν εχεις προκαταλυτη αμεσως μετα την εξαγωγη, οπως ολα τα συγχρονα) που βουλωσει ο καταλυτης, αρχιζεις και εχεις βαρβατο θεμα, καθως αυξανεται πολυ η πιεση των καυσαεριων πολυ κοντα στο μοτερ, με αποτελεσμα να μην αδειαζει αποτελεσματικα ο κυλινδρος κατα την εξαγωγη και να δουλευεις με διαφορετικο μειγμα απο αυτο που πρεπει, και να βαρας πειρακια ακατασχετα. Και εχει και συνεχεια, γιατι λογω της ατελους καυσης ενα μερος του προς αναφλεξη μειγματος δεν αναφλεγεται, περναει ακαυστο απο την εξαγωγη και σκαει στον καταλυτη, θερμαινοντας τον πολυ παραπανω απο το οριο του και τον καταστρεφει.

Το ποσο πιο χοντρο ειναι το λαδι εχει να κανει με τις ανοχες του κινητηρα, και ουδεμια σχεση εχει με το ποσο ευκολα η δυσκολα καιγεται (αφου πλεον εχει περασει μεσα στον κυλινδρο για οποιοδηποτε λογο), η ποσο ατελης ή αποτελεσματικη ειναι η καυση του. Εχεις μπερδεψει το ποσο δυσκολα καιγεται, με το ποσο ευκολα ή δυσκολα μπορει να μεινει εντως ανοχων και να μην περασει στον κυλινδρο, με το ποσο δυσκολα καιγεται αφου εχει περασει στον κυλινδρο και αναφλεγεται, που εξ' ορισμου, οτι λαδι και να ειναι, η απαντηση ειναι "δυσκολα".

Αυτα ειναι σχεδον βασικες αρχες μηχανων εσωτερικης καυσεως, και κανενας marketeer οποιασδηποτε εταιριας δεν μπορει να τα αλλαξει δεν πα να χτυπαει τον πωλο του κατω. Βεβαια το οτι δεν μπορει να τα αλλαξει, καταφανως δεν σημαινει οτι δεν μπορει και να πεισει τους πελατες οτι δεν ειναι εκει το προβλημα, και οτι ολα ειναι hunky dory. Τελος, το να βγαζεις λαδια με συγκεκριμενες προδιαγραφες ωστε να εχουν πιο φιλικα καυσαερια μου φαινεται λυση αντιστοιχη του να εχεις μια μεγαλη πληγη που θελει επειγοντως ραμματα και να ασχολεισαι με το να βρεις ενα αρκετα μεγαλο επιδεσμο ωστε να την καλυψει, και ολα οκ. Χαζο παραδειγμα, αλλα αυτο μου ηρθε.

Έγινε επεξεργασία από spresv
Link to comment
Share on other sites

Σταύρο, δεν στα έχουν πει καλά. Η vw έχει αλλάξει όλη την ιστορία και τον τρόπου που δουλεύει ένας κινητήρας εσωτερικής καύσης. Το λέει τόση ώρα το παιδί. ΠΡΕΠΕΙ να καίει λάδια. :tomato:

Και είναι απόλυτα λογικό, λάδι που καίγεται να έχει λιγότερα κατάλοιπα από λάδι που δεν καίγεται :wassat:

Όταν έλεγα εγώ για Marketing......:smoke::smoke::smoke:

Link to comment
Share on other sites

Παίδες ερώτηση. Είχα πάει το αμαξάκι μου για κέρωμα, εσωτερικό-εξωτερικό πλύσιμο, αφού είχα πάρει μία προσφορά από αυτά τα deals sites. Όταν το πήρα λοιπόν, φαινόταν μια χαρά ωραίο, με μία μικρή εξαίρεση στο καντράν του κλιματιστικού που είχε κάποιες φθορές στο χρώμα του πλαστικού τις οποίες "κατάπια".

