HotPeanut Δεκέμβριος 19, 2014 #461 Δεκέμβριος 19, 2014 http://news.in.gr/world/article/?aid=1231372300
astrolabos Δεκέμβριος 19, 2014 Author #462 Δεκέμβριος 19, 2014 Ο Παπανδρέου αν είχε διορατικότητα, δε θα έκανε σαν τρελός να πάρει τη σκυτάλη από τον Καραμανλή. Σαν ένα άνθρωπο που έχει περάσει 20+ χρόνια στα μεγάλα πολιτικά σαλόνια, σίγουρα είχε εικόνα τι ετοιμαζόταν να παραλάβει το 2009. Οπότε ή καθαρός βλάκας είναι είτε ήξερε πολύ καλά τι έκανε. 4
Myralis Δεκέμβριος 19, 2014 #463 Δεκέμβριος 19, 2014 Ο Παπανδρέου αν είχε διορατικότητα, δε θα έκανε σαν τρελός να πάρει τη σκυτάλη από τον Καραμανλή. Σαν ένα άνθρωπο που έχει περάσει 20+ χρόνια στα μεγάλα πολιτικά σαλόνια, σίγουρα είχε εικόνα τι ετοιμαζόταν να παραλάβει το 2009. Οπότε ή καθαρός βλάκας είναι είτε ήξερε πολύ καλά τι έκανε.Εξηγείς το δευτερο? Επίτηδες μας εριξε στα βράχια? Γιατι?http://newpost.gr/post/408098/bomba-lazopoyloy-exw-dei-prospatheia-xrhmatismoy-boyleyth
yanni Δεκέμβριος 19, 2014 #464 Δεκέμβριος 19, 2014 (edited) Αυτός την μπάζα την έκανε. Ο μόνος λόγος για να επιστρέψει στην πολιτική ως κάτι παραπάνω από το χαζό που μας έχωσε στα μνημόνια, θα είναι για να σώσει το όνομά του θεωρητικά, να πείσει αρκετούς ότι οι κινήσεις του μας έσωσαν από πολύ χειρότερες εξελίξεις, να βγάλει κανένα βιβλίο "Πως έσωσα την χώρα" το οποίο θα γίνει Best Seller και μελλοντικά να μας πασάρει κανένα τέκνο του ως επόμενο αρχηγό κόμματος, σωτήρ της Ελλάδος και η δυναστεία να συνεχιστεί. @Myralis Ομόλογα. Αυτός ή αυτοί που τον προώθησαν στην πολιτική σκηνή και άρα τους χρωστάει, θα έχουν βγάλει εκατοντάδες εκατομμύρια αν όχι δις. Όσον αφορά τον Χαικάλη, όλα πιθανά είναι. Ο τραπεζίτης μπορεί να ενεργούσε εκ μέρους της κυβέρνησης, μπορεί να ενεργούσε για λογαριασμό της τράπεζάς του, μπορεί να ενεργούσε εκ μέρους της αντιπολίτευσης. Τα δύο πρώτα είναι εύκολο να στοιχειοθετηθούν μέσω του οπτικοακουστικού υλικού. Το τρίτο θα ισχύει αν με αλλαγή κυβέρνησης και το υλικό αυτό στην δημοσιότητα, ο τύπος δεν μείνει στην φυλακή αλλά σουλατσάρει έξω από αυτήν. Ερώτηξη. Από τις 700 χιλιάδες για να φτάσεις στα 2-3 εκατομμύρια, πόσα χρωστάει ο Χαικάλης σε δάνεια; Διότι δεν είναι η Μαντόνα για να μιλάμε για 1-2 εκατομμύρια σε διαφημιστικά έσοδα. Έγινε επεξεργασία Δεκέμβριος 19, 2014 από yanni
yanni Δεκέμβριος 19, 2014 #465 Δεκέμβριος 19, 2014 (edited) Εισαγγελέας: «Θολά» τα στοιχεία, δεν μας έδωσε το όνομα ο Χαϊκάλης Σύμφωνα με πηγές της Εισαγγελίας ο βουλευτής των Ανεξάρτητων Ελλήνων αρνήθηκε, παρά τις επίμονες ερωτήσεις του Εισαγγελέα, να κατονομάσει τον άνθρωπο που προσπάθησε να τον εξαγοράσει, ενώ ούτε από τα στοιχεία που προσκόμισε προκύπτει η ταυτότητα του ανθρώπου, καθώς ακούγεται μόνον μια ανδρική, μη αναγνωρίσιμη, φωνή. Το μόνο που ανέφερε ο κ. Χαϊκάλης για το επίμαχο πρόσωπο ήταν πως πρόκειται για επιχειρηματία, γνωστός πάντως στον οικονομικό και πολιτικό κόσμο... Με τον Πάνο θα μίλαγε. Ε ρε δούλεμα. Αλλά δεν τον παρεξηγώ. Ηθοποιός είναι, αυτό ξέρει να κάνει, στην τελική, δούλεμα μας χρειάζεται. Έγινε επεξεργασία Δεκέμβριος 19, 2014 από yanni
minast Δεκέμβριος 19, 2014 #466 Δεκέμβριος 19, 2014 Αν υπήρχε παραθυράκι για κάτι τέτοιο αμφιβάλλεις ότι θα το κάνανε χωρίς καν να ξεκινήσει η διαδικασία εκλογής ΠτΔ από την υπάρχουσα Βουλή; **Για την ανάδειξη του τελευταίου θεσμού που μας θυμίζει το πως λειτουργούσε η βασιλευομένη δημοκρατία. Πάντως μια χαρά κοινοβουλευτική είναι:http://www.nooz.gr/greece/kataigida-tropologion-sti-vouli-p Για το "δημοκρατία" δεν ξέρω... 5
