Jump to content




acct

Recommended Posts

Τώρα κατάλαβα τι πρόκειται να αντιμετωπίσουμε οι κακομοίρηδες που θα πάρουμε ED και δεν έχουμε παίξει Alpha/Beta :)

Fixed.

Μολις καταλαβα οτι πρεπει να εχω καψει παρα πολυ ασχημα στην amiga με αυτο αλλα δεν θυμαμαι απολυτως τιποτα...

Αλτσχαιμερ σε τοσο νεαρη ηλικια (19) ειναι δυνατον?

Μπορεί να γίνεσαι νεώτερος όσο περνάνε τα χρόνια, αλλά το Alzheimer δεν επηρεάζεται από την πάθησή σου.

Shi(f)t happens, Benjamin (Button)*.

* See what I did there? Έβαλα reference στο short story κι όχι στην ταινία, για να φαίνομαι ψαγμένος. Chicks dig that sh1t, niggah!

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

1/4, Newsletter #18:

Progress Diary Alpha 3.0

Αισίως έχουμε φτάσει στην Alpha 3.4, οπότε ο Braben θυμίζει σε ένα progress diary από δύο εβδομάδες πριν με τι ασχολούνται οι Alpha backers.

[ame=http://www.youtube.com/watch?v=G6AxOoBF7SM]Elite: Dangerous Progress Diary #11 - YouTube[/ame]

Docking tutorial video

Το ίδιο που είναι παραπάνω σ' αυτό το θέμα. Δεν παύει να είναι διασκεδαστικό.

A Coriolis space station

Ή πώς από το παραδοσιακό οκτάγωνο προφίλ του αρχικού Elite με την περιστρεφόμενη σχισμή φτάσαμε στη σημερινή εντυπωσιακή κατασκευή.

280px_Elite_coriolis.png

Join us now! - Benefits of Alpha membership and final deadline

Όπου να' ναι το παιχνίδι μπαίνει στη φάση Premium Beta, που σημαλινει κυρίως ότι το κόστος του πέφτει σημαντικά. Ως επιπλέον κίνητρο για όσους ενδιαφέρονται ακόμη για την Alpha, για όσους βάλουν λεφτά τώρα, το κόστος της ασφάλισης οποιουδήποτε σκάφους στο τελικό παιχνίδι θα είναι μειωμένο κατά 50%. Καταληκτική ημερομηνία για όσους δεν ξέρουν τι άλλο να κάνουν με πάνω από 200€, είναι η 25η Απρίλη.

Mostly harmless questions

Επιβεβαιώνεται ότι τα περισσότερα αστρικά σώματα θα έχουν διαστάσεις που ανταποκρίνονται στην πραγματικότητα. Ήδη έχουν εισαγάγει 116 χιλιάδες άστρα από πραγματικούς αστρικούς καταλόγους, ενώ ετοιμάζονται για τη μαζική εισαγωγή εξωπλανητών.

Elite merchandise update

Μπρελόκ και καρφίτσα προστίθενται στα μπλουζάκια που είναι ήδη διαθέσιμα στο μαγαζί...

ED_PinBadge_Keyring.jpg

Link to comment
Share on other sites

[ame=http://www.youtube.com/watch?v=m4hyMbHpl18]Elite Dangerous - DIY Head Tracker in action! - YouTube[/ame]

Όλο το πακέτο κόστισε γύρω στις £10.

Για περισσότερες πληροφορίες, ρίχνετε μια ματιά και εδώ (σύνδεσμοι και στην περιγραφή):

A thread on the Elite Dangerous Alpha forums has spawned a rather exciting device, the "DIY Head Tracker", utilising less than £10 worth of components and a bit of homebrew effort to make a virtual joystick out of an Arduino development board and a MPU6050 Gyroscope and accelerometer. Makes a great alternative to TrackIR/FreeTrack/FaceTrackNoIR.

[ame=http://www.youtube.com/watch?v=_oqLwCtMCKc]Elite Dangerous - DIY Head Tracker - YouTube[/ame]

Link to comment
Share on other sites

ds8oBRa.png

tl;dr:

* Καταληκτική ημερομηνία για να μπείτε στην Alpha εξακολουθεί να είναι η 25η Απρίλη.

* Αν θέλετε, ήδη ψωνίζετε Premium Beta - για την ώρα μόνο single player, από 30 Μάη διαθέσιμα τα πάντα.

