Jump to content



Assetto Corsa Multiplayer Racing [Greek Gatherings]


akis_z80

Recommended Posts

Η ένστασή μου ήταν στο χαρακτηρισμό hack.

Με το helicorsa προσπαθούμε να φέρουμε πίσω λίγη από την περιφερειακή όραση που χάνουμε (και έχουμε στην πραγματική ζωή) λόγω της 1 οθόνης. Ακόμα και κράνος να φοράς στην πίστα, περισσότερα πράγματα βλέπεις χωρίς να χρειάζεται να γυρίζεις το κεφάλι σου.

Φυσικά δεν είναι πανάκεια και φυσικά δεν είσαι υποχρεωμένος να το χρησιμοποιείς εσύ που είσαι έμπειρος. Το look left right είναι αναντικατάστατο όπως και να χει.

Έγινε επεξεργασία από akis_z80
  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

θα ηθελα λιγο να αναλυσουμε το συμβαν αυτο που συνεβει με μενα και τον Δαρας στον αγωνα μεσα.Καθαρα εγκυκλοπεδικα ετσι.
Αν φταιω, φταιει , αγωνιστικο γεγονος , γενικα να το αναλυσουμε γτ αν με ρωτησει καποιος τι εφταιξε η τι επρεπε να ειχε γινει, δε θα ξερω να απαντησω σωστα.

 

 

η γνωμη μου ειναι (οπως και σκεφτηκα και ingame) πως αφου απο την προηγουμενη στροφη ειμαι μπροστα , λιγο εκτος γραμμης και πριν την στροφη με εχει φτασει , θα επρεπε να μου δωσει το περιθωριο να μπω πρωτος.
δλδ να αφησει το γκαζι.
απο την αλλη , θα αφηνα το γκαζι αν ηταν ηδη μπροστα ο Δαρας..
Χαρακτηριζω την κινηση μου ως επιθετικη αλλα οχι λαθος.

Μετα μπορει να με εφτανε αν με αφηνε , η να εβγαινα εκτος η και να συνεχιζα κανονικα.Δε γνωριζω το μετα εφοσον δεν εγινε :p

Θα ηθελα την αποψη σας και τι τελικα επρεπε να ειχε γινει σε αυτη τη φαση.
Υ.Γ Μην χαρακτηριστει το παρον μηνυμα ως οτι ειμαι πειραγμενος η τσαντισμενος που βγηκα εκτος δρομου.Σιγα.Ουτε παω να ριξω φταιξιμο σε καποιον.Απλα με ενδιαφερει εγκυκλοπεδικα τι θα επρεπε να ειχε γινει.

 

Υ.Γ δε ξερω γιατι παει σπαστα στο youtube

 

Y.Γ ειναι απο το replay του Ακη

Έγινε επεξεργασία από GoMaR
Link to comment
Share on other sites

Billy δεν σε είδα εκεί πόσο δίπλα ήσουν και το alfa πάει και σαν βάρκα, οπότε σόρρυ.

Παρόλο που προχθές έκανα 2.06, στον αγώνα για κάποιο λογο δεν μπόρεσα να κάνω κάτω απο 2.09, πιθανώς είχα λάθος γραμμές. Next time.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

θα ηθελα λιγο να αναλυσουμε το συμβαν αυτο που συνεβει με μενα και τον Δαρας στον αγωνα μεσα.Καθαρα εγκυκλοπεδικα ετσι.

Αν φταιω, φταιει , αγωνιστικο γεγονος , γενικα να το αναλυσουμε γτ αν με ρωτησει καποιος τι εφταιξε η τι επρεπε να ειχε γινει, δε θα ξερω να απαντησω σωστα.

 

 

η γνωμη μου ειναι (οπως και σκεφτηκα και ingame) πως αφου απο την προηγουμενη στροφη ειμαι μπροστα , λιγο εκτος γραμμης και πριν την στροφη με εχει φτασει , θα επρεπε να μου δωσει το περιθωριο να μπω πρωτος.

δλδ να αφησει το γκαζι.

απο την αλλη , θα αφηνα το γκαζι αν ηταν ηδη μπροστα ο Δαρας..

Χαρακτηριζω την κινηση μου ως επιθετικη αλλα οχι λαθος.

