Jump to content




acct

Recommended Posts


Take a ship and 100 credits to make money legally or illegally - trade, bounty-hunt, pirate, assassinate your way across the galaxy.

Τέλος της περασμένη χρονιάς είχε ξεκινήσει να παρακολουθώ το Kickstarter τους, ελπίζοντας ότι θα τα καταφέρουν. Τελικά συγκέντρωσαν το ποσό που ζητούσαν (£1,250,000) και το παιχνίδι έχει ξεκινήσει να προχωράει σιγά-σιγά.

Το νέο Elite ακολουθεί το όραμα του David Braben για το πρωτότυπο που σημείωσε τεράστια επιτυχία τη δεκαετία του '80 (μπορεί να τον θυμάστε και ως co-founder του Raspberry Pi Foundation). Φιλοδοξεί να δημιουργήσει το μεγαλύτερο space-sim sandbox. Ενώ μοιράζεται πολλά κοινά στοιχεία με το Star Citizen (trade, multiplayer co-op, free-for-all group battles, exploration), φιλοδοξεί να τα υλοποιήσει με πολύ διαφορετικό τρόπο (random universe & procedural content generation).

Το αποτέλεσμα είναι ήδη ενδιαφέρον και μπορείτε να το παρακολουθήσετε από εδώ:
Elite: Dangerous
Link to comment
Share on other sites

06/03 βγήκε και το 2ο Newsletter. Τα θέματα:

Sidewinder: from Concept to Model

Sidewinder_geometry_front.png

Ship Styles: Imperial Curves

ImperialFunctionalDetails.jpg

Federation Cruiser: The Belly of the Beast

videoBG2_large.jpg

Planets: Prettiest at Night

UrbanPatterns.jpg

Design Decisions: Death in Elite: Dangerous

Από ότι φαίνεται θα χρησιμοποιηθεί ένα απλό σύστημα με τον πιλότο να επιβιώνει μέσα σε ένα θαλαμίσκο διαφυγής μετά την καταστροφή του σκάφους. Για την επαναγορά του, θα χρειάζεται να εξοφλήσει αμέσως ένα ποσό που αντιστοιχεί στην αξία του μαζί με τις όποιες αναβαθμίσεις. Περισσότερες λεπτομέρειες εδώ.

Lave Radio

Lave Revolution

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

20/3, Newsletter #3:

Scourge of the Federation: Designing the Imperial Fighter

Eimpire_Fighter_private_class3.jpg

Time Crumbles Things: Implementing Deteriorating Ship Conditions

Sidewinder_ruggedPO_02.jpg

Always Prepared: Conceptualising Life Support Systems

elite_breathing_apparatus_06_copy.JPG

Space Station Thumbnails

SpaceStationSketches_rw_copy.JPG

Heart of Darkness: The Docking Bays of the Federation Capital Ship

FederationCenterB_copy.JPG

Design Discussion- Hyperspace Travel (more info: Elite: Dangerous - Hyperspace - Frontier Forums)

Κάθε σκάφος στο παιχνίδι θα μπορεί να μετακινείται τεράστιες αποστάσεις, αλλά με κάποιους περιορισμούς. Ο βασικός είναι τα καύσιμα που φέρει κάθε διαστημόπλοιο. Προφανώς παίζει ρόλο και ο τύπος του Hyperdrive, αλλά και οι τοποθεσίες που γνωρίζει κάθε πιλότος στον αστρικό χάρτη.

Θα υπάρχουν θεματικοί χάρτες που απεικονίζουν την εμπορική δραστηριότητα, τα κρούσματα πειρατείας, τις πολεμικές συγκρούσεις, κοκ, για να μπορούν όσοι πιλότοι το επιθυμούν να αποφεύγουν τις επικίνδυνες καταστάσεις.

Οι κινητήρες που επιτρέπουν τα υπερδιαστημικά άλματα θα χρειάζονται χρόνο για να τεθούν σε λειτουργία, απομυζώντας ενέργεια από το βασικό κινητήρα του σκάφους, καθιστώντας το πιο ευάλωτο.

Πολλά σκάφη θα μπορούν να κάνουν ταυτόχρονα το άλμα, συνδέοντας τα συστήματά τους μεταξύ τους, αλλά και εχθρικά σκάφη θα μπορούν να επιχειρήσουν να ακολουθήσουν το ίχνος τους, διατρέχοντας όμως τον κίνδυνο να καταλήξουν αλλού.

