Jump to content




acct

Recommended Posts

Μάλλον όλοι το περιμέναμε, αλλά έλειπε η επίσημη ανακοίνωση, μέχρι πριν 4 μέρες.

Elite: Dangerous will support Oculus Rift

We’re very pleased with the results so far.

So are we. :p

Λίγο καλύτερο PR και Pricing Management να είχαν, θα είχαν βγάλει εύκολα τα διπλάσια λεφτά...

Link to comment
Share on other sites

Δυσκολεύομαι να πείσω τον εαυτό μου να παρακολουθεί τα Dev Diaries, κυρίως γιατί ο Braben είναι ΒΑΡΕΤΟΣ! Όμως, αφενός έχει βελτιωθεί, αφετέρου πλέον έχουν χρήσιμες και ενδιαφέρουσες πληροφορίες.

[ame=http://www.youtube.com/watch?v=Sz5aeV-G7DE]Elite: Dangerous Dev Diary #7 - YouTube[/ame]

Η σύνοψη; Δεκέμβριος 2013 - Alpha με Combat Test Build!

Όταν δοκιμαστούν μερικές πλευρές του παιχνιδιού, θα ακολουθήσει η Beta, που θα ενσωματώνει όλα τα Test Builds και, τέλος, μια "Gamma", κατά την οποία το παιχνίδι θα είναι έτοιμο, αλλά διαθέσιμο μόνο στους υποστηρικτές για τις τελικές μικροεπεμβάσεις.

Ακόμη ένα ενδιαφέρον νέο ότι έχουν προσθέσει supercruise, για να μπορούν τα σκάφη να ταξιδεύουν μέσα στα όρια ενός ηλιακού συστήματος χωρίς να απαιτούνται αλχημείες όπως στα single player prequels.

Ωραίος μήνας ο Δεκέμβρης για τους φίλους των space sims!

ΥΓ: Ποιος σκέφτεται αυτά τα αρχικά επιτέλους... DDF (Design Discussion Forum), VD (Yoyagr Direct), έλεος πια :p

Link to comment
Share on other sites

18/10, Newsletter #13:

Dev Diary #7 Released

Όπως είπαμε, Alpha το Δεκέμβριο. Επισημαίνω ότι πρόσβαση θα έχουν όσοι έχουν εισφέρει πάνω από 200 GBP (!), οπότε αν σας περισσεύουν 240€ και ψοφάτε για την Alpha, προλαβαίνετε ακόμη να καταθέσετε τον οβολό σας.

Weapons: Reach out and touch someone

Προφανώς για τους τυχερούς που θα έχουν πρόασβαση στην Alpha το σημαντικότερο ερώτημα αφορά στα όπλα. Πόσα και ποια θα είναι διαθέσιμα; Από ό,τι φαίνεται, Beams, Rails, Cannons, Missiles, Torpedoes. Όπως και στα προηγούμενα Elite, η πρόβλεψη είναι ότι πύραυλοι και τορπίλες θα είναι ακριβά, αλλά ιδιαίτερα αποτελεσματικά οπλικά συστήματα.

SmallHPCannon_copy.JPG

BigCaliberMissiles_copy.JPG

Stations: Cities in the Sky

Στην παρακάτω εικόνα είναι πια εμφανής η δομή που θα έχουν οι σταθμοί: ένας κεντρικός πυρήνας και περιμετρικά γύρω του οι κατασκευές που θα φιλοξενούν τις δραστηριότητες μιας ολόκληρης πόλης στο διάστημα. Οικιστικές ζώνες κοντά στον εξωτερικό δακτύλιο για να αξιοποιούν την τεχνητή βαρύτητα και βιομηχανικές εγκαταστάσεις πιο κοντα στον άξονα, με πάμπολλα μικρά σκάφη να μεταφέρουν τους ενοίκους του σταθμού πέρα-δώθε.

fragment_cone_station_mh_02_copy.JPG

Ships: Panther Paint over

Ο σχεδιασμός του Panther έχει προχωρήσει, οπότε έχουμε πλέον ένα προσχέδιο που αρχίζει και θυμίζει τα μεγάλα μεταγωγικά που περιμένουμε αν δούμε στο παιχνίδι!

