Jump to content



Γιατί πιστεύετε στο Θεό;


vic

Recommended Posts

ισως να ειναι off-topic αλλα θα το κανω ποστ:

Οσοι ειναι χρηστιανοι και εχουν και πολυ ωραια επιχειρηματα για τα παντα, θα ηθελα να τους ακουσω μου αποχαρακτηριζουν με τα επιχειρηματα τους, την βαπτιση ως προσιλιτισμο!!!

Δηλαδη ποια λογικη υπαρχει αναμεσα στην ελευθερη βουληση και τον προσιλιτισμο(βαπτιση).

Ολα ωραια, ο καθενας πιστευει οπου θελει αλλα γιατι ενα βρεφος να χαρακτηριζεται χριστιανος πριν καλα καλα μπορεσει να δημηουργισει μια αποψη γυρω απο το καθετι?

Οποιος θελει απανταει και σε καμια περιπτωση δεν θελω να αλλαξω το topic!

Αν ο moderator κρινει το ποστ μου of topic, παρακαλω να μην το σβησει και να το αφησει μονο και μονο ως θεμα προβληματισμου.

Ευχαρηστω πολυ.

Δηλωνω επισης : Αθεος, Αθρησκος, Αβαπτιστος,

Link to comment
Share on other sites

1) Πιστεύεις ότι υπάρχουν φαντάσματα ή ξέρεις ότι υπάρχουν φαντάσματα; Ίδιο ερώτημα. Κανείς δεν μπορεί να σου πει ότι υπάρχουν ή δεν υπάρχουν με αποδείξεις. Αλλά δεν περιμένεις από αυτόν που σου λέει ότι δεν ύπαρχουν αποδείξεις ότι δεν υπάρχουν, αλλά αποδείξεις από αυτόν που λέει ότι υπάρχουν.

2) - 3) Μιλάμε για ένα πιστεύω το οποίο καθορίζει όλη σου τη ζωή σε τεράστιο βαθμό. Δε μιλάμε για τον αν με βάση τη λογική θα αγοράσεις τη νέα τηλεόραση ή όχι. Οπότε να σου πω θα περίμενα μία λογικά πίσω από κάτι τόσο μεγάλο.

4) Σου λέω ότι το thread ήταν σοβαρό, απλά είχε ως αφορμή το funny pictures. Τώρα τα υπόλοιπα περί αποκάλυψης, δεν πίστεψα ποτέ, σε τσάκωσα τι ήθελες να δείξεις, με επιβεβαιώνεις, φανερώνουν μία εμμονή.

1) Οπότε η απάντησή σου στο ερώτημα είναι "Αποφεύγω να απαντήσω". Κατανοητό.

2) Δεν ξέρω αν το "δεν πιστεύω" καθορίζει την δική σου την ζωή, αλλά το "πιστεύω" δεν καθορίζει την δική μου. Μπορεί να την επηρεάζει, αλλά δεν την καθορίζει.

4) Αν κάποιος έχει μια κάποια εμμονή δεν είμαι εγώ. Μην ξεχνάς ότι εσύ παραπονέθηκες/σημείωσες ότι "Πάντως μέχρι στιγμής βλέπω ότι αγνοείς τα ποστ μου". Τώρα έχω εμμονές διότι σου απαντάω; Λάθος μου.

Ας σου κάνω ένα τελευταίο ερώτημα, ένα γενικό ερώτημα που είχα κάνει πριν και στο οποίο, αν δεν κάνω λάθος, κανείς δεν τόλμησε να απαντήσει

Και ένα ερώτημα ακόμα. Υβριστικές/προσβλητικές/ειρωνικές γελοιογραφίες για κάποιους, που είναι και της μόδας, είναι πραγματικά αστείες; Είναι πραγματικά αστείες αν δεν λάβεις υπόψιν τον εκνευρισμό αυτού που θα την δει και δεν θα του αρέσει; Είναι πραγματικά αστείες από μόνες τους ή το αστείο είναι στο πως θα νιώσει ο άλλος; Είναι πραγματικά αστείες ή αποτελούν ένα είδος προσωπικού πιστοποιητικού απεξάρτησης από την θρησκεία;
Link to comment
Share on other sites

Συνεχίζεις να έχεις το όνομα που επέλεξαν οι γονείς σου;

τι εννοεις?

εννοεις οτι επρεπε με την ιδια λογικη να με φωναζουν με το serial number μου μεχρι να ειμαι σε θεση να διαλεξω ονομα?

