tragikos Δεκέμβριος 14, 2016 #1101 Δεκέμβριος 14, 2016 Τότε η πρώτη ιδέα είναι να γυρίσεις στους drivers που είχες Ποια κάρτα έχεις;
jordanis Δεκέμβριος 14, 2016 #1102 Δεκέμβριος 14, 2016 7950 3GB . πρέπει να είχα τους 15.7.1..αλλά να γυρίσω σε τόσο παλιό driver για ένα παιχνίδι . προτείνεις να βάλω τους 16.12.1?
tragikos Δεκέμβριος 14, 2016 #1103 Δεκέμβριος 14, 2016 Ιδανικά πρέπει να έχεις πάντα τον πιο πρόσφατο driver. Εφόσον δεν άλλαξες καμία άλλη σύνθεση στο PC σου, τότε μόνο ο driver μπορεί να έχει επηρρεάσει την απόδοση (δεδομένου ότι έχεις ακριβώς τις ίδιες ρυθμίσεις και ανάλυση στο παιχνίδι). Επίσης αν έχεις καιρό που έχεις να παίξεις το GTA V μπορεί να βγήκε κάποιο update στο μεσοδιάστημα που να επηρρέασε επίσης την απόδοση του παιχνιδιού.
jordanis Δεκέμβριος 15, 2016 #1104 Δεκέμβριος 15, 2016 (edited) πέρασα τους 16.12.1 πάει σφαίρα. ευχαριστώ tragik my friend Έγινε επεξεργασία Δεκέμβριος 15, 2016 από jordanis
Darap21 Δεκέμβριος 28, 2016 #1105 Δεκέμβριος 28, 2016 Παιδιά έχω το παρακάτω σύστημα..Θέλω μια βοήθεια..Τι γραφικά να βάλω??
konnos Δεκέμβριος 29, 2016 #1106 Δεκέμβριος 29, 2016 Όλα τέρμα δεν έχεις πρόβλημα. Μόνο Multisampling πιθανώς να μη σηκώνει (MSAA), οπότεε βάλε fast approximate (FXAA)
Darap21 Δεκέμβριος 29, 2016 #1107 Δεκέμβριος 29, 2016 Έγινε ευχαριστώ...:) Απο mod ξέρει κάνεις???θέλει διαδικάσια για μπουν όπως είδα η υπάρχει κ αλλος τρόπος?
konnos Δεκέμβριος 30, 2016 #1108 Δεκέμβριος 30, 2016 Ναι θέλει λίγο διαδικασία αλλά δεν είναι πολύ δύσκολο. Κάποια είναι ρωσικά που μπορεί να σε δυσκολέψουν αλλά τα μοντέλα των αληθινών αυτοκινήτων είναι πολύ όμορφα, αλλά θα βαρύνει το παιχνίδι σου αρκετά αν βάλεις πολλά μοντς, να το ξέρεις. Δε ξέρω σάιτ και τέτοια, έχω πολύ καιρό που έπαιξα.
Proteas Δεκέμβριος 30, 2016 #1109 Δεκέμβριος 30, 2016 On 29/12/2016 at 3:38 ΜΜ, το μέλος Darap21 έγραψε: Έγινε ευχαριστώ...:) Απο mod ξέρει κάνεις???θέλει διαδικάσια για μπουν όπως είδα η υπάρχει κ αλλος τρόπος? https://www.gta5-mods.com/
Darap21 Δεκέμβριος 30, 2016 #1110 Δεκέμβριος 30, 2016 Θέλω να προσθέσω μερικές φώτο με τα γραφικά και όλα τα υπόλοιπα στο τέρμα..Παρατηρώ ότι υπάρχει μια θολούρα πάντως...
Darap21 Ιανουάριος 1, 2017 #1111 Ιανουάριος 1, 2017 Καλησπέρα χρόνια πολλά καλή χρονιά με υγεία.. Έχω βάλει στο game mods και επειδή δεν είχα κάνει buckup έσβησα το παιχνίδι και το ξανα έβαλα... Μόλις τελείωσε το Install πατάω να παίξω και μου βγάζει αυτο..τι φάση???
platonas Ιανουάριος 1, 2017 #1112 Ιανουάριος 1, 2017 Υποθεση. Οταν εβγαλες το παιχνιδι δεν εβγαλε τα αρχεια του scripthook ,οποτε εμεινε στον φακελο και οταν εκανες νεα εγκατασταση το scripthook ειχε μεινει μεσα. Επισης το μυνημα ειναι οτι το scripthook δεν κανει για αυτη την εκδοση του παιχνιδιου. Η αναβαθμιζεις το scripthook σε νεοτερη η σβηνεις τα 4 (νομιζω) αρχεια του που ειναι στον φακελο του παιχνιδιου.