* Μέχρι τότε, θα έχει εμφανιστεί η Alpha 4, που θα ενεργοποιήσει supercruise και hyperspace, θα εμφανίσει για πρώτη φορά τα ~4Ε11 αστρικά συστήματα του παιχνιδιού και θα ξεκλειδώσει ~200 κυβικά έτη φωτός για να πειραματίζονται οι παίκτες.

Link to comment
Share on other sites

17/4, Newsletter #19:

Cool Running

Ένας ενδιαφέρων μηχανισμός που έχει ενσωματωθεί ήδη στο παιχνίδι είναι εκείνος που ασχολείται με την απαγωγή θερμότητας από τα διάφορα υποσυστήματα κάθε σκάφους. Η διαδικασία είναι σχετικά απλή. Όσα συστήματα λειτουργούν, παράγουν θερμότητα. Όση περισσότερη θερμότητα παράγει ένα σκάφος, τόσο ευκολότερα εντοπίζεται.

Εκτός την αυτόματη λειτουργία των ενσωματώμενων απαγωγών (εικόνα παρακάτω), κάθε σκάφος θα μπορεί να είναι προαιρετικά εξοπλισμένο και με πεπερασμένες αναλώσιμες ψύκτρες, που, αφού υπερθερμανθούν, θα απορρίπτονται, λειτουργούντας ως αντίμετρα και ρίχνοντας απότομα τη θερμοκρασία του σκάφους.

vent_VFX_concept.jpg

Ένας πιο ακραίος τρόπος διαχείρισης της θερμότητας θα είναι η παραδική απενεργοποίηση των απαγωγών. Σε αυτήν την περίπτωση περιορίζεται δραστικά το ίχνος του σκάφους, αλλά κινδυνεύει άμεσα να υποστεί βλάβη εξαιτίας της υπερθέρμανσης, αν δεν αρχίσει να ψύχεται εγκαίρως.

EliteDangerous_3Feb14_Minin.jpg

Μέχρι στιγμής, η κατάσταση που επιβαρύνει περισσότερο το θερμικό ίχνος όλων των σκαφών είναι η μετακίνηση γρηγορότερα από την ταχύτητα του φωτός, μέσα σε ένα αστρικό σύστημα (supercruise) και μεταξύ συστημάτων (hyperspace).

Cobra MK III design philosphy

Το Cobra Mk III είναι το πρώτο σκάφος που αντικαθιστά το μικρό και ευέλικτο Sidewinder στην Alpha. Είναι μεγαλύτερο, βαρύτερο και λιγότερο ευέλικτο, αλλά έχει μεγαλύτερη τελική ταχύτητα, σημαντικά υπέρτερη δύναμη πυρός και περισσότερο χώρο στο αμπάρι για να μεταφέρει λάφυρα ή εμπορεύματα.

CobraMkIII.jpg

Special Preview

Ο σχεδιασμός των πλανητών του παιχνιδιού προχωρά με αμείωτο ρυθμό, αφού ένα από τα σημαντικά πλεονεκτήματά του αναμένεται να είναι η ρεαλιστική κλίμακα απεικόνισης όλων των ουράνιων σωμάτων. Ενδεικτικά εδώ ένας αέριος γίγαντας -που θυμίζει πολύ Δία- στον οποίο θα φαίνονται σε πραγματικό χρόνο οι δίνες και η εναλλαγή μέρας/νύχτας εξαιτίας της περιστροφής γύρω από το άστρο του.

peek_of_the_week_28.jpg

Τέλος, ως απάντηση σε μια από τις ερωτήσεις αυτού του τεύχους, επιβεβαιώνεται και πάλι ότι -όπου είναι δυνατόν- επιστρατεύονται πραγματικά δεδομένα για το σχεδιασμό του σύμπαντος, μεταξύ άλλων τα πρόσφατα ευρήματα του τηλεσκοπίου Κέπλερ και άλλες ανακαλύψεις εξωπλανητών.

Έγινε επεξεργασία από acct
Link to comment
Share on other sites

Μια είδηση μερικών ημερών που έχει ενδιαφέρον είναι η εξαγορά όλων των δικαιωμάτων του Elite από τον Braben και τη Frontier. Μάλλον προσδοκούν ότι το παιχνίδι και τα μελλοντικά DLC θα αποδώσουν αρκετά, ώστε να αξίζουν τα 6.2 εκ. € που κόστισε η συναλλαγή.

