Jump to content
  • Ειδήσεις

    • Ειδήσεις

      Χαρούμενο και τυχερό το 2021!

      gdp77

      To 2020 με τα καλά και τα κακά του μας αποχαιρετά σε λίγο. Ας ευχηθούμε το 2021 να είναι καλύτερο και τυχερό για όλον τον κόσμο!
       
      Καλή χρονιά! Ευτυχισμένο το 2021!
      Read more...

      1718

    • Ειδήσεις

      Η Cybenetics παρουσιάζει νέα κατανοητά σήματα για τη διάκριση αποδοτικότητας και θορύβου των τροφοδοτικών

      gdp77

      Η Cybenetics, η εταιρεία πίσω από το σύστημα αξιολόγησης τροφοδοτικών Cybenetics, εισήγαγε ένα νέο σύνολο σημάτων πιστοποίησης που καθιστά πολύ πιο εύκολο να μετρηθεί η αποδοτικότητα και ο θόρυβος ενός τροφοδοτικού υπολογιστή προς διευκόλυνση των καταναλωτών κατά τη λήψη μιας απόφασης αγοράς. Σε αντίθεση με τις ανταγωνιστικές υπηρεσίες πιστοποίησης PSU, η Cybenetics δεν χρησιμοποιεί απλώς την 12V switching αποδοτικότητα για να μετρήσει την ποιότητα ενός PSU, αλλά λαμβάνει υπόψη την αποδοτικότητα των επιμέρους τομέων τάσης, διόρθωσης συντελεστή ισχύος, απώλειες ισχύος (βαμπίρ) κ.λπ., ώστε να παρουσιάσει ένα πληρέστερο μέτρο της αποτελεσματικότητας ενός PSU. Η Cybenetics προσφέρει επίσης ένα πρόγραμμα λογότυπου για να μετρήσει τον θόρυβο ενός PSU, ώστε οι καταναλωτές να γνωρίζουν αν ένα PSU είναι, εκτός από αποδοτικό, και αθόρυβο.
       
      Η διάκριση των λογότυπων Cybenetics Efficiency γίνεται με ονομασίες από πολύτιμα μέταλλα και πολύτιμους λίθους, παρόμοια με τα αθλητικά μετάλλια. Ξεκινά με το "Standard" και συνεχίζει με τα "Bronze", "Silver," "Gold," "Platinum," "Titanium" και "Diamond." Ο πίνακας που ακολουθεί δείχνει τι χρειάζεται για να πιστοποιηθεί με το κάθε λογότυπο ένα τροφοδοτικό. Είναι σημαντικό να σημειωθεί ότι το σύστημα διαβάθμισης λαμβάνει υπόψη την τάση AC εισόδου (110 ~ 120 V ή 220 ~ 240 V AC) και υπάρχουν διαφορετικές παράμετροι για κάθε τύπο τάσης εισόδου. Κάποια PSU που υποστηρίζουν είσοδο AC 110 και 220 V (αυτόματη εναλλαγή), είναι πιθανό να συνοδεύονται από δύο λογότυπα απόδοσης.
       

       
      Η πιστοποίηση θορύβου είναι μια πιο καθολική βαθμολογία και εξαρτάται εξ ολοκλήρου από το πόσο αθόρυβη είναι η μονάδα PSU.
       

       
      Από την ίδρυσή της, η Cybenetics έχει δοκιμάσει και πιστοποιήσει περισσότερα από 770 μοντέλα PSU και συνεχίζει να δοκιμάζει πολλά ακόμη.
      Read more...

      2408

    • Ειδήσεις

      H Sony πούλησε 3,4 εκατομμύρια PS5 τον πρώτο μήνα κυκλοφορίας της παιχνιδομηχανής και στοχεύει σε 18 εκατομμύρια ακόμα το 2021

      gdp77

      Η Sony έχει πουλήσει 3,4 εκατομμύρια μονάδες PlayStation 5 τις τέσσερις εβδομάδες μετά την κυκλοφορία της παιχνιδομηχανής νέας γενιάς. Αυτός ο αριθμός πωλήσεων καθιστά το PS5 την πιο επιτυχημένη εμπορικά κονσόλα, σε σχέση με τα PS4, Xbox One και Nintendo Switch, για τις πωλήσεις του πρώτου μήνα. Το Xbox Series X/S από τη Microsoft εκτιμάται ότι έχει πουλήσει λίγο πάνω από 2 εκατομμύρια μονάδες. Ένας από τους βασικούς λόγους για το προβάδισμα αυτό της Sony στις αποστολές είναι ότι η έναρξη της παραγωγής έγινε νωρίτερα, με αποτέλεσμα να έχουν περισσότερες μονάδες για διάθεση. Η Sony στοχεύει στα 16,8 - 18 εκατομμύρια αποστολές PlayStation 5 το 2021, ώστε να συνεχιστεί το ρεκόρ πωλήσεων για τη νέα κονσόλα και τελικά να επικρατήσει του ανταγωνισμού.
       
       
      Read more...