Link to comment
Share on other sites

Μακαρι να το πετυχουν!

Εγω το πρωτογνωρισα σε CPC6128 και στη συνεχεια σε Amiga 500.Απο τοτε οτιδηποτε εχει δοκιμασει εστω να το πλησιασει εχει αποτυχει.

Το μονο ισως που μου εδωσε την αισθηση της περιπλανησης στο διαστημα, συν ωραιες μαχες και γενικα μια σωστη sci-fi ατμοσφαιρα ηταν το Freelancer αλλα ενω ειχε μεγαλες προοπτικες εφαγε θαψιμο απο την μαμα MS.

Keep us posted. :cool:

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

10/4, Newsletter #4:

Sidewinder: From model to Game

Έχει προχωρήσει η εξέλιξη του αρχικού σκάφους, οπότε υπάρχουν εικόνες του μέσα από το παιχνίδι, αλλά και σχέδια που δείχνουν γλαφυρά την κατάντια του κουβά με τον οποίο θα ξεκινάμε το παιχνίδι.

SIDEWINDER_Newsletter.png

SIDEWINDER_schematic_Newsletter.png

A Brave New World: Procedural Planet Design

Είναι έτοιμα τα πρώτα δείγματα πλανητών, που θα αποτελέσουν το μπούσουλα για τον τελικό κώδικα που θα δημιουργεί αυτόματα πλανήτες στο παιχνίδι. Ένα μέρος τους είναι παρακάτω.

Elite_Planets_Terrestial_Classification_Newsletter.1.jpg

Elite_Planets_Jovian_Classification_Newsletter.1.jpg

Beasts of Burden: Designing Freighters

Τα πρώτα προσχέδια για τα μεταγωγικά δίνουν μια γεύση για το πώς αναμένεται να εξελιχθούν τα εργαλεία της δουλειάς όσων προτιμούν το εμπόριο από τις διαπλανητικές αερομαχίες.

freighters_jatack_3s_landed.jpg

An Efficient Death: Deciding on a Federal Fighter

Fed_Ship_blockout_sheet_2_.jpg

Design Discussion: Shields

Η ανοιχτή συζήτηση αυτή τη φορά έχει να κάνει με τις ασπίδες. Προφανώς μπορείτε να πείτε τη γνώμη σας και στο φόρουμ του παιχνιδιού, αλλά οι βασικές σκέψεις είναι οι εξής:

Προαιρετικά, μπορούν να εγκατασταθούν ασπίδες, οι οποίες περικλείουν όλο το σκάφος.

Για τα σκάφη που θα είναι επιλέξιμα από τους παίχτες, θα υπάρχουν το πολύ 2 ζώνες κάλυψης (μπρος/πίσω). Τα μεγαλύτερα εχθρικά σκάφη μπορεί να έχουν περισσότερες ζώνες.

Οι ασπίδες θα αποκαθίστανται αυτόματα όσο δε δέχονται πυρά. Κατά τη διάρκεια της πτήσης θα μπορεί να ενισχύεται όποιος τομέας δέχεται επίθεση, εις βάρος του άλλου.

Ανάλογα με το σκάφος, θα μπορούν να εγκατασταθούν εφεδρικές γεννήτριες, αλλά οι δύο μικρότερες κατά κανόνα θα έχουν αθροιστικά χειρότερα χαρακτηριστικά από μία μεγαλύτερη.

Προαιρετικά θα μπορούν να εγκατασταθούν συστοιχίες από κυψέλες που μπορούν να ξαναγεμίσουν μια ασπίδα που σχεδόν έχει εξαντληθεί, αυξάνοντας προσωρινά το ρυθμό αποκατάστασής της. Οι κυψέλες θα αναλώνονται κατά τη χρήση, ενώ θα υπάρχει καθυστέρηση ανάμεσα στην ενεργοποίησή τους και την αποκατάσταση της ασπίδας. Η ενεργοποίηση μιας κυψέλης θα είναι ορατή και στους επιτιθέμενους.

