UltraB Μάϊος 29, 2020 #8561 Κοινοποίηση Μάϊος 29, 2020 πριν 13 λεπτά, το μέλος Simon έγραψε: @sotiris Αυτά δεν είναι πλέον supermini, είναι μικρομεσαία. Supermini είναι ford ka, vw up, citroen c1 κλπ Και πλέον τα μικρομεσαία (όπως και όλες οι κατηγορίες) έχουν ανέβει επίπεδο από άποψη χώρου/υλικών εσωτερικού/ηλεκτρονικών/αυτοματισμών/επιδόσεων/οδηγικής συμπεριφοράς. Θυμάσαι πώς ήταν το punto mk1? vw polo? seat ibiza? Κάνε τώρα μια νοητή σύγκριση με το τελευταίο fiesta πχ. Είναι αλλού με λίγα λόγια. Αυτή η τάση προωθείται και από την αυτοκινητοβιομηχανία για να δικαιολογήσει την αύξηση των τιμών. Σκέψου (τυχαίο παράδειγμα) ότι το xcara 1.4 καινούριο είχε (?) 3.5εκ δραχμές Τώρα το c4 1.2T έχει 17.000. Βλέπω στο δρόμο κάτι picanto gt -που είναι ένας εμφανίσιμος κουβάς- κόστους 13 χιλιάδων. Γνωστός έδωσε 24.000 το '16 για Α180... Καλό! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Simon Μάϊος 29, 2020 #8562 Κοινοποίηση Μάϊος 29, 2020 @UltraB Αφού βελτιώθηκαν ρε Αν είχες οδηγήσει punto mk1 θα καταλάβαινες Link to comment Share on other sites More sharing options...
sotiris Μάϊος 29, 2020 #8563 Κοινοποίηση Μάϊος 29, 2020 Ισχύει αυτό με το επίπεδο, αλλά τα κόστη έχουν ανέβει πάρα πολύ. Δεν κοιτάω premium σαν τη Mercedes, αυτοί όσο και να το βάλουν, ο άλλος θα το αγοράσει. Απλά τα "αυτοκίνητα του λαού", (vw, peugeot, fiat, etc.) δεν μπορέι να είναι τόσο ψηλά! Όταν είδα την τιμολόγηση του 508 μου φυγαν τα μάτια, 35000 ευρώ και αντικαθιστούσε μοντέλο που έπαιρνες με 20000. ΟΚ να είχε κάποια τεχνολογία που να με τρελάνει (π.χ. alfa romeo giulia, πισωκίνητο, ειδικούς κινητήρες για πάρτη της κλπ.) να πω shut up and take my money, ούτε 4κίνητο, ούτε τίποτα, ένα κλασσικό μπροστοκίνητο με την κλασσική γκάμα της πεζώ με ένα εξαιρετικό design. Να το πληρώσω, αλλά όχι 15κ πάνω! Polo etc. έχουν ανέβει αλλά ένα fiat stilo δεν το πιάνουν σε χώρους. Το Bravo 1.4 tjet είχε 17κ, και το αντίστοιχο 150αλόγων σήμερα έχει 20-25. Και υπήρχαν και κάποιες απίστευτες προσφορές, lancia delta 1.8 200 ps 23-24000 , που τώρα δεν παίρνεις ούτε polo gti. Δεν λέω επί δραχμών, από το 2005-2010 μέχρι σήμερα σχολιάζω. 20κ εγώ με ελληνικό μισθό θέλω 10 χρόνια να τα μαζέψω. 2 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Simon Μάϊος 29, 2020 #8564 Κοινοποίηση Μάϊος 29, 2020 πριν 1 λεπτό, το μέλος sotiris έγραψε: Απλά τα "αυτοκίνητα του λαού", (vw, peugeot, fiat, etc.) δεν μπορέι να είναι τόσο ψηλά! Τελείωσαν αυτά, είμαστε σε άλλο era BTW το παράδειγμα με το 508 είναι πολύ εύστοχο Link to comment Share on other sites More sharing options...
