Jump to content



Αυτοκίνηση


astrolabos

Recommended Posts

1 hour ago, Nickzzz said:

 

Ότιδήποτε κάτω από το λ=1, άκαυστο είναι. Δεν υπάρχει* αέρας για να καεί.

 

Και πώς παράγεται η παραπάνω δύναμη;

Έγινε επεξεργασία από PetrosD
Link to comment
Share on other sites

19 minutes ago, PetrosD said:

 

Και πώς παράγεται η παραπάνω δύναμη;

 

Θεωρητικά θα έπρεπε να είναι στο λ=1. Αλλά στην πραγματικότητα, ακόμα και στο λ=1 (θεωρητικό για κατανάλωση όλου του οξυγόνου) για διάφορους λόγους υπάρχει περισσευούμενο οξυγόνο στα καυσαέρια, κάτι σαν ~1 %. Οπότε πηγαίνοντας σε λ=0,9 καταναλώνει όλο το οξυγόνο για μέγιστη ισχύ. Οτιδήποτε πιο κάτω από αυτό, 0,8, 0,7 κ.τ.λ. είναι για προστασία του κινητήρα. Κάτω από 1 βγάζει και πολλά άκαυστα και CO γιατί δεν υπάρχει αέρας και δεν λειτουργεί ο καταλύτης.

Link to comment
Share on other sites

On 8/31/2020 at 4:46 PM, jax7480 said:

 

Ποιο Castrol ρε φίλος... πάρτο πισω μην φωναξω ξαντερφια... άκου Castrol.

 

Η αληθεια ειναι πως με το καινουριο δεν εχω αυτο το αγχος, του αν θα καψει. Ισως επειδη ειναι ηλεκτρικο...

 

Το ID.3 παίζει να τσιμπάει λίγο λαδάκι :hehe:

 

Λοιπόν με τη Μίτο επέστρεψα Κοπεγχάγη, οπότε αισίως από τον Απρίλη που το πήρα έχω κάνει 11000 κ.

Στην Εθνική είχα 4.7 κατεβαίνοντας, 5 ανεβαίνοντας (η αλήθεια είναι ότι στην Ελλάδα που οδηγούσα σαν άνθρωπος έκαιγα 6).

 

Επειδή λέτε για λάδια, έκανα ένα πρόχειρο engine flush, δηλαδή έβαλα μισό λίτρο λάδι φρέσκο με ανοιχτή την τάπα του κάρτερ (σβηστό μοτέρ προφανώς).

Ξανθό έβαζα, κατράμι έβγαζα :hehe: Diesel εγγύηση :hehe: 

Έγινε επεξεργασία από sotiris
  • Like 3
  • Haha 1
Link to comment
Share on other sites

2 hours ago, sotiris said:

...

 

Επειδή λέτε για λάδια, έκανα ένα πρόχειρο engine flush, δηλαδή έβαλα μισό λίτρο λάδι φρέσκο με ανοιχτή την τάπα του κάρτερ (σβηστό μοτέρ προφανώς).

Ξανθό έβαζα, κατράμι έβγαζα :hehe: Diesel εγγύηση :hehe: 

 

Καλά στα diesel μπορούν να μαυρίσουν και στα 1000 km δεν έχει να λέει το χρώμα.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

2 hours ago, sotiris said:

έκανα ένα πρόχειρο engine flush, δηλαδή έβαλα μισό λίτρο λάδι φρέσκο με ανοιχτή την τάπα του κάρτερ (σβηστό μοτέρ προφανώς).

Ξανθό έβαζα, κατράμι έβγαζα :hehe: Diesel εγγύηση :hehe: 

 

Νομίζω ότι το κάνουμε όλοι όσοι αλλάζουμε λάδια μόνοι μας.

Link to comment
Share on other sites

p1800cyan_1.jpg?itok=8Ig1uKIR

 

p1800cyan_2.jpg?itok=EXAe0eba

 

p1800cyan_13.jpg?itok=1w43uPA4

 

Volvo P1800 Cyan by Cyan Racing (Geely) 

 

turbocharged 2.0-litre unit used in Cyan Racing’s 2017 Volvo S60 TC1 racer, which revs to 7700rpm and gives the P1800 a substantially increased 414bhp and 336lb ft.

- the continuation car tips the scales at just 990kg – around 150kg less than the original P1800. 

 

500 χαρτιά 

 

 

 

 

 

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Με 20k παίρνω kit car Daytona Coupe C65 ή  Shelby Cobra με V8 Coyote της fomoco, willwood brakes κλπ που θα ξεφτιλισει όχι μόνο αυτό το αλι εξπρές αλλά και πολλά άλλα και καλά σπορ καβουρδιστήρια.

  • Like 1
  • Haha 2
Link to comment
Share on other sites

πριν 3 ώρες, το μέλος GoMaR έγραψε:

Δε ξερω τι αμαξι ειναι το παραπανω, αλλα ποιο αμαξι πουλιεται σε τιμη κοστους ;

Της αντιπροσωπειας. Μετα στα ανταλλακτικα σε δαγκωνουν

 

Γι'αυτο εχει πεσει και η ποιοτητα των αυτοκινητων

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.