Frontier Developments, the company founded by CEO, David Braben, is to pay £5.09 million for Professional Practice Automation LLP, the partnership that owns the royalty rights to Elite, the seminal game that first made Braben’s name.

Braben is a member of PPA, which assigned the rights to Frontier in 2008 in return for a royalty payment based on profits from Frontier on the Elite franchise.

By acquiring PPA, he brings all the royalty rights within Frontier, a publicly listed company, the first time the Elite franchise has been exposed.

Braben will also sell up to 1.6m of his own shares at a price of £2.50 a share, equivalent to £4 million and 5.1 per cent of the issued share capital of Frontier.

The acquisition will be satisfied by the allotment and issue of to PPA of just over 2 million new shares, effectively 254.3 pence per share.

Και για κάτι πιο ενδιαφέρον, ένα ωραίο βίντεο, σε εξαιρετική ποιότητα, που δείχνει πόσο διασκεδαστική μπορεί να γίνει η πτήση, ειδικά με ένα TrackIR. Μπόνους ο Γαλάζιος Δούναβης ως υπόκρουση, που θυμίζει και 2001: Space Odyssey, αν και προφανώς θα ταίριαζε περισσότερο σε πρόσδεση στο διαστημικό σταθμό. ;)

[ame=http://www.youtube.com/watch?v=nEsxyxa9JFA]Elite: Dangerous - Exploring the Zelada II Asteroid Belt - YouTube[/ame]

Link to comment
Share on other sites

Μια είδηση μερικών ημερών που έχει ενδιαφέρον είναι η εξαγορά όλων των δικαιωμάτων του Elite από τον Braben και τη Frontier. Μάλλον προσδοκούν ότι το παιχνίδι και τα μελλοντικά DLC θα αποδώσουν αρκετά, ώστε να αξίζουν τα 6.2 εκ. € που κόστισε η συναλλαγή.

Και για κάτι πιο ενδιαφέρον, ένα ωραίο βίντεο, σε εξαιρετική ποιότητα, που δείχνει πόσο διασκεδαστική μπορεί να γίνει η πτήση, ειδικά με ένα TrackIR. Μπόνους ο Γαλάζιος Δούναβης ως υπόκρουση, που θυμίζει και 2001: Space Odyssey, αν και προφανώς θα ταίριαζε περισσότερο σε πρόσδεση στο διαστημικό σταθμό. ;)

Elite: Dangerous - Exploring the Zelada II Asteroid Belt - YouTube

Για τα οικονομικά δεν έχω άποψη... Η πτήση φαίνεται πολύ πιο ρευστή σε σχέση με ότι έχουμε δει στο star citizen και το πιλοτήριο πιο βολικό σε αντίθεση με τα κλειστοφοβικά που συμπαθεί ο Roberts. Και εις ανώτερα!

Mobile

Link to comment
Share on other sites

Την περασμένη εβδομάδα έκαναν μια ζωντανή μετάδοση στην οποία κάλυψαν τις αρχικές αποστολές απαντώντας ερωτήσεις. Σήμερα το επεξεργασμένο βίντεο ανέβηκε στο youtube:

[ame=http://www.youtube.com/watch?v=7ef4SG-JnJQ]Elite: Dangerous - Twitch stream #1- Single player combat scenarios - YouTube[/ame]

Αν προτιμάτε το πρωτότυπο, υπάρχει ακόμη στο twitch: EliteDangerous - Elite: Dangerous single player combat scenarios - Twitch

Και σύνοψη των ερωταπαντήσεων:

Q. What controller are you using?

A. x52, not the pro

Q. Will the universe be restarted at launch or will player stats be saved from Beta?

A. Yes, we will let you know when we plan to wipe.

Q. What classes of ship will be available to pilots?

A. Lots of classes. Things like the sidewinder which we have now, then we have things more towards to cargo and trading like the Anaconda and Type 9, luxurious passenger liners, Dolphin and Orca. Something for everyone.

