Jump to content




acct

Recommended Posts

Hi,

beta update 1.01 is in the process of going live and should be available within the next 30 minutes. It contains the following changes:

- Fix softlock in hyperspace (or 2 instances of it at any rate)

- Reduce debug churn on servers

- Fix routing letter log file spam

- Additional guard against disappearing stations

- Fix crash for delivery mission with no cargo

- Fix for start system name not showing up when returning to base after a collect or massacre mission

- Fix for PirateLord assassination mission having a zero length minimum jump distance

- Some text tweaks

- Fix for update damage crash

- Prevent OOM GPU crash with missing page in vertex or index buffers

- Added paint job hook in with store

- Added code side mission minimum jump distances, and added the contracts to the mission description

- Fix null value crash in launch bay

- New GFx Libraries with Scaleform's most recent heap code

- Prevent false positives in the player info ship check when new peer ship is in supercruise

- Handle the case when a NewObject letter fails to read the new object's factory

- Prevent crash on null value in docking door

- Very slightly increased the max fuel per jump attribute so that the smaller ships can jump a tiny bit further than before (around 6 LY rather than 5.5 LY)

- Send error telemetry on saved game XML parse failure

- ) Prevent the DockingComputer from access violating

- Defaulting the station to draw everything and only turn bits off based on position, instead of the other way around

- Mission templates for completing the mission on delivery rather than returning to the station

- Minor change to the layout of the first internal panel (status) to allow names of up to and possibly over 20 characters to be shown

- Salting StellarBodyEffectsRenderInstance with some extra sanity checking.

- Fixed non-initialisation report details on ShppPersonalisationComponent

- Changed StellarBackgroundRenderInstance to have zero defaults

- Fix cargo units on Type 6

Michael

Beta Update 1.01 Now Available - Frontier Forums

Link to comment
Share on other sites

Άντε, με το καλό! Αρχίζει να αξίζει τα 40€ του pre-order, αλλά τα 60€ για beta εξακολουθούν να είναι κάπως τσουχτερά.

Παρεμπιπτόντως, έχουν σουλουπώσει και τη σελίδα του παιχνιδιού:

Elite: Dangerous Official Game Site | Epic multiplayer space adventure

Χαλάλι το 30% cpu που σηκώνει... ;)

Link to comment
Share on other sites

Newsletter 34.

Elite: Dangerous Newsletter #34

Mining is coming!

wQuvf6Bl.jpg

and some screenshots from the beta. as always, click for full res.

nrxyHBil.jpg

dh106Gzl.jpg

waCCjXFh.jpg

qZYkPgjl.jpg

uUtRCYUl.jpg

uL0xAeJl.jpg

o8A8afTl.jpg

o8rD4Zxl.jpg

dlbvkGul.jpg

Θα είναι ενδιαφέρον να δούμε πως θα βγουν τα γραφικά όταν αρχίσουν να βάζουν αυτά που λένε μέσα στην beta. HDR, proper AA, AF, AO κτλ κτλ είναι off αυτή την στιγμή..

Link to comment
Share on other sites

Μερικές εικονίτσες από το Vornaburg Co-operative station. Πατάμε πάνω στη εικόνα για να την δούμε μεγάλη, αλλά έχουμε υπόψιν μας πως οι αρχικές εικόνες είναι σε ανάλυση 16Κ. Θα μας πάρει λίγη ώρα δλδ..:baby:

joRcQ98l.jpg

XPTVySel.jpg

1YNviyyl.jpg

bfrDuXIl.jpg

V6jBMZ2l.jpg

Και μερικές σε 1080p, αλλά lossless png. Τα ίδια, πατάμε πάνω για full res. :fun:

eOdqcqsl.png

Jlqd6B3l.png

g5iEgZpl.png

h3TtU3nl.png

xQgXg38l.png

FnuhDfvl.png

uJxqc1tl.png

vuq0eckl.png

a9rFXddl.png

Τελικά δεν περνάνε και άσχημα οι Κομουνιστές σε αυτό το παιχνίδι...

Έγινε επεξεργασία από Dante80
Link to comment
Share on other sites

and Newsletter 35 is out.

