Stelios13 Μάϊος 28, 2019 #4801 Μάϊος 28, 2019 Ουζομεζες..... παξιμαδι,ντοματα, κοπανιστη Μυκονιατικη ,απο σπιτι, [ να ναι καλα το φιλαρακι στη ναυτιλιακη κ χαλαλι τις ελιες που του χω παει] κολοκυθανθοι ,μεγαλοι, τυφλα να χει ο αστακος, κ ελιτσες μετα....[ελεγα,κατι λειπει, κατι λειπει....] Α.... κ σαλαμακι Λευκαδας.... Οποτε η κατασταση σηκωνε κ αντιστοιχο ουζο....Αψογο , κορυφαιο, δυσευρετο κ σε αριθμημενες φιαλες καθε χρονια.... Αν πεσει μπροστα σας ποτε παρτε το....κ για του λογου το αληθες... 1191 / 4795 ....Ξεκαρφωτο, αλλα σχετικο, το ουζο δεν παλιωνει, οποτε αποφυγετε πολυκαιρισμενα μπουκαλια.... 8
ΓιαγκΤ Ιούνιος 1, 2019 #4804 Ιούνιος 1, 2019 πριν 9 λεπτά, το μέλος Highlander έγραψε: Γιατί ; Γενικά τρώω μακαρόνια κάθε ένα με δύο χρόνια πολύ δε περισσότερο από φακές, οπότε ρωτάω να μάθω 1 1
minast Ιούνιος 1, 2019 #4805 Ιούνιος 1, 2019 (edited) 1 hour ago, ΓιαγκΤ said: Γενικά τρώω μακαρόνια κάθε ένα με δύο χρόνια πολύ δε περισσότερο από φακές, οπότε ρωτάω να μάθω Δεν έχω φάει τα συγκεκριμένα, αλλά άλλα όμοια. Η κόκκινη φακή διαφέρει αρκετά από την κοινή και είναι αρκετά αμυλώδης. Νομίζω θα σου θυμίσει κάτι μεταξύ ζυμαρικού και νιόκι. Πάντως είναι από τα τρόφιμα που είναι δύσκολο να αντιπαθήσει κάποιος, ακόμη κι αν έχει ιδιαιτερότητες στο φαγητό. Το πολύ να σου φανεί αδιάφορο... Έγινε επεξεργασία Ιούνιος 1, 2019 από minast 2
astrolabos Ιούνιος 1, 2019 Author #4806 Ιούνιος 1, 2019 πριν 3 ώρες, το μέλος ΓιαγκΤ έγραψε: Γενικά τρώω μακαρόνια κάθε ένα με δύο χρόνια 3 1 5
salde Ιούνιος 1, 2019 #4807 Ιούνιος 1, 2019 όχι μόνο ανά διετία αλλά κι όταν τα φάει ψάχνεται να 'ναι από φακές!
ΓιαγκΤ Ιούνιος 1, 2019 #4808 Ιούνιος 1, 2019 Μπααα, μπασμάτι αναποφλοίωτο και εκείνο το μαύρο του Καναδά που το πουλάνε σε τιμές για σνιφάρισμα 1
astrolabos Ιούνιος 1, 2019 Author #4809 Ιούνιος 1, 2019 πριν 7 λεπτά, το μέλος ΓιαγκΤ έγραψε: Μπααα, μπασμάτι αναποφλοίωτο και εκείνο το μαύρο του Καναδά που το πουλάνε σε τιμές για σνιφάρισμα Πάρε μαύρο Καλαμάτας. Να προτιμάς τα ντόπια προϊόντα 2 1
ΓιαγκΤ Ιούνιος 1, 2019 #4810 Ιούνιος 1, 2019 Μόλις τώρα, το μέλος astrolabos έγραψε: Πάρε μαύρο Καλαμάτας. Να προτιμάς τα ντόπια προϊόντα Τόσα χρόνια γνωριζόμαστε δεν έχεις κάνει νύξη : / 1
ΓιαγκΤ Ιούνιος 2, 2019 #4812 Ιούνιος 2, 2019 πριν 11 ώρες, το μέλος astrolabos έγραψε: Είπα πάρε, δεν είπα "να σου δώσω" Δεν πειράζει Αντώνη καλή καρδιά …κάτσε και πιέστα μόνος σου : / 1 1
Highlander Ιούνιος 2, 2019 #4813 Ιούνιος 2, 2019 On 6/1/2019 at 8:08 AM, ΓιαγκΤ said: Γενικά τρώω μακαρόνια κάθε ένα με δύο χρόνια πολύ δε περισσότερο από φακές, οπότε ρωτάω να μάθω Απλα μου θύμησες αυτό:
karmen1983 Ιούνιος 3, 2019 #4816 Ιούνιος 3, 2019 On 31/5/2019 at 9:15 ΠΜ, το μέλος ΓιαγκΤ έγραψε: Τα έχει δοκιμάσει κάποιος ; Θα τα δοκιμασω αυριο Γιαγκο. Αν δεν εχεις κανει το βημα θα σου πω εντυπώσεις. 2
astrolabos Ιούνιος 4, 2019 Author #4818 Ιούνιος 4, 2019 πριν 51 λεπτά, το μέλος honda22 έγραψε: Πριν δοκιμάσω μακαρόνια από κόκκινη φακή και μετά 1
karmen1983 Ιούνιος 4, 2019 #4819 Ιούνιος 4, 2019 @ΓιαγκΤ Αρχικα να πω οτι αφριζουν πολυ σε σχεση με τα κλασικα. Οποτε λιγο λαδακι κατα το βρασιμο καλο ειναι για να μην ξεχειλίσει η κατσαρολα. Δοκιμασα ενα δυο σκετα για να δω αν ειναι ψημένα και μου εβγαλαν εντονη την γευση του οσπριου/φακης. Ομως, μολις μπηκε η σαλτσα και το τυρακι ηταν εξαιρετικά και μπορω να πω οτι θα τα ξανακάνω. 5
astrolabos Ιούνιος 4, 2019 Author #4820 Ιούνιος 4, 2019 πριν 56 λεπτά, το μέλος karmen1983 έγραψε: @ΓιαγκΤ Αρχικα να πω οτι αφριζουν πολυ σε σχεση με τα κλασικα. Οποτε λιγο λαδακι κατα το βρασιμο καλο ειναι για να μην ξεχειλίσει η κατσαρολα. Δοκιμασα ενα δυο σκετα για να δω αν ειναι ψημένα και μου εβγαλαν εντονη την γευση του οσπριου/φακης. Ομως, μολις μπηκε η σαλτσα και το τυρακι ηταν εξαιρετικά και μπορω να πω οτι θα τα ξανακάνω. Το 2021, έτσι; 1
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now