Q. Can the host tickle you while you play?

A. No.

Q. Will multiplayer allow for any DayZ unorthodox player interactions/behavior instead of regular deathmatches.

A. Yes absolutely. It's up to you how the game plays out.

Q. What do you see as being the biggest challenge yet in development?

A. Networking. We've made some major improvements that we hope to put into future builds.

Q. Who's the best pilot in the office and what's their loadout?

A. The designers and the QA guys.

Q. Can you get through the scenarios without the backwards flying tactic?

A. Whatever is good for you, that's how it should be.

Q. When game is released will you add content on the run, like new ships/stations in patches or expansion packs?

A. A mix. After release there will be more, planetary landings would be in an expansion pack.

Q. Roleplayers want turbulence, solar flares, other things that add immersion.

A. Sure. Things that add realism. We'll looking to it.

Q. Will the list of trade-able goods be the same as FFE or more?

A. FFE's list was the inspiration of the goods in Dangerous, but more evolved.

Q. What is your current stance on larger player organizations besides smaller groups of friends?

A. It's up to you how you want to play, if you want to start banding up then go for it. We've seen groups of bounty hunters in the asteroid mining belt already.

Q. What percentage of the game content have we seen so far?

A. Very little, barely percentage-wise. A lot more to come.

Q. Are there any plans to add spaceship racing events?

A. The joy of Elite is you can do that yourselves. That's the beauty of it.

Q. Are you going to implement basic story elements?

A. Going to driven by players. We will have the ability to inject events that affect community wide not the individual experience, but the players themselves will mold the world.

Q. What are imperial ships going to be like?

A. Wait and see! You've got a lot more ships to see.

Q. Was the incursion scenario intentionally hard?

A. We wanted to develop a difficulty curve, so yes. It also provided re-playability. It's not black and white difficulty, many grey areas.

Q. Exploring new systems, how will you prevent players from jumping to systems too far from the core systems. Is there limited fuel, if yes can you mine? Can you find fuel?

A. Yes in the future there will be a concept of fuel. It will limit jumping. We'll also introduce refining fuel in space as long as you have the right equipment. We want explorers to go out and push the limits of the systems they can find.

Q. When do we get to see the ship damage modeled in?

A. Soon. We are working on it.

Q. When hyper-spacing from one area to another, will you be dropped in random locations or the same place (like in the current alpha)

A. We are working on systems that randomize those points so warping on top of each other won't be a problem in the future.

Q. In the scenarios there are combat tests that require people to "Man Up". Is this AI level expected throughout the universe?

A. There are varying levels of AI difficulty throughout the galaxy.

Q. Can you turn flight assist off?

A. Yes (then he dies)

Link to comment
Share on other sites

25/4, Newsletter #20:

Trading Places

Σταδιακά έχει ξεκινήσει να διαμορφώνεται για να αποκαλυφθεί στην Alpha 4 η πλευρά του παιχνιδιού που έχουν συσχετίσει οι περισσότεροι παλιοί παίχτες με το Elite: το εμπόριο.

trader.jpg

Όπως παλιότερα, θα υπάρχουν πολλές χιλιάδες αστρικά συστήματα, που θα κατηγοριοποιούνται ανάλογα με τα προϊόντα που παράγουν και καταναλώνουν. Αρκετοί παράγοντες θα επηρεάζουν την προσφορά και τη ζήτηση αγαθών σε κάθε σύστημα, μεταξύ των οποίων η παράταξη που το διευθύνει, ο πληθυσμός, η σύνθεση των πλανητών κοκ.

Δεδομένου ότι η αγορά θα είναι δυναμική και θα εξελίσσεται, αναμένεται συντονισμένες προσπάθειες αρκετών παιχτών να είναι ικανές να κατευθύνουν και να ελέγξουν τις οικονομίες μικρών και μεσαίων συστημάτων, αποκαλύπτοντας μια πτυχή του παιχνιδιού που δεν έχουμε δει μέχρι σήμερα.

Το εργαλείο που έχει βοηθήσει να προσαρμοστούν οι παράμετροι της αγοράς πριν την αποκάλυψη των 5 αστρικών συστημάτων που θα γεμίσουν από παίχτες στην Alpha 4 λέγεται MiniElite και μοντελοποιεί τη γαλαξιακή οικονομία, προσομοιώνοντας και εκατοντάδες εικονικούς παίχτες που προσπαθούν να μεγιστοποιήσουν τα κέρδη τους και να αναβαθμίσουν τα σκάφη τους. Μπορείτε να δείτε ένα σχετικό σύντομο βίντεο παρακάτω:

[ame=http://www.youtube.com/watch?v=NbvEay_YJy0]Elite: Dangerous Trading Demo - YouTube[/ame]

Sneak Peek: Planetary Rings

Αρκετοί πλανήτες αναμένεται να συνοδεύονται από δακτύλιους, που θα μοιάζουν με τις ζώνες αστεροειδών που έχουμε ήδη στο παιχνίδι, αλλά μπορεί να αποτελούνται και από λεπτότερα υλικά, δίνοντας ακόμη πιο εντυπωσιακές εικόνες.

