Jump to content



Αγορά μικρού-μεσαίου αυτοκινήτου για πολλά χιλιόμετρα


tragikos

Recommended Posts

Καλησπέρα σας!

Μιας και κοιτάω για αυτοκίνητο είπα να μοιραστώ την αναζήτηση μου μαζί σας αφού όπως έχω δει εδώ, αρκετοί από εσάς φαίνεται να γνωρίζετε πολλά περισσότερα από εμένα. Ξεκινώντας με ένα budget των ~15.000€ αναζητώ ένα αυτοκίνητο για χρήση κυρίως εκτός πόλης με μέση ετήσια χρήση γύρω στα 25.000km. Προφανώς με ενδιαφέρει η εμφάνιση, η οικονομία και η οδηγική συμπεριφορά. Για συγκριτική αναφορά μπορώ να έχω ένα Renault Clio του 2006 (1200cc) manual, που έχω και κάνει τη δουλειά του και ένα VW Golf TDI Bluemotion DSG 1600cc που έχουν οι γονείς μου. Έχω μείνει πολύ ικανοποιημένος από το Golf καθότι έχει τρομερή (για τα δικά μου δεδομένα) οδηγική συμπεριφορά καθώς και πολύ καλή κατασκευή, εμφάνιση και απόδοση. Προφανώς το Golf είναι των 25.000€ και άρα σίγουρα δεν συγκρίνεται με αυτοκίνητο των 15k, απλά το αναφέρω για να έχετε μία ιδέα.

 

Τα μοντέλα (πάντα 5-θυρα) που γλυκοκοιτάζω πλέον είναι:

  • Το νέο Nissan Micra N-Connecta 0.9L 89hp Βενζίνη [ 3,7 l/100km εκτός πόλης] (3 έτη εγγύησης) - 16.000€
  • Το Opel Corsa 1.3L DTE  95hp Diesel [ 3,1 l/100km εκτός πόλης] (2 έτη εγγύησης) - 16.150€
  • Το Hyundai i20 1.0BT Premium 100hp Βενζίνη [ 3,7 l/100km εκτός πόλης] (5 έτη εγγύησης) - 14.600€
  • Το VW Polo (4 έτη εγγύησης) σε:
    • 1.2L TSI 90ps BMT DSG Active Βενζίνη [ 4,0 l/100km εκτός πόλης] 15.400€
    • 1.0L TSI 110ps BMT Advance Βενζίνη [ 4,0 l/100km εκτός πόλης] 15.350€
    • 1.4L TDI 90PS BMT Active Diesel [ 3,5 l/100km εκτός πόλης] - 15.500€
  • Το Seat Ibiza (2 έτη εγγύησης) σε:
    • 1.0L ECO TSI 115hp FR Βενζίνη [ 4,1 l/100km εκτός πόλης] - 15.000€
    • 1.0L ECO TSI 115hp Style DSG Βενζίνη [ 4,1 l/100km εκτός πόλης] - 15.100€

 

Αν έχετε κάποιο άλλο μοντέλο υπόψιν σας σε αυτή την κατηγορία και τιμή, είμαι ανοικτός. Τα συγκεκριμένα τα διάλεξα και λόγω εμφάνισης εσωτερικά/εξωτερικά (πχ το νέο Yaris το απέκλεισα γιατί είναι κακάσχημο). Το επόμενο διάστημα σκοπεύω να κλείσω test drive για να τα δω και στην οδήγηση.

 

Αν έχω γράψει καμιά βλακεία να είστε ευγενικοί :p

 

Link to comment
Share on other sites

Προσωπική άποψη πάντα (χωρίς να θέλω να φανώ μ@λακας) στην Ελλάδα του 2017 δεν αγοράζεις καινούριο αυτοκίνητο. Ψάχνεις και βρίσκεις καλό μεταχειρισμένο και τα υπολοιπα λεφτά τα κρατάς για να τα επενδύσεις αργότερα στο αυτοκίνητο ή τα τρως σουβλάκια.

 

  • Like 8
Link to comment
Share on other sites

Καλό μεταχειρισμένο είναι π.χ. το Yaris μου. 7 ετών με 60.000 χλμ που εάν το πούλαγα θα το έδινα 7500 - 8000. Τα χιλιόμετρα φαίνονται σε όλα τα service (έχω φάκελο με τα σχετικά τιμολόγια) και μπορούν να διασταυρωθούν με ένα τηλεφώνημα στην αντιπροσωπία της Toyota στο Άργος.