Αυτο εννοεις?

Link to comment
Share on other sites

1) Οπότε η απάντησή σου στο ερώτημα είναι "Αποφεύγω να απαντήσω". Κατανοητό.

2) Δεν ξέρω αν το "δεν πιστεύω" καθορίζει την δική σου την ζωή, αλλά το "πιστεύω" δεν καθορίζει την δική μου. Μπορεί να την επηρεάζει, αλλά δεν την καθορίζει.

4) Αν κάποιος έχει μια κάποια εμμονή δεν είμαι εγώ. Μην ξεχνάς ότι εσύ παραπονέθηκες/σημείωσες ότι "Πάντως μέχρι στιγμής βλέπω ότι αγνοείς τα ποστ μου". Τώρα έχω εμμονές διότι σου απαντάω; Λάθος μου.

Ας σου κάνω ένα τελευταίο ερώτημα, ένα γενικό ερώτημα που είχα κάνει πριν και στο οποίο, αν δεν κάνω λάθος, κανείς δεν τόλμησε να απαντήσει

1) Έρχομαι εγώ και σου λέω δεν υπάρχει θεός. Δεν υπάρχει τίποτα που τον αποδεικνύει, ενώ ούτε καν έχει εμφανιστεί. Εσύ λες και ότι υπάρχει και ότι έχει εμφανιστεί μέσα στους αιώνες. Εσύ θα μου αποδείξεις τα λεγόμενά σου.

Παράδειγμα: Αν σου πω πήρα τηλεόραση, θα μου πεις pic or it didn't happen. Εγώ είμαι αυτός που πρέπει να αποδείξω ότι πήρα τηλεόραση, όχι εσύ να αποδείξεις ότι δεν την πήρα.

2) Νηστεία τις μισές μέρες του χρόνου, προσευχή, υπακοή στο θέλημα του κυρίου. Οτιδήποτε πέρα από αυτό είναι στα πλαίσια της αμαρτίας. Και δεν καθορίζει τη ζωή του πιστού; :hmm:

4) Πόσα από τα προηγούμενα post σου τα αφιέρωσες στο να λες ότι "αποδείχθηκε αυτό που φανταζόμουν" και τέτοια;

Και ένα ερώτημα ακόμα. Υβριστικές/προσβλητικές/ειρωνικές γελοιογραφίες για κάποιους, που είναι και της μόδας, είναι πραγματικά αστείες; Είναι πραγματικά αστείες αν δεν λάβεις υπόψιν τον εκνευρισμό αυτού που θα την δει και δεν θα του αρέσει; Είναι πραγματικά αστείες από μόνες τους ή το αστείο είναι στο πως θα νιώσει ο άλλος; Είναι πραγματικά αστείες ή αποτελούν ένα είδος προσωπικού πιστοποιητικού απεξάρτησης από την θρησκεία;

Την εξήγηση την δίνει ο Chosen στο funny pictures.

Για όσους δεν κατάλαβαν, τα σκίτσα είναι παλιά και φτιάχτηκαν για εκκλησιαστική χρήση ("Ο Χριστός είναι πάντα μαζί σου").

Σατυρίζει τη διαστρεύλωση της πίστης και των γραφών των δογμάτων στυλ Ιαχωβάδων.

Συνεχίζεις να έχεις το όνομα που επέλεξαν οι γονείς σου;

Είναι σε θέση το μωρό να διαλέξει όνομα; Ή θα το λένε μπέμπη και βαβά; Η ονοματοδωσία έχει και τελείως πρακτική λογική. Η βάπτιση όχι.

Link to comment
Share on other sites

[papajim]το thread λέγεται "Γιατί πιστεύεις στο Θεό", κι όχι "Αιτιολόγησε μου με τη λογική τη πίστη σου στο Θεό".[papajim]

Κάνω λάθος ή το thread λέγεται "Γιατί πιστεύεις στο Θεό;"

γιατί: αιτιολογικός σύνδεσμος

Ακριβώς, το "γιατί" είναι αιτιολογικός σύνδεσμος. Αν κάποιος σου πει ότι πιστεύω στο Θεό γιατί γιατρεύτηκα από καρκίνο τελικού σταδίου ή γιατί η μάνα μου περπάτησε ξανά, εσύ τι θα του πεις; Αυτό δεν είναι "λογική" αιτία για να πιστέψεις;

Όμως είτε το θέλεις είτε όχι είναι κι αυτό μια αιτιολόγηση.