Pledge Extras: First Fulfilment

Αν έχετε παραγγείλει κούπες ή μπλουζάκια, έχουν ξεκινήσει αποστολές. Αν και δε νομίζω ότι κάποιος από εδώ έχει βάλει λεφτά ακόμη.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

01/05, Newsletter #5:

Inner Workings: Imperial Fighter Schematic & Model

Μετά το Sidewinder, αποκαλύπτονται και τα βασικά χαρακτηριστικά του βασικού μαχητικού της Αυτοκρατορίας.

schematic_flat_empfigher.1.png

Pride of the Federation: Rendering and Lighting a Capital Ship

Το σκάφος της Ομοσπονδίας που αποκαλύφτηκε για πρώτη φορά στο Newsletter #2 έχει αλλάξει λίγο. Έχει γίνει πιο συμμετρικό και αρχίζει να μοιάζει έτοιμο στα πρώτα renders που περιλαμβάνουν το φωτισμό του.

http://gallery.mailchimp.com/dcbf6b86b4b0c7d1c21b73b1e/images/Render_02.jpg

"Freighter 3": Packhorse of the Stars

Το πρώτο μεταγωγικό που θα είναι διαθέσιμο στους παίκτες αρχίζει να λαμβάνει μορφή. Για την ώρα δεν έχει όνομα, αλλά ξέρουμε ότι θα είναι "μεσαίο προς μεγάλο" και θα προορίζεται για μεγάλα ταξίδια.

newfreighterthumbs_turnaround_resized.jpg

Maker’s Mark: Cockpit designs and manufacturers

Προχωρώντας περισσότερο στο σχεδιασμό των σκαφών, έχει αρχίσει να ξεχωρίζει και ο χαρακτήρας των διαφόρων κατασκευαστών που θα εμφανίζονται στο παιχνίδι. Ενδεικτικό παράδειγμα ο τρόπος που θα σχεδιάζονται οι καλύπτρες.

cockpit_styles01l.jpg

A Rocky Course: Procedural Planets and Asteroids

Τέλος, μετά τους πλανήτες (την προηγούμενη φορά), σειρά πήραν τα πλανετοειδή σώματα και οι αστεροειδείς.

Elite_Planets_planeoid_asteroid_Classification_Newsletter.jpg

Όπως πάντα αυτή ήταν η περίληψη. Για περισσότερες φωτογραφίες και μεγαλύτερη ανάλυση μπορείτε να πάτε απευθείας στο Newsletter. :crazy_pilot:

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

17/5, Newsletter #6:

The Eagle Has Landed: Redesigning a Classic

Ένα από τα χαρακτηριστικότερα σκάφη του παλιού Elite κάνει την εμφάνισή του.

Eagle_test_render_006.jpg

Snake Watch: Bringing Back the Adder

Ακόμη ένα ιστορικό σκάφος που θα μπει στο παιχνίδι.

adder_options05.jpg

Snake Watch II: Updating the Asp

Και για να τριτώσει το καλό, όπως λένε κι οι ίδιοι, το προσχέδιο ακόμη ενός ιστορικού σκάφους.

aspexplorations_e.jpg

Chop & Change: Proposed Changes to Freighter 3

Ο σχεδιασμός του Freighter 3 έχει προχωρήσει λίγο ακόμη. Τα πιλοτήριο μετακινήθηκε προς τα κάτω, για να απελευθερώσει όλο το πάνω μέρος του σκάφους, ενώ και η κατασκευή του μοιάζει πλέον λίγο πιο φτηνή, ώστε να ανταποκρίνεται στο αρχικό πλάνο για ένα υποτυπώδες μεταγωγικό για τη μεταφορά μεγάλων φορτίων.

newfreighter_assymetry.jpg

Τέλος, νέα πηγή πληροφοριών για το παιχνίδι θα είναι η σελίδα στο tumblr (Elite: Dangerous, News & Updates), που θα συγκεντρώνει πολλές από τις πληροφορίες που δε χώραγαν στη νέα επίσημη σελίδα ή χάνονταν μέσα στο φόρουμ, όπως μερικά νέα wallpapers.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

7/6, Newsletter #7:

Permission to Land: Conceptualising Docking in Elite: Dangerous

Προχωρώντας με το σχεδιασμό του παιχνιδιού, αποκαλύπτεται το προσχέδιο του μηχανισμού πρόσδεσης των σκαφών (πχ σε έναν πλανήτη). Στις παρακάτω εικόνες φαίνεται πώς περίπου φαντάζονται αυτή τη στιγμή το "log-off" ενός από τα μεγαλύτερα σκάφη που θα μπορούν να αποθηκευτούν με ασφάλεια.

