Jump to content



Official Cars, Motors, βελτίωση, τρακαρίσματα και οδήγηση Thread (MotorLab)


LevelOne

Recommended Posts

Συμφωνώ , η αλήθεια είναι όμως οτι για χωροταξικούς

και οικονομικούς λόγους, τη συμφέρει πολύ περισσότερο

το mpv της και κάποια μικρά χάτσμπακ ,να βγουν προσθιοκίνητα.

Link to comment
Share on other sites

Αυτό με τη ζημιά στον καταλύτη πιστεύω ότι είναι μύθος για τους εξής λόγους.

1) Αν πάθαινε ζημιά ο κρύος καταλύτης με το σπρώξιμο του αυτ/του στο διάστημα των 1-2sec. που αφήνουμε συμπλέκτη μέχρι να πάρει, τότε θα χάλαγε και όταν προσπαθούμε να βάλουμε μπροστά ένα κρύο αυτ/το και δεν παίρνει με την πρώτη για διαφόρους λόγους. (πχ. χειμώνας)

2) Αν ο ζεστός καταλύτης παθαίνει ζημιά όταν άκαυστη βενζίνη φτάνει σε αυτόν, τότε στα σκασίματα των κινητήρων θα καταστρέφονταν οι καταλύτες, αλλά και στο σβήσιμο του κινητήρα, αφού στο διάστημα μηδενισμού των στροφών (750σαλ. ρελαντί έως μηδέν) πάλι παίρνει άκαυστη αφού κλείνουμε τον διακόπτη, άρα και την ανάφλεξη.

Δεν εχει τοσο μεγαλη σημασια απλα σου προτεινεται να το αποφευγεις. Σε ολα τα manual των συγχρονων αυτοκινητων υπαρχει γραμμενο να μην εκκινειται ο κινητηρας με σπρωξιμο. Αυτο που συμβαινει εν ολιγοις οταν το κανεις, ειναι η συγκεντρωση μεγαλου μιγματος καυσιμου/αερα στον καταλυτη που καιγεται οταν αυτος ανεβασει θερμοκρασια οποτε και παθαινει ζημια. Στα παραδειγματα που γραφεις δεν ισχυει αυτο σε μεγαλο βαθμο.

Αν θελεις διαβασε αυτο το αρθρο που λεει για τους καταλυτες:

Negative Pressure Supercharging New Products - Impulse Engine Technologies Pty Ltd - Australia

Link to comment
Share on other sites

γεια σας παιδια.

ηθελα να ρωτησω τι λενε τα λαστιχα hankook optimo

τσιμπησα ενα ζευγαρι απο car.gr μτχ στο 50αρι

για να αλλαξω τα τελιωμενα μπροστα μου (ford fiesta)

ποσο θα μου παρουν για να μου τα αλλαξουν?

Link to comment
Share on other sites

γεια σας παιδια.

ηθελα να ρωτησω τι λενε τα λαστιχα hankook optimo

τσιμπησα ενα ζευγαρι απο car.gr μτχ στο 50αρι

για να αλλαξω τα τελιωμενα μπροστα μου (ford fiesta)

ποσο θα μου παρουν για να μου τα αλλαξουν?

20-30€ μαζί με τη ζυγοστάθμιση. Όλοι πάνω κάτω τα ίδια παίρνουν.

Link to comment
Share on other sites

δλδ για 4αδα παίρνουν 40-60 ?

Άμα δεν έχεις πάρει τα λάστιχα από αυτούς, ναι.

Σκέψου τάλιρο βγάλε ζάντα/λάστιχο, τάλιρο βάλε λάστιχο/ζάντα και τάλιρο ζυγοστάθμιση. Κάπως έτσι παίζουν.

EDIT: Ξέχασα την αλλαγή βαλβίδας.

Έγινε επεξεργασία από NoDsl
Link to comment
Share on other sites

Μιας και τον τελευταίο καιρό έχω αρχίσει να ρίχνω ματιές δεξια και αριστερά για αυτοκίνητο θα ήθελα λίγο τη γνώμη και τις προτάσεις σας.

Με κύριο γνώμονα την αξιοπιστία και τη χαμηλή κατανάλωση, αλλά και τον όσο δυνατό χαμηλότερο θόρυβο μέσα στην καμπίνα σε ταξιδια κλπ εσείς προς τα που θα κοιτάγατε ;

Για να το κάνω λίγο πιο εύκολο με ενδιαφέρει να είναι κατα προτίμηση diesel και αν γίνεται να μην ξεπεράσουμε τις 15.000€ (η αγορά θα γίνει σε αρκετούς μήνες από τώρα, εκτός απροόπτου αλλά αυτό δεν ξέρω αν έχει σημασία).

Κάποια από αυτά που έχω δει και μου άρεσαν είναι τα Opel Astra, Αlfa Romeo Gulietta, Kia Ceed και Kia Rio.

Καμιά άλλη ιδεα ;

Link to comment
Share on other sites

[ame=http://www.youtube.com/watch?v=JaR3oWjwS_k]Jaguar F-Type V8 INSANE Ride and Sounds! - YouTube[/ame]

[ame=http://www.youtube.com/watch?v=WEfzfYSsU3o]Unlim 500+ Europe 2014 — Destination Greece - YouTube[/ame]

[ame=http://www.youtube.com/watch?v=P4nabBh2xIE]Britain's Best Driver's Car 2014 - Porsche 911 GT3, Ferrari 458 Speciale, Ariel Atom 3.5R - YouTube[/ame]

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.