Myralis Δεκέμβριος 19, 2014 #467 Δεκέμβριος 19, 2014 Εισαγγελέας: «Θολά» τα στοιχεία, δεν μας έδωσε το όνομα ο Χαϊκάλης Με τον Πάνο θα μίλαγε. Ε ρε δούλεμα. Αλλά δεν τον παρεξηγώ. Ηθοποιός είναι, αυτό ξέρει να κάνει, στην τελική, δούλεμα μας χρειάζεται.http://stokokkino.gr/article/1000000000001860/T-Kouik-O-Xaikalis-exei-dosei-to-onoma-ston-eisaggelea
yanni Δεκέμβριος 19, 2014 #468 Δεκέμβριος 19, 2014 (edited) http://stokokkino.gr/article/1000000000001860/T-Kouik-O-Xaikalis-exei-dosei-to-onoma-ston-eisaggelea Εντάξει, αφού το είπε ο Κουίκ. "Γιώργος Αποστολόπουλος" το όνομα του ατόμου | Το Κουτί της Πανδώρας Έγινε επεξεργασία Δεκέμβριος 19, 2014 από yanni
DJD Δεκέμβριος 19, 2014 #469 Δεκέμβριος 19, 2014 Μόλις άκουσα στο ράδιο, 75,4% αύξηση των χρόνιων ανέργων. #anaptiksi
Myralis Δεκέμβριος 19, 2014 #470 Δεκέμβριος 19, 2014 Μόλις άκουσα στο ράδιο, 75,4% αύξηση των χρόνιων ανέργων. #anaptiksiΕγώ μόλις άκουσα, ότι παρά το αποτέλεσμα της πρώτης ψηφοφορίας για ΠτΔ, το χρηματιστήριο ανέβηκε χτες και ανεβαίνει σήμερα, ενώ τα spreads πέφτουν.
kuza Δεκέμβριος 19, 2014 #471 Δεκέμβριος 19, 2014 Μόλις άκουσα στο ράδιο, 75,4% αύξηση των χρόνιων ανέργων. #anaptiksihttp://www.zougla.gr/greece/article/8raki-mazikes-apolisis-sta-souper-market-masoutishttp://www.zougla.gr/greece/article/titli-telous-gia-tin-agno--375-ergazomeni-ston-dromo
RootX Δεκέμβριος 19, 2014 #472 Δεκέμβριος 19, 2014 Well played ΣΥΡΙΖΑ, τώρα κανείς δεν θα αλλάξει την ψήφο του από φόβο μην χαρακτηριστεί δωροδοκούμενος 3
Myralis Δεκέμβριος 19, 2014 #474 Δεκέμβριος 19, 2014 Well played ΣΥΡΙΖΑ, τώρα κανείς δεν θα αλλάξει την ψήφο του από φόβο μην χαρακτηριστεί δωροδοκούμενος Χαχαχα, πάλι ο ΣΥΡΙΖΑ τα κάνει όλα ε? Μπα, ο Μελάς θα την αλλάξει γιατί είναι ζώο και είναι λογικό άλλα 4 υπέρ Σταυρου Δήμα από τους Βουλευτές που έλειπαν. 1
astrolabos Δεκέμβριος 19, 2014 Author #475 Δεκέμβριος 19, 2014 http://www.protagon.gr/?i=protagon.el.oikonomia&id=38367
wrong method Δεκέμβριος 19, 2014 #476 Δεκέμβριος 19, 2014 έχω κάτι μνες θαμμένες,να τις δώσω τώρα ή θα πάρουν άξια αργότερα;
kuza Δεκέμβριος 19, 2014 #477 Δεκέμβριος 19, 2014 (edited) Έγινε επεξεργασία Δεκέμβριος 19, 2014 από kuza 4
DJD Δεκέμβριος 19, 2014 #478 Δεκέμβριος 19, 2014 Ποια θα 'ναι η απάντηση τώρα άραγε; Α) Δεν τον βάλαμε εμείς το έκανε μόνος τουΒ) Είναι κόλπο του ΣΥΡΙΖΑ και των ΑΝΕΛ να ρίξουν ΣαμαράΓ) Είναι καθαρά σκηνοθετημένο από τον Λαζόπουλο Γιατί σοβαρές απαντήσεις δεν υπάρχει περίπτωση να πάρουμε. 2
Myralis Δεκέμβριος 19, 2014 #479 Δεκέμβριος 19, 2014 (edited) Ποια θα 'ναι η απάντηση τώρα άραγε; Α) Δεν τον βάλαμε εμείς το έκανε μόνος τουΒ) Είναι κόλπο του ΣΥΡΙΖΑ και των ΑΝΕΛ να ρίξουν ΣαμαράΓ) Είναι καθαρά σκηνοθετημένο από τον Λαζόπουλο Γιατί σοβαρές απαντήσεις δεν υπάρχει περίπτωση να πάρουμε.Δ) Μόνο λόγια είναι κάποιου γραφικού, ο Αποστολόπουλος δεν έχει το κεφάλαιο για κάτι τέτοιο. Πείτε τον αφερέγγυο και ψευτη γιατί προσπάθησε να ξεγελάσει τον Χαικάλη... Αλλά με στεναχωρεί που δεν πήρα ούτε like ούτε σχόλιο στο Χρεοκοπία thread που έκανα παρόμοιο ποστ.. Πάω να κλάψω.. Έγινε επεξεργασία Δεκέμβριος 19, 2014 από Myralis
JaguarOne Δεκέμβριος 19, 2014 #480 Δεκέμβριος 19, 2014 Μπορεί να βγεί η εισαγγελία και να πει τα ίδια; Γιατί ως τότε δεν λέει -πραγματικά- τίποτε
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now