dockinghawkeye2.1.gif

dockingunderground2.gif

For the Empire: Expanding the Imperial Fleet

Μέχρι στιγμής έχουμε δει δείγματα μόνο από τα μικρότερα και τα μεγαλύτερα σκάφη που θα υπάρχουν στο παιχνίδι (Fighters, Cap. Ships). Ξεκινώντας με τον Αυτοκρατορικό Στόλο, περιγράφονται συνοπτικά οι άλλες κατηγορίες σκαφών που θα συμπεριληφθούν τελικά στο παιχνίδι: Cruisers (Battlecruisers, Battleships, Interdictors), Frigates, Destroyers, Carriers, Transporters (Couriers), Corvettes (Cutters-playable!), Fighters, Drones. Ωραίο δείγμα το Imperial Courier παρακάτω.

imperialcourier_ja_s03.jpg

Design Discussion: A Workman and his Tools

Επιβεβαιώνεται ότι θα επιτρέπεται η απόκτηση πολλών διαφορετικών σκαφών. Είναι άγνωστο ακόμη αν θα υπάρχει άνω όριο, όμως η φύλαξή τους θα κοστίζει. Πέρα από την αγορά ενός νέου σκάφους, μελετώνται και άλλοι τρόποι απόκτησης. Η κατάσταση ενός σκάφους κατά την πώληση θα καθορίζει και την τιμή του, ενώ τα πιο προσεγμένα και ακριβά σκάφη θα είναι για τις Αρχές λιγότερα ύποπτα, οπότε και θα αποτελούν δελεαστικές επιλογές ακόμη και για λαθρέμπορους.

Design Decision Forum

Για όσους έχουν δικαίωμα συμμετοχής στη σχετική συζήτηση του φόρουμ, το θέμα αυτήν την εβδομάδα είναι οι διάφοροι ρόλοι που θα μπορεί να επιλέξει κάθε πιλότος στο τελικό παιχνίδι και οι δραστηριότητες που θα είναι διαθέσιμες, από εμπόριο μέχρι κυνήγι επικηρυγμένων...

---

PS: Leading zeroes, wee hours... difficult to be consistent. Meh.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

20/6, Newsletter #8:

‘You ever been in a cockpit before?’: Bringing a New Perspective to Elite

Ο σχεδιασμός του κόκπιτ θα στηρίζεται σε ολογραφικά συστήματα προβολής που θα φαίνονται να απεικονίζουν πληροφορίες σε 3 επίπεδα: στον κόσμο (πχ στόχευση άλλων σκαφών), στα όργανα (πχ κατάσταση οπλικών συστημάτων) και σταθερές ενδείξεις από την οπτική του χειριστή (πχ το ένθετο για την επικοινωνία με άλλους χρήστες). Ένα προσχέδιο που συνδυάζει τα παραπάνω θα μπορούσε να είναι αυτό:

COCKPIT_HUD_copy.PNG

COCKPIT_HUDside_copy.PNG

A Sense of Scale: The Size of Ships in Elite: Dangerous

Το μέγεθος του Sidewinder ήταν ήδη γνωστό. Ως το αρχικό σκάφος, θα είναι το μικρότερο που μπορεί να πιλοτάρει κανείς. Με μέτρο σύγκρισης αυτό, στην παρακάτω εικόνα φαίνεται και το σχετικό μέγεθος μερικών ακόμη σκαφών: του Anaconda και του Panther Clipper LX. Τα δύο σκάφη χωρίζει το Big Ben, στην ίδια κλίμακα.

image003.2.png

ShipsWithBigBen01.jpg

Elite Fiction: Faction Insignias

Αποκαλύπτονται τα εμβλήματα των τριών μεγάλων αντιμαχόμενων δυνάμεων του παιχνιδιού. Για το σκεπτικό που συνοδεύει το καθένα, σας παραπέμπω στο Newsletter.

