Jump to content



Αυτοκίνηση


astrolabos

Recommended Posts

200820103339_BMW-Pirosbestiki-1.jpg
WWW.NEWSAUTO.GR

Σίγουρα την επόμενη φορά θα το ξανασκεφτεί ο ιδιοκτήτης της BMW να παρακάρει μπροστά από έναν πυροσβεστικό κρουνό.

 

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

29 minutes ago, Lakisss said:
200820103339_BMW-Pirosbestiki-1.jpg
WWW.NEWSAUTO.GR

Σίγουρα την επόμενη φορά θα το ξανασκεφτεί ο ιδιοκτήτης της BMW να παρακάρει μπροστά από έναν πυροσβεστικό κρουνό.

 


1. Ωραίο λινκ, ανοίγω να διαβάσω, μπας και... Φυσικά δεν συνέβη εν Ελλάδι.

2. ανεξαρτήτως της ουσίας, έχω ένα παράπλευρο πρόβλημα με τις διατυπώσεις του κειμένου: τονίζει το «πολυτελές» του αυτοκινήτου. Η αξία όμως του αυτοκινήτου, στην πραγματικότητα δεν έχει σχέση με την απαξία της συμπεριφοράς. Το ότι εμπόδιζε τον κρουνό είναι -θεωρητικά- το πρόβλημα κι η άξια κατακραυγής συμπεριφορά, όχι το αν έγινε με ακριβό ή φθηνό αυτοκίνητο.

Ίσως υπερβάλλω αλλά μερικές φορές μου δίνεται η εντύπωση ότι τα γράφουν σαν να βγάζουν κάποιου είδους φθόνο για πολυτελή ή θεωρούμενα ως πολυτελή αντικείμενα. Δεν είν' καλή αυτή η νοοτροπία. Την παρατηρώ και σε περιπτώσεις καθ' ημάς, που καταστρέφουν π.χ. παρκαρισμένα και παρατηρώ διαφορετική αντιμετώπιση. Οργή αν είναι «φθηνό», πιο χαλαρή -αν όχι ευθέως χαιρέκακη- αντιμετώπιση αν είναι υποτιθέμενο ακριβό.

  • Like 6
  • Haha 1
Link to comment
Share on other sites

πριν 2 ώρες, το μέλος salde έγραψε:


1. Ωραίο λινκ, ανοίγω να διαβάσω, μπας και... Φυσικά δεν συνέβη εν Ελλάδι.

2. ανεξαρτήτως της ουσίας, έχω ένα παράπλευρο πρόβλημα με τις διατυπώσεις του κειμένου: τονίζει το «πολυτελές» του αυτοκινήτου. Η αξία όμως του αυτοκινήτου, στην πραγματικότητα δεν έχει σχέση με την απαξία της συμπεριφοράς. Το ότι εμπόδιζε τον κρουνό είναι -θεωρητικά- το πρόβλημα κι η άξια κατακραυγής συμπεριφορά, όχι το αν έγινε με ακριβό ή φθηνό αυτοκίνητο.

Ίσως υπερβάλλω αλλά μερικές φορές μου δίνεται η εντύπωση ότι τα γράφουν σαν να βγάζουν κάποιου είδους φθόνο για πολυτελή ή θεωρούμενα ως πολυτελή αντικείμενα. Δεν είν' καλή αυτή η νοοτροπία. Την παρατηρώ και σε περιπτώσεις καθ' ημάς, που καταστρέφουν π.χ. παρκαρισμένα και παρατηρώ διαφορετική αντιμετώπιση. Οργή αν είναι «φθηνό», πιο χαλαρή -αν όχι ευθέως χαιρέκακη- αντιμετώπιση αν είναι υποτιθέμενο ακριβό.

