Myralis Δεκέμβριος 16, 2014 #1161 Δεκέμβριος 16, 2014 Πονάει το δόντι μου τέρμα πίσω δίπλα (μέσα) στα ούλα, φρονιμήτης λέγεται?
Lakisss Δεκέμβριος 16, 2014 #1163 Δεκέμβριος 16, 2014 (edited) Πονάει το δόντι μου τέρμα πίσω Γεια σου βρε κουφάλα. Έγινε επεξεργασία Δεκέμβριος 16, 2014 από Lakisss 1
Dolly Δεκέμβριος 16, 2014 #1164 Δεκέμβριος 16, 2014 Πονάει το δόντι μου τέρμα πίσω δίπλα (μέσα) στα ούλα, φρονιμήτης λέγεται? Και παίζει να πάει να σκάσει ή απλά να είναι φλεγμονή... Πάρε κάποιο αντιφλεγμονώδες για αρχή και αν δεν περάσει σε 2-3 μέρες να πας για πανοραμική.
Delijohn Δεκέμβριος 16, 2014 #1165 Δεκέμβριος 16, 2014 μπαίνω σε stream στο twitch και γράφω hello from athens to all... κι απαντάει ένα τσουτσέκι, pay your taxes dude.. κι ειρωνική φάτσα..
SirDiman Δεκέμβριος 16, 2014 #1166 Δεκέμβριος 16, 2014 μπαίνω σε stream στο twitch και γράφω hello from athens to all... κι απαντάει ένα τσουτσέκι, pay your taxes dude.. κι ειρωνική φάτσα.. you must be new to internet 5
Myralis Δεκέμβριος 16, 2014 #1167 Δεκέμβριος 16, 2014 Και παίζει να πάει να σκάσει ή απλά να είναι φλεγμονή... Πάρε κάποιο αντιφλεγμονώδες για αρχή και αν δεν περάσει σε 2-3 μέρες να πας για πανοραμική. Δεν έχω τίποτα εδώ, δεν ξέρω πως θα βρω κάτι, και έχω πολύ τρέξιμο τις επόμενες μερες.
Dolly Δεκέμβριος 16, 2014 #1168 Δεκέμβριος 16, 2014 Τα ibuprofen είναι αντιφλεγμονόδη αν θυμάμαι καλά. Βασικά πας σε οτιδήποτε φαρμακείο και ζητάς παυσίπονο / αναλγητικό απλά μην πάρεις απλό Panadol πχ με παρασεταμόλη, γιατί θα σε βοηθήσει στον πονο αλλά όχι στο πρήξιμο, οπότε ζήτα απο την κοπέλα εκεί (ή λογικά τον πακιστανό) να σου δώσει κάτι αντιφλεγμονόδες, είναι over the counter, Οπότε δεν θες γιατρό κλπ.
Myralis Δεκέμβριος 16, 2014 #1169 Δεκέμβριος 16, 2014 Τα ibuprofen είναι αντιφλεγμονόδη αν θυμάμαι καλά. Βασικά πας σε οτιδήποτε φαρμακείο και ζητάς παυσίπονο / αναλγητικό απλά μην πάρεις απλό Panadol πχ με παρασεταμόλη, γιατί θα σε βοηθήσει στον πονο αλλά όχι στο πρήξιμο, οπότε ζήτα απο την κοπέλα εκεί (ή λογικά τον πακιστανό) να σου δώσει κάτι αντιφλεγμονόδες, είναι over the counter, Οπότε δεν θες γιατρό κλπ. Ευχαριστώ πολύ, αλλά θα δω αν μπορώ να πάω σε οδοντίατρο πρώτα , εδώ το όλο θέμα με φάρμακα / παυσίπονα / αντιβιοτικά είναι περίεργο, δεν τα δίνουν ευκολα. Και όχι δεν θυμάμαι "λογικά Πακιστανό" στο φαρμακείο.
