Havic Νοέμβριος 28, 2011 #221 Νοέμβριος 28, 2011 3πμ το αργοτερο εχουν ανεβειedit. Ερωτηση. Βλεπεται διαφορα μεταξυ 720p 300mb tiny mkv και 720p dimmesion/orenji κτλ (1-1,5Gb)? Γιατι εγω δεν την βλεπω... Πιπέρι! όχι χάλια είναι και τα τρία Πάντως η σειρά ξεφευγει πολύ απο το κομικ και δεν μου αρέσει...
Hydra Νοέμβριος 28, 2011 #222 Νοέμβριος 28, 2011 Λάθος σκέψη γενικά πιστεύω,εκτός και αν μιλάμε για αριστουργήματα,τύπου Ομήρου Οδύσσεια και δε συμμαζεύεται. Η μαγκιά είναι ότι εγώ που δε τα διάβασα ποτέ,είμαι ξετρελαμένος με τη σειρά και δεν αφήνει κενά.
unstoppable Νοέμβριος 29, 2011 #223 Νοέμβριος 29, 2011 Στο Dexter δείξανε ότι είχαμε καταλάβει όλοι τόσο καιρό. Στο Walking Dead δεν το περίμενα το φινάλε, κρίμα που νέα επεισόδια τώρα από Φλεβάρη.
Hydra Νοέμβριος 29, 2011 #226 Νοέμβριος 29, 2011 Δεν υπάρχουν λόγια για το 7ο του Walking Dead. Τα λεπτά περνούσαν και εγώ κοίταζα την οθόνη γεμάτος ένταση!! :T:
Hydra Νοέμβριος 29, 2011 #228 Νοέμβριος 29, 2011 Το πρώτο που σκέφτηκα όταν τελείωσε:"Γιατί έκατσα και το είδα; Μακάρι να μην είχα χρόνο και να το δω καπάκι με το άλλο"Απλά θα θες κι άλλο!!! :dance3:
deninho Νοέμβριος 29, 2011 #229 Νοέμβριος 29, 2011 Τι εξυπνάδα ήταν αυτή και δεν είχε σήμερα HIMYM, 2 &1/2 Men, & Hawaii 5-0? Άντε την Παρασκευή το κατάπιαμε που δεν είχε TBBT & Burn Notice, επειδή ήταν των Ευχαριστιών εκεί. Σήμερα τι δικαιολογία έχουν;
theo_mich Νοέμβριος 29, 2011 #231 Νοέμβριος 29, 2011 Καλο φλεβαρη η περισσοτερες σειρες.. Καιρος για διαβασμα..:...:
HotPeanut Νοέμβριος 29, 2011 #233 Νοέμβριος 29, 2011 Πωωω, πολύ καλό το walking dead... Στο τέλος τρως μια πίκρα
billpeppas Νοέμβριος 30, 2011 #234 Νοέμβριος 30, 2011 Τι επισοδειάρα ήταν αυτή του τελευταίου House ?
vic Νοέμβριος 30, 2011 #235 Νοέμβριος 30, 2011 Τι επισοδειάρα ήταν αυτή του τελευταίου House ?Εμένα μου φάνηκε καλό, αλλά όχι σε τρελά επίπεδα. Νομίζω πως το προηγούμενο ήταν αυτό που λέμε επεισοδιάρα.
billpeppas Νοέμβριος 30, 2011 #236 Νοέμβριος 30, 2011 Εμένα μου φάνηκε καλό, αλλά όχι σε τρελά επίπεδα. Νομίζω πως το προηγούμενο ήταν αυτό που λέμε επεισοδιάρα. Δεν ξέρω, αλλά σε κάμποσες σκηνές εγω προχθές έσκασα από τα γέλια Όπως π.χ. εκεί που έψαχνε το σπίτι του House ο Wilson και πιάστηκε στην παγίδα, ή μετά που απέφυγε ο House την πρώτη παγίδα του Wilson, για να κλειδωθεί στο μπάνιο έπειτα
z3et Νοέμβριος 30, 2011 #237 Νοέμβριος 30, 2011 Χαλαρα το καλυτερο της 2η season (εως τωρα), το 7ο του Walking Dead.
jesus Νοέμβριος 30, 2011 #238 Νοέμβριος 30, 2011 (edited) Μολις ειδα the walking dead.I didnt see this coming..Ωραιο τελος.Παμε για dexter.Με ξενερωσε καπως το dexter.Aφησε κενα στο σεναριο αυτο που σκεφτηκαν να γραψουν.Βλεπει κανεις ακομα misfits?Ηταν λιγο μπηχτη για την κατασταση στις μερες μας στη ευρωπη το τελευταιο επεισοδιο η ειναι ιδεα μου? Έγινε επεξεργασία Δεκέμβριος 2, 2011 από jesus
Nephiλiμ Δεκέμβριος 3, 2011 #239 Δεκέμβριος 3, 2011 Οδευουμε προς το τελος της σεζον 3 του Fringe.Facts και παρατηρησεις.1.Η ολιβια ειναι ΜΑΚΡΑΝ καλυτερο μωρο με το καστανοκοκκινο μαλλι και "κατω" και τελειως αισχος με κοτσο το μαλλι(ανεξαρτητου χρωματος)2.Ο πρ.Francis δεν πηρε ποδι λογω περικοπων αφου εμφανιζεται αρκετα στην 3η σεζον.3.Το ιντρο που στα επεισοδια που αφορουν την αλλη πλευρα[κοκκινο] μου αρεσει πολυ.4.Ακομα περισσοτερο μου αρεσει το 1985 intro αλλα τα επεισοδια 1985 ειναι βαρετα,αργα και φιλεριες.Αν και καλυπτουν κενα.5.Στο επεισοδιο LSD/Cartoon απλα...νταξ.αρχιζουν και το μαμανε.πολυ.6.Ποιος βλαξ ειχε την ιδεα να κανει την Ολιβια να μιλαει οπως ο Σποκ οταν...ΑΙΣΧΟΣ ου666.7.Μηπως ο πρ.Λη πρεπει να μπει στο team και στον "αποδω" κοσμο?8.Επρεπε να γινω χημικος τελικα.Ο ΤΥΠΟΣ ΦΤΙΑΧΝΕΙ ΔΙΚΑ ΤΟΥ ΝΑΡΚΩΤΙΚΑ ΡΕ.9.Μετα το επεισοδιο καρτουν...ΚΑΤΑΛΑΒΑ ΟΤΙ ΛΕΙΠΕΙ ΑΠΟ ΤΟ ΦΑΚΕΛΟ ΤΟ ΕΠΟΜΕΝΟ.FFFFFFFFFFFFFFFUUUUUUUUUUU d/l now!-χημικος....ναρκωτικα....αχ-
FANISTELROOY Δεκέμβριος 3, 2011 #240 Δεκέμβριος 3, 2011 Ξεκινησα χτες με την κοπελα μου το Once upon a time και ειδαμε 2 επεισοδια στα καπακια.... αρκετα καλη σειρα με ενδιαφερον που σε κανει να θες να δεις το επομενο επεισοδιο.Ειχαμε δει και ενα επεισοδιο απο το μερλιν αλλα ηταν μαπα το καρπουζι....
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now