Μετα μπορει να με εφτανε αν με αφηνε , η να εβγαινα εκτος η και να συνεχιζα κανονικα.Δε γνωριζω το μετα εφοσον δεν εγινε :p

Θα ηθελα την αποψη σας και τι τελικα επρεπε να ειχε γινει σε αυτη τη φαση.

Υ.Γ Μην χαρακτηριστει το παρον μηνυμα ως οτι ειμαι πειραγμενος η τσαντισμενος που βγηκα εκτος δρομου.Σιγα.Ουτε παω να ριξω φταιξιμο σε καποιον.Απλα με ενδιαφερει εγκυκλοπεδικα τι θα επρεπε να ειχε γινει.

 

Υ.Γ δε ξερω γιατι παει σπαστα στο youtube

 

Y.Γ ειναι απο το replay του Ακη

 

Το ίδιο έπαθα και εγώ με τον Άκη μόνο που αυτός ήταν εσωτερικά της στροφής και πίσω ενώ εγώ έμπαινα από εξωτερικά - πιθανώς ο Δάρας να μην σε είδε γιατί κανονικά έπρεπε να σου δώσει "αέρα" να περάσεις χωρίς να ακουμπήσετε...

 

Σταθη δεν πρεπει να με ειχες δει καθολου ε??Παει ο αγωνας... :p :p

Γινονται αυτα δεν πειραζει.

Αρη τι παιχτηκε εκει??Ησουν στην μεση τ δρομου κ δυστυχως επεσα πανω σου..

Συγνωμη , ελπιζω να μην εκανα μεγαλη ζημια.

Καλο πασχα σε ολα τα παιδια και προσοχη στους δρομους!

Στην φάση που με κοπάνησες, μόλις είχα σταθεροποιηθεί από τις πολλές σβούρες που είχα πάρει από το τράκο με τον Άκη και δεν ήξερα που βρίσκομαι, :hang:, καλά μετά την σφαλιάρα σου έχασα και τα αυγά και τα πασχάλια (είναι και επίκαιρο αυτό :sarcastic:)

 

Συμφωνώ στο πρώτο σκέλος, ότι δηλαδή επαναπαυόμαστε. Προσωπικά χρησιμοποιώ πάντα τα look left right που πρέπει να είναι οπωσδήποτε assigned στα κουμπιά του τιμονιού για εύκολη πρόσβαση. Για το hack νομίζω είσαι υπερβολικός :p

Παραθέτω video από πραγματικό αγώνα. Δώσε βάση στην οθόνη :)

 

 

Replay link για όποιον δεν το έσωσε.

Έχω πρόβλημα σ' αυτόν τον τομέα, χρησιμοποιώ το RealHeadMotion και δυστυχώς δεν έχω καταφέρει ακόμη να τα κάνω (τα look left right) να λειτουργούν, λόγω του προγράμματος... Πρέπει να βρω χρόνο να το ψάξω!

Έγινε επεξεργασία από Aris Teidis
  • Like 4
Link to comment
Share on other sites

Gomar εγώ φταίω φυσικά για την επαφή και συγνώμη. Το κακο ειναι ότι δεν τη θυμάμαι αυτη την επαφή. Υπαρχει περίπτωση ρε παιδιά να μη καταλάβεις κάποια επαφη στο τιμόνι σου η στο πρόγραμμα?

Η μόνη επαφη που θυμάμαι ηταν στη πρώτη στροφή που συναντάμε, που μπλόκαραν οι τροχοί και δε σταμάτησα ποτέ με ένα άλλο παιδί.

Σόρυ Gomar!

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

Gomar (την άποψή μου λέω και σαν τεστ για μένα αν τα έχω καταλάβει σωστά).

Ήσουν από την εσωτερική, λίγο πιο μπροστά αλλά εκτός αγωνιστικής και έπρεπε να κρατηθείς τέρμα αριστερά αλλά μπήκες πολύ "ζεστά" και έφυγες με υποστροφή στην πορεία του Δάρα ο οποίος θα μπορούσε να κρατηθεί ακόμα πιο δεξιά είναι η αλήθεια.

Αποψή μου όμως είναι ότι φταις εσύ κατά 90%.

 

Έχω πρόβλημα σ' αυτόν τον τομέα, χρησιμοποιώ το RealHeadMotion και δυστυχώς δεν έχω καταφέρει ακόμη να τα κάνω (τα look left right) να λειτουργούν, λόγω του προγράμματος... Πρέπει να βρω χρόνο να το ψάξω!