Pantherthreequarter05_copy.JPG

Link to comment
Share on other sites

Είμαι διχασμένος. Προφανώς ολοκληρώνεται ταχύτερα από το Star Citizen, και είναι πιο συντηρητικό στους στόχους του (το οποίο το θεωρώ πλεονέκτημα). Επίσης, φαίνεται να δίνουν έμφαση περισσότερο στην ουσία (gameplay) παρά στις φανφάρες (features).

Από την άλλη, ζητάει πολλά χρήματα - που προσωπικά δεν θα έδινα ποτέ για παιχνίδι που δεν έχει κυκλοφορήσει. Αν όμως ήταν πιο community-funding-friendly, για να ζητάει λιγότερα χρήματα ανά άτομο, δεν θα είχε καταντήσει κι αυτό σαν το Star Citizen?

Τουλάχιστον ένα demo, θα το τιμήσω σίγουρα...

Link to comment
Share on other sites

Έχει κι άλλα πλεονεκτήματα. Το σημαντικότερο για μένα είναι η game engine, που είναι φτιαγμένη εξαρχής για να υποστηρίξει ένα space sim, από ανθρώπους που ξέρουν τι συνεπάγεται αυτό.

Ενδεικτικά, στο Star Citizen δεν προβλέπεται να έχουμε ποτέ beam weapons. Αντίθετα, εδώ θα είναι διαθέσιμα με το που ξεκινά η Alpha - συμπτωματικά ταυτόχρονα με το SC.

Όταν μπήκα στη διαδικασία να επιλέξω ποιο από τα δύο θα υποστηρίξω, ο μόνος λόγος που απέρριψα το Elite: Dangerous ήταν το υπέρογκο κόστος.

Από πολλές απόψεις, πιστεύω κι εγώ ότι θα είναι καλύτερο παιχνίδι. Τουλάχιστον πιο εστιασμένο στα δικά μου ενδιαφέροντα. Αλλά τα 50€ για προπαραγγελία χωρίς πρόσβαση στην Alpha ήταν εξωφρενικά.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

24/11, Newsletter #14:

Asteroids: Hide and Seek in the Rocks

Στα πλαίσια της επερχόμενης Alpha, θα υπάρχουν και δακτύλιοι με πυκνούς σχηματισμούς αστεροειδών, για να δοκιμαστούν τα σκάφη σε απαιτητικές συνθήκες. Χαρακτηριστικό παράδειγμα η παρακάτω φωτογραφία.

Sidewinder01.jpg

Pilots: Suited and Booted

Παρότι στην αρχική έκδοση δε θα κινούμαστε έξω από τα όρια του πιλοτηρίου, προχωρά και ο σχεδιασμός των χαρακτήρων, με στόχο να εμφανίζονται ρεαλιστικά από την αρχή, ειδικά με το Rift. Μην ξεχνάτε ότι εδώ δε θα υπάρχει τεχνητή βαρύτητα -εκτός στους περιστρεφόμενους τομείς διαστημικών σταθμών- οπότε οι πιο εξεζητήμένες στολές θα ενσωματώνουν μέχρι και μικροπροωθητήρες για ευκολότερη μετακίνηση σε συνθήκες έλλειψης βαρύτητας.

00overall2.jpg

The Cockpit: Your Home from Home

Η σχεδιαστική φιλοσοφία που ακολουθούν στο πιλοτήριο μου φαίνεται πολύ ενδιαφέρουσα. Ακόμη και σε πρώιμο στάδιο, η τοποθέτηση του πιλότου κεντρικά και η κατανομή των χειριστηρίων και των ολογραφικών συστημάτων περιμετρικά μοιάζει λειτουργική και καλαίσθητη.

cockpit_MESH_RENDER.png

Alpha Inbound

Η Alpha πλησιάζει, αλλά με το κόστος της πρόσβασης να είναι εξωπραγματικό, όπως αναμενόταν, έχουν περισσέψει θέσεις. Αν ενδιαφέρεστε, έχετε υπόψη ότι η εφαρμογή για τους υποστηρικτές του παιχνδιού αποσύρεται στις 6 Δεκέμβρη, για να αντικατασταθεί από τη νέα πλατφόρμα που θα ελέγχει τη διανομή του παιχνιδιού.