and64 Μάϊος 29, 2020 #8565 Κοινοποίηση Μάϊος 29, 2020 (edited) Όλο το παιχνίδι παίζεται στο αποτύπωμα co2 των ομίλων. Κάνουν οτι μπορούν για να ρίξουν τα νούμερα αλλά έχει περάσει μεγάλο μέρος αυτού του κόστους στον καταναλωτή πλέον και κυρίως στη μεσαία κατηγορία και κάτω. Και άρχισαν να κόβουν ειδικά μοντέλα κατευθείαν πχ polo gti που αναφέρθηκε και ήταν 2λιτρο στην τελευταία γενια. (btw η lancia είχε λογο που τη δίναν τόσο: ήταν απαράδεκτο σαν αυτοκίνητο,γι αυτο! αυτόματο που άλλαζε οποτε θυμόταν, μοτέρ που επινε βενζίνη φουλ και ποιότητα γενικως άστα να πανε ) Ούτε εγω θα έδινα αυτά τα λεφτά για να πάρω ενα polo/208/whatever με 100 άλογα... Έγινε επεξεργασία Μάϊος 29, 2020 από and64 1 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Δημοφιλής Δημοσίευση jax7480 Μάϊος 29, 2020 Δημοφιλής Δημοσίευση #8566 Κοινοποίηση Μάϊος 29, 2020 Έρχεται. Σήμερα δόθηκε η παραγγελία: 10 1 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
adpanos Μάϊος 30, 2020 #8567 Κοινοποίηση Μάϊος 30, 2020 (edited) πριν 16 ώρες, το μέλος sotiris έγραψε: @adpanos Εγώ θα έπαιρνα το fiesta, λόγω εγγύησης και μόνο. Τσέκαρε μόνο και τα χιλιόμετρα, αλλά νομίζω είναι καλά. Απλά και τα 17000 είναι πάρα πολλά χρήματα. Μήπως πέσουν λίγο λόγω κορωνοϊού? Ενδεικτικά η mito diesel είχε EOL 15000-16000, που πληρώνεις alfa romeo σήμα χωρίς ιδιαίτερο λόγο. (και καλά premium). 17000 είναι 3000-4000 πάνω από όσα έπρεπε να στοιχίζει ένα supermini. Το θέμα είναι πως αν πας σήμερα να πάρεις αυτοκίνητο στα 13.000€ θα πάρεις ένα άδειο κουφάρι. Είδα όλες τις εκδόσεις. Άσε που στα ετοιμοπαραδοτα γίνεται της τρελής .... Ή άδειο θα το πάρεις ή θα πληρώσεις τα 16000-17000€. Το μόνο αυτοκίνητο που εμένα με συγκίνησε ήταν το Seat Ibiza TGI . Μόνο και μόνο γιατί ρίχνει κατά 700€ τα έξοδα κίνησης ανά έτος (10000 χιλιόμετρα) . Αλλά ο ενδιαφερόμενος (αδερφός) θέλει εμφάνιση. Επίσης δεν νοείται για εμένα το 2021 να αγοράσεις ένα αυτοκίνητο που στο info-entertainment προσφέρει ότι και το MK1 Fabia Sport Edition που έχω του 2003 .... Αν λοιπόν βάλεις σε οποιαδήποτε έκδοση μια ζάντα, καλά καθίσματα, ηλεκτρικά παράθυρα, led προβολεις και info-entertainment σύστημα , με ισχύ μοτέρ άνω των 100ps (για να τσουλαει) πας στα 17000€ ..... Έγινε επεξεργασία Μάϊος 30, 2020 από adpanos 4 Link to comment Share on other sites More sharing options...
