ARMAGEDDON Αύγουστος 14, 2013 #201 Αύγουστος 14, 2013 Έχω προπαραγγείλει το PS4, αλλά δεν ξέρω αν θέλω να παίξω το παιχνίδι με gamepad... εγω περιμένω το Mega pack για το PS4 :happy2:
Typhonios Αύγουστος 14, 2013 #202 Αύγουστος 14, 2013 Γιατί να σκάσει κάποιος χρήματα στο PS4 για να παίξει ένα game , το οποίο θα βγει και στο PC? Και κακό Port να είναι, πάλι θα είναι κλάσεις ανώτερο. Μάπα ολέ οι next gen με τίτλους crossplatform..ουστ!
racer Αύγουστος 14, 2013 #203 Αύγουστος 14, 2013 Γιατί να σκάσει κάποιος χρήματα στο PS4 για να παίξει ένα gameΓια τα exclusives.
GruntGR Αύγουστος 14, 2013 #205 Αύγουστος 14, 2013 This statement was made with the intent of expressing enthusiasm for the games industry in general, and was not intended to represent specific knowledge possessed by NVIDIA. NVIDIA does not have information on any possible PC version release of Grand Theft Auto or its availability. We deeply regret the error Read more at Grand Theft Auto V Coming To PC This Fall Was Said in Error By NVIDIA - Legit Reviews[ Ακυρο Πανηγυρικο
ARMAGEDDON Αύγουστος 14, 2013 #206 Αύγουστος 14, 2013 οπότε Γενική συγκέντρωση έξω από τα γραφεία της Nvidia με αίτημα η μας δίνεται κάρτες TITAN ή σας καίμε γιατί κάνατε λάθος με το GTA V
ARMAGEDDON Αύγουστος 15, 2013 #208 Αύγουστος 15, 2013 (edited) Grand Theft Auto V [ame] [/ame]πω πω πω !!! ο ανδρικός πληθυσμός θα εξαφανιστεί !!! άντε γεια ! Έγινε επεξεργασία Αύγουστος 15, 2013 από ARMAGEDDON
SirDiman Αύγουστος 15, 2013 #209 Αύγουστος 15, 2013 Νταξ επικ... Αντίο κύτταρα Sent from my Nexus 4 using Tapatalk 2
ARMAGEDDON Αύγουστος 15, 2013 #210 Αύγουστος 15, 2013 Νταξ επικ... Αντίο κύτταρα Sent from my Nexus 4 using Tapatalk 2 για pc μάλλον θα πέσει πάνω στου Φεβρουαρίου την εξεταστική
javaneze: Αύγουστος 15, 2013 #211 Αύγουστος 15, 2013 οκ .... ντρουλαρω...διαζυγιο, ενα νεφρο για αναβαθμιση & μινιμουμ 1 μηνα αναρρωτικη απο την δουλεια μολις κυκλοφορησει στο PC.Αυτο που με τρελαινει στο multiplayer ειναι οτι για κανα χρονο+ δεν θα χρειαστει να ασχοληθω με αλλο παιχνιδι.Kαταλαβε κανεις αν θα εχει και co-op στο main story;
Typhonios Αύγουστος 15, 2013 #212 Αύγουστος 15, 2013 Φαίνεται αρκετά καλό το multiplayer κομμάτι, ποιος την ακούει την γκρίνια της γυναίκας..
ARMAGEDDON Αύγουστος 16, 2013 #213 Αύγουστος 16, 2013 i want this job !!!Rockstar has just taken the wraps off GTA Online featuring the world of GTA 5 combined with 16 other players online and a persistently changing world which will live even when you're offline. Thanks to the 'always on' nature of Los Santos in GTA Online players will be able to jump into this version of the city at any time even when other players aren't online. In a unique twist players will find that once GTA Online goes live their character wheel will actually show a fourth option and this will be GTA Online letting you quite literally jump into online gameplay. Once inside you'll be able to customise your appearance and even own your own apartment within the city and yes, that includes the penthouse in the GTA 5 trailer. You can engage in both pre-determined and custom-built missions, however if you prefer to work as a team you can create crews which can then work together within Los Santos to rob banks, or jewelry stores. Not keen with the crew you've joined? Defection is always on the card leading you to cause some treachery based mayhem before disappearing off to a new crew. All of your actions within GTA Online are rewarded with money and reputation points, these then unlock more activites, vehicles and weapons within the game. Of course if taking on humans is more your thing then Rockstar have promised a myriad of crew vs crew opportunities letting you battle it out against other players. In a move that will infuriate some Rockstar have confirmed that GTA Online won't actually go live until two weeks after the launch of GTA 5, this is presumably to give players the opportunity to explore the already enormous single-player campaign and get to grips with the game mechanics. GTA Online will be launching on October 1st and will be completely free with every copy of GTA V.GTA Online trailer launches with huge 16-player persistent world | T3
das Αύγουστος 16, 2013 #214 Αύγουστος 16, 2013 Σαν ένας μη gamer ενήλικας που απλά παίζω ενα παιχνιδάκι αυτόν τον καιρό,δηλώνω ότι έχω πάθει την πλακαρα μου με τα βιντεα και περιμένω πως και πως να λιωσω ...Η γυναίκα μου θα φρικαρει, στανταροπουλος...