Rings.jpg

Start Playing Today - Alpha Access extended over the weekend!

Η προθεσμία για όσους θέλουν να συμμετάσχουν στην Alpha παρατάθηκε μέχρι και σήμερα. Από αύριο θα είναι κανονικά διαθέσιμη μόνο η σημαντικά φτηνότερη Premium Beta, χωρίς τα πρόσθετα οφέλη.

Mostly Harmless Questions

Από τις απαντήσεις σε δύο ερωτήσεις υποστηρικτών επιβεβαιώνεται ότι αφενός το παιχνίδι χρησιμοποιεί PBR από την αρχή (γλυτώνοντας και τη χρονοβόρα μετατροπή που χρειάστηκε το Star Citizen) αφετέρου πτυχές του εικονικού σύμπαντος θα συνεχίσουν να εξελίσσονται σύμφωνα με ενδεχόμενες μελλοντικές παρατηρήσεις στον πραγματικό κόσμο.

Link to comment
Share on other sites

Εμ, γιατί γκρινιάζω τόσον καιρό; Αντί να το πάρεις από Alpha έπαιρνες χαλαρά ένα Thrustmaster Warthog. Πραγματικά, αν είχαν τιμές αντίστοιχες με του SC, θα είχαν βγάλει άνετα 10 εκατομμύρια €.

Link to comment
Share on other sites

Κι εκεί που γουστάρεις το παιχνιδάκι, βλέπεις κάτι τέτοια και σου ανεβαίνει το αίμα στο κεφάλι...

Μαζί σου. Αυτή η μόδα είναι τραγική. Το κακό είναι οτι υπάρχουν μ@λ@κες που πάνε και τα δίνουνε.. προσωπικά πλεόν βάζω σε sh1tlist τα παιχνίδια που εκμεταλεύονται την ανθρώπινη βλακεία.

Link to comment
Share on other sites

Πραγματικα τραγικες οι τιμες ΚΑΙ για beta. Ελεγα μηπως γινει λιγο πιο προσιτη μετα το ανεκδοτο που λεγεται τιμη για Alpha αλλα ματαια.. Δεν πειραζει, καλο και το απλο pledge.. Υπομονη εχουμε!

Link to comment
Share on other sites

Δυστυχώς οι τιμές είναι γνωστές από τότε που βγήκε το Kickstarter, γιατί κράτησαν τα ίδια επίπεδα μέχρι τέλους. Γενικά, βρίσκω πολύ προβληματική αυτήν την τιμολόγηση, γιατί θεωρώ ότι τους καταδικάζει σε μια κατάσταση που δεν ωφελεί ούτε την εταιρεία, ούτε το κοινό. Ακριβώς την ίδια κατάσταση με το Planetary Annihilation, που δεν το αγόραζε άνθρωπος τόσον καιρό επειδή είχαν κάνει price match το Kickstarter.

Αν έδιναν έστω το single player (v1.1) για $20, θα είχαν μαζέψει τουλάχιστον $1-2 εκ. ακόμη και με μηδενικό φόρτο στην υποδομή τους.

Link to comment
Share on other sites

Αυτό που ξέχασα πάνω στη συζήτηση, είναι ότι στο τελευταίο Newsletter (ελπίζω να προλάβω το διαβάσω πιο αναλυτικά αργότερα) ανακοινώθηκε η ημερομηνία κυκλοφορίας της Alpha 4 (15 Μαΐου).

Μερικές από τις νέες πληροφορίες περιγράφουν μια εντυπωσιακή εικόνα του διαστήματος του παιχνιδιού, όπως παρατηρούν σε ένα συνοπτικό αρθράκι:

Elite: Dangerous Alpha 4 release set for 15 May. Comes with 400bn star systems and 200 cubic light years of space | PCGamesN

Alpha 4 genuinely contains over 400 billion star systems. And they are all moving correctly; spinning, orbiting each other in an incredible astronomical ballet. We are also modelling interstellar molecular clouds, and though some of the detail in these (particularly for nebulae) will come after Alpha 4, wherever you are, the ‘night sky’ is accurate.