sotiris Μάϊος 30, 2020 #8568 Κοινοποίηση Μάϊος 30, 2020 (edited) 1 hour ago, adpanos said: Το θέμα είναι πως αν πας σήμερα να πάρεις αυτοκίνητο στα 13.000€ θα πάρεις ένα άδειο κουφάρι. Είδα όλες τις εκδόσεις. Άσε που στα ετοιμοπαραδοτα γίνεται της τρελής .... Ή άδειο θα το πάρεις ή θα πληρώσεις τα 16000-17000€. Από τη στιγμή που δεν έχεις επιλογές σε παραγγελίες και πρέπει να πας σε στοκ, κάνε και το εξής (το έκανα κι εγώ όταν σκεφτόμουν για καινούριο): πας στο car.gr, και βάζεις κριτήρια 10-20000 ευρώ, 0-1000 χλμ και 2019+ χρονολογία και σου βγάζει τα "πινακιδωμένα" (στοκ). π.χ. Alfa Romeo Giulietta 1.4 120hp SUPER Ατοκη Χρηματοδοτηση '19 - 19.880 € EUR - Car.gr WWW.CAR.GR Στην τιμή δεν συμπεριλαμβάνονται έξοδα μεταβιβάσης και τέλη κυκλοφορίας. Άτοκο πρόγραμμα χρηματοδότησης 50 % προκαταβολή και... (αν και δεν το συστήνω, αλλά στα 20κ παίρνεις premium-ίλα με νορμάλ μοτέρ - λίγο παλιό βέβαια και τα σκας στα τέλη (400+), αλλά πολύ βελτιώσιμο και χωρίς τα προβλήματα των multiair) Πιο κοντά σ' αυτό που ψάχνεις: Audi A1 1.0 TFSI 95PS SB '20 - 18.950 € EUR (Συζητήσιμη) - Car.gr WWW.CAR.GR Καινούριο με καλό infotainment απ'ότι βλέπω (και κόκπιτ οθόνη στο καντράν). Απλά αυτά είναι 1 και 1, ούτε χρώμα διαλέγεις ούτε τπτ. Έγινε επεξεργασία Μάϊος 30, 2020 από sotiris 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Δημοφιλής Δημοσίευση jax7480 Μάϊος 30, 2020 Δημοφιλής Δημοσίευση #8569 Κοινοποίηση Μάϊος 30, 2020 Λίγα λόγια για το μικρό. Έκδοση full XL, ηλεκτρικό, με αυτονομία σύμφωνα με την Mini στα 230χλμ περίπου (πολύ αμφιβάλλω, οι περισσότεροι το έχουν μετρήσει στα 180 περίπου) 184 άλογα, 27.5 kgm ροπή. British racing Green, μαύρη οροφή και καθρέφτες, 17αρες ζάντες καλοκαιρινές και χειμερινές. Κόστος σε NOK, 340.000 (περίπου 31.000€. Αντίστοιχη έκδοση στην Ελλάδα κοστίζει 42.000€ χωρίς δεύτερο σετ ζάντες). 5 χρόνια εγγύηση στο αυτοκίνητο, 8 στην μπαταρία, 12 στο αμάξωμα. Για αρχή να πω πως το έκανα test drive. To αυτοκίνητο είναι σαν ένα μικρό καρτ. Έχει 50/50 κατανομή βάρους. Είναι πολύ νευρικό στη ρύθμιση sport με άμεση ροπή (όπως όλα τα ηλεκτρικά). Παίζεις πολύ εύκολα με το τιμόνι και το χαίρεσαι. Ακόμα και να φύγει πάνω στη στροφή, φεύγει προοδευτικά και απλά διορθώνεις. Το αυτοκίνητο αγοράστηκε σαν εργάτης για τις καθημερινές μετακινήσεις από/προς τη δουλειά και από/προς τον παιδικό σταθμό. Το κόστος συντήρησης ήταν για γέλια (250€ για τα 3 πρώτα χρόνια που καλύπτουν τα πάντα εκτός από τακάκια και λάστιχα). Το κόστος χρήσης ακόμα πιο γελοίο. Μία πλήρης φόρτιση κοστίζει περίπου 5€ στο σπίτι ίσως και λιγότερο με φορτιστή 400Volt, 22A (όχι με απλή πρίζα). To αυτοκίνητο αγοράστηκε για την γυναίκα κυρίως, ώστε να μπορεί να οδηγει και αυτή κάτι (καιρός ήταν μετά από 7 χρόνια στο