Backers App Closing and a Store is Born

Το νέο ηλεκτρονικό κατάστημα θα ανοίξει επίσημα στις 9 Δεκέμβρη. Αρχικά, θα είναι διαθέσιμες οι παρακάτω υπηρεσίες:

Alpha demo access (?)

1st Round Beta access – pre-order

2nd Round Beta access – pre-order

Elite: Dangerous game (digital copy) – pre-order

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

[ame=http://www.youtube.com/watch?v=1QC3aHzVnlQ]Elite: Dangerous Alpha Phase One - YouTube[/ame]

Ήδη έχουν αρχίσει και εμφανίζονται και μερικά άλλα βίντεο, αλλά το τρέιλερ έχει λίγο απ' όλα. Καθόλου άσχημο μέχρι στιγμής!

Link to comment
Share on other sites

Ακριβές οι νέες AMD, ακριβό και το Elite... δύσκολοι καιροί για υποψήφιους κατακτητές του διαστήματος :)

Πάντως μέχρι τώρα φαίνεται πιο καλό από το Star Citizen... Πωλείται Aurora LX, τιμαί συζητήσιμαι :)

Link to comment
Share on other sites

Κι εγώ το έχω ξαναπεί ότι από πολλές απόψεις θεωρώ προτιμότερη την προσέγγιση του Elite, ειδικά το γεγονός ότι δουλεύουν πάνω σε game engine που προορίζεται για αυτήν ακριβώς τη δουλειά. Αλλά κοντά 250€ για να μπεις στην Alpha; Νισάφι. :)

Το "Expansion pass" του ED κάνει περισσότερο από ό,τι όλο το Star Citizen, για πάντα.

https://store.zaonce.net/elite-dangerous-alpha.html/

Link to comment
Share on other sites

Πρόλαβα να δω λίγο τις αποστολές που περιλαμβάνονται στην Alpha. Το περιεχόμενο είναι λίγο, αλλά για αυτό το στάδιο του παιχνδιού είναι ακριβώς ό,τι περίμενα. Κρίμα που ήταν τόσο ακριβό...

Αν θέλετε, ρίχνετε μια ματιά στην τελευταία αποστολή παρακάτω:

[ame=http://www.youtube.com/watch?v=KI1TNzKpxEA]Elite: Dangerous Alpha Gameplay Part 8. - YouTube[/ame]

Από τον ίδιο μπορείτε να χαζέψετε και τις προηγούμενες. Είναι σε 1080p και χωρίς υπερβολική κουβέντα, οπότε βλέπονται ευχάριστα.

Link to comment
Share on other sites

19/12, Newsletter #15:

Το σημερινό περιοδικό εστιάζει σε κάθε έναν από τους τομείς το παιχνιδιού που εμφανίζεται στην Alpha.

Art: Shiny Ships in a Jewelled Sky

Ξέροντας από την αρχή ότι η βασική φιλοσοφία είναι τα σκάφη να μοιάζουν πιστευτά, αλλά και να θυμίζουν την κληρονομιά των προηγούμενων Elite, ήταν αναμενόμενη η γκάμα που εμφανίζεται στην πρώτη έκδοση.

Group_WallpaperRender_JK_copy.JPG

Audio: Tune and Boom

Εδώ επικράτησε η λογική ότι το πιλοτήριο διαθέτει ένα εξελιγμένο σύστημα που αναπαριστά τα εξωτερικά γεγονότα με τεχνητούς ήχους, αντλώντας δεδομένα από τους αισθητήρες τους σκάφους. Έτσι ο πιλότος έχει πάντα μια καλή ιδέα για τους κινδύνους που τον περιβάλλουν. Αυτό το σύστημα δημιουργεί και μια ενδιαφέρουσα δυναμική σε περιπτώσεις αποσυμπίεσης. Νομίζω βοηθα και το γεγονός ότι οι ήχοι είναι και λίγο φουτουριστικοί - όπως ο υψίσυχνος βόμβος του κινητήρα καθώς επιταχύνει το σκάφος.