Άρη θα πατήσεις πρώτα calibrate στην εφαρμογή και μετά assign τα κουμπιά που θες.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

@wargasm,

βρε τι σορρυ..Σιγα.
απλα το συζηταμε γιατι ειναι ιδιαιτερη περιπτωση.
Απο την μια μπαινω επιθετικα ναι αλλα οχι "παρανομα" ουτε divebomb κανω , και οντας πιο γρηγορος απο την προηγουμενη στροφη κραταω την εσωτερικη γτ με εφτανες αλλα στην στροφη δεν ησουν πιο μπροστα ωστε να αφησω το γκαζι..
υποστροφη δεν ειχα Δημητρη.Δεν μου εφυγε η μουρη.απλα αργησα λιγο να πατησω φρενο κατι που πιστευω δε θα κρατουσα την αγωνιστικη λωριδα μετα.αλλα ουτε θα εβγαινα εκτος πιστας.
Τωρα ολα αυτα τι ενιωθα με το αμαξι και την ταχυτητα μου.

Ισως αν κραταγα την πιο εσωτερικη γραμμη και στην στροφη πανω, ηταν πιο σωστο απο μεριας μου

 

οσον αφορα το right / left view  εμεις που παιζουμε απο το καπο τι γινεται ; :p

παιζουν τα κουμπια ; Επισης η ατιμη η G25 , εχει μονο 2 κουμπια πανω της.
 

Link to comment
Share on other sites

Νομίζω ότι είναι αγωνιστικό συμβάν, με λίγα λόγια ρίχνω το φταίξιμο εξίσου στους δύο :D

@GoMaR, όταν μπαίνουμε δίπλα δίπλα σε μια στροφή κανονικά δίνουμε το μισό φάρδος του δρόμου στο διπλανό μας. Δείτε τα επόμενα 20 δευτερόλεπτα αυτού του βίντεο, ίδια περίπτωση. Με την ταχύτητα που είχες ακόμα και αν δε σε ακουμπούσε ο wargasm θα έμπαινες εσύ στην περιοχή του.

  • Like 6
Link to comment
Share on other sites

 

Έχω πρόβλημα σ' αυτόν τον τομέα, χρησιμοποιώ το RealHeadMotion και δυστυχώς δεν έχω καταφέρει ακόμη να τα κάνω (τα look left right) να λειτουργούν, λόγω του προγράμματος... Πρέπει να βρω χρόνο να το ψάξω!

 

Άρη πρέπει να κάνεις calibrate την τιμονιέρα στο RealHeadMotion με την επιλογή κάτω δεξιά και μετά μπορείς να δηλώσεις τα κουμπιά για look left/right/back και από εκεί και πέρα δουλεύουν κανονικά ingame.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

ι

 

Συγχαρητήρια σε όλους, προσωπικά είχα πολλές μάχες ειδικά με Vita (ο panos2171 είσαι ε?) και με τον Στέλιο που τον ταλαιπώρησα μέχρι να με περάσει (αν και με αυτό το αμάξι είναι δύσκολο να διατηρήσεις σταθερή πορεία).

 

 

Ο vitas  είναι ο κολλητός μου από το raceroom εδώ έχει nickname  rapid fast δεν είναι ο panos 2171, πρόσεχε τον είναι alien αλλά ευτυχώς δεν έχει καθόλου χρόνο χαχαχα ,πρόσβαση στον υπολογιστή του έχει μόνο το  Σάββατο το βράδυ  οπότε καταλαβαίνεις πως πάντα θα έρχεται με ελλιπή προετοιμασία.

Συγχαρητήρια κι από μένα στους χθεσινούς ταχύτερους και στους υπόλοιπους συμμετέχοντες,το πνεύμα που έχουμε καταφέρει είναι 99% μέσα στα πλαίσια του θεμιτού ανταγωνισμού κι αυτό είναι πάρα πολύ δύσκολο να γίνει ,επιπλέον έχουμε και κάτι παραπάνω το ελληνικό φιλότιμο το οποίο είναι πάντα εκεί για να σώσει τις δύσκολες καταστάσεις που δημιουργούνται από τον ανταγωνισμό.