Απλά εκβιάζουν το κλικ με μεγαλοστομίες

  • Like 5
Link to comment
Share on other sites

12 hours ago, salde said:

Ίσως υπερβάλλω αλλά μερικές φορές μου δίνεται η εντύπωση ότι τα γράφουν σαν να βγάζουν κάποιου είδους φθόνο για πολυτελή ή θεωρούμενα ως πολυτελή αντικείμενα. Δεν είν' καλή αυτή η νοοτροπία. Την παρατηρώ και σε περιπτώσεις καθ' ημάς, που καταστρέφουν π.χ. παρκαρισμένα και παρατηρώ διαφορετική αντιμετώπιση. Οργή αν είναι «φθηνό», πιο χαλαρή -αν όχι ευθέως χαιρέκακη- αντιμετώπιση αν είναι υποτιθέμενο ακριβό.

 

Welcome to the internet :p 

Πιο παλιά γελάγαμε με το wreckedexotics.com.

Ακόμη και σήμερα, ποιος δεν έχει δει το βιντεάκι με τη Veyron που τη ρίχνει στη λίμνη?

 

Καλώς ή κακώς το φιλοθεάμον κοινό είναι παγκόσμιο πλέον και η ταξική αντιμετώπιση του οπτικού θεάματος είναι παντού ( Παπαρήγα alert ).

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

55 minutes ago, sotiris said:

ποιος δεν έχει δει το βιντεάκι με τη Veyron που τη ρίχνει στη λίμνη?

? 

Για να απαντήσω και στους δυο σας, βεβαίως υπάρχει κι ο πιασάρικος τίτλος, η εντυπωσιοθηρία, ακόμα κι η -ψευδοταξική κατ' εμέ- συμπεριφορά. Αν περιοριζόταν στο δημόσιο θέαμα μέχρι ένα βαθμό θα το καταλάβαινα. Η νοοτροπία όμως μερικές φορές επεκτείνεται, έχω ακούσει και τέτοια σχόλια χωρίς να υπάρχει τηλεοπτική μετάδοση ή δημοσιογραφική εμπλοκή. Όπου το κριτήριο τοποθετείται στο αν το αντικείμενο είναι -πράγματι ή και στην φαντασία τους- πολυτελείας, ακόμα και σε καταστάσεις που το συμβάν δεν σχετίζεται με την αξία του αντικειμένου. Αυτό το σκέλος σχολίασα περισσότερο εδώ. 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Σας ευχαριστώ πολύ παιδιά!

Όχι δε πήρα το υβριδικό. Δεν ήθελα.

Επίσημα είναι στα δύο χρόνια η στα 30.000 χιλιόμετρα.

Καλό θα ήταν να το πας όμως στον χρόνο πανω η στα 15.000

Αλλά και να μη το πας, δε σπάει η εγγύηση.

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Στα πρώτα 7-8 θα το πάω για λαδι. Εννοείται αυτό..

Γκαζι μου έχουν πει μέχρι 3000 στροφές.

Ο μλκς το έβαλα στο economy mode και ένιωθα ότι "κρεμαγε" απο 1200 στροφές και πάνω. Σα να μην υπακουε χαμηλα πολυ το γκαζι.

Αλλα λεω ετσι θα είναι και θα θέλει πάνω απο 2000 στροφές να ακούσει καλά και αρκετή πίεση το πεταλ..

Μέχρι που στο ταξίδι* εβαλα sport οδήγηση και μεταμορφώθηκε σε άλλο αμαξι.. Λολ

Φαίνεται να έχει δύναμη απο πολύ χαμηλά και το τουρμπο να δουλεύει γραμμικά.

Rev match δε μπορώ να κάνω ακόμα, γιατί δεν έχει νόημα στις χαμηλές στροφές.

 

*5,6λ/100 κατανάλωση με cruise control στα 130/140 (6th gear -3000rpm =140km/h)

Επισης απο τα 160 χιλιόμετρα ταξιδιου τα 80 ήταν εθνική και τα υπόλοιπα επαρχια και ανάβαση βουνου(οπου δοκιμασα το sport)

 

Καύσιμο έβαλα 100αρα shell για το πρώτο γεμισμα.

  • Like 7
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.