FrOsT Απρίλιος 18, 2017 #1901 Απρίλιος 18, 2017 8pin+6pin η shaphire και πάει +10 από το factory oc της... Πόσο μας κάνει;...Και το 580 δεν έχει καμία βελτίωση στην perclock απόδοση, ούτε βλέπω να βγαίνουν σε μικρότερο μέγεθος (itx) αλλά μόνο με μεγαλύτερα coolers άρα ούτε το thermal performance έχει βελτιωθεί... Λέγεται οτι πηγαίνουν περισσότερο στο oc οκ να και κάτι που μάλλον κερδίζεις. Τι λέγαμε;Sent from my LEX720 using Tapatalk
yanni Απρίλιος 18, 2017 Author #1902 Απρίλιος 18, 2017 Από το Polaris δεν περιμέναμε κάτι διαφορετικό. Το ερώτημα ήταν απλά πόσο πιο πάνω θα πηγαίνουν και αν αυτό θα το έκαναν καταναλώνοντας το ίδιο, λιγότερο ή περισσότερο. Προφανώς η GlobalFoundries ξέρει μόνο να κλαίγεται ότι δεν γεμίζουν οι γραμμές παραγωγής της και να απολύει κόσμο μέσω εθελουσίας εξόδου, να κοιτάξει να βελτιώσει την μέθοδο κατασκευής που χρησιμοποιεί ο βασικός της πελάτης; Μπα.... δευτερεύον. Η AMD από την μεριά της έχει πλακώσει με το VEGA. Θα δούμε αν θα καταφέρει τίποτα ή θα πρέπει να περιμένουμε του χρόνου, όταν και (ελπίζω) θα έχουν περισσότερα χρήματα για R&D λόγω Ryzen.
Efialtis Απρίλιος 18, 2017 #1903 Απρίλιος 18, 2017 Αδιάφορη η κυκλοφορία των 5ΧΧ. Προσωπικά περιμένω το Vega να δίνει μια ανταγωνιστική επιλογή GPU όπως κάνει ο ryzen για τα CPU. Δεν περιμένω να είναι η νέα τοπ κάρτα αλλά να έχει καλύτερο λόγο κόστους/απόδοσης κατά την προσφιλή τακτική της AMD. 1
devaggos Απρίλιος 18, 2017 #1904 Απρίλιος 18, 2017 χαχαχαχααα γέλασα πολύ στο βίντεο τη στιγμή που δείχνει αυτό: Πάντως γνωρίζοντας την 480, με ανησυχεί πολύ το θέμα θερμοκρασίας και watt. Νομίζω το λουκουμάκι είναι στα 1266 όπου τρέχει με 110watt πάνω κάτω από δικές μου δοκιμές και με πολύ ωραίο undervolt. Τώρα όσο ανεβαίνεις δεν αξίζει πραγματικά καθόλου... πόσο μάλλον όταν οι 580 είναι τόσο πολύ πουσαρισμένες σε ρολόγια.....