Εγώ το σταματάω εδώ :)

Link to comment
Share on other sites

Ακριβώς, το "γιατί" είναι αιτιολογικός σύνδεσμος. Αν κάποιος σου πει ότι πιστεύω στο Θεό γιατί γιατρεύτηκα από καρκίνο τελικού σταδίου ή γιατί η μάνα μου περπάτησε ξανά, εσύ τι θα του πεις; Αυτό δεν είναι "λογική" αιτία για να πιστέψεις;

Όμως είτε το θέλεις είτε όχι είναι κι αυτό μια αιτιολόγηση.

Εγώ το σταματάω εδώ :)

Αγνοώ χάριν συζήτησης το ότι ξαναπερπάτησε η μάνα του έχει κάποια ιατρική και επιστημονική εξήγηση την οποία μπορεί να μην ξέρουμε ακόμα.

Αυτός που πιστεύει λόγω ενός τέτοιου γεγονότος συνδυάζει το συμβάν αυτό (θαύμα) με την εισάκουση των προσευχών του. Κατ' εμέ λάθος, το λέω και παραπάνω αλλά δεν είναι δουλειά μου. Κάποιος άλλος ο οποίος δεν έχει κάποιο τέτοιο συμβάν στη ζωή του, πού βασίζει την πίστη του;

Έγινε επεξεργασία από victor
Link to comment
Share on other sites

@jiohkor3 Νόμιζα ότι σύμφωνα με τον χριστιανσμό, άμα εγώ διάλεγα τον βούδα σαν Θεό μου θα με θεωρούσαν άπιστο, αλλά anyway γνώμη μου ήταν δεν τα ξέρω και όλα :D

Επίσης φίλε yanni αυτό που λες με το όνομα σαν απάντηση για την βάπτιση, νομίζω είναι λίγο άκυρο. Το όνομα το επιλέγουν οι γονείς και επικυρώνουν μέσω της ληξιαρχικής πράξης. Η βάπτιση γίνεται γιατί πολύ απλά στην κοινωνία μας , θεωρείται "πρέπον","σωστό"(δεν ξέρω ακριβώς ποια λέξη ταιριάζει) να γίνει και η εκκλησιαστική λειτουργεία. Σορρυ που ξεφύγαμε λίγο απο το θέμα του τοπικ και καλημέρα χΔ

Link to comment
Share on other sites

Παιδιά άλλο πράγμα η ονοματοδοσία και άλλο η βάφτιση. Η ονοματοδοσία ειναι να πάρει ληξιαρχικά όνομα το παιδί, η βάφτιση είναι απλά η αποκάλυψη των θρησκευτικών πεποιπήθεσεων.

Link to comment
Share on other sites

1) Έρχομαι εγώ και σου λέω δεν υπάρχει θεός. Δεν υπάρχει τίποτα που τον αποδεικνύει, ενώ ούτε καν έχει εμφανιστεί. Εσύ λες και ότι υπάρχει και ότι έχει εμφανιστεί μέσα στους αιώνες. Εσύ θα μου αποδείξεις τα λεγόμενά σου.

Για ποιο λόγο να στο αποδείξω; Σου ξαναλέω. Δεν με ενδιαφέρει ρε συ αν θα πιστέψεις ή όχι. Εγώ σου δίνω αυτή την επιλογή, εσύ γιατί έχεις βαλθεί με τόσο μεγάλη ΕΜΜΟΝΗ να περάσεις το δικό σου; Και δεν υπάρχουν εξωγήινοι διότι "Δεν υπάρχει τίποτα που το αποδεικνύει, ενώ ούτε καν έχουν εμφανιστεί".

Παράδειγμα: Αν σου πω πήρα τηλεόραση, θα μου πεις pic or it didn't happen. Εγώ είμαι αυτός που πρέπει να αποδείξω ότι πήρα τηλεόραση, όχι εσύ να αποδείξεις ότι δεν την πήρα.
Καλορίζικη αλλά δεν με ενδιαφέρει.
2) Νηστεία τις μισές μέρες του χρόνου, προσευχή, υπακοή στο θέλημα του κυρίου. Οτιδήποτε πέρα από αυτό είναι στα πλαίσια της αμαρτίας. Και δεν καθορίζει τη ζωή του πιστού; :hmm:
Και οι κανόνες του κράτους καθορίζουν με την ίδια λογική την ζωή σου. Είσαι υπέρ της πλήρους αναρχίας;
4) Πόσα από τα προηγούμενα post σου τα αφιέρωσες στο να λες ότι "αποδείχθηκε αυτό που φανταζόμουν" και τέτοια;
Σε πόσα ποστς προσπαθείς να επιβάλεις την δικιά σου λογική;
Την εξήγηση την δίνει ο Chosen στο funny pictures.
Προσωπική γνώμη δεν έχεις, περιμένεις από άλλους να απαντήσουν για σένα;
Σατυρίζει τη διαστρεύλωση της πίστης και των γραφών των δογμάτων στυλ Ιαχωβάδων.
Σατιρίζει ή προσβάλει;