      908

    • Ειδήσεις

      O Epic Games Launcher δέχεται επείγουσα ενημέρωση που διορθώνει μερικώς το σφάλμα υψηλής χρήσης του επεξεργαστή

      gdp77

      O Epic Games Launcher, λόγω ενός σφάλματος, χρησιμοποιεί ένα σημαντικό ποσοστό της επεξεργαστικής ισχύος του επεξεργαστή,  με αποτέλεσμα τη μεγάλη αύξηση της θερμοκρασίας του, ακόμα και σε κατάσταση ηρεμίας. Το πρόβλημα αυτό απέκτησε μεγάλη δημοσιότητα την προηγούμενη εβδομάδα με αφορμή σχετικές δημοσιεύσεις στο reddit. Στη συνέχεια αποκαλύφθηκε ότι το συγκεκριμένο λογισμικό περουσίαζε τέτοια χαρακτηριστικά, ενδεχομένως σε μικρότερο βαθμό, από το 2015.
       
      Μετά την κατακραυγή της προηγούμενης εβδομάδας, ο επικεφαλής της εκδοτικής στρατηγικής της Epic, Sergey Galyonkin, αναγνώρισε δημόσια ότι η συγκεκριμένη συμπεριφορά του προγράμματος είναι ένα σφάλμα στη λειτουργία του (bug) και η αρμόδια ομάδα προγραμματιστών της Epic εργάζεται ήδη για την κατάλληλη επιδιόρθωση.
       
       
      Προς το παρόν η Epic ενσωμάτωσε μια επείγουσα ενημέρωση στον Epic Games Launcher v.11.0.2 που βελτιώνει την κατάσταση για κάποιους χρήστες, αλλά δεν αποτέλει την "τελική" λύση από την Epic.
       
      Ο Capital_Bad, στο reddit, παρατήρησε ότι μετά την επείγουσα ενημέρωση (hotfix) η χρήση του επεξεργαστή του σε κατάσταση ηρεμίας, με τον Epic Games Launcher στο παρασκήνιο, έπεσε από το 2% στο 0,1%, ενώ οι θερμοκρασίες από τους 60C έφτασαν στους 40C. Άλλοι χρήστες του reddit, όπως ο Bond4141 και ο Hockeyfrank26 δεν παρατήρησαν καμία βελτίωση και δηλώνουν ότι η υψηλή χρήση του επεξεργαστή και οι υψηλές θερμοκρασίες παραμένουν. Κάποιοι μάλιστα αστειευόμενοι γράφουν σχόλια όπως ότι "μπορείτε να φτάσετε τη χρήση του επεξεργαστή στο 0%, απλά απεγκαθιστώντας το"....
       
      Το πρόβλημα, βεβαίως, με τον Epic Games Launcher δεν είναι μόνο η υψηλή χρήση του επεξεργαστή αλλά και ότι αυτή συνοδεύεται από άγνωστες "συνομιλίες" του προγράμματος με διάφορους server ανά τον κόσμο, που κινούν υποψίες σχετικά με τη σκοπιμότητά τους. Μένει να δούμε αν και αυτό το θέμα θα διευθετηθεί όταν τελικά η Epic διορθώσει το σφάλμα σε επόμενη ενημέρωση...
      Read more...

      1475

    • Ειδήσεις

      Δεκαετής έρευνα δεν βρίσκει κάποιον αξιόπιστο συσχετισμό μεταξύ των παιδιών που παίζουν ηλεκτρονικά παιχνίδια και βίαιης συμπεριφοράς

      gdp77

      Στο παρελθόν, αρκετές μελέτες έχουν συνδέσει τα βίαια βιντεοπαιχνίδια που παίζουν τα παιδιά με βίαιες συμπεριφορές στην πραγματική ζωή. Αυτές οι μελέτες έχουν αμφισβητηθεί αρκετά από εκατομμύρια ανθρώπους που παίζουν βιντεοπαιχνίδια, χωρίς ωστόσο να έχουν εκδηλώσει βίαιες συμπεριφορές. Τώρα, μια νέα δεκαετής μελέτη καταλήγει στο συμπέρασμα ότι τα βίαια βιντεοπαιχνίδια δεν οδηγούν τα παιδιά στο να γίνουν βίαιοι ενήλικες. Headshot!
       
      Από το 2011 και ίσως ακόμη νωρίτερα, η Sarah M. Coyne και η Laura Stockdale μελέτησαν τις επιπτώσεις των βίαιων βιντεοπαιχνιδιών στους εφήβους. Η έρευνά τους έχει πλέον δημοσιευτεί στο περιοδικό Cyberpsychology, Behavior και Social Networking. Το άρθρο του περιοδικού εξηγεί ότι οι ερευνητές χρησιμοποίησαν μια «ανθρωποκεντρική προσέγγιση» στην έρευνα, η οποία παρατηρεί μια συγκεκριμένη ομάδα ατόμων με κοινά χαρακτηριστικά «για να εξετάσει τις τροχιές, τις προβλέψεις και τα αποτελέσματα των βίαιων  βιντεοπαιχνιδιών για μια περίοδο 10 ετών".
       

       
      Στο τέλος της περιόδου έρευνας, δεν υπήρξαν σημαντικές αναφερόμενες αλλαγές στην κοινωνική συμπεριφορά ή συμπεριφορά που ωφελεί την κοινωνία.  Εν κατακλείδι, αυτά τα συμπεράσματα δεν σημαίνουν απαραίτητα ότι τα βίαια βιντεοπαιχνίδια δεν προκαλούν βία, ούτε σημαίνει ότι προκαλούν οπωσδήποτε βία. Φαίνεται ότι απαιτούνται περαιτέρω μελέτες για την κατανόηση του περίπλοκου αυτού θέματος στο μέλλον, αλλά το ενδιαφέρον σε αυτή την περίπτωση είναι ότι τα συμπεράσματα είναι αντίθετα με το κοινωνικό στερεότυπο του παιδιού που θα γίνει "βίαιος ενήλικας επειδή παίζει βίαια βιντεοπαιχνίδια". 
       