 

Από αυτά που πρότεινες, διαλέγω το i20.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

27 minutes ago, tragikos said:

Τι θεωρείται "καλό" μεταχειρισμένο; Πως εξασφαλίζεις ότι τα χιλιόμετρα του είναι αυτά που λέει και τι εγγυήσεις έχεις;

Ένα καλό μεταχειρισμένο θεωρείται αυτό που είπε ο @GriGaS. Επίσης ένας καλός μηχανικός και φαναρτζής μπορούν να βρούν τα πάντα για το αυτοκίνητο χωρίς ιδιαίτερη δυσκολία.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Μία ώρα πριν, το μέλος tragikos έγραψε:
  • Το νέο Nissan Micra N-Connecta 0.9L 89hp Βενζίνη [ 3,7 l/100km εκτός πόλης] (3 έτη εγγύησης) - 16.000€

Πολύ όμορφο αμάξι μέσα και έξω αλλά με πολύ αδύναμοι κινητήρες με πολύ μικρή γκάμα.

  • Το Opel Corsa 1.3L DTE  95hp Diesel [ 3,1 l/100km εκτός πόλης] (2 έτη εγγύησης) - 16.150€

Καλύτερα να περιμένεις τον αντικαταστάτη του. Νομίζω δεν αξίζει τόσο η αγορά του σήμερα.

  • Το Hyundai i20 1.0BT Premium 100hp Βενζίνη [ 3,7 l/100km εκτός πόλης] (5 έτη εγγύησης) - 14.600€

Ωραίο & αξιόπιστο.

  • Το VW Polo (4 έτη εγγύησης) σε:
    • 1.2L TSI 90ps BMT DSG Active Βενζίνη [ 4,0 l/100km εκτός πόλης] 15.400€
    • 1.0L TSI 110ps BMT Advance Βενζίνη [ 4,0 l/100km εκτός πόλης] 15.350€
    • 1.0L TSI 95ps BLUEMOTION DSG Diesel [ 3,5 l/100km εκτός πόλης] - 16.300€

Ωραίο, καλή ποιότητα εσωτερικού, ωραίοι κινητήρες αλλά κυκλοφορεί το καινούργιο. Βγάλε το DSG και επέλεξε το καθώς κερδίζεις σε χώρους, στιβαρότητα etc.

 

Κατά τα άλλα δες το καινούργιο Seat Ibiza και ρίξε μια ματιά εδώ: http://www.karentausedcars.gr που έχουν πολλά με ελάχιστα χλμ.

 

Έγινε επεξεργασία από UltraB
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

31 minutes ago, tragikos said:

Τι θεωρείται "καλό" μεταχειρισμένο; Πως εξασφαλίζεις ότι τα χιλιόμετρα του είναι αυτά που λέει και τι εγγυήσεις έχεις;

Από μία πρόσφατη αναζήτηση στα μεταχειρισμένα, μπορώ να πω με σχετική ασφάλεια ότι σε πάρα πολλά από αυτά τα χιλιόμετρα είναι κατεβασμένα. Σε κάθε περίπτωση, ακόμη και όταν είναι ακριβή, δεν περιγράφουν την κατάσταση του αυτοκινήτου, επομένως χρειάζεται έλέγχος από μηχανικό που εμπιστεύεσαι, και εάν είναι από μάντρα κάποια στοιχειώδης εγγύηση...

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Μεγάλο ρίσκο το μεταχειρισμένο. Τα χιλιόμετρα σπάνια είναι αληθή, ειδικά από εμπόρους. 

Για παράδειγμα, αμάξι που στη Γερμανία έχει 200.000 χιλιόμετρα, το ταξινομεί ο έμπορος με 300.000 για να πληρώσει λιγότερο φόρο, και μετά το πουλά στην εγχώρια αγορά με 120.000...

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Οποιος παει για μεταχειρισμενο σε εμπορο , τα θελει ο κολος του και τα παθαινει ολα αυτα . 

Υπαρχουν ευκαιριες στο δευτερο χερι ,  με ψαξιμο και υπομονη μπορεις να βρεις διαμαντακια απο ιδιωτες . Πιστευω με 6-7Κ μπορεις να βρεις αριστο αμαξι . 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Ψηφιζω ι20 (εμφανιση-αξιοπιστια-αισθηση) ειτε βενζινη ειτε ντιζελ. Και συμφωνω με την προταση του Ζαχου για μεταχειρισμενο.

Παντως δεν ειναι ολοι οι εμποροι λαμογια. Ουτε ολα τα οχηματα τους ειναι σαπακια.

