papajim Οκτώβριος 18, 2011 #10421 Οκτώβριος 18, 2011 [MENTION=14318]ARMAGEDDON[/MENTION] Παίζει και στο Μοσχάτο αυτό, αλλά κοντά στα σύνορα με Καλλιθέα.
z3et Οκτώβριος 18, 2011 #10422 Οκτώβριος 18, 2011 1.5C σημερα το πρωι. Και πηγα στη σχολη με το ποδηλατο (και μετα απο σχεδον απο 8 ωρες σερι μαθημα) δεν νιωθω τιποτα πανω μου (και εχω αλλες 2 το βραδυ). Δεν παιζει να τον βγαλω τον χειμωνα :...:
HotPeanut Οκτώβριος 18, 2011 #10423 Οκτώβριος 18, 2011 1.5C σημερα το πρωι. Και πηγα στη σχολη με το ποδηλατο (και μετα απο σχεδον απο 8 ωρες σερι μαθημα) δεν νιωθω τιποτα πανω μου (και εχω αλλες 2 το βραδυ). Δεν παιζει να τον βγαλω τον χειμωνα :...:
Hydra Οκτώβριος 18, 2011 #10424 Οκτώβριος 18, 2011 Που μένεις και είχε 1.5C .Στις 6 που κοιμήθηκα είχε 9C,δεν παίζει να ήταν περισσότερο μετά τις 6-7.
astrolabos Οκτώβριος 18, 2011 #10425 Οκτώβριος 18, 2011 Δεν παιζει να τον βγαλω τον χειμωνα :...: Τόσο πολύ φοβήθηκε από το κρύο;
z3et Οκτώβριος 18, 2011 #10426 Οκτώβριος 18, 2011 Γραφω Suckarei παντως να εισαι φρεσκοξυπνημενος και να τουρτουριαζεις (σαν τον Cage καλη ωρα )... [MENTION=400]astrolabos[/MENTION] XA0XA00AX0AX0AX0X0XAXAA0
Periklis_pap Οκτώβριος 18, 2011 #10428 Οκτώβριος 18, 2011 Καλά ρε τι στο καλό έγινε με το κλίμα, εσείς παγώνετε και εδώ έχει ήλιο (15-18c)? PS Ακόμα φοράνε σορτσάκια οι μπιτσιζ.
Wizard! Οκτώβριος 18, 2011 #10430 Οκτώβριος 18, 2011 210-95.... ξέρετε κατά πια μεριά πέφτειΚαλλιθεα[MENTION=14318]ARMAGEDDON[/MENTION] Παίζει και στο Μοσχάτο αυτό, αλλά κοντά στα σύνορα με Καλλιθέα.Συνήθως Καλλιθέα, αλλά όχι απαραίτητα πλέον, αφού με τη φορητότητα αριθμού μπορείς να μένεις οπουδήποτε Αθήνα με αυτό το νούμερο.
deninho Οκτώβριος 18, 2011 #10431 Οκτώβριος 18, 2011 Τα ποστ που ήταν σχετικά με την κατανάλωση μνήμης από το φίφη, μεταφέρθηκαν μιας και το θέμα προσφέρεται για συζήτηση http://www.thelab.gr/windows-platform/paralogi-xrisi-mnimis-sto-firefox-100607.html
Lakisss Οκτώβριος 18, 2011 #10433 Οκτώβριος 18, 2011 Πω πω...που το θυμήθηκες αυτό? Είχα και 'γω τέτοιο!:clap:
filthy_dwarf Οκτώβριος 18, 2011 #10434 Οκτώβριος 18, 2011 εγώ αν ποστάρω ποια ήταν η πρώτη μου παιχνιδομηχανή που είχε ενσωματωμένο joystiq θα φάω κάρτα
Billys Οκτώβριος 18, 2011 #10436 Οκτώβριος 18, 2011 Αυριο πρωι κατεβαινουμε αθηνα για το ματς...αντε καλο μας δρομο..
vic Οκτώβριος 19, 2011 #10437 Οκτώβριος 19, 2011 Κάνω unsubscribe από ιστοσελίδα και στο καπάκι μου στέλνει e-mail επιβεβαίωσης του unsubscribe. Mindf*ck!
uNick Οκτώβριος 19, 2011 #10438 Οκτώβριος 19, 2011 Η πρώτη μου "παιχνιδομηχανή" wrong thread.. το thread με τις προ δινοσαυρου εποχες διπλα....
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.