Όσον αφορά το όνομα. Και το θρήσκευμα και το όνομα το επιλέγουν άλλοι για μας. Αν μας αρέσουν τα κρατάμε, αλλιώς τα αλλάζουμε.

Link to comment
Share on other sites

Παράθεση:

2) Νηστεία τις μισές μέρες του χρόνου, προσευχή, υπακοή στο θέλημα του κυρίου. Οτιδήποτε πέρα από αυτό είναι στα πλαίσια της αμαρτίας. Και δεν καθορίζει τη ζωή του πιστού;

Και οι κανόνες του κράτους καθορίζουν με την ίδια λογική την ζωή σου. Είσαι υπέρ της πλήρους αναρχίας;

Ειναι πληρης αναρχεια να κανεις σεξ το μεγαλο σαββατο?

ειναι πηρης αναρχεια να τρως οτι θελεις αρκει να μην ενοχλεις κανεναν και να εισαι ετοιμος να υποστεις τις συνεπιες σαν κυριος του εαυτους σου?

ειναι πληρης αναρχεια να μην πας την κυριακη στην εκκλησια?

και ποιοι νομοι οριζουν κατι τοσο προσωπικο???????????

Να δεις που μολις οι νομοι ορισουν την ζωη σου ετσι θα εξοργηστεις!!! Ενω τωρα που σου το οριζει η θρησκεια το κανεις γαργαρα και μαλιστα σου αρεσει!

Σε καμια περιπτωση δεν ειναι κακο και μαλιστα ειναι σεβαστο, αλλα μην λεμε και οτι θελουμε, να εχει λογικη αυτο που λεμε!

Οσο για την βαπτιση δεν ειναι το ιδιο με τη ονοματοδοσια σε καμια περιπτωση!

ναι, και τα δυο μπορεις να τα αλλαξεις αργοτερα, αλλα το ενα ειναι αναγκαιο για πρκτικους λογους ενω το αλλο ειναι ξερος προσιλιτισμος. Θα μεγαλωσει το παιδι, θα δει, θα ακουσει και, θα παθει και μετα για τον Χ λογο θα ενταχθει σε μια θρησκεια. Ειναι πολυ πιο λογικο και μαλιστα πολυ σεβαστο. Σεβομαι αυτους που πιστεβουν για καποιον λογο(ηδικα οταν ο λογος ειναι , ενα αγαπημενο τους προσωπο) αλλα ενα μωρο δεν εχει κανεναν λογο να ενταχθει πουθενα και για κανεναν λογο!

Το ιδιο ισχυει και για το τι αθλημα θα ακολουθησει τη καργιερα θα ακολουθησει κλπ κλπ.

Δεν θελω απο κανεναν να αποδιξει γιατι πιστευει ή οχι. Αλλα αν το κανει να εχει λογικη αυτο που λεει!

Έγινε επεξεργασία από ApolloTonKosmo
Link to comment
Share on other sites

1) Και οι κανόνες του κράτους καθορίζουν με την ίδια λογική την ζωή σου. Είσαι υπέρ της πλήρους αναρχίας;

2) Προσωπική γνώμη δεν έχεις, περιμένεις από άλλους να απαντήσουν για σένα;

3) Όσον αφορά το όνομα. Και το θρήσκευμα και το όνομα το επιλέγουν άλλοι για μας. Αν μας αρέσουν τα κρατάμε, αλλιώς τα αλλάζουμε.

1) Είναι το ίδιο να σου λέει κάποιος τι θα κάνεις στη ζωή σου, από το να μη σκοτώνεις και κλέβεις το διπλανό σου; Άμα είναι έτσι να το γυρίσουμε σε θρησκευτική δικαιοσύνη.

