LevelOne Οκτώβριος 22, 2008 Author #61 Οκτώβριος 22, 2008 Θα μπουν οι ιδες ζαντες που ειχα επανω παλιά...Arospeed RS-GThttp://nullbits.foxxz.net/albums/ForSale/IMG_1268.jpg
LevelOne Οκτώβριος 29, 2008 Author #64 Οκτώβριος 29, 2008 Λεω να μετατρέψω αυτο το τόπικ να το κάνω και το worklog για να μην το παρακάνουμε με νεα θέματα. Λοιπόν εχουν γίνει αρκετά πράγματα στο αυτοκίνητο, τα περισσότερα είχαν σχέση με την αποκατάσταση του αυτοκινήτου στην αρχική του κατάσταση και τα υπόλοιπα ήταν τα περι βελτίωσης... Εχουμε και λέμε: -Εγινε γενικό σέρβις, ιμαντες, μπουζι, φιλτρα λαδιου νισμο, φρενα εμπρος πισω κλπ -Αλλάχθηκαν ψαλίδια / κόντρες με τα αντίστοιχα της DriftWorks (εν αναμονη της ανάρτησης) http://www.driftworks.co.uk/catalog/images/large/CS2c.jpg http://www.driftworks.co.uk/catalog/images/large/CS2e.jpg http://www.driftworks.com/catalog/images/large/S14FourArmKit.jpg http://www.driftworks.com/catalog/images/large/PairLCA1.jpg -Αλλάχθηκαν σινεμπλόκ εμπρόσθιου συστήματος (τα πίσω συντομα, ειναι πολυ παλούκι το λύσιμο του Multilink...) -Μπήκαν οι ζαντούλες -Mπήκε το AVC-R σαν ημίμετρο να πάρει το αμαξι λιγο τα πάνω του μεχρι να πειραχτει το μοτερ. -Φιλτροκουτι πηρε π00λο, μπήκε τζένουιν Apex'i με τιμή περι τα 200 Ευρώ. (Οσοι στραβολαιμιάσετε με την τιμή διαβάστε αυτό - είπαμε οτι καλυτερο για το 200αρι : http://www.mkiv.com/techarticles/filters_test/2/ ) http://www.streetcarconsortium.co.uk/evil_shop/images/Apexi_AirFilter.jpg -Next week εχει βαψιμο -Τελευταίο το μοτέρ Αποδείχθηκε οτι το μοτέρ ήταν (και ειναι) σε πολύ καλή κατάσταση, μόνο με λίγη πιεσούλα μεταμορφώθηκε. Αν και υπάρχει ακόμα ενα ζήτημα καθώς πρεπει να αναπνεύσει λιγο καλύτερα μεχρι να σηκώσει κι αλλο. Τουτέστιν π00λο και ο καταλύτης, π00λο και το φιλτροκούτι (ηδη)... Disclaimer: Δεν συνίσταται να καταργήσετε τον καταλύτη του οχήματος σας για δυο απλούς λόγους. Πρώτον, είναι παράνομο, και δευτερον επιβαρύνει το περιβάλλον. Εγω το κάνω εις γνώσην μου, και με οποιεσδήποτε συνέπειες αυτο φέρει μαζί του.
ΓιαγκΤ Οκτώβριος 29, 2008 #65 Οκτώβριος 29, 2008 π00λο και ο καταλύτηςΥπάρχουν εξελιγμένοι καταλύτες για αυτήν τη δουλειά. Να σου τσοντάρουμε αν δεν έχεις.Μην μας χαλάς τη μέρα.
astrolabos Οκτώβριος 29, 2008 #66 Οκτώβριος 29, 2008 Υπάρχουν εξελιγμένοι καταλύτες για αυτήν τη δουλειά. Να σου τσοντάρουμε αν δεν έχεις.Μην μας χαλάς τη μέρα.+1 Μήτσομ ψάξε καλύτερα να βρείς καταλύτη που να μη σε κόβει. Μην το κάνεις το έγκλημα.
greekfragma Οκτώβριος 29, 2008 #67 Οκτώβριος 29, 2008 Υπάρχουν εξελιγμένοι καταλύτες για αυτήν τη δουλειά. Να σου τσοντάρουμε αν δεν έχεις.Μην μας χαλάς τη μέρα. Θείο εμένα θα μου τσοντάρεις να βάλω καμιά ζαντούλα?