εξωτερικό) και επειδή είχε κόλλημα με το Mini μπήκαμε στην πρίζα. Τα βάλαμε κάτω, τα υπολογίσαμε και αποφασίσαμε πως δεν θέλαμε να πάμε σε μεταχειρισμένο. Ναι μεν το κόστος απόκτησης είναι μεγαλύτερο αλλά το κόστος χρήσης είναι σημαντικά μικρότερο. Σαν ηλεκτρικό, το αυτοκίνητο δεν έχει τέλη ταξινόμησης και φόρο, δεν έχει τέλη κυκλοφορίας, το κόστος φόρτισης είναι γελοίο, μπορεί να κινηθεί σε λεωφορειολωρίδες σε ώρες αιχμής και πληρώνει διόδια στο 1/3 της τιμής ενός συμβατικού. Το αυτοκίνητο θα παραδοθεί λογικά τον Αύγουστο (το εργοστάσιο λόγω Covid ήταν κλειστό και άρχισε να λειτουργεί πάλι πριν 2 εβδομάδες). Ασφάλεια μεικτή με κάλυψη και για την μπαταρία και με αυτοκίνητο αντικατάστασης είναι 60€ το μήνα. Αυτά τα λίγα, αν θέλετε να μάθετε κάτι άλλο, ρωτάτε. 16 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
xriantw Μάϊος 30, 2020 #8570 Κοινοποίηση Μάϊος 30, 2020 Προσεξες καταναλωση σε σπορ χρηση? δηλαδη με το γκαζι στο πατωμα? Δεν εψαξα για το μινι αλλα για αλλα ηλεκτρικα πολυ δυσκολα βρισκω πληροφοριες σχετικα με καταναλωση για σπορ χρηση και για το AC. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thresh86 Μάϊος 30, 2020 #8571 Κοινοποίηση Μάϊος 30, 2020 @jax7480 Δίνει και έξτρα χρηματική επιδότηση η Νορβηγική κυβέρνηση για την απόκτηση ενός ηλεκτροκίνητου ή μένει στα διόλου ασήμαντα φοροαπαλλαγή /μειωμένα διόδια/τέλη κλπα ? Γιατί τέτοιες νορβηγικές δοξασίες και παράξενα έθιμα θέλει να εφαρμόσει και η ελληνική κυβέρνηση τους επόμενους μήνες και περιμένω έναν ωραίότατο αχταρμά σε πρώτη φάση δεδομένου οτι θα κάτι θα δίνει αλλά δεν θα αγοράζει σχεδόν κανένας λόγω ύφεσης ή γιατί η υποδομή και η νοοτροπία προς το ηλεκτροκίνητο απευθύνεται σε λίγους αυτή τη στιγμή. Αν και πρέπει να πω οτι φίλος που εργάζεται σε φαρμακευτική στην Αθήνα , μου είπε οτι τους επόμενους μήνες θα παίξει και επιλογή για ηλεκτροκίνητο εταιρικό Link to comment Share on other sites More sharing options...
jax7480 Μάϊος 30, 2020 #8572 Κοινοποίηση Μάϊος 30, 2020 Δεν υπαρχει χρηματικη επιδοτηση αλλα δεν χρειάζεται. Τα ηλεκτρικα λογο χαμηλοτερης τιμης απο την αφαιρεση του φορου πουλάνε σαν τρελα. Link to comment Share on other sites More sharing options...
jax7480 Μάϊος 30, 2020 #8573 Κοινοποίηση Μάϊος 30, 2020 28 minutes ago, xriantw said: Προσεξες καταναλωση σε σπορ χρηση? δηλαδη με το γκαζι στο πατωμα? Δεν εψαξα για το μινι αλλα για αλλα ηλεκτρικα πολυ δυσκολα βρισκω πληροφοριες σχετικα με καταναλωση για σπορ χρηση και για το AC. Οχι αλλα δεν ειναι κατι που με απασχολει. Αυτο που παρατήρησα ομως ειναι πως οταν πηρα το αμαξι (πληρως φορτισμενο) εγραφε στο Eco mode, range 230 χλμ και οταν το γυρισα στο sport εγραφε 180 χλμ (στο περιπου τα νουμερα). Link to comment Share on other sites More sharing options...