Γύρω στις 2 βδομάδες μετά, παρατήρησα ότι κάποια εξωτερικά πλαστικά του αυτοκινήτου, όπως κάποια από τα 4 χερούλια των πορτών, έχουν ασπρίσει. Για να καταλάβετε, έχω και φωτογραφίες.

Το ξασπρισμένο είναι έτσι:

attachment.php?attachmentid=46371&d=1319118466

ενώ κανονικά θα έπρεπε να είναι έτσι (που είναι πχ τα 2 από τα 4 πλέον):

attachment.php?attachmentid=46372&d=1319118482

μου τα κατέστρεψε τελείως ή μπορώ να τους κάνω κάτι;

Με τον ίδιο σκέφτομαι να πάω στο Σάββατο να του τα ψάλλω...

post-4676-1416075563,958_thumb.jpg

post-4676-1416075564,1766_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Είναι όλα τα αβαφτα πλαστικά του αμαξιού έτσι?

Άμα όταν ο άλλος το περάσει κερί αλλά δεν μονώσει τα άβαφτα πλαστικά, έτσι γίνονται. Το να γίνουν όπως πριν είναι μανίκι.

Link to comment
Share on other sites

Δεν είναι σε όλα τα πλαστικά. Είναι σε 2 χερούλια, λίγο στους υαλοκαθαριστήρες και λίγο το πίσω πλαστικό της αεροτομής. Από αυτά, με ενοχλούν τα χερούλια κυρίως. Το θέμα είναι ότι το πήγα το αμάξι για καλύτερο και βγήκε χειρότερο. :(

Τώρα αν του το πάω, μπορεί να μου το φτιάξει αυτός ή έγινε μόνιμη ζημιά;

Link to comment
Share on other sites

Ρε συ, πας καλα? Δηλαδη πηραμε αποφαση οτι ειναι καλο να καιει λαδια και ψαχνουμε να βρουμε ποιο λαδι καιγεται πιο αποδοτικα? Μιλας σοβαρα?

Λοιπον, enough is enough. Αντιθετως με οτι εχει πεισει η VW τον κοσμο που εχει χρυσοπληρωσει τα αυτοκινητα, η καναλωση λαδιου που πρεπει να καταναλωνει ενας παλινδρομικος 4κυλινδρος κινητηρας, που εχει ενα λογικοτατο οριο περιστροφης και ΟΥΔΕΜΙΑ αλλη ιδιαιτεροτητα στα μηχανικα του μερη ΕΙΝΑΙ ΜΗΔΕΝ. Μ Η Δ Ε Ν. -

