Jump to content



Αυτοκίνηση


astrolabos

Recommended Posts

Ντρέπομαι αλλά είναι αλήθεια, από τότε που ήρθα Σουηδία έχουν αλλάξει πράγματα στον τρόπο οδήγησής μου. Δεν τα βλέπω τόσο μαύρα όταν γυρνάω όμως, μεγάλωσα στο χάος της Αθήνας, και θεωρώ ότι ένα ποσοστό των ατυχημάτων που με την οδηγική συμπεριφορά αυτή θα γινόντουσαν στην Σκανδιναβία, αποφεύγονται ακριβώς γιατί έχουμε μάθει να βρίσκουμε την τάξη μας μέσα στο χάος. Αλλά ναι, είμαστε δυστυχώς πίσω...

  • Like 5
Link to comment
Share on other sites

35 minutes ago, schumifer said:

μεγάλωσα στο χάος της Αθήνας, και θεωρώ ότι ένα ποσοστό των ατυχημάτων που με την οδηγική συμπεριφορά αυτή θα γινόντουσαν στην Σκανδιναβία, αποφεύγονται ακριβώς γιατί έχουμε μάθει να βρίσκουμε την τάξη μας μέσα στο χάος. Αλλά ναι, είμαστε δυστυχώς πίσω...

 

Παράξενο γιατί οταν κάποιος ζει εξω νομίζω του χτυπάει ανάποδα x10 αυτή η κατάσταση εδώ, που τα τελευταία 5-6 χρόνια έχει ξεφύγει τελείως, ειδικά τα κόκκινα που πρέπει να μετρήσεις 2-3" min για να ξεκινήσεις απ'οταν εχει ανάψει πράσινο για σενα! Μην πιάσουμε δε την επαρχία (ειδικά το καλοκαίρι) πραγματικά είναι θαύμα που δεν σκοτώνονται 10πλάσιοι κάθε μερα.

 

Τα τελευταία 2 χρόνια τις 3-4 φορές που γύρισα Αθήνα μετά απο μερικές μέρες οδήγησης εξωτερικό (Βέλγιο,Ολλανδία, Αγγλία συγκεκριμένα) αφού έριξα το μπινελίκι του αιώνα το πήρα απόφαση οτι δεν σώζεται η φάση εδω μέχρι να μπούν κάμερες ΠΑΝΤΟΥ και να κόβουν κώλους χωρίς γιατί και πως, όσο και αν δεν μου αρέσει αυτή η πραγματικότητα.

 

@jax7480 το audi έμεινε στο Βορρά; 

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, jax7480 said:

 

Ναι. 1ον δεν ηθελα να χασω 4 μερες απο την αδεια στο πηγαινελα και 2ον πηγε σε μαγαζι για κεραμικη επιστρωση.

Λογικό! Μετά το κεραμικό θα είναι έτοιμο για photo shoot ?

Link to comment
Share on other sites

Όταν ξεκινήσουμε να κατάσχουμε το μηχανάκι σε όπιον δεν φοράει κράνος - χωρίς να ατονίσει το μέτρο- τότε θα δούμε βελτίωση. Πιάνει την ΜΕΘ ο κάθε στόκος για να βλέπουν οι γκόμενες πόσο μάγκας δείχνει

  • Like 5
Link to comment
Share on other sites

Εγώ έχω δει καγκουριές και εξωτερικό και εσωτερικό ,

σαφώς εδώ έχουμε προσαρμοστεί και έχουμ θεωρήσει το στρεβλό ως ορθό και προσπαθούμε να επιβιώσουμε.

 

Εντύπωση μου έκανε Αθήνα πριν απο κάνα μήνα , στην Ιερά Οδό διασταύρωση Θηβων   το πόσους είδα να κάνουν σφήνες με

παπί και παντελώς ακράνωτοι , είδα πολύ περισσότερους απ'ότι βλέπω επαρχία.

 

Για να δώ και το ποτήρι μισογεμάτο , πιστεύω οτι λίγο τα σύγχρονα συστήματα ασφαλείας, λίγο οι νεότεροι οδηγοί , λίγο οι προσπάθειες 

μερικών ανθρώπων (π.χ Χούντρας , riding school) , θα βοηθήσει τη κατάσταση προς το καλύτερο.