GoMaR Μάϊος 30, 2020 #8574 Κοινοποίηση Μάϊος 30, 2020 ποση ωρα φορτιση χρειαζεται ; Link to comment Share on other sites More sharing options...
jax7480 Μάϊος 30, 2020 #8575 Κοινοποίηση Μάϊος 30, 2020 Με την ταχυφορτιση στο σπιτι περιπου 3.5 ωρες. Link to comment Share on other sites More sharing options...
sotiris Μάϊος 30, 2020 #8576 Κοινοποίηση Μάϊος 30, 2020 @jax7480 Πολύ καλό ακούγεται και ο ιδανικός εργάτης! Ούτε προβλήματα με κρύο / ζέσταμα / μετάδοση κλπ. λόγω του κρύου, ούτε θέμα με μικρές διαδρομές κλπ. Δεν ξέρω πόσο είναι νορβηγία το τέλος ταξινόμησης, αλλά αν το μηδενίσουν στη Δανία θα γίνει χαμός upgrade από τη diesel-ιά μου, μετά τα χωσίματα εθνική σήμερα ψώνισα χειμερινά ζαντολάστιχα. Βρήκα μια τετράδα αλουμινίου 16ρες από Stilo που κουμπώνουν, με κάτι χρέπια michelin alpin (σε καλή κατάσταση αλλά του 2009), με κόστος 80 ευρώ!!!!! Έγραψα ~160-170 χιλιόμετρα Εθνική για να τα μαζέψω, οπότε η κατανάλωσή μου είναι στα 5.4l / 100. Οδήγηση με τα όρια ταχύτητας, 110 κμ gps, ενίοτε 90 στην κίνηση και μερικά ανοίγματα στα 120-130 gps-άτα. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lakisss Μάϊος 30, 2020 #8577 Κοινοποίηση Μάϊος 30, 2020 πριν 4 ώρες, το μέλος jax7480 έγραψε: Με την ταχυφορτιση στο σπιτι περιπου 3.5 ωρες. Όλα αυτά όμως προϋποθέτουν να έχεις δικό σου πάρκινγκ. Εδώ Ελλάδα υπάρχει θέμα. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
HotPeanut Μάϊος 30, 2020 #8578 Κοινοποίηση Μάϊος 30, 2020 πριν 26 λεπτά, το μέλος Lakisss έγραψε: Όλα αυτά όμως προϋποθέτουν να έχεις δικό σου πάρκινγκ. Εδώ Ελλάδα υπάρχει θέμα. 4 σε 1 6 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nickzzz Μάϊος 30, 2020 #8579 Κοινοποίηση Μάϊος 30, 2020 1 hour ago, sotiris said: @jax7480 Πολύ καλό ακούγεται και ο ιδανικός εργάτης! Ούτε προβλήματα με κρύο / ζέσταμα / μετάδοση κλπ. λόγω του κρύου, ούτε θέμα με μικρές διαδρομές κλπ. Δεν ξέρω πόσο είναι νορβηγία το τέλος ταξινόμησης, αλλά αν το μηδενίσουν στη Δανία θα γίνει χαμός ... Νομίζεις τα ηλεκτρικά δεν έχουν θέμα με το κρύο; Link to comment Share on other sites More sharing options...
slalom Μάϊος 30, 2020 #8580 Κοινοποίηση Μάϊος 30, 2020 πριν 12 ώρες, το μέλος adpanos έγραψε: led προβολεις Το εγραψες και στην προηγουμενη σελιδα, ειναι φωτα ημερας, το βραδυ χαμηλωνουν σε ενταση Και σιγα τον εξοπλισμο Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now