FactionBadgesGrey2.1.jpg

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

5/7, Newsletter #9:

The Hitchhiker’s Guide: Developing the Galaxy Map

Δεδομένης της κλίμακας του παιχνιδιού, το το σημαντικότερο εργαλείο θα είναι αναμφίβολα ο αστρικός χάρτης. Αξίξει τον κόπο να δείτε τις λεπτομέρειες, αλλά συνοπτικά θα έχουμε: Galaxy View, Sector View, Orrery View, Single-Mass View. Σε όλες τις περιπτώσεις θα μπορούν να εφαρμοστούν φίλτρα ή απλή αναζήτηση με βάση το όνομα.

Sector View

IMG_8032_copy.jpg

Orrery View, με άκυρη ουρά κομήτη :)

elite_starchart_orrery2.png

"We don't need the whole universe, just the Milky Way.”

Το μέγεθος του γαλαξία που θα αναπαρίσταται στο παιχνίδι είναι εντυπωσιακό. 400 δις άστρα θα πρέπει να δημιουργηθούν αλγοριθμικά, με τρόπο που να προσεγγίζει μια ρεαλιστικά απεικόνιση του δικού μας γαλαξία. Στη συνέχεια, οι ιδιότητες αυτών των άστρων λαμβάνονται υπόψη για τη μοντελοποίηση των πλανητών και των δορυφόρων τους, με τελικό στόχο ένα διάστημικό χάρτη που θα μπορούσε να είναι αληθινός. Αξίζει τον κόπο να ρίξετε μια ματιά.

The Pointy End: Developing Ship Weaponry

Μέχρι στιγμής δεν έχουν κερδίσει χρόνο στα Newsletters, αλλά τα όπλα που θα είναι διαθέσιμα στο παιχνίδι σχεδιάζονται σιγά-σιγά. Ένα δείγμα είναι παρακάτω, με την υπόσχεση για περισσότερες λεπτομέρειες στο μέλλον.

GGunB_Comp2.jpg

Takes Care of Business: The F63 Condor

Μετά τα προσχέδια που είχαμε δει παλιότερα, το βασικό μαχητικό της Ομοσπονδίας είναι πλέον έτοιμο. Το όνομά του: F63 Condor! Σειρά παίρνουν το μαχητικό της Αυτοκρατορίας και το βασικό σκάφος με το οποίο θα ξεκινάμε, το ελαφρώς κακομούτσουνο Sidewinder.

Screenshot_0044.jpg

schematic_flat_fedfigher_copy.PNG

Πάντως, μέχρι στιγμής μου αρέσει η πιο προσγειωμένη αισθητική του παιχνιδιού, ακόμη κι αν είναι εξ' ανάγκης. Έχει προοπτικές για να βγει πολύ ενδιαφέρον, ακόμη και με το 1/10 του προϋπολογισμού του Star Citizen, που δικαιολογημένα είναι στο επίκεντρο της προσοχής όλων.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

1/8, Newsletter #10:

Buy Low, Sell High: Trading Design in Elite: Dangerous

Το εμπόριο ανέκαθεν ήταν το δυνατό χαρακτηριστικό του Elite. Στη νέα εκδοχή του φιλοδοξούν το σύστημα να είναι πιο δυναμικό και οι τιμές των αγαθών να καθορίζονται και από τα γεγονότα που διαδραματίζονται στην ευρύτερη περιοχή του διαστήματος γύρω από κάθε βάση. Ακόμη είναι υπό συζήτηση οι πληροφορίες που θα περιέχει το ένθετο της αγοραπωλησίας ενός προϊόντος, αλλά από ό,τι φαίνεται ακόμη και οι πληροφορίες για την τιμή και τη διαθεσιμότητα σε κάποιο μακρινό σημείο του γαλαξία θα είναι ανταλλάξιμο αγαθό.

CargoHold_009_copy.JPG

Hydrogen_015_copy.JPG

Lonely Planet: A Look at Our Planet Generation Tools

Η διαδικασία μοντελοποίησης πλανητών παρουσιάζεται αναλυτικότερα, ενώ μας χαρίζουν και μια ματιά στο εργαλείο που χρησιμοποιεί η ομάδα για να κατασκευάσει αυτόματα από τα αρχικά πρότυπα τα δισεκατομμύρια των ουράνιων σωμάτων που θα είναι επισκέψιμα στο τελικό παιχνίδι.

planet_tool_copy.png

planet_tool2_copy.PNG

‘We're Taking on Passengers at Persephone?’: Introducing Passenger-Class Ships

Διευρύνοντας τις κατηγορίες σκαφών που θα είναι διαθέσιμα από τα προηγούμενα παιχνίδια, εμφανίζονται για πρώτη φορά επιβατικά. Θα είναι ελαφρά οπλισμένα, αλλά γρήγορα και από ό,τι φαίνεται θα αποπνέουν μια εικόνα πολυτέλειας που θυμίζει σημερινά σκάφη αναψυχής.