Proteas Ιανουάριος 3, 2017 #1113 Ιανουάριος 3, 2017 OpenIV mod makers aim to bring Liberty City to GTA V
Proteas Ιανουάριος 27, 2017 #1114 Ιανουάριος 27, 2017 (edited) GTA 5: first alpha screens of Liberty City http://openiv.com/?p=1301 Έγινε επεξεργασία Ιανουάριος 27, 2017 από Proteas
giorgosmc Φεβρουάριος 27, 2017 #1116 Φεβρουάριος 27, 2017 (edited) Ρε παιδιά μία βοήθεια σας παρακαλώ, έχω τον i7 6700k & R9 390 nitro 8gb και σήμερα ενώ έπαιζα στο story mode μου πετάει ένα μήνυμα να χαμηλώσω τις ρυθμίσεις γιατί ξεπέρασα τη video memory και έχω διαθέσιμα 5.5 gb ακόμα με ρυθμίσεις very high προς ultra και το msaa 4x (2.5 στα 8 gb vram) επίσης το παιχνίδι τρέχει άνετα στο pc μου με κολλημένα 72 fps και σε εκρήξεις κτλπ άντε να πέσω στα 60, τι παίζει? Το έχει κάνει σε κανέναν άλλον? Έγινε επεξεργασία Φεβρουάριος 27, 2017 από giorgosmc
ARMAGEDDON Φεβρουάριος 27, 2017 #1117 Φεβρουάριος 27, 2017 (edited) 26 minutes ago, giorgosmc said: Ρε παιδιά μία βοήθεια σας παρακαλώ, έχω τον i7 6700k & R9 390 nitro 8gb και σήμερα ενώ έπαιζα στο story mode μου πετάει ένα μήνυμα να χαμηλώσω τις ρυθμίσεις γιατί ξεπέρασα τη video memory και έχω διαθέσιμα 5.5 gb ακόμα με ρυθμίσεις very high προς ultra και το msaa 4x (2.5 στα 8 gb vram) επίσης το παιχνίδι τρέχει άνετα στο pc μου με κολλημένα 72 fps και σε εκρήξεις κτλπ άντε να πέσω στα 60, τι παίζει? Το έχει κάνει σε κανέναν άλλον? έχεις καταργήσει το virtual memory (ή είναι πάρα πολύ μικρό) επειδή λογικά έχεις ssd στο σύστημά (και έχεις ενεργοποίσηση το stability ή οπως αλλιώς το λένε από το προγραμματάκι του ssd σου) κάτι τέτοια κουλά μου το έκανε και εμένα στο COD δεν έχω μνήμη και κουραφέξαλα http://www.tomshardware.co.uk/faq/id-2864547/manage-virtual-memory-pagefile-windows.html ψάχτο λίγο και βάλε να κάνουν διαχείριση τα windows ! Έγινε επεξεργασία Φεβρουάριος 27, 2017 από ARMAGEDDON
giorgosmc Φεβρουάριος 27, 2017 #1118 Φεβρουάριος 27, 2017 (edited) Ναι ssd εχω αλλα δεν εχω τη παραμικρη ιδεα απο αυτες τις ρυθμησεις που ανεφερες, αν το αφησω απλα ετσι και κλικαρω απο τα settings του game το ''ignore suggested limits'' που ουσιαστικα απενεργοποιει τις ειδοποιησεις αυτες θα ειμαι οκ? Κατι αλλο, σημερα εκανα απο περιεργεια επειδη γενικα πειραματιζομε με αυτα ενα τεστ να δω αν τρωει bottleneck η gpu και απο οτι παρατηρησα με το afterburner σηνηθως κατα το gameplay εχω 100% gpu usage που σταδιακα για καποια δευτερα μπορει να πεσει πιο χαμηλα αλλα στη πλειοψηφια ειναι στο 100% και ο cpu κυμαινετε γυρω στα 25%-35% Κατα τα αλλα μια χαρα smooth τρεχει το game σχετικα και σε γενικες γραμμες αλλα στα παραπανω στατιστικα παιζει να τρωει ''μπουκαλι'' η gpu? Έγινε επεξεργασία Φεβρουάριος 27, 2017 από giorgosmc
Proteas Μάρτιος 9, 2017 #1119 Μάρτιος 9, 2017 Cunning Stunts: Special Vehicle Circuit Coming March 14 1
Proteas Απρίλιος 18, 2017 #1120 Απρίλιος 18, 2017 Trevor’s Duke O’ Death available for free to returning players.
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now