Παμε απο την αρχη. Για προφανεις λογους, το λαδι δεν πολυγουσταρουμε να μενει στον κυλινδρο και να καιγεται. Αλλα επειδη δεν ειναι και τοσο προφανεις τελικα, παμε ξανα. Ειναι απολυτως λογικο ενα φιλμ λαδιου να μενει στα τοιχωματα του κυλινδρου, αλλα μεσω μιας διαδικασιας που δεν εχει νοημα να περιγραψω εδω, το φιλμ αυτο ΔΕΝ καιγεται. Το προβλημα ειναι οταν μεγαλωνουν οι ανοχες αναμεσα σε τοιχωμα και ελατηριο (συνηθεστερα), οπου πλεον μιλαμε γα ποσοτητα μεγαλυτερη του "φιλμ", της οποιας το μεγαλυτερο μερος κατα την συμπιεση "ξεκολλαει" απο το τοιχωμα, αναμειγνυεται με το καυσιμο και καιγεται. Tο λαδι ομως ειναι εντελως διαφορετικο σε συνθεση απο την βενζινη, πολυ υψηλοτερου μοριακου βαρους, ειναι τεντα στους υδρογονανθρακες και καιγεται σημαντικα πιο αργα απο την βενζινη. Οταν λοιπον το μειγμα βενζινη-αερας-λαδι αναφλεγεται, μανι μανι μειωνεται η ογκομετρικη αποδοση του κυλινδρου. Ενα μερος του λαδιου που καιγεται, περναει απο την εξατμιση και παρουσιαζεται στα καυσαερια ως πολυ αυξημενα επιπεδα υδρογονανθρακων, κατι που κανει τον καταλυτη να δουλευει πιο σκληρα, κατα ενα τροπο. Το υπολοιπο που ΔΕΝ καιγεται, περνει την μορφη επικαθισεων ΠΑΝΤΟΥ. Επικαθισεις στις κεφαλες των βαλβιδων, στις εδρες, στα καλαμια των βαλβιδων, στους αυλους εξαγωγης, και εξ' ισου ζημιογονα στον καταλυτη, ο οποιος σιγα σιγα και σωρευτικα θα βουλωσει. Ολες οι επικαθισεις θα λειτουργησουν και παλι σωρευτικα και θα ριχνουν σιγα σιγα την ογκομετρικη αποδοση του κινητηρα περεταιρω. Εαν φτασεις σε τετοιο βαθμο προβληματος (και ειδικα αν εχεις προκαταλυτη αμεσως μετα την εξαγωγη, οπως ολα τα συγχρονα) που βουλωσει ο καταλυτης, αρχιζεις και εχεις βαρβατο θεμα, καθως αυξανεται πολυ η πιεση των καυσαεριων πολυ κοντα στο μοτερ, με αποτελεσμα να μην αδειαζει αποτελεσματικα ο κυλινδρος κατα την εξαγωγη και να δουλευεις με διαφορετικο μειγμα απο αυτο που πρεπει, και να βαρας πειρακια ακατασχετα. Και εχει και συνεχεια, γιατι λογω της ατελους καυσης ενα μερος του προς αναφλεξη μειγματος δεν αναφλεγεται, περναει ακαυστο απο την εξαγωγη και σκαει στον καταλυτη, θερμαινοντας τον πολυ παραπανω απο το οριο του και τον καταστρεφει.

Το ποσο πιο χοντρο ειναι το λαδι εχει να κανει με τις ανοχες του κινητηρα, και ουδεμια σχεση εχει με το ποσο ευκολα η δυσκολα καιγεται (αφου πλεον εχει περασει μεσα στον κυλινδρο για οποιοδηποτε λογο), η ποσο ατελης ή αποτελεσματικη ειναι η καυση του. Εχεις μπερδεψει το ποσο δυσκολα καιγεται, με το ποσο ευκολα ή δυσκολα μπορει να μεινει εντως ανοχων και να μην περασει στον κυλινδρο, με το ποσο δυσκολα καιγεται αφου εχει περασει στον κυλινδρο και αναφλεγεται, που εξ' ορισμου, οτι λαδι και να ειναι, η απαντηση ειναι "δυσκολα".

Αυτα ειναι σχεδον βασικες αρχες μηχανων εσωτερικης καυσεως, και κανενας marketeer οποιασδηποτε εταιριας δεν μπορει να τα αλλαξει δεν πα να χτυπαει τον πωλο του κατω. Βεβαια το οτι δεν μπορει να τα αλλαξει, καταφανως δεν σημαινει οτι δεν μπορει και να πεισει τους πελατες οτι δεν ειναι εκει το προβλημα, και οτι ολα ειναι hunky dory. Τελος, το να βγαζεις λαδια με συγκεκριμενες προδιαγραφες ωστε να εχουν πιο φιλικα καυσαερια μου φαινεται λυση αντιστοιχη του να εχεις μια μεγαλη πληγη που θελει επειγοντως ραμματα και να ασχολεισαι με το να βρεις ενα αρκετα μεγαλο επιδεσμο ωστε να την καλυψει, και ολα οκ. Χαζο παραδειγμα, αλλα αυτο μου ηρθε.

ε αυτο νταξει.Τωρα επεισθην.

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.