 

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

πριν 12 λεπτά, το μέλος Thresh86 έγραψε:

Για να δώ και το ποτήρι μισογεμάτο , πιστεύω οτι λίγο τα σύγχρονα συστήματα ασφαλείας, λίγο οι νεότεροι οδηγοί , λίγο οι προσπάθειες 

μερικών ανθρώπων (π.χ Χούντρας , riding school) , θα βοηθήσει τη κατάσταση προς το καλύτερο.

 

Δεν είναι δυνατόν να βασίζεται η κοινωνία στο φιλότιμο/ενδιαφέρον των ατόμων για να λειτουργεί εύρυθμα.

Πρέπει να υπάρχει έλεγχος και επιβολή ποινών εις το διηνεκές μέχρι να καταλάβουν τα άτομα ότι η αντικοινωνική συμπεριφορά θα τιμωρείται.

  • Like 4
Link to comment
Share on other sites

πριν 2 ώρες, το μέλος Simon έγραψε:

 

Δεν είναι δυνατόν να βασίζεται η κοινωνία στο φιλότιμο/ενδιαφέρον των ατόμων για να λειτουργεί εύρυθμα.

Πρέπει να υπάρχει έλεγχος και επιβολή ποινών εις το διηνεκές μέχρι να καταλάβουν τα άτομα ότι η αντικοινωνική συμπεριφορά θα τιμωρείται.

 

Συμφωνούμε με τον αστερίσκο ότι ούτε κράτος μπαμπούλα μπορείς να φτιάχνεις διαρκώς γιατί διογκώνεται και καταλήγει σε πράγματα και καταστάσεις μη επιθυμητές για την εύρυθμη λειτουργια του συνόλου. 

 

Πρέπει να καταλάβει ο μοτοσυκλετιστης ότι το κράνος πρέπει να το φοράει και μάλιστα σωστά, οχι επειδή θα γλυτώσει τα 150Ε (που τα γλυτώνει αυτή τη στιγμή με διάφορα  παραθυράκια) αλλά επειδή έτσι θα χαίρεται τον εαυτό του και οι υπόλοιποι αυτόν. Heck, το κράτος θα παίρνει περισσοτερα απο αυτόν βάσει φορολογίας για πολλά περισσότερα χρόνια για να γίνω λίγο κυνικός 

 

Επίκαιρη η ατομική ορθή νοοτροπία και τώρα στην πανδημία. 

 

Είναι θέμα παιδείας λοιπόν και ελκυστικής νουθεσιας κατ'εμέ και το στηρίζω με ένα ακόμη παράδειγμα : με το που βγεις απο τη σχολή οδήγησης για μηχανή, οι γνώσεις για το φρενάρισμα είναι ελλιπείς για να είμαι ευγενικός. 

- Είσαι νόμιμος? Ναι

- Θα σώσεις τον εαυτό σου σε κατάσταση έκτακτη? Χλωμό 

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

4 hours ago, Thresh86 said:

Εγώ έχω δει καγκουριές και εξωτερικό και εσωτερικό ,

σαφώς εδώ έχουμε προσαρμοστεί και έχουμ θεωρήσει το στρεβλό ως ορθό και προσπαθούμε να επιβιώσουμε.

 

 

Να αναφέρω απλά κάτι.  Έχοντας οδηγήσει σχεδόν σε όλες τις χώρες της Ευρώπης και τις περισσότερες των Βαλκανίων, θεωρώ τους Έλληνες οδηγούς, αν όχι τους καλύτερους, από τους καλύτερους που υπάρχουν, αν εξαιρέσουμε το γεγονός πως δεν ακολουθούν το μεγαλύτερο κομμάτι του ΚΟΚ.  Η σπιρτάδα, η άμεση απόκριση, η αποφυγή καταστάσεων είναι τόσο ψηλά στον Έλληνα οδηγό που πιστεύω πως αν ακολουθούσε πιστά τον ΚΟΚ θα ήμασταν παράδειγμα προς μίμηση παγκοσμίως. 