greekfragma Οκτώβριος 29, 2008 #69 Οκτώβριος 29, 2008 έτσι είναι....μου γινες αδμίνη και σπαμάρεις το θρεντ του φτωχού και τίμιου μοδεράτορα.Μήτσομ και γω με τα παιδιά είμαι ρε......βάλε κανένα custom αγωνιστικό καταλύτη....μη το αφήσεις ελεύθερο...περνάς απο τα μέρη μου τα βράδια και θα πετάξω κανα τούβλο αμα κάνει σαν αγρίμι:shout:
LevelOne Οκτώβριος 29, 2008 Author #71 Οκτώβριος 29, 2008 Μη φοβάστε, δεν πρόκειται να προλάβει η απουσία του καταλύτη μου να κάνει κακό σε κανένα... Για τα τουρμπατα ισχυει αυτο που λενε οι αμερικάνοι "best exhaust, is no exhaust" Ενημερωτικά κανένας απο τους "αγωνιστικούς" καταλύτες δεν περνάει τα τεστ για ρύπους οπότε... μαλλον θα σας στεναχωρήσω και θα σας χαλάσω την ημέρα.. Sorry guys... :...:
Athens2004 Οκτώβριος 29, 2008 #72 Οκτώβριος 29, 2008 Τα ομορφοτερα ψαλίδια που εχω δει φέτος by far Τι λαδάκι βάζεις στο νισανακι ?
magicman Οκτώβριος 29, 2008 #74 Οκτώβριος 29, 2008 σημερα ειδα ενα μαμα, μιλαμε σαν καινουριο το ειχε ο τυπος....
Guest Οκτώβριος 30, 2008 #76 Οκτώβριος 30, 2008 Μη φοβάστε, δεν πρόκειται να προλάβει η απουσία του καταλύτη μου να κάνει κακό σε κανένα... Για τα τουρμπατα ισχυει αυτο που λενε οι αμερικάνοι "best exhaust, is no exhaust" Ενημερωτικά κανένας απο τους "αγωνιστικούς" καταλύτες δεν περνάει τα τεστ για ρύπους οπότε... μαλλον θα σας στεναχωρήσω και θα σας χαλάσω την ημέρα.. Sorry guys... :...:Φαντάζομαι ότι τουλάχιστον η χρήση ενός "αγωνιστικού" θα είναι καλύτερη για το περιβάλλον από το να τον αφαιρέσεις.Άλλωστε πόσο πια θα φιμώνει ο καταλύτης και πόσα άλογα να σου κόβει?
jpavly Οκτώβριος 30, 2008 #77 Οκτώβριος 30, 2008 Φαντάζομαι ότι τουλάχιστον η χρήση ενός "αγωνιστικού" θα είναι καλύτερη για το περιβάλλον από το να τον αφαιρέσεις.Άλλωστε πόσο πια θα φιμώνει ο καταλύτης και πόσα άλογα να σου κόβει?Μη λες ότι θες, ο Μήτσος έχει το περιβάλλον πάνω απ'όλα! Θα φτιάξει το αυτοκίνητο όπως θέλει, αλλά δεν θα το βάλει ποτέ μπροστά..
o polonos Οκτώβριος 30, 2008 #78 Οκτώβριος 30, 2008 Οκ παιδες βγαζει ο Μητσομ τον καταλυτη (καλως η κακως το κανει ) Ολα αυτα τα "αγροτικα" πετρελαιοκινητα JEEP πολυτελειας (3000 κυβικα και βαλε που οταν πατανε το γαζι ψαχνεσαι στα μαυρα συνεφφα που αφηνουν πισω τους ) αυτα που κυκλοφορανε ακομα και στους δρομους της Αθηνας Εμενα προσωπικα με ενοχλουν πολυ περισσοτερο απο ενα nissan χωρις καταλυτη
LevelOne Οκτώβριος 30, 2008 Author #79 Οκτώβριος 30, 2008 Και να ηταν μονο αυτό... ποσες χιλιαδες οχήματα και οι ιδιοκτήτες τους που το παίζουν συνειδητοποιημένοι, έχουν περάσει κατα πολύ τα χιλιόμετρα αλλαγής του καταλύτη αλλα ΟΟΟΟΟΧΙ, δεν τον αλλάζουν γιατι "μια χαρα είναι ακομα" και γιατι "ξερεις ποσο έχει ο καινούριος;;;"... Την ιδια ζημιά κάνουνε...
Guest Οκτώβριος 30, 2008 #80 Οκτώβριος 30, 2008 Ναι φίλε μου, δε διαφωνώ σε αυτό. Υπάρχουν όντως πολλοί από αυτούς. Όμως, ελπίζω να καταλαβαίνεις ότι αν ακολουθήσουμε όλοι τη νοοτροπία του να μην κάνουμε κάτι επειδή δεν το κάνουν άλλοι 10.000 άνθρωποι, δεν υπάρχει μέλλον. Μου θυμίζει δικαιολογίες που άκουγα κάποτε στο σχολείο: - Σταμάτα να μιλάς, nickstamat! - Μα όλοι μιλάνε κύριε! Μόνο σε μένα κάνετε παρατήρηση; Εξακολουθώ να επιμένω, παρόλο που είμαι κι εγώ φαν της βελτίωσης. Το ξέρω ότι ψάχνεις την απόλυτη απόδοση, αλλά δεν είναι και τόσο τραγικά τα άλογα που θα θυσιάσεις. Just think.
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.