      Ο δικός μας Mikeius, βέβαια, τα έχει πει εδώ και καιρό στην ακόλουθη πολύ ενδιαφέρουσα τοποθέτησή του:
       
       
      Read more...

      2156

    • Ειδήσεις

      Μοναδικές Προσφορές για την Πρωτοχρονιά σε Microsoft Office & Microsoft Windows 10!

      TheLab

      Επιτέλους, τελειώνουμε με το 2020 και μπορούμε να υποδεχθούμε το 2021!
      Και μάλιστα να το υποδεχθούμε αποκτώντας νέο λογισμικό για τον υπολογιστή μας ή το laptop σε μοναδικές τιμές!
       

       
      Οι μεγαλύτερες προσφορές της χρονιάς είναι εδώ και θα διαρκέσουν μόνο για λίγες ημέρες, μην τις χάσετε!
       
      Αποκλειστικές Προσφορές για την Πρωτοχρονιά! “Buy 1 Get 1 Free”:
      Combo 1: Ιδανική λύση για επαγγελματικές ή ιδιώτες που δίνουν βάρος στην ασφάλεια και τη λειτουργικότητα!
      |  Microsoft Office 2019 Professional Plus (+Windows 10 Pro for free) – 33.99€
      |  Microsoft Office 2016 Professional Plus (+Windows 10 Pro for free) – 22.99€
      |  Office 365 Pro (+Windows 10 Pro for free) – 17.99€
      Combo 2: Αν χρησιμοποιείται τον υπολογιστή σας απλώς για browsing, έλεγχο των emails ή απλώς για streaming, τα Windows 10 Home είναι αυτό που χρειάζεστε!
      |  Microsoft Office 2019 Professional Plus (+Windows 10 Home for free) – 34.99€
      |  Microsoft Office 2016 Professional Plus (+Windows 10 Home for free) – 23.99€
      \  Office 365 Pro (+Windows 10 Home for free) – 17.69€
       
      Μισή Τιμή: Έκπτωση -50% με το κουπόνι “BFLE50”
      l  Windows 10 Professional Key – 7.40€
      l  Windows 10 Professional Key for 2 PCs – 12.13€
      l  Windows 10 Home Key – 7.96€
      l  Windows 10 Home Key for 2 PCs – 13.24€
      l  Windows 10 Enterprise 2019 LTSC Key – 8.91€
      l  Windows Server 2019 Standard Key – 15.67€
       
      Επιπλέον Προσφορές: Ιδανικές Λύσεις για το Γραφείο και το Σπίτι, έκπτωση -55% με το κουπόνι “BFLE55”
      l  Office 2016 Home and Student Key – 34.55€
      l  Office 2019 Home and Student Key – 35.99€
      l  Office 2016 Home and Business Key for Mac – 42.49€
      l  Office 2019 Home and Business Key for Mac – 50.25
      l  Visio Professional Plus 2019 – 19.19€
      l  Project Professional Plus 2019 – 22.55€
      Περισσότερα>>
       
      Σχετικά με το Godeal24.com
      Το Godeal24.com είναι ένας παγκόσμιος ιστότοπος που πουλά αυθεντικά παιχνίδια και κλειδιά λογισμικού, το οποίο έχει πελάτες από κάθε μέρος του κόσμου και παρέχει υποστήριξη 24×7 μαζί με εξαιρετικές προσφορές σε όλα τα είδη λογισμικού. Όταν αγοράζετε από το Godeal24.com, μπορείτε να είστε σίγουροι ότι συναλλάσσεστε με μια αξιόπιστη επωνυμία που πουλάει μόνο 100% γνήσιο λογισμικό .
      Αρχίστε από τώρα να εξοικονομείτε χρήματα για το 2021, αγοράζοντας αυθεντικό λογισμικό μοναδικές τιμές!
      Υποδεχθείτε το 2021 με αυτές τις μοναδικές προσφορές!
      Read more...

      1079

    • Ειδήσεις

      Δεν υπάρχει αυτή η είδηση! Βρέθηκε χαμένο εμπορευματοκιβώτιο με μισό εκατομμύριο RTX 3080 GPUs!

      gdp77

      Το απόθεμα για τις τελευταίες κάρτες γραφικών σειράς RTX 30xx της NVIDIA υπήρξε εφιάλτης για πελάτες σε όλο τον κόσμο, με τη ζήτηση να ξεπερνά κατά πολύ την προσφορά. Αυτό επέτρεψε σε πολλούς επιτήδειους να ρίξουν τα δίχτυα τους στον παγκόσμιο ιστό και να πωλούν στη μαύρη αγορά σε εξωφρενικές τιμές τις ελάχιστες διαθέσιμες κάρτες γραφικών. Εν μέσω αυτής της διαμορφωμένης κατάστασης, φαντάζει σαν χριστουγεννιάτικο θαύμα το γεγονός της εύρεσης ενός χαμένου, χωρίς σήμανση, εμπορευματοκιβωτίου με 500.000 RTX 3080 GPUs στη Νότια Κορέα. Το εμπορευματοκιβώτιο δεν ήταν εγγεγραμμένο στις λιμενικές αρχές και, ως εκ τούτου, αφέθηκε κλειστό και δεν υποβλήθηκε σε διεκπεραίωση.

