SpirosKGR Σεπτέμβριος 3, 2016 #14341 Σεπτέμβριος 3, 2016 Παιδιά η DHL Ελλάς έχει κανα email επικοινωνίας;
UltraB Σεπτέμβριος 3, 2016 #14342 Σεπτέμβριος 3, 2016 πριν 1 λεπτό, το μέλος SpirosKGR έγραψε: Παιδιά η DHL Ελλάς έχει κανα email επικοινωνίας; http://www.dhl.gr/el/contact_center/contact_express.html DHL Express Ελλάς Κεντρικά Γραφεία Αλίμου 44 & Ρώμα 17 174 55 Άλιμος Αθήνα Εξυπηρέτηση Πελατών:+30 210 9890000 Τμήμα Εισαγωγών (Εκτελωνισμοί): +30 210 3543390 1
Lazy Dog Σεπτέμβριος 4, 2016 #14343 Σεπτέμβριος 4, 2016 (edited) Καλημ... Έγινε επεξεργασία Σεπτέμβριος 4, 2016 από Lazy Dog 5
astrolabos Σεπτέμβριος 4, 2016 Author #14348 Σεπτέμβριος 4, 2016 Αν είναι κάτω, γιατί δε χτυπάει το κουδούνι να του ανοίξουμε να ανέβει; 2
Cyber_Cookie Σεπτέμβριος 4, 2016 #14349 Σεπτέμβριος 4, 2016 ^ Εγω το βρήκα ευφιέστατο. Και μπράβο του που το είπε.
Lakisss Σεπτέμβριος 4, 2016 #14350 Σεπτέμβριος 4, 2016 Μία ώρα πριν, το μέλος astrolabos έγραψε: Αν είναι κάτω, γιατί δε χτυπάει το κουδούνι να του ανοίξουμε να ανέβει; Το χιούμορ είναι αντιστρόφως ανάλογο της ηλικίας προφανώς. 3
Cyber_Cookie Σεπτέμβριος 4, 2016 #14352 Σεπτέμβριος 4, 2016 πριν 29 λεπτά, το μέλος PetrosD έγραψε: Είναι χαλασμένο το κουδούνι, κάνε αναπάντητη. Σιγα μην έχει κάρτα. Κλασσικοί Ελληναράδες ρε, iphonia 7 αλλά τρακα για χαρτάκια και αναπάντητη. 2
HotPeanut Σεπτέμβριος 4, 2016 #14353 Σεπτέμβριος 4, 2016 πριν 12 λεπτά, το μέλος Rusty_Cookie έγραψε: Σιγα μην έχει κάρτα. Κλασσικοί Ελληναράδες ρε, iphonia 7 αλλά τρακα για χαρτάκια και αναπάντητη. Βγήκε το 7; 1
astrolabos Σεπτέμβριος 4, 2016 Author #14354 Σεπτέμβριος 4, 2016 πριν 1 λεπτό, το μέλος honda22 έγραψε: Βγήκε το 7; Στις 7 1
PetrosD Σεπτέμβριος 4, 2016 #14355 Σεπτέμβριος 4, 2016 Θα το πάρει δώρο ο άντρας μιας φίλης μου σε αυτή, γιατί όταν βγει, κλείνουν 1 χρόνο παντρεμένοι!
Cyber_Cookie Σεπτέμβριος 4, 2016 #14356 Σεπτέμβριος 4, 2016 πριν 30 λεπτά, το μέλος PetrosD έγραψε: Θα το πάρει δώρο ο άντρας μιας φίλης μου σε αυτή, γιατί όταν βγει, κλείνουν 1 χρόνο παντρεμένοι!
PetrosD Σεπτέμβριος 4, 2016 #14358 Σεπτέμβριος 4, 2016 52 minutes ago, Rusty_Cookie said: Ακριβώς αυτό.......
astrolabos Σεπτέμβριος 4, 2016 Author #14359 Σεπτέμβριος 4, 2016 Fun fact για τους παλιούς στο φόρουμ. O @diodiastop666 που υπερθεμάτιζε υπέρ του Σύριζα και του κινήματος "Δεν πλήρώνω" σταμάτησε να μπαίνει στον Λάμπη 3 μέρες μετά τη δεύτερη φορά αριστερά 5
tommybertsen Σεπτέμβριος 5, 2016 #14360 Σεπτέμβριος 5, 2016 Ποιου κινηματος; Ενα ειναι το κινημα... Spoiler
Recommended Posts