2) Το να συμφωνώ μαζί του δεν πάιζει σαν ενδεχόμενο;

3) Ε αφού μπορείς να μη το κρατήσεις μετά το θρήσκευμα, ας τους βαφτίσουμε όλους και ας τους κάνουμε χριστιανούς. Μέχρις ότου έχουν την επιλογή να αποφασίσουν θα έχουμε καταφέρει να κάνουμε πολλούς από αυτούς χριστιανούς. Win Win!

Και τώρα μερικά αποσπάσματα από τη Βίβλο.

Ματθαίος

13

41 ο Υιός τού ανθρώπου θα στείλει τούς αγγέλους του, και θα μαζέψουν από τη βασιλεία του όλα τα σκάνδαλα, και εκείνους που πράττουν την ανομία·

42 και θα τους ρίξουν στο καμίνι τής φωτιάς· εκεί θα είναι το κλάμα και το τρίξιμο των δοντιών.

Μάρκος

4

11 Και τους έλεγε: Σε σας δόθηκε να γνωρίσετε το μυστήριο της βασιλείας τού Θεού· σ' εκείνους, όμως, τους έξω τα πάντα γίνονται με παραβολές·

12 για να βλέπουν, βλέποντας, και να μη δουν· και να ακούν, ακούγοντας, και να μη καταλάβουν· μήπως και επιστρέψουν, και τους συγχωρηθούν τα αμαρτήματα.

6

11 Και όσοι δεν σας δεχθούν ούτε σας ακούσουν, βγαίνοντας από εκεί, τινάξτε και τη σκόνη που είναι κάτω από τα πόδια σας, ως μαρτυρία σ' αυτούς· σας διαβεβαιώνω, ελαφρότερη θα είναι η τιμωρία στα Σόδομα ή τα Γόμορρα κατά την ημέρα της κρίσης, παρά σ' εκείνη την πόλη.

7

24 Και αφού σηκώθηκε από εκεί, πήγε στα όρια της Τύρου και της Σιδώνας· και μπαίνοντας μέσα στο σπίτι, δεν ήθελε να το μάθει αυτό κανένας· δεν μπόρεσε, όμως, να κρυφτεί.

25 Επειδή, μια γυναίκα, της οποίας το κοριτσάκι είχε ακάθαρτο πνεύμα, ακούγοντας γι' αυτόν, ήρθε και έπεσε κοντά στα πόδια του.

26 Και η γυναίκα ήταν Ελληνίδα, Συροφοινίκισσα το γένος· και τον παρακαλούσε να βγάλει το δαιμόνιο από τη θυγατέρα της.

27 Και ο Ιησούς τής είπε: Άφησε πρώτα να χορτάσουν τα παιδιά, επειδή δεν είναι καλό να πάρει κάποιος το ψωμί των παιδιών, και να το ρίξει στα σκυλάκια.

28 Και εκείνη απάντησε και του λέει: Ναι, Κύριε· αλλά, και τα σκυλάκια κάτω από το τραπέζι τρώνε από τα ψίχουλα των παιδιών.

29 Και της είπε: Γι' αυτό τον λόγο, πήγαινε· το δαιμόνιο βγήκε από τη θυγατέρα σου.

9

43 Και αν το χέρι σου σε σκανδαλίζει, κόψ' το· είναι καλύτερο σε σένα να μπεις μέσα στη ζωή κουλός, παρά έχοντας τα δύο χέρια να πας στη γέεννα, στην ακατάσβεστη φωτιά·

44 όπου «το σκουλήκι τους δεν πεθαίνει, και η φωτιά δεν σβήνει».

45 Και αν το πόδι σου σε σκανδαλίζει, κόψ' το· είναι καλύτερο σε σένα να μπεις μέσα στη ζωή κουτσός, παρά έχοντας τα δύο πόδια να ριχτείς στη γέεννα, στην ακατάσβεστη φωτιά·

46 όπου «το σκουλήκι τους δεν πεθαίνει, και η φωτιά δεν σβήνει».

47 Και αν το μάτι σου σε σκανδαλίζει, βγάλ' το· είναι καλύτερο σε σένα να μπεις μέσα στη βασιλεία τού Θεού μονόφθαλμος, παρά έχοντας δύο μάτια να ριχτείς στη γέεννα της φωτιάς·

48 όπου «το σκουλήκι τους δεν πεθαίνει, και η φωτιά δεν σβήνει».