devaggos Απρίλιος 19, 2017 #1905 Απρίλιος 19, 2017 Δεν ξέρω αν έχει χρυσό κομμάτι αλλά τρέχει την 580 στα 1040mv με 130watt από 1150mv με 160watt (clock 1395 mhz) και μετά θέτει ρολόγια στα 1265mhz (το default της 480) με μονο 890mv. Wow 1
Blinky Απρίλιος 19, 2017 #1906 Απρίλιος 19, 2017 Η μονη αλλαγη ειναι 50-100mhz βελτιωση στη δυνατοτητα του chip να ανεβασει clock speed. Το λεω αυτο γιατι δε γινεται απλα με καλυτερα coolers να κυκλοφορουν πολλες καρτες με stock boost 1425, 1439, 1450 κλπ οταν στην 480 με καλα κομματια παλευαμε για πανω απο 1400. Ουτε γινεται να χρησιμοποιουν καρα-binned chips και να μπορουν να καλυψουν τη ζητηση. Αποκει και περα σε αλλο review ειδα να παει 1525 τον πυρηνα και σε αλλο να μην ανεβαζει ουτε 10mhz. Δυσκολευομαι να πιστεψω το δευτερο και νομιζω οτι υπαρχουν ακομα προβληματακια με drivers/oc tools. Αν το μεσο κομματι παει τουλαχιστον 1450 τοτε ειναι ΟΚ αν ερθουν σε καλες τιμες αλλα δεν ενθουσιαζει κανεναν... Και εγω vega θα περιμενω. Πιστευω επρεπε να κανουν και κατι με τις μνημες, πχ 9k stock για να δικαιολογειται παραπανω η νεα σειρα εστω με rebrand. Λογω 256bit bus θα ειχε αρκετο ωφελος και μαζι με +100 core θα δικαιολογουσαν μια πανω απο 10% βελτιωση
FrOsT Απρίλιος 20, 2017 #1907 Απρίλιος 20, 2017 https://www.techpowerup.com/232498/radeon-rx-480-cards-can-successfully-be-flashed-to-rx-580The newly-christened RX 580 thus smiles for the screenshot, with a stock clock of 1411 MHz, higher than most overclocks possible with the RX 480 cards, probably due to increased voltages on the BIOS level. Essentially, this may allow you to bypass some artificial overclocking limitation with your graphics card, probably by increased voltages on different power states of the card. https://www.wccftech.com/amd-rx-480-can-upgraded-rx-580-bios-flash/amp/what AMD has evidently donewith Polaris 20 is up the voltage by precisely 0.1v compared to Polaris 10. This has enabled RX 580 cards to run at noticeably higher clock speeds than their RX 400 series predecessors. This indicates that it could very well be possible to make custom RX 480 and RX 580 BIOS files with even higher voltages to accommodate more aggressive overclocks.Sent from my LEX720 using Tapatalk
Eaglos Απρίλιος 20, 2017 #1908 Απρίλιος 20, 2017 Δεν ξέρω για τις "μεγάλες" αλλά μια RX 560 4GB στα 120 Ευρώ (λέμε τώρα), θα μου καθόταν μια χαρά για αντικατάσταση της αρχαίας GTS 250 που έχω τώρα. 3
NikosD Μάϊος 4, 2017 #1909 Μάϊος 4, 2017 Σε ένα μήνα βγαίνει το VEGA αλλά δεν βλέπω κάποιο thread εδώ. Διέρευσαν και ημι-επίσημα τα specs του VEGA 10 και είναι ΑΚΡΙΒΩΣ: VEGA 10 = 2 x RX 470 Το θέμα είναι τώρα το ρολόι για να δούμε τις τελικές επιδόσεις. http://wccftech.com/amd-radeon-vega-specs-leaked-linux-patch/
NikosD Μάϊος 4, 2017 #1910 Μάϊος 4, 2017 Πιθανόν 3 VEGA SKUs - το πιο αργό λίγο πάνω από 1070 και το πιο γρήγορο μαζί με 1080 Ti Liquid, Air και Nano: https://www.techpowerup.com/233004/amd-works-on-at-least-three-radeon-rx-vega-skus-slowest-faster-than-gtx-1070 2