Liners_copy.jpg

Έγινε επεξεργασία από acct
Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Φανταζόμουν ότι μέσα στον ένα μήνα που μεσολάβησε από το προηγούμενο Newsletter θα είχαν βγάλει και το επόμενο. Αφού το αργούν, λίγο filler με τη μορφή του Dev Diary #5.

Περιλαμβάνει λίγη συζήτηση για τα επιβατικά σκάφη και ένα σύντομο Q&A (ξεκινά στο 3:15), αλλά με τη χλιαρή παρουσίαση του David Braben, οπότε δεν είναι ιδιαίτερα συναρπαστικό. Δείτε το κάνοντας και κάτι άλλο.

[ame=http://www.youtube.com/watch?v=VsBPDnHiTi8]Elite: Dangerous Dev Diary #5 - YouTube[/ame]

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

6/9, Newsletter #11:

Castles in the Sky: Providing Variation in Station Design

Όπως και οι περισσότερες άλλες πτυχές του παιχνιδιού, οι διαστημικοί σταθμοί του E: D θα κατασκευάζονται αλγοριθμικά, συνδυάζοντας διαφορετικά τμήματα ανάλογα με τη θέση τους στο διάστημα και το σκοπό που υποτίθεται ότι επιτελούν. Ο στόχος είναι να μπορεί κανείς να διακρίνει από απόσταση τα διαφορετικά είδη των σταθμών και να επιλέγει να επισκεφτεί όσους τον ενδιαφέρουν. Πέρα από τους πιο συνηθισμένους, θα υπάρχουν και σταθμοί με ειδικές λειτουργίες πχ εξόρυξη πετρωμάτων ή ναυπήγηση νέων σκαφών, ενώ δε θα λείπουν και οι πειρατικές βάσεις. Για την αναλυτική περιγραφή και μεγαλύτερη ανάλυση στις εικόνες, πηγαίνετε στο Newsletter.

coliolis_nw_rendr022.jpg

under_the_rings02_copy.JPG

StationBlockout02_annotated_copy.JPG

agri_01_copy.JPG

stationtypes.jpg

bolasstation02_copy.JPG

Visualising the Inside of Stations

Προφανώς οι διαφορές μεταξύ των σταθμών δεν θα περιορίζονται στην εξωτερική τους πλευρά. Όπως συμβαίνει και στα προηγούμενα Elite, δεν υπάρχει τεχνητή βαρύτητα, οπότε σχεδόν όλοι οι σταθμοί θα είναι σε κάποιο βαθμό περιστρεφόμενοι. Συνεπώς, επιστρέφει ο χαρακτηριστικός κύλινδρος στον οποίο θα πρέπει να προσγειώνονται τα σκάφη από ένα κεντρικό άνοιγμα. Όμως, το εσωτερικό του κυλίνδρου θα διαφέρει σημαντικά, από ένα πολυτελές περιβάλλον γεμάτο κήπους, μέχρι μια μονότονη βιομηχανική κατασκευή.

anamorphic_ws_stationdock_03_copy.JPG

StationInterior.JPG

Constructing Stations through the Event System

Μια διασκεδαστική συνέπεια αυτής της μεθόδου κατασκευής των σταθμών είναι ότι θα έχουμε την ευκαιρία να τους παρακολουθούμε στο παιχνίδι να επεκτείνονται και να μεγαλώνουν δυναμικά, επηρεαζόμενοι και από τις ενέργειές μας. Σε ένα ακραίο σενάριο, αν αρκετοί παίκτες επιλέξουν να υπονομεύσουν την κατασκευή ενός σταθμού, μπορεί να μείνει ημιτελής και εγκαταλελειμμένος, σε ένα πρώιμο στάδιο σαν το παρακάτω.

construct_j01_copy.JPG

Darken the Skies: Building a Federal Battle Cruiser

Ένα από τα πρώτα σκάφη που είχαν εμφανιστεί ως προσχέδια ήταν το Federal Battle Cruiser. Παρακάτω βλέπετε πώς έχει φτάσει να είναι σήμερα in-engine, αλλά και το τελικό του σχέδιο (και τα 2 υπάρχουν σε υψηλή ανάλυση). Not bad...