GruntGR Αύγουστος 16, 2013 #215 Αύγουστος 16, 2013 [ame=http://www.youtube.com/watch?v=nY0hDSu8pJQ]ΠΑΡΕ ΤΗΛ ΤΟΝ ΚΕΡΑΤΑ - YouTube[/ame] Ελα μωρε με την κονσολια που θα παιζεται και online, καταρχην δεν ξερουμε αν θα βγει η εκδοση για PC 6-8 μηνες αργοτερα απο τις κονσολες οπως κανει χρονια τωρα η Rockstar ή αν δεν θα βγει καθολου. Δευτερον ειναι μεγαλο φαουλ που βγαζουν το παιχνιδι εν οψη next gen με τις κονσολες να βρισκονται ΤΟΣΟ κοντα, ειμαι σιγουρος πως θα χασουν αρκετες πωλησεις επειδη αρκετος κοσμος θα προτιμησει να περιμενει το x1/ps4/pc port Τριτον, για το online του 4 του red dead και του max payne 3 δεν εχω ακουσει και τα καλυτερα λογια, οποτε προς το παρων θα κρατησω μικρο καλαθι για το multiplayer της επερχομενης κονσολιας, ακου εκει 16 παικτες max, αμα βγαλουν στην πορεια κατι που να αξιοποιει " the power of the cloud " τοτε το ξανα-συζηταμε, αρκετα εγκαυματα εχει μαζεψει η γουνα μου απο το matchmaking του xbox live και τα παιχνιδια που βγηκανε στο pc βασιζομενα σε αυτο
UltraB Αύγουστος 16, 2013 #216 Αύγουστος 16, 2013 Για όσους δεν το είδαν, άλλαξε λιγάκι το site του GTA V :drool::giveup: Grand Theft Auto V :giveup:
javaneze: Αύγουστος 16, 2013 #217 Αύγουστος 16, 2013 για το online του 4 ... δεν εχω ακουσει και τα καλυτερα λογιαΘα επρεπε να εχεις ακουσει τα καλυτερα λογια οπως και θα επρεπε να το εχεις παιξει.Ακομα και τωρα, 5 χρονια μετα σφυζει απο ζωη.Απο τα πλουσιοτερα multiplayer games που εχει βγει, διχως να το βαριεσαι.Ειλικρινα, αν εισαι οπαδος της σειρας, πρεπει να το παιξεις.Βαζω δε στοιχημα πως του V θα ειναι ακομα καλυτερο σε τοσο μεγαλυτερο χαρτη & με τοσες περισσοτερες επιλογες σε οχηματα κτλ.
GFFermari Αύγουστος 16, 2013 #218 Αύγουστος 16, 2013 Ειδατε τα προεκλογικα teasers των υποψηφιων??:magic::magic:
artyom Αύγουστος 16, 2013 #220 Αύγουστος 16, 2013 Δευτερον ειναι μεγαλο φαουλ που βγαζουν το παιχνιδι εν οψη next gen με τις κονσολες να βρισκονται ΤΟΣΟ κοντα, ειμαι σιγουρος πως θα χασουν αρκετες πωλησεις επειδη αρκετος κοσμος θα προτιμησει να περιμενει το x1/ps4/pc port Ποιος θα προτιμήσει να περιμένει pc port σε παιχνίδι της R*?Μα και μονο pc να εχεις, θα νοικιάσεις ενα ps3 μολις βγει το παιχνιδι μιας και εκει ειναι το lead platform και θα το ευχαριστηθείς εκεί!!!
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now