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Απο προσωπική πείρα θα ήθελα να σου πώ πως απο την στιγμή που όλα ελεγχονται με εγκεφάλους και δεν γίνεται με κάποιο hack να κρύψουν χιλιόμετρα σχεδόν όλα πλέον αναγράφουν τα πραγματικά τους...Το θέμα είναι η μεταχείρηση και αν ήταν το πρώτο όχημα αυτού που το είχε σε αυτή την περίπτωση έμαθε πάνω σε αυτό και κατα 99% του εχει μαμησει τα ράμματα ασχετο αν δεν εχει τρακάρει ή εκανε και τα service του Το οχημα θα είναι ζορισμένο όσο δεν πάει...και πολλά άλλα πολλοί το έχουν στο όνομα κα΄ποιου συγγενη μεγάλου σε ηλικία και σου λένε να μωρε ο παππούς το είχε..ελα μου ομως που το είχε ο εγγονος και του χει βγάλει τα μάτια..Άσε που και στις αντιπροσωπίες αν δεν έχει πραγματικά μέσα εναν φίλο ή εστω γνωστό δεν πρόκειτε να ασχοληθούν αν το πας για έλεγχο θα βάλουν το διαγνωστικό και θα σου πούν οτι βγάλει..

Για εμένα αν έχεις το budget για την αγορά υπολόγισε και ενα budget για μετά δηλαδή να έχεις χρήματα για Σήμα/ασφάλεια/service/Πιθανόν ζημιά δηλάδή αλλα 1.500 ευρώ περίπου τουλάχιστον για τα πρώτα 2 χρόνια...Σε μτχ μην πάς εκτός και αν είναι φίλου ή συγγενή που γνωρίζεις...

Σε σχέση απόδοσης τιμής μακράν το καλύτερο και το ποιο οικονομικο είναι το ι20 με κλειστά μάτια απλά σε 2-3 χρόνια όλα τα πλαστικά μεσα στο όχημα αρχήζουν και τρίζουν πάντως δεν σπάει δεν χαλάει είναι κουκλί και είναι με τα περισσότερα εξτρα απ όλα στην κατηγορία του!

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

@GriGaS @jax7480 το Clio που έχω τώρα το πήρα μεταχειρισμένο με 30.000km γύρω στις 7.000€ νομίζω το 2008 και με το που το παρέλαβα εμφάνισε πρόβλημα το ψυγείο (500+€ κόστος). Ευτυχώς έχουμε καλές σχέσεις με τον πωλητή και ανέλαβε αυτός το έξοδο. Ήταν το πρώτο μου αυτοκίνητο και καλά κρατάει γιατί το προσέχω κι εγώ. Πλέον δε θα έπαιρνα αυτοκίνητο άνω των 2 ετών για ψυχολογικούς λόγους. Επίσης δύσκολα θα εμπιστευτώ τον πωλητή για να το κάνω. Δεν είμαι πολύ του ρίσκου. :p

 

@UltraB ποιο είναι το καινούριο Polo;

 

 

Link to comment
Share on other sites

πριν 9 λεπτά, το μέλος tragikos έγραψε:

@GriGaS @jax7480 το Clio πους σχέσεις με τον πωλητή και ανέλαβε αυτός το έξοδο. Ήταν το πρώτο μου αυτοκίνητο και καλά κρατάει γιατί το προσέχω κι εγώ. Πλέον δε θα έπαιρνα αυτοκίνητο άνω των 2 ετών για ψυχολογικούς λόγους. Επίσης δύσκολα θα εμπιστευτώ τον πωλητή για να το κάνω. Δεν είμαι πολύ του ρίσ

@UltraB ποιο είναι το καινούριο Polo;

https://www.volkswagen.de/de/models/polo.html

 

Απ ότι βλέπω δεν έχει έρθει ακόμα Ελλάδα. Λογικά σε μερικούς μήνες το πολύ θα είναι εδώ.

Ήδη το νέο Ibiza (που ήταν το πρώτο που φόρεσε την καινούργια πλατφόρμα της VW) είναι στις αντιπροσωπείες.

 

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

εγω εχω παρει Toyota corolla του ΄'03 3500 χιλιαρικα  πολυ ευχαριστημενος, δεν χρειαζεται να πεταμε χιλιαρικα παιδια θελει υπομονη και απο ιδιωτη οσο γινεται.

