Jump to content



Recommended Posts

Δεν θα σου στείλει τίποτα αν δεν του πεις κάτι. Στείλε του email για τις λεπτομέρειες αποστολής και το tracking number, θα σου απαντήσει το πολύ σε 1-2 μέρες.

Την ίδια μέρα είχαμε κάνει την παραγγελία λογικά πρέπει να το έχω σε μια δυο μέρες. Αλλιώς θα στείλω mail να δώ τι γίνετε.

Link to comment
Share on other sites

Την ίδια μέρα είχαμε κάνει την παραγγελία λογικά πρέπει να το έχω σε μια δυο μέρες. Αλλιώς θα στείλω mail να δώ τι γίνετε.

Ζητα να σου στειλει το tracking number να δεις που βρισκεται.

Και εγω οταν ειχα κανει τη καταθεση δεν ειχα κανενα νεο και αναγκαστηκα να του στειλω e-mail

για το tracking.

Link to comment
Share on other sites

Απο τη στιγμή που υπάρχει αυτο ολα τα υπόλοιπα ειναι απλά αδιάφορα.
Και τωρα πρεπει να ψαρωσουμε και να πουμε "ποιο ειναι, ποιο ειναι???"
παιδί της costar (με ξεφτίλα τιμή)

Γιατί μου φαίνεται ίδιο με αυτό;

QuickFire Rapid Mechanical Gaming Keyboard (Red Switch) - Cooler Master Store

Link to comment
Share on other sites

Αυτό είναι. Το πρόβλημα είναι ότι δεν έρχεται Ευρώπη. Στο Αμέρικα να φανταστείς έχει την τιμή που βλέπεις και με κωδικό το αγοράζεις με δωρεάν μεταφορικά και επιπλέον -30%. Ληστεία κανονικά.... Δυστυχώς ακόμα στην Ευρώπη έρχεται μόνο το αντίστοιχο με black διακόπτες και με άλλη τιμή

Link to comment
Share on other sites

Στο ducky μου κολάει το spacebar ρε γμτ... το παταω και μένει μερικές φορές κολημένο στη μέση της επιστροφής. θα το βγάλω να το καθαρισω μπας και, αλλα μετά τι κάνουμε? Παίζει να παω για εγγυηση η μπα?

Link to comment
Share on other sites

Εμένα πάντως δεν εχει έρθει τπτ. Ούτε φωνή ούτε ακρόαση, ούτε tracking αριθμός ούτε τπτ. Μόνο ένα mail έλαβα όταν έκανα την παραγγελία ότι ο qtan έλαβε την πληρωμή:shout:

Γενικώς οτι θες να μάθεις ή να σιγουρέψεις να τον ρωτάς μέχρι να σου απαντήσει.

Δεν είναι scammer απλά δεν ξέρει καλά αγγλικά και επίσης χάνεται λίγο και από τον όγκο των παραγγελιών πιστέυω.

Εγώ πχ είχα παραγγείλει το HPE 87 με red switch. Του λέω να στείλει με EMS και των ρωτάω μετά από μία εβδομάδα για tracking number αλλά δεν πήρα απάντηση.

Ξαναρώτησα μετά απο 2 εβδομάδες και μου έστειλε tracking. Είχε έρθει αλλά δεν με έπαιρναν τηλέφωνο από ταχυμεταφορές ελτά γιατί δεν είχαν το τηλέφωνο μου.

Το τηλέφωνο το είχα στείλει σε διαφορετικό εμαιλ που με είχε ρωτήσει (του απάντησα σε 3 min) αλλά δεν το πρόσεξε και δεν το έβαλε στην αποστολή.

Μου ήρθε λάθος με brown switches το keyboard. Κανονίζουμε να μου στείλει new.

Περιμένω 2 weeks και του στέλνω email να δω αν έχει tracking.

Τελικά είχε ξεχάσει να το στείλει...

Το στέλνει λοιπόν αλλά οχι με ΕΜΣ, με courier αυτή τη φορά και μου λέει να του πω αν πληρώσω τελωνείο.

Εχει περάσει κανα 10 ήμερο τώρα. Αν πληρώσω τελωνείο τότε θα έχω δώσει 150 ευρώ ξέρω γω, για HPE keyboard + 1.5 μήνα αναμονή.

Περιμένω να μου ρθει το new λοιπόν για να πουλήσω το άλλο. Αν πληρώσω τελωνείο δεν του στέλνω λεφτά πίσω για την αλλαγή.