ARMAGEDDON Μάϊος 4, 2017 #1911 Μάϊος 4, 2017 (edited) από την στιγμή που έχουν ένα καλό chip ... ξεκινάει το μπινάρισμα σε πιθανά προϊόντα , A++ , A+ , A , B , κλπ κλπ (το έχουμε δει και πρόσφατα με RYZEN) ! Επίσης άντε να δω μπας και ανανεώσω και εγώ σε Vega για την εγγύηση. Έγινε επεξεργασία Μάϊος 4, 2017 από ARMAGEDDON 1
idonthave Μάϊος 5, 2017 #1912 Μάϊος 5, 2017 πριν 21 ώρες, το μέλος NikosD έγραψε: Σε ένα μήνα βγαίνει το VEGA αλλά δεν βλέπω κάποιο thread εδώ εδώ είσαι, κοντά με το δικό σου ποστάρισμα
ARMAGEDDON Μάϊος 9, 2017 #1913 Μάϊος 9, 2017 βλέπετε τίποτα περίεργο στην παρακάτω φώτο ? ααα ξέχασα παλιά μου τέχνη κόσκινο ! 2
billpeppas Μάϊος 9, 2017 #1914 Μάϊος 9, 2017 Βλέπουμε λάθος settings από τον reviewer. Παραπέρα στο video είναι μια χαρά όμοιο το rendering. ( Βλέπεις επίσης πως στην nVIDIA έχει 2 φώτα στο βάθος αριστερά που δεν έχει στην AMD ? ωωωχ ? τι ? )
yanni Μάϊος 9, 2017 Author #1915 Μάϊος 9, 2017 12 minutes ago, billpeppas said: ( Βλέπεις επίσης πως στην nVIDIA έχει 2 φώτα στο βάθος αριστερά που δεν έχει στην AMD ? ωωωχ ? τι ? ) Υπάρχουν τα φώτα και στην περίπτωση της AMD. Φαίνονται καθαρά. Αν όμως δίπλα/μπροστά από τα φώτα υπάρχουν αντικείμενα που μπλοκάρουν το φως, τότε έχουμε επανάλληψη αυτού που βλέπουμε στην πόρτα. Η AMD κόβει ορθώς το φως, η Nvidia το αφήνει και διαχέεται παντού. Το αποτέλεσμα είναι η εικόνα που αποδίδει η Nvidia να έχει λάθος φωτισμό παντού. Και στην πόρτα και στα φώτα που αναφέρεις στο βάθος. 4
ARMAGEDDON Μάϊος 9, 2017 #1916 Μάϊος 9, 2017 55 minutes ago, billpeppas said: Βλέπουμε λάθος settings από τον reviewer. Παραπέρα στο video είναι μια χαρά όμοιο το rendering. ( Βλέπεις επίσης πως στην nVIDIA έχει 2 φώτα στο βάθος αριστερά που δεν έχει στην AMD ? ωωωχ ? τι ? ) βγάλε τα γυαλιά ! όπως είπε και ο yanni μια χαρά φένονται τα φώτα αλλά τα κρύβει το τραπεζαζακι ... εδώ ούτε σκιές στον χαρακτήρα , ούτε στο mimic , δεν έχει στο high . Για ποιο λόγο υπάρχει αυτό not care αλλά πείρε ένα καλό boost σε όλα τα review η nvidia ...
billpeppas Μάϊος 10, 2017 #1917 Μάϊος 10, 2017 Το video κάνατε το κόπο να το δείτε όλο ή απλά παπαγαλίζετε εθελοτυφλώντας ?
yanni Μάϊος 10, 2017 Author #1918 Μάϊος 10, 2017 53 minutes ago, billpeppas said: Το video κάνατε το κόπο να το δείτε όλο ή απλά παπαγαλίζετε εθελοτυφλώντας ? Ακόμα δεν βλέπεις φώτα στην AMD?
Efialtis Μάϊος 10, 2017 #1919 Μάϊος 10, 2017 2 hours ago, billpeppas said: Το video κάνατε το κόπο να το δείτε όλο ή απλά παπαγαλίζετε εθελοτυφλώντας ? 11 hours ago, billpeppas said: Βλέπουμε λάθος settings από τον reviewer. Παραπέρα στο video είναι μια χαρά όμοιο το rendering. ( Βλέπεις επίσης πως στην nVIDIA έχει 2 φώτα στο βάθος αριστερά που δεν έχει στην AMD ? ωωωχ ? τι ? ) Επειδή είδα το βίντεο μήπως παρατήρησες οτι στο παρακάτω μέρος όπως αναφέρεις είχαν ρίξει τις ρυθμίσεις στο V.high και δεν είχε σκιά στο mimic με καμία κάρτα; Μήπως αυτό σημαίνει οτι στο πρώτο μέρος η amd έτρεχε max ενώ η nVidia όχι; Όπως λες λάθος settings. Αν υπάρχει αυτή η πιθανότητα τότε γι'αυτό και η 1060 έβγαζε καλύτερο frame rate. 1
billpeppas Μάϊος 10, 2017 #1920 Μάϊος 10, 2017 Έχει αναφερθεί και αλλού... ο μεγαλοreviewer έχει κάνει λάθος στα settings που διορθώνεται στην συνέχεια του video...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now