Έγινε επεξεργασία από kuza
Link to comment
Share on other sites

@kuza θα έλεγα ότι πάντα προσπαθώ να βρω το πιο value for money που μου αρέσει. Δεν θα αγόραζα σε καμία περίπτωση αμάξι 15ετίας, γιατί εκτός του ότι πιθανότατα θα του έχει θέματα ασφάλειας, σίγουρα θα του λείπουν και τεχνολογίες που μου γλυκαίνουν τα αυτιά :p

Link to comment
Share on other sites

Μόλις τώρα, το μέλος tragikos έγραψε:

@kuza θα έλεγα ότι πάντα προσπαθώ να βρω το πιο value for money που μου αρέσει. Δεν θα αγόραζα σε καμία περίπτωση αμάξι 15ετίας, γιατί εκτός του ότι πιθανότατα θα του έχει θέματα ασφάλειας, σίγουρα θα του λείπουν και τεχνολογίες που μου γλυκαίνουν τα αυτιά :p

ξεχασα να αναφρω οτι το αγορασα το 2011 θα τελος παντον με 10χ βρισκεις καλο πραμα.

Link to comment
Share on other sites

πριν 27 λεπτά, το μέλος UltraB έγραψε:

 

 

Καλά και μόνο που λέει ότι είναι ουσιαστικά ένα Golf, αν έρθει στις τιμές που έχει τώρα με έχει κερδίσει! (Αν και ομολογώ ότι θέλω να δοκιμάσω και τα i20 και το νέο Ibiza)

Link to comment
Share on other sites

2 hours ago, reinko24 said:

Απο προσωπική πείρα θα ήθελα να σου πώ πως απο την στιγμή που όλα ελεγχονται με εγκεφάλους και δεν γίνεται με κάποιο hack να κρύψουν χιλιόμετρα σχεδόν όλα πλέον αναγράφουν τα πραγματικά τους...

 

Το θέμα είναι η μεταχείρηση και αν ήταν το πρώτο όχημα αυτού που το είχε σε αυτή την περίπτωση έμαθε πάνω σε αυτό και κατα 99% του εχει μαμησει τα ράμματα ασχετο αν δεν εχει τρακάρει ή εκανε και τα service του Το οχημα θα είναι ζορισμένο όσο δεν πάει...και πολλά άλλα πολλοί το έχουν στο όνομα κα΄ποιου συγγενη μεγάλου σε ηλικία και σου λένε να μωρε ο παππούς το είχε..ελα μου ομως που το είχε ο εγγονος και του χει βγάλει τα μάτια..

Μια χαρά γυρνάνε και μάλιστα χωρίς να φαίνονται και ατέλειες στο καντράν που φάινονταν παλιά κλπ. Ο μόνος τρόπος να το καταλάβεις είναι αν έχεις ακριβώς το ίδιο αυτοκίνητο ίδιας ηλικίας και συγκρίνεις φθορές. Παρ'όλ'αυτά είναι πολύ δύσκολο να το ξέρεις αν είναι γυρισμένο, και τα περισσότερα πετρέλαια εξωτερικού είναι. Δεν χρειάζεται πολύ γυρισμένο, ένα λίγο γυρισμένο είναι το ίδιο κακό, δηλαδή ένα που από 180.000 στο έχει πάει 120.000, και πολύ δύσκολο να το καταλάβεις είναι και αλλάζει τόσο το πρόγραμμα συντήρησης ώστε να έχεις πιθανότητα μεγάλων βλαβών.

 

Ελάχιστα αυτοκίνητα στην Ελλάδα και το εξωτερικό έχουν σωστή συντήρηση, μόνο αν κάποιος είανι car enthusiast και την κάνει μόνος του. Το να αφήνεις 20 και 30κ και 3 χρόνια μέσα το λάδι και να λες ότι το αυτοκίνητο έχει book service, δεν λέει τίποτα. Με τέτοιο book service εγώ δεν θα το αγόραζα. Το ζόρισμα του οχήματος πάει σε συνάρτηση με τη συντήρηση που του κάνεις. Ένα αυτοκίνητο που αλλάζει τακτικά λάδια δεν θα έχει τόσο πρόβλημα από το ζόρισμα σε σχέση με ένα που αλλάζει στη χάση και στη φέξη.

 

Η περίπτωση της θείτσας για μένα δίνει χειρότερης ποιότητας μεταχειρισμένα, εκτός αν μιλάμε για αυτοκίνητα 2-3 ετών με πραγματικά λίγα χιλιόμετρα (<30κ). Σε ό,τι άλλο, είναι προτιμώτερη μια συνεπής συντήρηση από έναν άτυπο "κόφτη" στις 3000 στροφές.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.