49 Επειδή, καθένας θα αλατιστεί με φωτιά, και κάθε θυσία θα αλατιστεί με αλάτι

14

3 Και ενώ αυτός ήταν στη Βηθανία, στο σπίτι τού λεπρού Σίμωνα, και καθόταν στο τραπέζι, ήρθε μια γυναίκα, που είχε ένα αλάβαστρο με μύρο, από καθαρή πολύτιμη νάρδο· και συντρίβοντας το αλάβαστρο, έχυσε το μύρο επάνω στο κεφάλι του.

4 Ήσαν, όμως, μερικοί που αγανακτούσαν μέσα τους, και που έλεγαν: Γιατί έγινε αυτή η απώλεια του μύρου;

5 Επειδή, αυτό μπορούσε να πουληθεί για περισσότερα από 300 δηνάρια, και να δοθούν στους φτωχούς· και οργίζονταν εναντίον της.

6 Ο Ιησούς, όμως, είπε: Αφήστε την· γιατί την ενοχλείτε; Καλό έργο έκανε σε μένα.

7 Επειδή, τους φτωχούς τούς έχετε πάντοτε μαζί σας, και όταν θέλετε, μπορείτε να τους ευεργετήσετε· εμένα, όμως, δεν με έχετε πάντοτε.

16

16 Όποιος πιστέψει και βαπτιστεί, θα σωθεί· όποιος, όμως, απιστήσει, θα κατακριθεί.

Λουκάς

3

8 Κάντε, λοιπόν, καρπούς άξιους της μετάνοιας, και μη αρχίσετε να λέτε αναμεταξύ σας: Έχουμε πατέρα τον Αβραάμ· επειδή, σας λέω ότι ο Θεός μπορεί απ' αυτές τις πέτρες να σηκώσει παιδιά στον Αβραάμ.

9 Μάλιστα, η αξίνα κείτεται ήδη κοντά στη ρίζα των δέντρων· κάθε δέντρο, λοιπόν, που δεν κάνει καλόν καρπό, κόβεται σύρριζα και ρίχνεται στη φωτιά.

11

23 όποιος δεν είναι μαζί μου, είναι εναντίον μου· και όποιος δεν μαζεύει μαζί μου, σκορπίζει.

13

23 Και κάποιος είπε σ' αυτόν: Κύριε, άραγε, είναι λίγοι αυτοί που σώζονται; Και εκείνος τούς είπε:

24 Αγωνίζεστε να μπείτε μέσα από τη στενή πύλη· επειδή, σας λέω, πολλοί θα ζητήσουν να μπουν μέσα και δεν θα μπορέσουν.

25 Όταν ο οικοδεσπότης σηκωθεί και κλείσει τη θύρα, και αρχίσετε να στέκεστε έξω, και να κρούετε τη θύρα, λέγοντας: Κύριε, Κύριε, άνοιξε σε μας· και εκείνος απαντώντας σάς πει: Δεν σας ξέρω από πού είστε·

26 τότε, θα αρχίσετε να λέτε: Φάγαμε μπροστά σου και ήπιαμε, και δίδαξες στις πλατείες μας.

27 Και θα πει: Σας λέω, δεν σας ξέρω από πού είστε· φύγετε από μένα, όλοι οι εργάτες τής αδικίας.

28 Εκεί θα είναι το κλάμα και το τρίξιμο των δοντιών, όταν δείτε τον Αβραάμ, και τον Ισαάκ, και τον Ιακώβ, και όλους τούς προφήτες, μέσα στη βασιλεία τού Θεού, τον εαυτό σας, όμως, να σας βγάζουν έξω.

29 Και θάρθουν από ανατολή και δύση, και από βορρά και νότο, και θα καθήσουν μέσα στη βασιλεία τού Θεού.

30 Και προσέξτε, υπάρχουν τελευταίοι, που θα είναι πρώτοι, και υπάρχουν πρώτοι, που θα είναι τελευταίοι.

Ρωμαίοι

1

27 παρόμοια δε και οι άνδρες, αφήνοντας τη φυσική χρήση τής γυναίκας, άναψαν μέσα τους από την επιθυμία τους ο ένας προς τον άλλον, κάνοντας την ασχημοσύνη, αρσενικοί σε αρσενικούς, και απολαμβάνοντας στον εαυτό τους την πρέπουσα αντιμισθία τής πλάνης τους.