      Οι εν λόγω GPUs αποθηκεύτηκαν στο εμπορευματοκιβώτιο χωρίς καμία κατάλληλη τεκμηρίωση από τη Samsung, ήδη από τον Αύγουστο του τρέχοντος έτους. Ο Jeff Fisher, αντιπρόεδρος της NVIDIA και επικεφαλής του τμήματος GeForce, δήλωσε στους μετόχους της εταιρείας ότι "ζητάμε από τη Samsung αυτήν την αποστολή για μήνες. Μας είπαν ότι είχε ήδη φύγει από το εργοστάσιο, αλλά τότε δεν μας παρουσίασαν κανένα έγγραφο που να αποδεικνύει ότι είχε φτάσει στον προορισμό της". Οι διαδικασίες, πλέον, θα προχωρήσουν άμεσα, ώστε το περιεχόμενο του εμπορευματοκιβωτίου να βρει το δρόμο του προς την αγορά.
       
      Ενημέρωση 9.34 μ.μ. : Η είδηση πηγάζει από κάποιο ισπανικό site και μάλλον πρόκειται για την ισπανική "πρωταπριλιά", που "γιορτάζεται" στις 28 Δεκεμβρίου.
      Read more...

      2015

    • Ειδήσεις

      O ακυκλοφόρητος Core i7-11700K Rocket Lake-S έρχεται αντιμέτωπος με τον Ryzen 7 5800X

      gdp77

      Ο Core i7-11700K δεν έχει κυκλοφορήσει ακόμη, αλλά σύμφωνα με τα μετροπρογράμματα που διαρρέουν (όπως και σε προηγούμενες διαρροές), είναι CPU 8-core/16-thread με χρονισμό βάσης 3.6GHz και 16MB L3 cache. Δεν υπάρχει καμία αναφορά για τους χρονισμούς ώθησης.
       
      Όσο για τον Ryzen 7 5800X, έχει ήδη κυκλοφορήσει και είναι επίσης επεξεργαστής 8-core/16-thread, με ρολόι βάσης 3,8GHz, ρολόι μέγιστης ώθησης 4,7GHz και 32MB L3 cache.
       
      Δείτε πώς συγκρίνονται οι δύο επεξεργαστές σε αυτή την ανεπίσημη αναμέτρηση:
       

       
      Ο Core i7-11700K εγκαταστάθηκε σε μια μητρική πλακέτα Gigabyte Aorus Master Z490 με 32 GB μνήμης RAM, ενώ ο Ryzen 7 5800X τοποθετήθηκε σε μια μητρική πλακέτα ASUS ROG Crosshair VII Hero, επίσης με 32 GB RAM.
       
      Η απόδοση single thread είναι σχεδόν ίδια. Ο Core i7-11700K σημείωσε 1.807 πόντους, ενώ ο Ryzen 7 5800X πέτυχε ελάχιστα υψηλότερη βαθμολογία 1.816 πόντων. Θα πρέπει να σημειωθεί ότι ο Ryzen έχει πλεονέκτημα, ως προς το ρολόι βάσης, 200MHz. Αυτό που δεν γνωρίζουμε, ωστόσο, είναι πώς συγκρίνονται τα ρολόγια burst / boost / turbo, οπότε δεν μπορούμε πραγματικά να κάνουμε μια ακριβή σύγκριση IPC (η οποία είναι διαφορετική από μια σύγκριση απόδοσης  single thread). Ό,τι και να ισχύει, δεν πρέπει να ξεχνάμε ότι ο Rocket Lake-S είναι ένας δειγματικός επεξεργαστής, ενώ ο Ryzen 7 5800X αποτελεί οριστικοποιημένο υλικό που πωλείται αυτή τη στιγμή στη λιανική. Σε κάθε περίπτωση, η απόδοση του Rocket Lake-S σε εφαρμογές όπως τα παιχνίδια θα πρέπει να θεωρείται ανταγωνιστική τουλάχιστον, με σοβαρές πιθανότητες να ανακτήσει το στέμμα των απόλυτων επιδόσεων για gaming.
       
      Σε ό,τι αφορά στη multi-threaded απόδοση, ο 5800Χ υπερέχει ξεκάθαρα με 12.065 πόντους έναντι 10.673 του i7 11700K.
       
      Οι Rocket Lake-S, που εκτός των άλλων θα υποστηρίζουν και PCIe Gen4, έρχονται με "τέρμα τα γκάζια" για να διεκδικήσουν αυτό που πάντα άνηκε στην Intel, τον τίτλο του καλύτερου gaming επεξεργαστή. Ως προς την multi-thread απόδοση, η Intel φαίνεται να μην μπορεί να ανταγωνιστεί σε αυτόν τον γύρο, εστιάζοντας αποκλειστικά σε 1T επιδόσεις, κάτι που μαρτυρά και το γεγονός ότι το κορυφαίο SKU θα διαθέτει "μόνο" 8 πυρήνες. Βεβαίως, η AMD ετοιμάζει και αυτή το βαρύ πυροβολικό της, για τον επόμενο γύρο, που ακούει στο όνομα Zen 4 και, καλώς εχόντων των πραγμάτων, θα απασφαλίσει κάποια στιγμή το 2021.
      Read more...