Code: The Glue That Binds It All Together

Ο κώδικας του παιχνιδιού προφανώς έχει ιδιαίτερο ενδιαφέρον, αφού η κλίμακα του κόσμου που θα επιχειρήσει να παραστήσει είναι μνημειώδης. Για την ώρα αυτή η παράμετρος δεν έχει δοκιμαστεί σε ό,τι έχει κυκλοφορήσει, αλλά έχουμε πάρει ήδη μια γεύση από την ποιότητα του προγραμματισμού του παιχνιδιού.

Alpha_screenshot1_copy.JPG

Design: Touchy Feely

Οι σχεδιαστές ευλογούν τα γένια τους, αλλά συμφωνώ κι εγώ ότι το παιχνίδι φαίνεται ήδη ότι έχει ένα χαρακτήρα που δημιουργεί μεγάλες προσδοκίες. Ανυπομονώ να δω την κατεύθυνση που θα πάρει όσο πλησιάζει η beta.

GUI: I See What I Need

Το πιο εντυπωσιακό κομμάτι μέχρι στιγμής και αυτό που μεταφέρει πιο πειστικά την εντύπωση της μελλοντικής τεχνολογίας, είναι το γραφικό περιβάλλον του πιλοτηρίου. Αν και πιστεύω ότι σηκώνει βελτίωση, είναι λιτό και ευκρινές και νομίζω θα μοιάζει ακόμη καλύτερο με ένα Rift.

GUI_pano_copy.JPG

Production: Hard Taskmaster

Μπλα μπλα. Who cares?

Alpha_screenshot2_copy.JPG

Render: Making Shiny, Really Shiny

Αν και εξυμνούν το έργο της ομάδας που έχει πετύχει την απεικόνιση μεγάλου αριθμού σκαφών με την πιστότητα και την ταχύτητα που απαιτεί η φύση του παιχνιδιού, δεν έχει ούτε μια εντυπωσιακή εικόνα... Η αλήθεια είναι όμως ότι ειδικά ο φωτισμός είναι πολύ περιποιημένος για Alpha.

VFX: Things that Make You Go Boom!

Αν κάτι αποζημιώνει τους λίγους τυχερούς που συμμετέχουν στην πρώτη φάση της Alpha, είναι τα εφέ της μάχης. Ιδιαίτερα διασκεδαστικά τα εφέ των μεγαλύτερων σκαφών με συστοιχίες από συνεχή και παλμικά "λέηζερ" που θυμίζουν κάτι από Freespace 2.

Alpha_screenshot3_copy.JPG

Τέλος, αν κόπτεστε για "Official Elite fiction release in audio and print format", ρίξτε μια ματιά στο παρακάτω Kickstarter. Έχουν ξεκινήσει από τις 20 Νοέμβρη και τους μένουν 12 μέρες και 15000 λίρες για το στόχο τους.

Official Elite fiction release in audio and print format by Dan Grubb - Kickstarter

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Λίγο πριν τα Χριστούγεννα είχαν κυκλοφορήσει την έκδοση 1.1 της alpha, με τις εξής προσθήκες:

* support for Oculus Rift

* side-by-side rendering for 3D TVs

* old school Red/Cyan

* support for Track IR

Αν και ήλπιζα να έχει βγει και τίποτα πιο ζουμερό μέχρι σήμερα, ήδη είναι σε καλό δρόμο. Ένα ενδεικτικό βίντεο με Track IR δείχνει ότι θέλει ακόμη λίγη δουλειά, αλλά για τόσο νωρίς είναι καλή υλοποίηση.