28 Και καθώς αποδοκίμασαν το να έχουν επίγνωση του Θεού, ο Θεός τούς παρέδωσε σε αδόκιμον νου, ώστε να κάνουν εκείνα που δεν πρέπει·

29 επειδή, είναι γεμάτοι από κάθε αδικία, πορνεία, πονηρία, πλεονεξία, κακία· είναι γεμάτοι από φθόνο, φόνο, φιλονικία, δόλο, κακοήθεια·

30 ψιθυριστές, κατάλαλοι, με μίσος για τον Θεό, υβριστές, υπερήφανοι, αλαζόνες, εφευρετές κακών, απειθείς στους γονείς,

31 χωρίς σύνεση, παραβάτες συμφωνιών, άσπλαχνοι, ασυμφιλίωτοι, ανελεήμονες·

32 οι οποίοι, ενώ γνωρίζουν τη δικαιοσύνη τού Θεού, ότι εκείνοι που πράττουν τέτοιου είδους πράγματα είναι άξιοι θανάτου, όχι μονάχα τα πράττουν, αλλά και επιδοκιμάζουν με ευχαρίστηση εκείνους που τα πράττουν.

Και αυτά είναι μόνο μερικά. Εν τω μεταξύ δεν έχω βάλει κάτι από την Παλαιά Διαθήκη όπου εκεί γίνεται ο κακός χαμός.

Έγινε επεξεργασία από victor
Link to comment
Share on other sites

Δεν νομιζω παντως πως ο victor προσπαθει να κανει καποιου απιστους!

Το μονο που προσπαθει ειναι να δειξει πως δεν υπαρχει λογικη στις τεκμιριωσεις που δινεις!

Οπότε, πιστευε και μη ερευνα! Και το πιο σημαντικο απο ολα, ασε το παιδι σου να ερευνισει και μετα να πιστεψει! Για το καλο ολον μας! και πανω απο ολα του παιδιου του ιδιου!

Κανενα προβλημα πραγματικα!Σεβαστο απολυτα!:)

Link to comment
Share on other sites

[MENTION=10375]ApolloTonKosmo[/MENTION]

Ο καθένας τα βλέπει από την δικιά του οπτική. Αν θέλει πιστεύει, αν δεν θέλει δεν πιστεύει. Μακάρι να το σεβόσασταν αντί να πετάγατε την λογική στην μούρη του άλλου.

Όσο για τον victor, ουδέν άλλο σχόλιο μετά το τελευταίο του post.

Θα κλείσω με γνωστό ανέκδοτο.

Είναι ο τυπάς και ψάχνει να παρκάρει στο Παγκράτι εδώ και 3 τέταρτα. Ξενερωμένος εντελώς πια κι αφού έχει ρίξει διάφορα «γαλλικά» από τα νεύρα του, αρχίζει:

"Θεέ μου... σε παρακαλώ... βοήθησε με να βρω πάρκινγκ. Δεν αντέχω άλλο. Κι εγώ, παρόλο που ήμουν τόσα χρόνια άπιστος θα κάνω τα πάντα για σένα. Θα αλλάξω, θα πηγαίνω κάθε μέρα στην εκκλησία. Σε παρακαλώ κάνε μόλις στρίψω στην γωνία να έχει μια θεσούλα. Σε παρακαλώ..."

Μόλις στρίβει λοιπόν στην γωνία, να σου η θεσούλα ελεύθερη. Κοιτάζει ο τυπάς τον ουρανό:

"Άστο Θεέ... Βρήκα"

Link to comment
Share on other sites

Εγώ πάλι νομίζω πως το thread πλέον δεν απευθύνεται σε όσους πιστεύουν (ζητώντας τους να τεκμηριώσουν το γιατί), αλλά απ' ότι παρατηρώ προσπαθεί ο μεν να πείσει το δε ότι κάνει λάθος...

Έτσι κι αλλιώς, από την αρχή φαινόταν ότι θα ξεφύγει, μιας και μέχρι πραγματικά να αποδειχθεί κάτι, τέτοια θέματα (όπως αντίστοιχα και τα πολιτικά), είναι καταδικασμένα στον να μην καταλήγουν πουθενά.

Ο καθένας μας κάνει τις επιλογές του, πλάθει τις ιδεολογίες του και τα πιστεύω του, κι εφόσον όλα τα προηγούμενα δεν είναι ακραία ή επικίνδυνα για την υπόλοιπη κοινωνία, δεν νομίζω ότι είναι πρέπον να τα αιτιολογεί.

Πόσο μάλλον σε τέτοια ευαίσθητα θέματα, όπως είναι οι θρησκευτικές επιλογές του κάθε ατόμου.