      2465

    • Ειδήσεις

      Η επόμενης γενιάς Nvidia AD102 (Lovelace) θα προσφέρει 18.432 Cuda cores

      gdp77

      H Νvidia φαίνεται ότι νιώθει πλέον την καυτή ανάσα της AMD στον χώρο των gaming καρτών γραφικών, καθώς η σειρά Radeon 6000 είναι ιδιαίτερα ανταγωνιστική. Στην Nvidia, λοιπόν, ήδη έχουν στρωθεί στη δουλειά για την επόμενη γενιά καρτών γραφικών με την κωδική ονομασία "Lovelace" που παίρνει το όνομά της από τη γνωστή μαθηματικό Ada Lovelace. Η σειρά αυτή θα αποτελέσει και την επόμενη αρχιτεκτονική της Nvidia που μάλλον θα καταφτάσει πριν την αρχιτεκτονική "Hopper".

      Η αρχιτεκτονική με την ονομασία "Lovelace" θα σημειώσει αύξηση στα συμπλέγματα επεξεργασίας γραφικών που θα αριθμούν έως και 12, αριθμός που είναι διπλάσιος από την GA102 GPU της αρχιτεκτονικής Turing. Αυτές οι πληροφορίες έρχονται από tweet του γνωστού και αξιόπιστου @ kopite7kimi. Με αυτά τα δεδομένα και εφαρμόζοντας κάποια απλά μαθηματικά προκύπτει ότι η νέα GPU θα μπορούσε να χωρέσει έως και 72 Texture Processor Clusters (TPC) και 144 Streaming Multiprocessors. Με 144 SMs, η GPU δύναται να διαθέτει έως 18.432 CUDA Cores (144 x 128), 71% περισσότερα από τη GA102 GPU.
       
       
      Δεν είναι σαφές πότε θα κυκλοφορήσει η νέα αρχιτεκτονική. Ο Kopite7kimi άρχισε να μοιράζεται πληροφορίες για αυτήν την αρχιτεκτονική από αυτόν τον μήνα, οπότε φαίνεται να είναι μάλλον ένα νέο θέμα. Δεν θα μπορούσαμε άλλωστε να γνωρίζουμε με βεβαιότητα, καθώς τα χρονοδιαγράμματα αλλάζουν συνεχώς, αφενός λόγω της πανδημίας, αφετέρου λόγω του απρόβλεπτου ανταγωνισμού από την AMD και της ρευστότητας της αγοράς, όπως διαμορφώνεται με τις ελλείψεις στα αποθέματα.
       
      Η NVIDIA Lovelace AD102 GPU ενδέχεται να φτάσει με τη σειρά GeForce RTX 40, πιθανώς μετά την ανανέωση RTX 30 SUPER (η οποία δεν έχει επιβεβαιωθεί ακόμα). Η NVIDIA αναμένεται τώρα να ανανεώσει τη σειρά (μόνο 3 μήνες μετά την κυκλοφορία των Ampere) με τις κάρτες γραφικών RTX 3080 Ti και RTX 3070 Ti το επόμενο τρίμηνο.
       

      Read more...

      1304

    • Ειδήσεις

      H Intel ισχυρίζεται ότι διπλασίασε την παραγωγή γκοφρετών πυριτίου την τελευταία τριετία και επεκτείνει τις κατασκευαστικές της δυνατότητες για chip με λιθογραφία 10nm

      gdp77

      Απαντώντας στη μεγάλη ζήτηση των πελατών, η Intel σχεδόν διπλασίασε την παραγωγική της ικανότητα τα τελευταία χρόνια. Για να το πετύχει αυτό, η εταιρεία βρήκε καινοτόμους τρόπους για να προσφέρει περισσότερη παραγωγή εντός της υπάρχουσας κατασκευαστικής ικανότητας μέσω έργων βελτίωσης της απόδοσης και σημαντικών επενδύσεων στην επέκταση όγκου παραγωγής.

      «Τα τελευταία τρία χρόνια, έχουμε διπλασιάσει την παραγωγική χωρητικότητα γκοφρετών πυριτίου και αυτή ήταν μια σημαντική επένδυση. Προχωρώντας προς τα εμπρός, δεν σταματάμε… Συνεχίζουμε να επενδύουμε σε εργοστασιακή ικανότητα για να διασφαλίσουμε ότι μπορούμε να συμβαδίζουμε με τις αυξανόμενες ανάγκες των πελατών μας» λέει ο Keyvan Esfarjani, ανώτερος αντιπρόεδρος και γενικός διευθυντής του τμήματος Manufacturing and Operations της Intel. Η εταιρεία βελτίωσε επίσης τη νέα της διαδικασία 10 nm φέτος. Η Intel κατασκευάζει επί του παρόντος προϊόντα 10 nm σε μεγάλους όγκους στις μονάδες της, στο Όρεγκον και την Αριζόνα των ΗΠΑ, και στη μονάδα της, στο Ισραήλ. Το 2020, η Intel παρουσίασε μια διευρυμένη σειρά προϊόντων 10 nm, συμπεριλαμβανομένων των επεξεργαστών Intel Core 11ης γενιάς και του συστήματος Intel Atom P5900,  ένα τσιπ για ασύρματους σταθμούς βάσης. Επιπλέον, η εταιρεία εισήγαγε τεχνολογία SuperFin 10 nm, η οποία αποτελεί τη μεγαλύτερη βελτίωση εντός μιας συγκεκριμένης λιθογραφίας στην ιστορία της Intel και προσφέρει βελτιώσεις απόδοσης συγκρίσιμες με τη μετάβαση σε νέα (μικρότερη) λιθογραφία.
       