Link to comment
Share on other sites

Λοιπον ο κυριος qiunan tang θα ζησει παρα πολλα χρονια. Παω να ανοιξω το email για να του πω να μου στειλει το track number και βλεπω αυτο http://www.fedex.com/Tracking/Detail?trackNum=543346160656&clienttype=dotcomreg&totalPieceNum=&ascend_header=1&cntry_code=gr&pieceNum=&language=english&tracknumber_list=543346160656&mi=n

Link to comment
Share on other sites

Λοιπον ο κυριος qiunan tang θα ζησει παρα πολλα χρονια. Παω να ανοιξω το email για να του πω να μου στειλει το track number και βλεπω αυτο http://www.fedex.com/Tracking/Detail?trackNum=543346160656&clienttype=dotcomreg&totalPieceNum=&ascend_header=1&cntry_code=gr&pieceNum=&language=english&tracknumber_list=543346160656&mi=n

Πότε έκανες παραγγελία? Γιατί βλέπω ότι άργησε να το στείλει λίγο, μήπως επέλεξες standard αντί για express?

Link to comment
Share on other sites

Στο ducky μου κολάει το spacebar ρε γμτ... το παταω και μένει μερικές φορές κολημένο στη μέση της επιστροφής. θα το βγάλω να το καθαρισω μπας και, αλλα μετά τι κάνουμε? Παίζει να παω για εγγυηση η μπα?

Εκτός απο το καθάρισμα ( και στα stabilizers δεξια και αριστερα) οταν βγάλεις το keycap του spacebar βαλτο πανω στο γραφείο και δες αν είναι ίσιο δλδ αν εφαπτεται ακριβός με το γραφειο σου ή αν έχει πάρει κάποια κλιση. Επίσης τσεκαρέ το με ένα άλλο keycap π.χ ctrl στο κεντρικό του spacebar (οχι στα stabilizers) και δες αν κολλάει και εκεί. Πιστευω πάντος πως είναι το keycap του spacebar είναι το πρόβλημα.

Αν για καποιο λογο εχει προβλημα το switch καλυτερα ειναι να το παραγγειλεις,

παρα να στελνεις ολο το πληκτρολογιο.

Αν θυμαμαι καλα κοστος ~5 ευρο.

Για να αλλάξεις switch θέλει αποσυγκολληση το παλιο και κολληση το καινούργιο. Δεν αλλάζει έτσι απλά.

Αν δεν το "έχει" κάποιος θα πρότινα να μην το δοκιμάσει. :)

Link to comment
Share on other sites

Παιδιά τα ducky από που μπορώ να τα προμηθευτώ;Με τελωνείο τι παιζεί;Υπάρχει περίπτωση να τα βρω από κανα ευρωπαικό μαγαζί;

Αν μιλάς για το Ducky shine 2 δεν θα το βρεις στην Ευρώπη, τουλάχιστον όχι ακόμα. Τώρα για τα υπόλοιπα πάλι δεν έχω ακούσει από κάποιον να τα πουλάει από κατάστημα εντός Ε.Ε.

Έχουν κάνει παιδιά παραγγελίες εδώ μέσα από QTan χωρίς πρόβλημα με τελωνείο. Εγώ παρήγγειλα το Shine 2 και δεν πέρασε τελωνείο, το ίδιο και ο φίλος fatalara ποιο πάνω που περιμένει να δει αν θα περάσει η όχι.

Link to comment
Share on other sites

Σήμερα παρέλαβα το Ducky Shine 2 και κατενθουσιασμένος ανοίγοντας την συσκευασία και κάνοντας το scan για τυχόν ελαττώματα πήρε το μάτι μου αρκετά σημάδια τριγύρω στα πλαστικά του...:shout:

Κάτι δεν μου πήγαινε καλά από την ώρα που άρχισα να το ξετυλίγω μιας και η συσκευασία φαινόταν πολύ ταλαιπωρημένη με αρκετά χτυπήματα και βαθουλώματα προφανώς λόγω πιέσεων... και δεν μπορώ να πω ότι το είχε προστατέψει πολύ καλά και αυτός ο Qtan.

Κρίμα γιατί ετοιμαζόμουν να κάνω ενα mini review με φώτο κτλ. αλλά μετά από αυτά που είδα ξενέρωσα τελείως.

Από λειτουργικής άποψης το πληκτρολόγιο είναι άριστο με τα red switches να είναι ίσως λίγο ποιο χαλαρά για γούστα μου αλλά συνηθίζονται εύκολα. Τα led modes επίσης τα σπάνε.

Τώρα σκοπεύω να του στείλω e-mail με φωτογραφίες ζητώντας επιστροφή και αλλαγή με άλλο.... Έχει κανείς εμπειρίες με επιστροφές στην Κίνα?