[ame=http://www.youtube.com/watch?v=amaI9HWq48U]Elite Dangerous Alpha 1.1 with TrackIR - YouTube[/ame]

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

31/1: Newsletter #16:

Μετά τη μεγάλη καθυστέρηση που ακολούθησε την κυκλοφορία της Alpha, αυτό το τεύχος περιλαμβάνει:

Dev Diary #10 Released

[ame=http://www.youtube.com/watch?v=HIrcOLEdrvw]Elite: Dangerous Dev Diary #10 - YouTube[/ame]

Alpha Phase Two - Multiplayer

Αύριο αναμένεται η κυκλοφορία της επόμενης φάσης, που προσθέτει multiplayer. Ταυτόχρονα προστίθενται ακόμη 4 αποστολές στο single player. Αυτή η φάση περιλαμβάνει και την καταγραφή στατιστικών για κάθε πιλότο, ενώ πλέον η επιτυχής ολοκλήρωση των αποστολών θα απονέμει credits που μπορούν να χρησιμοποιηθούν για την αναβάθμιση του σκάφους.

Mining_Anaconda_copy.JPG

Approaching Beta

Μετά την αυριανή κυκλοφορία της Alpha 2.0 θα μένουν ακόμη 2 σημαντικά ορόσημα (3.0, 4.0): Outfitting, Travel & Trading. Θυμίζω ότι ακόμη εξακολουθεί να κοστίζει £200 η πρόσβαση στην Alpha, £100 στην πρώτη φάση της Beta, £50 στην μετέπειτα Beta και £35 η απλή προπαραγγελία. Αν και τουλάχιστον μπορείτε πια να πληρώσετε μόνο τη διαφοά για να αναβαθμίσετε ένα μικρότερο πακέτο, ακόμη τα ποσά είναι εξωπραγματικά.

CapitalShip_FlyingInside_copy.JPG

Comms Chatter

Αν αναζητάτε βίντεο από το παιχνίδι, έχει συνταχθεί μια λίστα με τους περισσότερο ενεργούς παίχτες στο Twitch και στο Youtube: A list of Alpha / Beta Let's Plays; Streamers; and other in-game footage - Frontier Forums

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

6/3, Newsletter #17:

Μετά από μακρά σιωπή (και την εξίσου σιωπηρή εξαφάνιση της σελίδας του παιχνιδιού στο tumblr), το καινούριο περιοδικό μας προετοιμάζει για το επόμενο στάδιο της Alpha (μέσα Μαρτίου).

Alpha 3.0 Inbound

Τα νέα στοιχεία που αναμένονται είναι η προσγείωση και πρόσδεση σκαφών σε διαστημικούς σταθμούς και η δυνατότητα επιλογής του οπλισμού κάθε σκάφους. Αυτό σημαίνει ότι εκκρεμεί η αποκάλυψη του πρώτου λειτουργικού διαστημικού σταθμού σε επερχόμενο dev diary.

The Art of Docking

Λαμβάνοντας υπόψη ότι στα προηγούμενα Elite η προσγείωση ήταν από τις δυσκολότερες πλευρές του παιχνιδιού, έχουν αναπτύξει ένα απεικονιστικό σύστημα που θα βοηθά σημαντικά στην ευθυγράμμιση με το χώρο προσγείωσης. Βέβαια, πάλι δεν θα έχουν όλοι οι σταθμοί τη δυνατότητα αυτόματης ταύτισης της ταχύτητας περιστροφής του σκάφους με τη δική τους, οπότε αναμένονται διασκεδαστικά ευτράπελα.

DockingGUI_1.jpg

DockingGUI_2.jpg

Interior Atmosphere

Το εσωτερικό του σταθμού, εκτός από ενδιαφέρον πρέπει να είναι και χρηστικό, οπότε θα διαθέτει και ολογραφική σήμανση, όπως της παρακάτω εικόνας, που θα βοηθά στον εντοπισμό του χώρου προσγείωσης και ιδανικά θα αποτρέπει μερικά ατυχήματα.

peek_of_the_week_21.png

Mostly Harmless Questions

Η πιο ενδιαφέρουσα από τις ερωτήσεις που απαντώνται είναι και η πιο προφανής:

Q: Star Citizen is using cry engine, while Elite is using an unique engine of its own. What advantages and disadvantages do you have, when using a homemade engine, while making the space simulator?