       
      Read more...

      2315

    • Ειδήσεις

      O αναμενόμενος Ryzen 5 5600H "Cezanne" διαλύει σε benchmarks τους αντίστοιχους "Renoir", σε single και multi core απόδοση

      gdp77

      H κυκλοφορία των επόμενης γενιάς επεξεργαστών της AMD για laptop είναι προ των πυλών, με την ανακοίνωση να αναμένεται σε λίγες μέρες, σε εικονική εκδήλωση που θα πραγματοποιηθεί στη CES 2021. Η σειρά Cezanne βασίζεται στην αρχιτεκτονική Zen 3 της AMD, που φέρνει πολλές βελτιώσεις στο IPC, μαζί με καλύτερη κλιμάκωση χρονισμών χάρη στον εκλεπτυσμένο σχεδιασμό αρχιτεκτονικής. Βασιζόμενοι σε μια υποβολή στη βάση δεδομένων του GeekBench 5, μπορούμε να έχουμε μια πρώτη εικόνα για τις επιδόσεις που θα φέρουν στο τραπέζι οι νέοι Cezanne. To σύστημα της δοκιμής ήταν ένα Xiaomi Mi Notebook με τον Ryzen 5 5600H σε συνδυασμό με 16GB RAM.

      O AMD Ryzen 5 5600H είναι ένας επεξεργαστής έξι πυρήνων, με δώδεκα νήματα επεξεργασίας. Στη δοκιμή single-core, ο 5600H σημείωσε 1372 πόντους, ενώ το αποτέλεσμα απόδοσης multi-core έφτασε τους 5713 πόντους. Αν συγκρίνουμε αυτά τα αποτελέσματα με τον αντίστοιχο "Renoir" (Zen 2), Ryzen 5 4600H, ο 5600Η είναι περίπου 37% ταχύτερος σε single-core και περίπου 14% πιο γρήγορος σε multi-core. Περιμένουμε την ανακοίνωση για να δούμε την πλήρη σειρά AMD Cezanne καθώς και τις σχεδιαστικές νίκες που θα καταφέρει να πετύχει η AMD, καθώς χωρίς laptop από τους γνωστούς κατασκευαστές είναι αδύνατον να αποκτήσουμε έναν τέτοιο επεξεργαστή.
       

      Read more...

      1690

    • Ειδήσεις

      Ο Epic Games Launcher ανεβάζει δραματικά τις θερμοκρασίες των Ryzen CPUs, ενώ μεταφέρει δεδομένα σε άγνωστους servers, ακόμα και σε κατάσταση αδράνειας

      gdp77

      Παρόλο που η Epic Games προσφέρει παιχνίδια δωρεάν για τα Χριστούγεννα, τελικά ίσως "τίποτα δεν είναι τσάμπα". Είτε από κακό σχεδιασμό είτε για λόγους απόκρυψης συλλογής δεδομένων είτε από συνδυασμό των δύο, ο Epic Games Launcher φαίνεται να εκτελεί συνεχώς κάποια σχετικά απαιτητική διεργασία στο παρασκήνιο. Αυτό το ζήτημα είναι τόσο έντονο που ένας χρήστης του Reddit με το όνομα Neoncarbon παρατήρησε ότι οι θερμοκρασίες αδράνειας AMD Ryzen 7 5800X μειώθηκαν από 50C σε 37C όταν έκλεισε την εφαρμογή. Αυτό το αποδείξαμε και εμείς (σ.σ. hothardware), όπως θα δείτε στα στιγμιότυπα οθόνης παρακάτω. Το περίεργο είναι ότι άλλες εφαρμογές καταστημάτων παιχνιδιών, όπως το GOG και το Steam, δεν δείχνουν καθόλου αυτήν τη συμπεριφορά. Τι ακριβώς κάνει ο Epic Games Launcher στο παρασκήνιο που αυξάνει τις θερμοκρασίες της CPU ακόμη και όταν είναι αδρανής, όταν άλλοι εκκινητές δεν έχουν αυτό το ζήτημα;
       
      Με πάνω από 6,8 χιλιάδες θετικές ψήφους και 864 σχόλια, η δημοσίευση του Reddit του Neoncarbon έχει εξελιχθεί σε νήμα με άτομα που μοιράζονται παρόμοιες εμπειρίες μετά το κλείσιμο του Epic Games Launcher. Φαίνεται ότι οποιοσδήποτε έχει το πρόγραμμα εκκίνησης Epic Games στο παρασκήνιο έχει υψηλότερες θερμοκρασίες CPU και χρήση, ακόμη και όταν είναι αδρανής στην επιφάνεια εργασίας. Ωστόσο, φαίνεται ιδιαίτερα έντονο σε επεξεργαστές Ryzen όπως ο Ryzen 7 5800X του Neoncarbon. Και πάλι, καταφέραμε επίσης να επαληθεύσουμε αυτήν την ασυνήθιστη δραστηριότητα σε ένα από τα μηχανήματα δοκιμών μας, με έναν υδρόψυκτο AMD Ryzen 9 5950X και μια NVIDIA GeForce RTX 3080. Στην πρώτη εικόνα παρακάτω, θα παρατηρήσετε τις θερμοκρασίες CPU σε αυτό το σύστημα. Η θερμοκρασία του επεξεργαστή είναι περίπου 53C όταν εκτελείται ο εκκινητής της Epic Games και με χρήση περίπου 2% CPU από την ίδια την εφαρμογή σε ένα τσιπ Zen 3 16 πυρήνων.
       