Link to comment
Share on other sites

Να πω επισης πως:

1)αλλο το<<πιστυω επιδη το παιδι μου ειναι αρρωστο>>

2)και αλλο το<<πιστευω επιδη υπαρχει θεος και εσεις που δεν πιστεβεται κανετε λαθος επιδη επιδη επιδη>>

Το πρωτο ειναι <<το για ποιον λογο εχεις πιστη>>

Ενω στο δευτερο πας να αποδιξεις κατι. Εδω λοιπον ειναι που ζηταμε την λογικη! Οχι στο πρωτο!

και τα δυο ειναι σεβαστα αλλα στο δευτερο να υπαρχει και μια λογικη!Αλλιως μεινε στο πρωτο!

Έγινε επεξεργασία από ApolloTonKosmo
Link to comment
Share on other sites

Όσο για τον victor, ουδέν άλλο σχόλιο μετά το τελευταίο του post.

Ε βέβαια. Τι σχόλιο να κάνεις όταν η ίδια η Βίβλος μιλάει για απίστους που θα καούν στη φωτιά... :slap:

Link to comment
Share on other sites

μαγκες μην μου στενοχωρειτε τον βικτωρα

Ολοι εχουμε ενα σκαλωμα με κατι.

εγω πχ εχω με τον κομμουνισμο y u being communist

ο αστρολαβος με τους ανορθογραφους

ο Πετροσσορτεπ με την Ευρωπαικη Ενωση

ε ο βικτωρ τοχει με τον χριστιανισμο,τι να κανουμε δηλαδης?

Link to comment
Share on other sites

Να πω επισης πως:

1)αλλο το<<πιστυω επιδη το παιδι μου ειναι αρρωστο>>

2)και αλλο το<<πιστευω επιδη υπαρχει θεος και εσεις που δεν πιστεβεται κανετε λαθος επιδη επιδη επιδη>>

Το πρωτο ειναι <<το για ποιον λογο εχεις πιστη>>

Ενω στο δευτερο πας να αποδιξεις κατι. Εδω λοιπον ειναι που ζηταμε την λογικη! Οχι στο πρωτο!

και τα δυο ειναι σεβαστα αλλα στο δευτερο να υπαρχει και μια λογικη!Αλλιως μεινε στο πρωτο!

1) Το πρώτο είναι όπως το ανέκδοτο. Δεν πιστεύω, απλά θέλω να κάνω την δουλειά μου.

2) Καλή η σάλτσα στο τέλος της φράσης, αλλά δεν θυμάμαι κάποιον εδώ μέσα να επιμένει ότι θα πάτε στην κόλαση. Αντίθετα βλέπω ιδιαίτερα έντονα ποστς όπου ζητούνται αποδείξεις από όσους πιστεύουν, αλλιώς δεν υπάρχει λογική στις τεκμηριώσεις τους. Εμμέσως να ζητείται να παραδεχτούν ότι η επιλογή τους, δεν είναι λογική, λανθασμένη και ότι απλά έχουν πέσει θύματα προσηλυτισμού. Δεν βλέπω ανέκδοτα ή γελοιογραφίες για άθεους, βλέπω μπόλικα όμως που θέλουν να... σατιρίσουν την πίστη του άλλου.

Κανείς δεν θέλει να κάνει κάποιον άθεο. Απλά να του δείξει πόσο λάθος είναι που πιστεύει σε κάτι ανώτερο.

Εξ αρχής ήξερα ότι δεν θα βγει άκρη διότι δεν θα μπορούσε να βγει άκρη. Αυτό που πραγματικά με ενοχλεί και εν μέρη με στεναχωρεί είναι ο φανατισμός μερικών που δεν πιστεύουν, ένας φανατισμός που ξεπερνάει κατά πολύ αυτόν μερικών φανατικών που πιστεύουν. Η πλάκα βέβαια είναι ότι χρησιμοποιούν τον θρησκευτικό φανατισμό ως επιχείρημα την στιγμή που αδυνατούν να διακρίνουν τον δικό τους φανατισμό.

...τέλος...

Link to comment
Share on other sites

Σου φενεται ανεκδοτο το οτι μια μανα στρεφεται στην εκκλησια επιδη το παιδι της εχει καρκινο?

Γιατι εμενα μου φενεται πολυ πιο λογικο απο το να προσπαθει καποιος να μου αποδιξει οτι η παναγια με τον κρινο κανανε εναν γιο και τον ονομασανε χριστο και τρεισ μαγοι με τα δωρα κλπ κλπ κλπ και γιαυτο πιστευω!!!!!!

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.