  • Like 3
  • Agree 1
Link to comment
Share on other sites

25 minutes ago, jax7480 said:

 

Να αναφέρω απλά κάτι.  Έχοντας οδηγήσει σχεδόν σε όλες τις χώρες της Ευρώπης και τις περισσότερες των Βαλκανίων, θεωρώ τους Έλληνες οδηγούς, αν όχι τους καλύτερους, από τους καλύτερους που υπάρχουν, αν εξαιρέσουμε το γεγονός πως δεν ακολουθούν το μεγαλύτερο κομμάτι του ΚΟΚ.  Η σπιρτάδα, η άμεση απόκριση, η αποφυγή καταστάσεων είναι τόσο ψηλά στον Έλληνα οδηγό που πιστεύω πως αν ακολουθούσε πιστά τον ΚΟΚ θα ήμασταν παράδειγμα προς μίμηση παγκοσμίως. 

 

Ναι γιατί εχεις αναγκαστεί να οδηγείς έτσι με τρελά αντανακλαστικά, λόγω τύπου δρόμων/κακοτεχνειών/οτι να ναι οδήγησης από τους γύρω σου, αν θες να εχεις ελπίδα να φτάσεις σπίτι σου in one peace ?

 

Οταν εχεις μάθει να πηγαίνες εσυ και οι γύρω του πάντα "σωστά" προφανώς και θα αντιδράσεις πολυ χειρότερα/αργότερα/καθόλου στο αναπάντεχο που θα βρεις μπροστά σου

 

On different  news μπόμπα το βλέπω το χρώμα, το flake είναι τρελο :D

Έγινε επεξεργασία από and64
  • Like 8
Link to comment
Share on other sites

πριν 2 ώρες, το μέλος jax7480 έγραψε:

 

20200803_131606.thumb.jpg.0c03ef6756beb9567170886cdcf9f2c0.jpg

 

Και μια το παρκινγκ

 

20200803_131457.thumb.jpg.60620d45c9d5be58ec4a89c5f85a386c.jpg

 

Και μία να φαίνεται η πέρλα στο χρώμα...

 

20200803_131400.thumb.jpg.6793c12e3b031e04659c5e2df835a6a8.jpg

Δεν είναι σαν να πήρες καινούργιο αμάξι τώρα; Που να δεις και στα πλυσίματα (αν τα κάνεις μόνος σου) πόσο χαρά θα πάρεις που θα φεύγουν όλα με τη μια.

 

Link to comment
Share on other sites

πριν 2 ώρες, το μέλος jax7480 έγραψε:

 

Να αναφέρω απλά κάτι.  Έχοντας οδηγήσει σχεδόν σε όλες τις χώρες της Ευρώπης και τις περισσότερες των Βαλκανίων, θεωρώ τους Έλληνες οδηγούς, αν όχι τους καλύτερους, από τους καλύτερους που υπάρχουν, αν εξαιρέσουμε το γεγονός πως δεν ακολουθούν το μεγαλύτερο κομμάτι του ΚΟΚ.  Η σπιρτάδα, η άμεση απόκριση, η αποφυγή καταστάσεων είναι τόσο ψηλά στον Έλληνα οδηγό που πιστεύω πως αν ακολουθούσε πιστά τον ΚΟΚ θα ήμασταν παράδειγμα προς μίμηση παγκοσμίως. 

 

Αυτο που περιγράφεις είναι ακριβώς αυτή η διάθεση επιβίωσης που έχουμε, που όπως πολύ σωστά είπε ο @and64

σε "οξύνει" διαρκώς ή και σε στρεσαρει κιόλας. 

Φαντάσου δηλαδή να μαθαίναμε έστω τα μισά απο αυτα των Φιλανδών - >

 

 

και να μη βγάζαμε τα ματάκια μας σε θέματα πιστών, αγώνων, ομοσπονδιων μπροστά στα μικροσυμφεροντα. 

 

Αποδεδειγμένα λοιπόν, οι Φινλανδοί οδηγοί, έχουν διαπρέψει γιατί δεν υπάρχει κάτι μαγικό, θέλει εκπαίδευση, παιδεία, απο νεαρή ηλικία ενασχόληση και κατανόηση της οδήγησης κλπα. Εκεί στη Φινλανδία είναι άκρως απαραίτητα βέβαια όπως εξηγεί και ο May στο video. 