       
      Χρησιμοποιώντας το ίδιο σύστημα και ρίχνοντας μια ματιά στον διαχειριστή εργασιών, παρατηρήσαμε ότι ο εκκινητής Epic Games χρησιμοποιεί πυρήνες και διατηρεί μερικούς από αυτούς σε υψηλή χρήση, ενώ φαινομενικά δεν κάνει τίποτα, ούτε καν ενημερώνει ένα παιχνίδι στο παρασκήνιο.
       

       

       
      Τελικά, αυτές οι αυξήσεις θερμοκρασίας και χρήσης της CPU δεν είναι τυπικές για τους εκκινητές παιχνιδιών. Κατά τον πειραματισμό με τους αντίστοιχους εκκινητές Steam και GOG, οι θερμοκρασίες και η χρήση του επεξεργαστή παρέμειναν σε πολύ χαμηλότερες τιμές, μετά από μια αρχική σύντομη αύξηση της φόρτωσης. Τι ακριβώς συμβαίνει με το Epic Games Launcher, ώστε οι θερμοκρασίες αδράνειας να αυξάνονται και οι πόροι της CPU να δεσμεύονται άσκοπα;
       
      Κάνοντας κάποιες δοκιμές σε άλλο προσωπικό μηχάνημα, παρατηρήσαμε ότι ο Epic Games Launcher έχει πέντε διαφορετικές διεργασίες ανοιχτές ταυτόχρονα. Λόγω της περιέργειάς μας, ανοίξαμε το Glasswire, το οποίο είναι ένα δωρεάν λογισμικό παρακολούθησης της διαδικτυακής κυκλοφορίας. Είδαμε ότι ο Epic Games Launcher και οι σχετικές διεργασίες έστειλαν δεδομένα σε τακτά χρονικά διαστήματα σε περισσότερους από 22 διαφορετικούς διακομιστές. Αυτό συνέβαινε είτε είχαμε την εφαρμογή ανοιχτή, ελαχιστοποιημένη, ή στο παρασκήνιο. Οι μεγαλύτερες αιχμές που εμφανίζονται στο γράφημα Glasswire παρακάτω προέρχονται από το άνοιγμα του εκκινητή Epic Games μετά το κλείσιμο.
       

       
      Μια άλλη ενδιαφέρουσα ανακάλυψη είναι ότι το "EpicWebHelper" έστειλε ορισμένα δεδομένα στην ακόλουθη διεύθυνση URL:
       
      tracking-website-prod07-epic-961842049.us-east-1.elb.amazonaws.com

      Κατά τη διάρκεια μιας ώρας περίπου, ο εκκινητής Epic Games έστειλε περισσότερα από 514KB δεδομένων σε κάποιους διακομιστές κάπου στον κόσμο. Αυτός ο όγκος δεδομένων είναι 14 φορές μεγαλύτερος από τα δεδομένα που στέλνουν οι εκκινητές Steam και NVIDIA GeForce στο παρασκήνιο κατά το ίδιο χρονικό διάστημα. Αν και απομένει να δούμε αν η συλλογή δεδομένων είναι η αιτία του προβλήματος χρήσης της CPU, εδώ φαίνεται να υπάρχει αρκετός καπνός. Και συνήθως όπου υπάρχει καπνός, υπάρχει και φωτιά...
       
      Read more...

      3113

    • Ειδήσεις

      O απόλυτος Zen: Οι επεξεργαστές Zen 3 πετυχαίνουν 89% υψηλότερη απόδοση σε σχέση με τους Zen 1ης γενιάς

      gdp77

      Tο golem.de παρουσιάζει μια συγκριτική μελέτη της αύξησης των επιδόσεων ανάμεσας στις διάφορες γενιές Zen επεξεργαστών και τα αποτελέσματα είναι ιδιαίτερα ενδιαφέροντα. Η πρώτη γενιά Zen πέτυχε μια εντυπωσιακή ανάκαμψη για την κόκκινη ομάδα στην προσπάθεια της AMD να παρουσιάσει κάποιο ανταγωνιστικό προϊόν απέναντι στην Intel που μονοπωλούσε την αγορά επεξεργαστών υψηλής απόδοσης. Το σημαντικότερο όμως είναι ότι οι κόκκινοι έμειναν προσηλωμένοι στο όραμά τους για ακόμα καλύτερες επιδόσεις, ώστε να μην επαναληφθούν οι μέρες της ανυπαρξίας απέναντι στον γίγαντα που ακούει στο όνομα Intel. Πρόκειται για άλλη μια μάχη "Δαβίδ εναντίον Γολιάθ" καθώς τώρα βλέπουμε την Intel να αλλάζει σιγά σιγά τη στάση της, να συνθλίβεται κάτω από το δικό της βάρος, ώστε να προσφέρει πραγματικό ανταγωνισμό στην τελευταία εκδοχή της AMD για τη μικροαρχιτεκτονική Zen.
       