Στην αρχή είχα μια επαφή με τον George  νομίζω έφταιγα αλλά δεν κατάλαβα τι έγινε εγκαίρως αν είναι έτσι συγνώμη George !

Εδώ μια που το θυμήθηκα να παραθέσω ένα tip για τα replays,αν κάποιος ξεχαστεί η έχει πολλά νεύρα και πατάει σα σπαστικό esc esc esc συνέχεια όπως το κανα εγώ χθες από τα νεύρα μου που ξεκίνησε το antivirus να κάνει  deep scan με όλες τις αρνητικές συνέπειες που χει αυτό εν μέσω αγώνα  και δεν σώσει το replay  υπάρχει τρόπος, αν προλάβατε να βγήτε από τον σερβερ προτού ξεκινήσει το επόμενο practice και δεν πατήσατε το save αλλά βγήκατε έξω από το παιχνίδι, πηγαίνετε στο my documetns >assetto corsa>replay εκεί υπάρχει το replay  που θέλετε με το όνομα cr το μετονομάζετε και ιδού το replay  σας.

Αυτό το  cr  είναι πάντα από τον τελευταίο αγώνα η hot lap κλπ που παίξατε πριν βγήτε εντελώς από το παιχνίδι.

Ο Ακης για μια ακόμη φορά εκτός συναγωνισμού μας κάνει και νιώθουμε ένα τίποτις :D:p .

Λοιπόν  να μην ξανακούσω δικαιολογίες και κλάματα :p :p :p , η απόδοσή σας είναι ανάλογη της ενασχόλησης με το αντικείμενο,άρα είστε δικαιολογημένοι για τυχόν χαμηλή απόδοση, σας κάλυψααα?

Καλό βόλι και καλό Πάσχα !

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

Το κακο ειναι ότι δεν τη θυμάμαι αυτη την επαφή. Υπαρχει περίπτωση ρε παιδιά να μη καταλάβεις κάποια επαφη στο τιμόνι σου η στο πρόγραμμα?

Ο Gomar είχε το car0 της λίστας που έχει bugged collisions γι αυτό δεν κατάλαβες τίποτα! Λογικά θα διορθωθεί σε κάποιο επόμενο patch..

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Άρη θα πατήσεις πρώτα calibrate στην εφαρμογή και μετά assign τα κουμπιά που θες.

 

 

Άρη πρέπει να κάνεις calibrate την τιμονιέρα στο RealHeadMotion με την επιλογή κάτω δεξιά και μετά μπορείς να δηλώσεις τα κουμπιά για look left/right/back και από εκεί και πέρα δουλεύουν κανονικά ingame.

 

Τόσο εύκολα? Ευχαριστώ, θα το δοκιμάσω!

Έγινε επεξεργασία από Aris Teidis
Link to comment
Share on other sites

Ο Gomar είχε το car0 της λίστας που έχει bugged collisions γι αυτό δεν κατάλαβες τίποτα! Λογικά θα διορθωθεί σε κάποιο επόμενο patch..

Μα λεω και εγω... αυτο για μενα χθες δε συναιβει ποτε! και ξαφνικα το πρωι με βλεπω στις εφημεριδες! χαχαχα

Δεν ειχα ιδεα για τετοια bugs παντως, μακαρι να τα φτιαξουν συντομα...

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

χαχαχα!
Ενταξει συμβαινουν αυτα, πιστεψε με επιτηδες δεν εχει γινει καμια απο τις επαφες τις δικες μου, και ειμαι σιγουρος και για τις επαφες και τον υπολοιπων παιδιων.
Οφειλονται στη μικρη / μετρια εμπειρια που μπορει να εχει καποιος οπως εγω, στη γνωση ως προς το ποσο εχει κοιταξει τους κανονισμους και φυσικα και στη τυχη.

 

Και φυσικα το Helicorsa που εμενα απο τη μερα που το εβαλα (2 βδομαδες τωρα) εχει κανει τους αγωνες που εχω τρεξει πολυ πιο καθαρους και με αρκετο ενδιαφερον.
Το look left / right νομιζω πως θελει αρκετη δουλεια για να το συνηθισω και δεν ξερω αν θα εχει τοσο καλο αποτελεσμα... θα κανω μια προσπαθεια...

Έγινε επεξεργασία από wargasm
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.