A: As a developer we’ve used our own game engine throughout the company’s history so we have considerable experience in our own technology. For Elite: Dangerous the game presents a number of challenges that we have to solve. The first (and most obvious) is the scale of the game, putting aside the requirements of procedural generation for a moment the spatial size of the game’s locations are an immense (pun intended!) problem. It’s quite common in space games to fudge the scale to make things look good and work, however this results in spatial locations being condensed. In Elite everything is the scale it should be, so the planets are the correct size and distances between objects are also correct. Using the Cobra engine means that we can tailor our solutions to fit the game rather than the other way round.

BAFTA event

Στις 12 Μαρτίου, το παιχνίδι θα επιδεικνύεται στη σχετική εκδήλωση των BAFTA. Οι επισκέπτες θα μπορούν να παίξουν με Oculus Rift και TrackIR/3D. Καθόλου άσχημα.

Για όποιον έχει λεφτά για ξόδεμα, θυμίζω ότι ακόμη μπορείτε να αγοράσετε πακέτα που δίνουν πρόσβαση στην Alpha. Κλείνω με την εικόνα και το βίντεο από το παιχνίδι που απέσπασαν τα βραβεία του διαγωνισμού αυτή τη φορά:

MikeSnos.png

[ame=http://www.youtube.com/watch?v=nl6I8UvtBKc]Elite: Dangerous - Reach for the Void - YouTube[/ame]

Link to comment
Share on other sites

Η παρουσίαση στα BAFTA και η πρώτη ματιά στην Alpha 3 μάλλον αποζημίωσαν τους λίγους τυχερούς που βρέθηκαν εκεί. Εν αναμονή των επίσημων αποκαλυπτηρίων:

[ame=http://www.youtube.com/watch?v=0MPP9uk08Uo]Elite Dangerous Alpha 3 - Bafta Inside games - YouTube[/ame]

[ame=http://www.youtube.com/watch?v=2kPMWgns98c]Alpha 3.0 Sneak Peek - YouTube[/ame]

Link to comment
Share on other sites

[ame=http://www.youtube.com/watch?v=ey22m463104]Elite: Dangerous Alpha Phase 3.0 - Docking Tutorial - YouTube[/ame]

Elite: Dangerous Alpha Phase 3.0 - Docking & Ship Outfitting

Here we have the docking protocol video for Port Zelada, detailing the correct procedure for docking and landing on a starport.

After successfully proving out the moment to moment combat gameplay, and multiplayer technology in Alpha phases one and two respectively, phase three starts to move towards building out the game by adding docking, an early version of hyperspace jumps between multiple locations and ship outfitting within an iconic Coriolis space station.

Once successfully docked in the station -- a notoriously difficult skill to master in the original Elite -- Elite: Dangerous Alpha phase three offers progression where players can use their honest profit or ill-gotten gains from their in-game actions to improve their ship.

Ship upgrades include modules such as heat sinks and cargo scanners, a variety of weapons, and extend to the repair of any damage sustained in combat. They can also clear bounties and, once they have earned enough credits, even purchase a firm favourite from the Falcon de Lacy shipyards, and one of the most notorious ships in the galaxy -- the Cobra Mk III.

The consequences of combat now also have a price, with repairs being cheaper than buying a new ship players will need to make split second decisions on when pull back from battle.

Link to comment
Share on other sites

Elite: Dangerous hands-on: exhilarating dogfights and amazing VR | PC Gamer

Και μια ματιά μέσα από το κόκπιτ που έχει λίγο από όλα. Αν κι είναι από την Alpha 2.0, αξίζει τον κόπο:

[ame=http://www.youtube.com/watch?v=Vvl7uaR1sfI]'Elite: Dangerous' Alpha - Bounty Hunter (Flight Assist Off) - YouTube[/ame]

Link to comment
Share on other sites

Μολις καταλαβα οτι πρεπει να εχω καψει παρα πολυ ασχημα στην amiga με αυτο αλλα δεν θυμαμαι απολυτως τιποτα...

Αλτσχαιμερ σε τοσο νεαρη ηλικια (19) ειναι δυνατον?

[MENTION=616]Shaman[/MENTION]

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.