FederationShip.png

schematic_flat_FEDCAP_copy.PNG

Link to comment
Share on other sites

Δε φαίνεται καθόλου άσχημο! Ίσως να βγει και καλύτερο από το ξαδερφάκι star citizen, αφού δεν προσπαθεί να χωρέσει τα πάντα σε ένα παιχνίδι.

Ευχαριστώ και το space sim spam bot για την υπόδειξη :-)

Link to comment
Share on other sites

[ame=http://www.youtube.com/watch?v=VE8B4KptyVI]Capital Ship Battle Video - YouTube[/ame]

Elite: Dangerous Capital Ship Battle Video

Here is the capital ship battle video used as part of the composer selection process for Elite: Dangerous. The video contains the music created for the pitch by the winning composer Erasmus Talbot.

The video also helped us develop other aspects of the game such as ship materials, GUI layout and special effects. Look out for David Braben's next dev diary where he will talk about why we created this video. We'll also follow up with a detailed art making of video to highlight how the artists benefitted from putting this video together.

Θέλει πολλή δουλειά ακόμη, αλλά εγώ ενθουσιάστηκα! Μ' αρέσει που συνεχίζει η παράδοση με τα αρχαία ελληνικά ονόματα, αν και δεν ξέρω πόσο ταιριάζει το συγκεκριμένο! ;)

+ cockpit ui

+ beam weapons

+ warp-in effect

+ camera work

- rendering/lighting/texturing/particle effects

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

7/10, Newsletter #12:

Dev Diary #6 Released

Το νέο βιντεοημερολόγιο ασχολείται περισσότερο με την εντυπωσιακή ναυμαχία του περασμένου μήνα. Αν ψάχνατε αφορμή να την ξαναδείτε, μπορείτε να ακούσετε και ποια λίγα εφέ έχουν προστεθεί κατά το post-production παρακάτω. Μεγάλη έμφαση δίνεται στον ήχο του παιχνιδιού. Η περισσότερη μουσική θα είναι δυναμική και θα μεταβάλλεται παράλληλα με τη δράση, την ίδια στιγμή που το σκάφος θα παράγει ήχους που βοηθούν τον πιλότο να αντιλαμβάνεται την κατάσταση γύρω του -μια και στο διάστημα δε θα μπορούσε αλλιώς να μεταφερθεί ο εξωτερικός ήχος.

[ame=http://www.youtube.com/watch?v=V4-gyDLRMXg]Elite: Dangerous Dev Diary #6 - YouTube[/ame]

DamoclesScreen_copy.JPG

Weapons: Lock and Load

Ο σχεδιασμός των οπλικών συστημάτων έχει προχωρήσει αρκετά. Όπως είναι φυσικό, θα υπάρχουν φουτουριστικά πυροβόλα, αλλά και τα χαρακτηριστικά παλμικά και συνεχή λέηζερ, όπως το παρακάτω. Στα περισσότερα σημεία ανάρτησης θα μπορούν να τοποθετηθούν και περιστρεφόμενες βάσεις, με τίμημα τη μείωση του μεγέθους του όπλου κατά μία κατηγορία.

beamlaser_ja02_copy.JPG

Man in the Moon

Ο σχεδιασμός των πλανητών επίσης εξελίσσεται. Το σημερινό πρότυπο είναι ένας πλανήτης πολύ όμοιος με το δορυφόρο μας, με αντίστοιχους κρατήρες και χρωματισμούς.

moon_copy.PNG

Private Backers: Peek of the Week

Στην προσπάθεια να αναγνωρίσουν τη συνδρομή όσων έχουν ήδη βάλει λεφτά στο παιχνίδι, θα τους αποκαλύπτουν κάθε εβδομάδα μια νέα εικόνα. Της προηγούμενης εβδομάδας είναι η παρακάτω.

sulphurous__alien_world_copy.PNG

Reward Add-Ons: Last Orders

Αν θέλετε μπλουζάκια, πόστερ ή κούπες, παραγγείλατε μέχρι τις 31/10.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.