Απο εκείνο το επεισόδιο του Top Gear, τους έδειχνε να μαζεύονται κάθε Κυριακή και να τρέχουν, κάθε καρυδιάς καρύδι : ένας 60+ χρόνος, μια μαθήτρια 15 ετών, μια 40αρα. Φαντάζεσαι τι car control μαθαίνουν απλοί άνθρωποι εκεί? 

Δεν χρειάζεται λοιπόν να προσπαθούν να βρουν διαδρομές χωρίς κόσμο, να ψάχνουν video και υλικό, πίστες, να προκαλούν φθορά και καταπόνηση στο όχημα τους για να μάθουν 5 πραγματάκια οδήγησης στο όριο. 

 

Για αυτοκίνητα και μοτοσυκλέτες λοιπόν ναι πιστεύω οτι δεν τα πάμε και άσχημα και συμφωνώ με τις παρατηρήσεις σου αλλα αποδεδειγμένα βγάζουμε καλούς πιλότους σε άλλες κατηγορίες όπως αεροπλανα, απ'ότι ξέρω. Ας είναι καλά οι γείτονες :hehe:

 

  • Like 4
Link to comment
Share on other sites

58 minutes ago, Thresh86 said:

για να μάθουν 5 πραγματάκια οδήγησης στο όριο.

το οποίο δεν είναι το σημείο που σχολίασε αρχικά ο Ζάχος. Συμφωνώ μαζί σου ότι είναι σημαντικό θέμα αλλά οι διαβάσεις, ο σεβασμός στη σήμανση, η τήρηση κάποιων κανόνων ασφαλείας, το πού θα παρκάρει κάποιος, η προτεραιότητα δεν έχουν να κάνουν παρά μόνο εμμέσως με οδήγηση στο όριο. Κάποιες συμπεριφορές είναι που εξοργίζουν, όχι τόσο η (αν)ικανότητα.

Για να σχολιάσω τα του ποδηλατόδρομου: δεν ερμήνευσα την κριτική του Ultra ως γενική άρνηση στην ιδέα της διευκόλυνσης της κίνησης και για τα ποδήλατα. Ως κριτική σε συγκεκριμένη χωροθέτηση, υπό συγκεκριμένες προϋποθέσεις την κατάλαβα. Για το Ηράκλειο δεν έχω ιδέα αλλά κρίνοντας από τα -καταστροφικά imho- που γίνονται στην Πανεπιστημίου μού φαίνεται απολύτως βάσιμο να έχουν οι δημότες εκεί αντιρρήσεις σε συγκεκριμένες ρυθμίσεις.

Καμία ιδέα, έστω καλή, δεν μπορεί να μεταφράζεται αυτόματα σε αποδοχή καθεμιάς εφαρμογής της. 
Να γράψω με την ευκαιρία, ότι η συζήτηση περί ποδηλάτου αντί αυτοκινήτου πρέπει να γίνεται μόνο υπό την οπτική του ως μεταφορικού μέσου, όχι ως εργαλείου άθλησης, παιχνιδιού, τουριστικής ατραξιόν ή δεν ξέρω κι εγώ τι άλλου. Λαμβάνοντας πάντοτε υπόψιν το σύνολο των χρηστών μιας περιοχής, των δημοτών, των αναγκών και των δυνατοτήτων τους.



 

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

@salde

Απομόνωσες ενα κομμάτι που δεν ήταν η ουσία του συγκεκριμένου μου ποστ αλλά και η ροή της κουβέντας 

 

Για να είμαστε ξεκάθαροι, εννοείται πως ΚΟΚ  και κανόνες ασφαλείας πρέπει να τηρούνται αυστηρά με τις ανάλογες ποινές 

 

 

 

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

ναι φυσικά, δεν το απομόνωσα για να σου τοποθετήσω κάτι άλλο. Είναι και σημαντικό σκέλος το σκέλος των ικανοτήτων, της εκπαιδευσης, της εξάσκησης. Συμφωνώ κιόλας μαζί σας στο σκέλος αυτό. Χρειάζεται.
Απλώς τα περισσότερα από όσα εξοργίζουν, ιδιαιτέρως όταν στην εικόνα μπαίνει η διάκριση συμπεριφορά Ελλ. οδηγών έναντι άλλων ευρωπαίων, συνήθως δεν άπτονται αυτού του σκέλους. Είναι περισσότερο τα υπόλοιπα που αναφέρετε πιο πάνω (ωχαδερφισμός, ατιμωρησία, στυγνή αδιαφορία κλπ)