Περισσότερα αργότερα! :woot:

Link to comment
Share on other sites

2/5, Newlsetter #21:

In-coming - Alpha 4 release date announced

Alpha 4 στις 15 του μήνα και Premium Beta στις 30 του μήνα. Όσοι έχουν αγοράσει ήδη Premium Beta έχουν μέχρι στιγμής πρόσβαση μόνο στη v1.1, αλλά σύντομα θα μπουν κανονικά στο παιχνίδι.

Toto, I've a feeling we're not in Kansas anymore…

Οι 8 γαλαξίες του πρώτου Elite χωρούσαν σε 22kB μνήμης. Μια δεκαετία μετά, το μεγαλύτερο σύμπαν χρειαζόταν 512kB. Αισίως φτάσαμε στην Alpha 3 του 64μπιτου ED, που έριχνε τους πρώτους παίχτες σε μια περιοχή του σύμπαντος με διάμετρο περίπου ένα έτος φωτός.

H Alpha 4 ετοιμάζεται να προσθέσει 400 δισεκατομμύρια αστρικά συστήματα, που όλα περιέχουν ουράνια σώματα σε πραγματικές, ρεαλιστικές τροχιές και όλα κινούνται με αληθοφανή τρόπο, σε ένα σύμπαν με διάμετρο περίπου 100.000 έτη φωτός. :woot:

GalaxyMap.jpg

Alpha 4: Boötes Camp

Σε πρώτη φάση ξεκλειδώνει μια περιοχή στον αστερισμό του Βοώτου, με όγκο περίπου 200 κυβικά έτη φωτός, στο δικό μας γαλαξία, αλλά μακριά από τη Γη. Τα 5 αστρικά συστήματα που περιλαμβάνονται αρχικά έχουν μεγάλη ποικιλία: Ένα άστρο K3V - λίγο ψυχρότερο από τον Ήλιο, ένα K5D, ένα F7V, ένας κόκκινος νάνος M2V και ένα σπάνιο τετραπλό σύστημα.

Graph.jpg

The Need for Speed

Για να μετακινούνται μεταξύ των συστημάτων όσοι τυχεροί συμμετέχουν στην Alpha, θα έχουν στη διάθεσή τους δύο συστήματα, εκτός από τη συμβατική προώθηση που τερματίζει περίπου στα 500m/s.

Το πρώτο, Frame Shift Drive ή super-cruise, κατ' αντιστοιχία με τα σύγχρονα αεροσκάφη, είναι ένα κλασικό σύστημα καμπύλωσης του χωροχρόνου γύρω από το διαστημόπλοιο. Το θεωρητικό όριο αυτού του συστήματος είναι περίπου 2000 φορές η ταχύτητα του φωτός, αλλά περιορίζεται όταν βρίσκονται κοντά στο σκάφος σώματα με μεγάλη μάζα, οπότε πρακτικά καταλήγει σε μερικές δεκάδες φορές την ταχύτητα του φωτός. Τα σκάφη που κινούνται με αυτόν τον τρόπο πρέπει να επιβραδύνουν σταδιακά όταν πλησιάζουν στον προορισμό τους, γιατί αν εξαναγκαστούν να σταματήσουν απότομα ("crash drop" - λόγω επίθεσης, βλάβης ή απλής αδεξιότητας) κινδυνεύουν μέχρι και να καταστραφούν.

Το δεύτερο, ακόμη ταχύτερο σύστημα είναι περίπου αυτό που έχουμε δει ήδη. Ένα σύντομο άλμα -μετά από την απαραίτητα αναμονή για φόρτιση - που μεταφέρει το σκάφος σχεδόν άμεσα στον προορισμό του, όπου φτάνει σε κατάσταση supercruise.

Peek of the Week

Flyable Anaconda?

peek_of_the_week_30_small.jpg

Comms Chatter

Cobra_Model2.jpg

Το πολύ όμορφο Cobra Mk III της φωτογραφίας, με εκπέτασμα περίπου 1 μέτρο και κατασκευασμένο σχεδόν εξ ολοκλήρου από μέταλλο, εδώ. (Bonus: Κι ένα παλιότερο Cobra, εδώ).