Elite: Dangerous Newsletter

Έχω την εντύπωση ότι έχουν σταματήσει να τα διαβάζουν κι οι ίδιοι... Σύλλαθο είναι πάλι! :confused:

Ξεχωρίζω αυτό πάντως:

[ame=http://www.youtube.com/watch?v=hsEsIXPkLAU]5x1 Portrait 24" 120hz Debezeled - AMD R9 295x2 - Elite Dangerous Beta - YouTube[/ame]

Link to comment
Share on other sites

The rings of Aulin

[ame]

[/ame]

Bresnik mine

[ame=http://www.youtube.com/watch?v=_E2dVj-P5-g]Bresnik Mine - YouTube[/ame]

The Vonarburg Co-Operative

[ame=http://www.youtube.com/watch?v=N2gPUEPPGuM]The Vonarburg Co-Operative - YouTube[/ame]

Stranded. (click for 4k)

8fECG8Sl.jpg

Freeport at Night (click for 16k)

vYEfhZdl.jpg

Permission to dock. (click for full res)

pNKLpXkl.jpg

Anahit. (click for full res)

QfNRW1Fl.jpg

The edge. (click for full res)

eDTTgZdl.jpg

Hay Point in Nang-ta'khian

f4odZHBl.png

Lush Accomodations

ka3IoOil.png

Returning Home

5Iq5o0rl.png

flarecloseup.png%7Eoriginal

df2c2fffe414.png

947382b916ba.png

f2636e83ad2c.png

0fb807524fd6.png

a2e50bcf8fa0.png

94b832aa73ab.png

181f322c4fcc.png

ec28185d0367.png

2eaa0a3927e3.png

939e53192ebb.png

ff5bcc77de36.png

3932cac29e73.png

f44dd1ae4c2c.png

9b492f4dffea.png

Link to comment
Share on other sites

Newsletter 36 is out.

http://us2.campaign-...e&id=76df98203b

u3xcwEJl.jpg

oRFF0yYl.jpg

vx2c0Z5l.jpg

Το τελευταίο e-mail μας μιλάει για τον τρόπο με τον οποίο φτιάχνονται τα αστρικά συστήματα στο παιχνίδι. Mind blown, ειδικά αν είσαι και λίγο οπαδός της αστρονομίας...

Link to comment
Share on other sites

Για την ώρα είναι χονδρικές οι προδιαγραφές. Λογικά περιμένουμε αλλαγές με τη βελτιστοποίηση πριν την επίσημη κυκλοφορία:

MINIMUM RECOMMENDED HARDWARE SPECIFICATION:

* Direct X 11

* Quad Core CPU ( 4 x 2Ghz is a reasonable minimum)

* 2 GB System RAM (more is always better)

* DX 10 hardware GPU with 1GB video ram (Nvidia GTX 260, ATI 4870HD)

* Internet connection

SUPPORTED OPERATING SYSTEMS:

Windows 7.x

Windows 8.x

Minimum hardware specifications for the final game may be lower as further code optimisations are completed.

Link to comment
Share on other sites

Για την ώρα είναι χονδρικές οι προδιαγραφές. Λογικά περιμένουμε αλλαγές με τη βελτιστοποίηση πριν την επίσημη κυκλοφορία:

MINIMUM RECOMMENDED HARDWARE SPECIFICATION:

* Direct X 11

* Quad Core CPU ( 4 x 2Ghz is a reasonable minimum)

* 2 GB System RAM (more is always better)

* DX 10 hardware GPU with 1GB video ram (Nvidia GTX 260, ATI 4870HD):whistling

* Internet connection

SUPPORTED OPERATING SYSTEMS:

Windows 7.x

Windows 8.x

Minimum hardware specifications for the final game may be lower as further code optimisations are completed.

Link to comment
Share on other sites

...

Ε, βγάζει νόημα. Εγώ καταλαβαίνω DirectX 11 εγκατεστημένο, και η GPU να υποστηρίζει τουλάχιστον 10 σε επίπεδο hardware. Και η GTX 260 DirectX 10.1 είναι.

Μια και γράφω εδώ παντως, διάβαζα ότι έχουν πιάσει ήδη 100k παίχτες και 6 εκ. σε έσοδα μέχρι στιγμής. Καθόλου άσχημα.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.