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

5 hours ago, jax7480 said:

 

Να αναφέρω απλά κάτι.  Έχοντας οδηγήσει σχεδόν σε όλες τις χώρες της Ευρώπης και τις περισσότερες των Βαλκανίων, θεωρώ τους Έλληνες οδηγούς, αν όχι τους καλύτερους, από τους καλύτερους που υπάρχουν, αν εξαιρέσουμε το γεγονός πως δεν ακολουθούν το μεγαλύτερο κομμάτι του ΚΟΚ.  Η σπιρτάδα, η άμεση απόκριση, η αποφυγή καταστάσεων είναι τόσο ψηλά στον Έλληνα οδηγό που πιστεύω πως αν ακολουθούσε πιστά τον ΚΟΚ θα ήμασταν παράδειγμα προς μίμηση παγκοσμίως. 

 

Εγώ προσωπικά στην Ελλάδα σε επαρχιακούς δρόμους δεν έχω νοιαστεί ποτέ για το όριο ταχύτητας. Γνωρίζω τα όρια του -εκάστοτε- αυτοκινήτου μου και πάω 15 κλικ πιο κάτω, εκτός από όταν θέλω να οδηγήσω. Στο εξωτερικό, κάθε φορά που οδηγώ, είμαι με την έννοια μην περάσω για λίγο το όριο ταχύτητας. Καλώς ή κακώς, το αυτοκίνητό σου και το αυτοκίνητό μου, δεν μπορεί να έχουν τα ίδια όρια ταχύτητας. Οπότε το να πηγαίνεις με 130 με το Seicento και 130 με το S8 δεν είναι το ίδιο. Συνεπώς αυτό του εξωτερικού παίρνουμε ένα ματρακά και πάμε με το όριο, είναι τυπολατρία. Αντίστοιχα τυπολατρία είναι οι κλήσεις για υπερβολική ταχύτητα στην Ελλάδα.

 

Οι Έλληνες όντως είναι καλοί οδηγοί. Δεν έχουν ιδιαίτερη σβελτάδα όλοι σε συνθήκες μειωμένης πρόσφυσης, αλλά έχουν αρκετά καλά αντανακλαστικά σε φρεναρίσματα και ελέγχουν προσεκτικά πριν βγουν. Αγγλία είχα το κλασσικό παράδειγμα ότι αν αντί για 60 χιλιόμετρα πήγαινα με 80, πετάγονταν όλοι σαν την τσουτσού και έπρεπε να πέσεις στα φρένα. Πρακτικά δεν κοιτάν την ταχύτητά σου ούτε το αν θα σε κόψουν. Σχεδόν το ίδιο και Δανία, αν και εδώ είναι πιο σπίρτα.

 

Τώρα ο ΚΟΚ, έχει ο ίδιος αρκετά προβλήματα. Παράδειγμα (που σχολίαζα στο FB τυχαία τις προάλλες) η σήμανση για το παρκάρισμα. Το νεο-ελληνικό κόλπο με τα αλάρμ, είναι απείρως καλύτερο από το φλας. Το καταλαβαίνεις αμέσως. Οι διαβάσεις, έχουν μια πολύ καλή λογική. Εξωτερικό βλέπεις ανθρώπους και περνάνε διαβάσεις χωρίς να ελέγχουν καν. Έχω προτεραιότητα λέει. ΟΚ, έχεις προτεραιότητα, αν ο άλλος είναι νταλίκα και δεν προλαβαίνει να σταματήσει τι θα την κάνεις την προτεραιότητα? 

  • Like 6
Link to comment
Share on other sites

πριν 21 ώρες, το μέλος sotiris έγραψε:

αν ο άλλος είναι νταλίκα και δεν προλαβαίνει να σταματήσει 

 

Twenty is plenty και προλαβαίνει.

Αν δε μπορεί να έχει awarness ας οδηγήσει παγοθραυστικό οχι όχημα εντός πόλης.

  • Haha 1
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.