Επίσης, ένα ενδιαφέρον βίντεο για το Voice Attack (που ήδη χρησιμοποιούν αρκετοί από όσους τα έσκασαν για την Alpha):

[ame=http://www.youtube.com/watch?v=p6cK4cAT-a4]Elite Dangerous: Voice Attack System Commands - YouTube[/ame]

Mostly Harmless Questions

Από τις απαντήσεις μαθαίνουμε ότι μέχρι στιγμής υπάρχουν ~100 διαφορετικές ποικιλίες εμπορεύσιμων αγαθών. Από τα κατεστραμμένα εχθρικά σκάφη μπορούμε να ανασύρουμε πρώτες ύλες ή δεδομένα. Στο μέλλον θα μπορούμε να προσαρμόσουμε τα σκάφη μας με αισθητικές αναβαθμίσεις, εσωτερικά και εξωτερικά.

Bonus:

Αν θέλετε να χαζέψετε κάτι μέχρι να πέσει στα χέρια σας το ED, ρίχτε μια ματιά στο OOlite (Download Oolite). Είναι μια δωρεάν εκδοχή του παλιού παιχνιδιού, που τρέχει σε Windows, Mac OS, Linux και δέχεται αμέτρητες προσθήκες, όπως βλέπετε στο παρακάτω βίντεο. Υπάρχει και μια λίστα με προτεινόμενα πακέτα εδώ. Μη σας αιφνιδιάσουν τα αρχικά γραφικά, προχωρήστε το βίντεο!

[ame=http://www.youtube.com/watch?v=yTKO0pm_D3Q]Oolite And Expansions - YouTube[/ame]

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Alpha 4 και τα μυαλά στα κάγκελα ρε!!! Μου κάνει εντύπωση που δεν ασχολείται κανένας με το ED. Είχα κάψει χιλιάδες ώρες με τα προηγούμενα, και περιμένω σαν μουρλός αυτό το αγροτεμάχιο.

Τσιμπάτε οπτικά ερεθίσματα...

Newsletter 23

Elite: Dangerous Newsletter #23

Έχει και μια ωραία εικόνα από το επόμενο space station type που θα βάλουν.

Orbis_online.jpg

Μερικές εικονίτσες

Dahan Gateway

FTUmT9y.jpgEliteDangerous_140516_1028411_zps4431575f.jpged-station-ads-3_zpsf41f7be0.png

Lakon Type 9 Z4SvUvt.pngScreenshot_0001.jpgScreenshot_0004.jpgScreenshot_0006.jpgScreenshot_0010.jpgjubz0i.jpg23r1eeu.jpg25kmvpw.jpgScreenshot-2014-05-17-12.03.22.jpg

Maher 2pqwg8h.jpg

I Bootis B & C binary fwuj3o.jpg2uyomj8.jpg

Home Sweet Home Screenshot_0007_zpse987c98f.png

Beagle 2 EliteDangerous_140516_1017533_zpsc89186a6.jpgQ9HpIvw.jpg2n19jrd.jpgScreenshot-2014-05-17-18.07.07.jpgScreenshot-2014-05-17-17.34.27.jpg

Chango Screenshot-2014-05-17-15.04.26.jpg

Anaconda Bridge Hyperspace_02_online.jpg

Ready for Hyperspace EliteDangerous_140516_1020181_zpsb7443220.jpg

Hathor in Dahan system. Some shots of the rings and it's moon Coltan. ed-shepherd-moon_zps074c212f.pnged-shepherd-moon-2_zpsc40f76ea.pnged-rings_zpsf3890374.pnged-rings-2_zpsf33ad87c.pnged-rings-3_zps3edf6fb2.pnged-rings-4_zps76dff543.pnged-rings-6_zps7bb09fcd.pnged-rings-7_zps16ee7a46.pnged-rings-8_zps6b3b2dc8.png2igks9u.jpg2pyoxp0.jpg

Maher Prime 77vc4NM.jpgw1OftvN.jpg

Και κανα βιντεάκι...

Hyperspace Supercruise and the Starmap

Scott Manley preview

A trade Run

The three new ships in alpha4

Έγινε επεξεργασία από Dante80
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.