Lamogio Δεκέμβριος 16, 2014 #1170 Δεκέμβριος 16, 2014 Δεν μου αρέσει το καινούργιο update του tapatalk. Καλησπέρα σε όλους 2
UltraB Δεκέμβριος 16, 2014 #1171 Δεκέμβριος 16, 2014 Δεν μου αρέσει το καινούργιο update του tapatalk. Καλησπέρα σε όλους Συν ότι έχει διαφημίσεις που δεν έβλεπα παλαιότερα 1
SirDiman Δεκέμβριος 16, 2014 #1172 Δεκέμβριος 16, 2014 προχθες το βραδυ το εβαλα (ειχα μια αρχαια) βγηκε αλλη εκδοση?
minast Δεκέμβριος 16, 2014 #1173 Δεκέμβριος 16, 2014 προχθες το βραδυ το εβαλα (ειχα μια αρχαια) βγηκε αλλη εκδοση? 4.9.x good, 4.10.x bad (αν θυμάμαι καλά). Τώρα είδα σε τι θέμα είμαστε 1
felix Δεκέμβριος 16, 2014 #1175 Δεκέμβριος 16, 2014 @felix, 0,5λτ/ώρα????Στον αμαζόνιο είσαι??? btwΠοιόν αφυγραντήρα έχεις??? Το νούμερο αυτό το έκανε με γεμάτη απλώστρα στο ίδιο δωμάτιο ( έργα έξω από τέλη Σεπτέμβρη ) Σε άλλο δωμάτιο που απλά έχει θεματάκι, σε 16-17 ώρες έβγαλε ~2.0lt αλλά τώρα είναι σταθερά χαμηλό το ποσοστό υγρασίας....έτσι είναι , την πρώτη φορά βγάζει φουλ4 Carrier CDG-255E
GriGaS Δεκέμβριος 16, 2014 #1176 Δεκέμβριος 16, 2014 Ε πες το έτσι... Εσείς έχετε έργα, εμείς έχουμε μόνιμη τσίκνα από το απόγευμα και μετά...
unseen Δεκέμβριος 16, 2014 #1177 Δεκέμβριος 16, 2014 Λες ο μικρος να μας βγει φωτογραφος; Το πρωι πριν τον παιδικο φαινονταν λιγο το φεγγαρι και ηθελε να το τραβηξει. 8
Myralis Δεκέμβριος 16, 2014 #1178 Δεκέμβριος 16, 2014 Τα ibuprofen είναι αντιφλεγμονόδη αν θυμάμαι καλά. Βασικά πας σε οτιδήποτε φαρμακείο και ζητάς παυσίπονο / αναλγητικό απλά μην πάρεις απλό Panadol πχ με παρασεταμόλη, γιατί θα σε βοηθήσει στον πονο αλλά όχι στο πρήξιμο, οπότε ζήτα απο την κοπέλα εκεί (ή λογικά τον πακιστανό) να σου δώσει κάτι αντιφλεγμονόδες, είναι over the counter, Οπότε δεν θες γιατρό κλπ. Ευχαριστώ πολύ, αλλά θα δω αν μπορώ να πάω σε οδοντίατρο πρώτα , εδώ το όλο θέμα με φάρμακα / παυσίπονα / αντιβιοτικά είναι περίεργο, δεν τα δίνουν ευκολα. Και όχι δεν θυμάμαι "λογικά Πακιστανό" στο φαρμακείο.Πήγα στην οδοντίατρο, μου είπε ότι επειδή έχει φλεγμονή δεν μπορεί να ξέρει αν πρέπει να το βγάλω ή αν απλά θα περάσει. Μου το καθάρισε και μου είπε να κάνω το ίδιο κάθε μέρα.Την ρώτησα μετά για το ibuprofen και μου είπε, ναι, είναι καλή ιδέα. (thanks @Dolly )Αυριο πάω φαρμακείο πρωι πρωι γιατί πονάωωωω.... 1
Myralis Δεκέμβριος 16, 2014 #1180 Δεκέμβριος 16, 2014 Ποιος άφησε τη βρύση ανοιχτή πάλι εκεί πάνω;Αυτός, Πολλά-0 1
Recommended Posts