Link to comment
Share on other sites

Σήμερα παρέλαβα το Ducky Shine 2 και κατενθουσιασμένος ανοίγοντας την συσκευασία και κάνοντας το scan για τυχόν ελαττώματα πήρε το μάτι μου αρκετά σημάδια τριγύρω στα πλαστικά του...:shout:

Κάτι δεν μου πήγαινε καλά από την ώρα που άρχισα να το ξετυλίγω μιας και η συσκευασία φαινόταν πολύ ταλαιπωρημένη με αρκετά χτυπήματα και βαθουλώματα προφανώς λόγω πιέσεων... και δεν μπορώ να πω ότι το είχε προστατέψει πολύ καλά και αυτός ο Qtan.

Κρίμα γιατί ετοιμαζόμουν να κάνω ενα mini review με φώτο κτλ. αλλά μετά από αυτά που είδα ξενέρωσα τελείως.

Από λειτουργικής άποψης το πληκτρολόγιο είναι άριστο με τα red switches να είναι ίσως λίγο ποιο χαλαρά για γούστα μου αλλά συνηθίζονται εύκολα. Τα led modes επίσης τα σπάνε.

Τώρα σκοπεύω να του στείλω e-mail με φωτογραφίες ζητώντας επιστροφή και αλλαγή με άλλο.... Έχει κανείς εμπειρίες με επιστροφές στην Κίνα?

Χμμμ αν δε σου κάνει κόπο ανέβασε καμία φωτό για να δούμε και εμείς τι παίζει και για τι μεγέθους ζημιά μιλάμε.

Δηλαδή εσύ πιστεύεις ότι φταίει ο retailer(qtan), λόγω πρόχειρης συσκευασίας η οποία δεν ήταν επαρκής για να το προστατέψει από τα απλά και μέσα σε λογικά πλαίσια χτυπήματα ή ότι χτυπήθηκε κατά τη μεταφορά με τέτοιο τρόπο που μόνο με συσκευασία τιτανίου δεν θα πάθαινε τίποτα;

Link to comment
Share on other sites

Έφτασε και το δικό μου hpe με red switches σήμερα.

Ήρθε με γενική ταχυδρομική γρήγορα (5-6 μέρες) και χωρίς να πληρώσω τελωνείο.

Διαφορές με τα το προηγούμενο σε brown δεν είναι μεγάλες. Είναι πιο αθόρυβο και λίγο πιο μαλακά τα πλήκτρα. Πιο επιρρεπή σε λάθη θα έλεγα χωρίς καθόλου feedback αλλά συνηθίζεται.

Όποιος φοβάται τον θόρυβο στα μηχανικά, πιστεύω τα red είναι καλή λύση.

Πάντως εγώ παρατήρησα οτι το κουτί του ήταν σε καλύτερη κατάσταση από το προηγούμενο που έιχε έρθει με ΕΜΣ (10-12 μέρες).

Link to comment
Share on other sites

Χμμμ αν δε σου κάνει κόπο ανέβασε καμία φωτό για να δούμε και εμείς τι παίζει και για τι μεγέθους ζημιά μιλάμε.

Δηλαδή εσύ πιστεύεις ότι φταίει ο retailer(qtan), λόγω πρόχειρης συσκευασίας η οποία δεν ήταν επαρκής για να το προστατέψει από τα απλά και μέσα σε λογικά πλαίσια χτυπήματα ή ότι χτυπήθηκε κατά τη μεταφορά με τέτοιο τρόπο που μόνο με συσκευασία τιτανίου δεν θα πάθαινε τίποτα;

Θα ανεβάσω αύριο γιατί τώρα έχω μόνο μία. Μην φανταστείς ότι είναι κάτι τρομερό, αλλά όταν δίνω τόσα λεφτά για ένα προιόν ε θέλω να είναι τέλειο. Τριγύρω στις επιφάνειες έχει μικρά σημάδια αρκετά σε μέγεθος.

Το πληκτρολόγιο ήταν μέσα στο κουτί του, το οποίο περιβάλλονταν από το πλαστικό με τις φουσκάλες, και απο έξω μια νάυλον επικάλυψη με αρκετό κενό σε σχέση με τις φουσκάλες.

Δεν θα έλεγα ότι είναι λάθος του qtan, απλά θα μπορούσε να το έβαζε σε μια ωραία κούτα με μαξιλαράκια ενδιάμεσα, αφού τόσο μεγάλο ταξίδι κάνει και προφανώς οι μαμημένες οι μεταφορικές δεν προσέχουν τα δέματα καθόλου και αυτό είναι γνωστό.

Έγινε επεξεργασία από Th3Beh0ldeR
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.