      Το golem.de συγκρίνει τις αρχιτεκτονικές των AMD Zen, Zen +, Zen 2 και Zen 3, που αντιπροσωπεύονται από τους επεξεργαστές Ryzen 7 1800X, Ryzen 7 2700X, Ryzen 7 3800X και Ryzen 7 5800X. Σε αυτή τη σύγκριση, βλέπουμε μια γενική αύξηση της απόδοσης που υπερβαίνει κατά κανόνα το 20% σε κάθε νέα έκδοση Zen, τόσο στα παιχνίδια όσο και στη γενική πολυνηματική χρήση. Αυτή η βελτίωση ανά γενιά φτάνει, πλέον, στο πιο εκφραστικό της αποτέλεσμα, καθώς ο Ryzen 7 5800X της AMD καταφέρνει να πετυχαίνει 89% υψηλότερη απόδοση για γενική χρήση (apps) και 84% υψηλότερη απόδοση στα παιχνίδια, σε σχέση με τον Ryzen 7 1800X που βασίζεται στην αρχιτεκτονική  Zen (1ης γενιάς). Σε όλη αυτή τη σύγκριση δεν συνυπολογίζονται οι διαφορές στις επιδόσεις/watt που μάλλον κάνουν τον μπλε γίγαντα να πρασιζίνει από φθόνο...
       

      Read more...

      3090

    • Ειδήσεις

      Διέρρευσαν CPU-Z benchmarks των Intel Core 11900 και 11900Κ (ΕS) που δείχνουν 12% αύξηση IPC

      gdp77

      Οι μετρήσεις συγκριτικής αξιολόγησης δειγματικών επεξεργαστών των επερχόμενων Intel Core i9-11900 (non-K) και i9-11900K, που λαμβάνονται στο CPU-Z Bench, αποκαλύπτουν ότι τα τσιπ θα παραδώσουν την υπόσχεση "διψήφιου κέρδους IPC" της εταιρείας για τη μικροαρχιτεκτονική "Rocket Lake". O δειγματικός i9-11900 (non-K) πέτυχε βαθμολογία απόδοσης single thread 582 πόντων, ενώ o ES i9-11900K πέτυχε 597 πόντους, βαθμολογίες που είναι περίπου 12% υψηλότερες από τις τυπικές μετρήσεις των αντίστοιχων επεξεργαστών σειράς 10xxx "Comet Lake-S". Το multithreaded σκορ του i9-11900 (non-K) ES φτάνει στους 5262 πόντους, μόλις 5-10% χαμηλότερο από αυτό του i9-10900, παρά το έλλειμμα δύο πυρήνων. Επομένως, το αφήγημα της Intel για την 11η γενιά "Rocket Lake-S" διαμορφώνεται με αυξημένες επιδόσεις στο gaming (που επηρεάζεται κυρίως από την απόδοση single thread), ενώ στις επιδόσεις πολυεπεξεργασίας οι λιγότεροι πυρήνες του κορυφαίου SKU δεν θα υπολείπονται αισθητά από τους υφιστάμενους 10900Κ.
       

       

       

      Read more...

      2284

    • Ειδήσεις

      Πάνω από 13 εκατομμύρια παικτών αγόρασαν το Cyberpunk 2077 μετά την κυκλοφορία του και αποφάσισαν να το κρατήσουν, δηλώνει η CDPR

      gdp77

      Η CD Projekt Red προχώρησε σε ανακοινώσεις την Τρίτη (22 Δεκεμβρίου), σε μια προσπάθεια να μετριάσει τους φόβους των επενδυτών για τις επιστροφές του Cyberpunk 2077, εξαιτίας των προβλημάτων που εμφανίζει το παιχνίδι σε πολυάριθμους παίκτες. Θυμίζουμε ότι πρόσφατα το παιχνίδι αφαιρέθηκε από το PlayStation Store, λόγω των προβλημάτων που αντιμετώπιζαν όσοι προσπαθούσαν να το παίξουν στις κονσόλες της Sony. Στη δήλωσή του, το στούντιο προσπάθησε να γνωστοποιήσει ότι, παρά το γεγονός ότι oi παίκτες έχουν τη δυνατότητα να επιστρέψουν το παιχνίδι και να πάρουν τα χρήματά τους πίσω, έχουν πωληθεί 13.000.000 αντίτυπα στο χρονικό διάστημα από 10 Δεκεμβρίου έως και 20 Δεκεμβρίου 2020. Σημειώνεται ότι σε αυτόν τον αριθμό δεν περιλαμβάνονται οι περίπου 8.000.000 προπαραγγελίες του παιχνιδιού καθώς αυτές είναι προγενέστερες της 10ης Δεκεμβρίου. Επίσης εξαιρούνται και τα αιτήματα για επιστροφή του παιχνιδιού. Συνεπώς, πάνω από 13 εκατομμύρια παίκτες αγόρασαν το Cyberpunk 2077 μετά την κυκλοφορία του και αποφάσισαν να το κρατήσουν. Μπορείτε να διαβάσετε τη δήλωση της CDPR εδώ.
       
      Read more...

      1285

×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.