Jump to content



Αυτοκίνηση


astrolabos

Recommended Posts

Το διπλάσιο από που προκύπτει, έχεις κάποιο cost analysis εύκαιρο? 

 

Η σύγκριση με μια gt3rs ή ενα Ariel atom που γυρνάει το ρινγκ σε 5 νάνο δευτερόλεπτα, είναι παντελώς άτοπη και προσφέρεται για υπερατου και μόνο 

 

Δεν έχουν καμία σχέση στη φιλοσοφια ούτε απευθύνονται στο ίδιο κοινό. 

 

Αυτός που θα σκάσει 500Κ γιαυτό κατά πάσα πιθανότητα έχει ήδη καναδυο "αγωνιαρικα" όταν θέλει να παίξει 

 

 

 

 

 

πριν 5 ώρες, το μέλος GoMaR έγραψε:

Δε ξερω τι αμαξι ειναι το παραπανω, αλλα ποιο αμαξι πουλιεται σε τιμη κοστους ;

 

Κατι Astra πήρε το μάτι μου :ph34r::hehe:

 

Κανένα που να γνωρίζω, αν και για χάρη της κουβέντας, τη μεγαλύτερη συμπίεση κοστους και το μικροτερο αναλογικά κέρδος δείχνουν να την έχουν τα mini τυπου Aygo, Up κλπα ελέω ανταγωνισμού, εξέλιξης, στόχευσης, προδιαγραφών κλπα

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Μισό λεπτακι, εσύ μας είπες οτι με τα μισά το φτιάχνεις. Τώρα λες λιγότερα απο τα μισά και  πέταξες ποσα. 

 

Τι περιλαμβάνει δηλαδή? 

Τι προδιαγραφές περνάει? 

Τι εγγύηση θα έχει? 

Η βάση σου ποια είναι? 

 

 

 

Έγινε επεξεργασία από Thresh86
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

πριν 5 ώρες, το μέλος GoMaR έγραψε:

χαιρομαι που υπαρχει σοβαρη συζητηση για 500χιλιαρικα υψος ?

 

Ενω αυτος που εδωσε αυτη την τιμη του βγηκαν ακριβως τοσα?

πριν 5 ώρες, το μέλος Thresh86 έγραψε:

Μισό λεπτακι, εσύ μας είπες οτι με τα μισά το φτιάχνεις. Τώρα λες λιγότερα απο τα μισά και  πέταξες ποσα. 

 

Τι περιλαμβάνει δηλαδή? 

Τι προδιαγραφές περνάει? 

Τι εγγύηση θα έχει? 

Η βάση σου ποια είναι? 

Οποιος ενδιαφερεται πληρωνει και μαθαινει

πριν 2 ώρες, το μέλος Thresh86 έγραψε:

1.8m  δολαρια λένε οι μπαταχτσηδες της Σίνγκερ αρα ενα 100αρι για τονε σλαλομ, ποτε θες να στο φέρει ? 

Τωρα συγκρινεις Volvo με Porsche?

Ιεροσυλια!

 

 

17281585_304.jpg
WWW.DW.COM

Jochen Bader's Karmann Ghia RS is one of a kind. It's part Volkswagen, part Porsche and a whole lot of fun. He took the sporty body of a 1970 Karmann Ghia and pumped it full of Porsche technology.

 

 

Αμα το πλασαρε κανενας επωνυμος οικος πιο προσεγμενο στα 500Κ θα σας τρεχαν τα σαλια

Έγινε επεξεργασία από slalom
Link to comment
Share on other sites

πριν 5 ώρες, το μέλος Thresh86 έγραψε:

Μισό λεπτακι, εσύ μας είπες οτι με τα μισά το φτιάχνεις. Τώρα λες λιγότερα απο τα μισά και  πέταξες ποσα. 

 

Τι περιλαμβάνει δηλαδή? 

Τι προδιαγραφές περνάει? 

Τι εγγύηση θα έχει? 

Η βάση σου ποια είναι? 

 

Δεν απευθυνεσαι σε μένα  αλλά με 20.000 δολάρια  + όσα κάνει η μηχανή σου έχεις κίτ που η factory five σου λέει στο FAQ, μεγάλε front/rear collisions and roll, you 'll be protected. Side collision would be messy.

Και είναι road legal και track legal.

Προτείνουν όπως είπα V8 Coyote με τα σχετικα συμπραγκαλα. Έχει και chevy κλπ. Οι κινητήρες είναι απ την Blueprint, tested και dynoed με 50.000 μίλια εγγυηση. 

Επίσης το άλλο καλό είναι πως μπορούν για ποιο οικονομικό build να βαλουν βάσεις για 3UZFE. Ιεροσυλία μεν, πολύ αποδοτικό και οικονομικό δε.

 

 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Αυτά είναι kit car, μια χαρά αν θες να κάνεις τη πλάκα σου σε πίστα / δρομο, crate engines γίνεται χαμός στην Αμερική, θα βρεις τον 5.2 crossplane της Ford, τον 6.2 supercharged της ZR1 κοκ. 

 

Δεν απευθύνεται ομως στον πελάτη που ψάχνει ένα ακριβό σπορ όχημα με στήσιμο, άποψη, ποιότητα,όποια αξιοπιστία, exclusivity, προδιαγραφές χωρίς αστερίσκους κ. ο. κ 

 

Γιαυτό λέμε οτι δε μπορεί καποιος να φτιάξει εφαμιλλο / το ίδιο και να αξιωσει τα ίδια λεφτά έτσι απλά, αλλιώς όλοι στη κάθε Volvo-Polestar, McLaren, Ferrari, Lexus κλπα, είναι μλκες 

Να δώσω ένα πιο πρακτικό παράδειγμα : ενα Nissan GtR το έπαιρνες 100 κάποτε και με κανα 100αρι ακόμα το έκανες αεροπλάνο (σχεδόν κυριολεκτικά, Omega η κάπως ετσι λεγόταν) 

Το LFA έκανε 2 φορές αυτά τα λεφτά. Η λογική λέει ότι άλλο κοινό στόχευε στο LFA ή στην αντίστοιχη 599 HGTE τοτε και άλλο στην επιλογή του φοβερού GTR. Και οι περισσότεροι δημοσιογράφοι, το τονισαν όπως και οι πωλήσεις, οι συζητήσεις, ο μύθος τελοσπαντων που άφησε το κάθε τετράτροχο. 

 

Πάντως, ειχα μια ελπιδα οτι με τον σλαλομ θα  βγάζαμε λεφτακια αλλά θέλει να τον πληρώσω για να μάθω πόσο θα τον πληρώσω οταν είναι να τον πληρώσω για τα 100Κ και 100Κ που θα χρειαστεί να τον πληρώσω,για να το φτιάξουμε :frown:

 

Με ράγισε τη καρδιά να'με, θα σκεφτώ το Yaris GR με τα 260 άλογα που ήρθε, ίσως να το φτιάξουμε με λιγότερα απο τα 42Κ που ζητά η ποταπή και απετσερευτη Toyota 

 

toyota_gr_yaris_front.jpg

 

https://www.drive.gr/news/agora/toyota-gr-yaris-poso-kostizei-stin-ellada-video

 

 

Link to comment
Share on other sites

Aυτά που αναφέρεις ειναι supercars. Ειναι άλλη κατηγορία και κουβαλάνε όντως ιστορία και στατους και αξιοπιστία ενίοτε. 

 

Αλλά η Geely και η Volvο δεν είναι supercar brands, είναι ένα κινέζικο group αυτοκινήτων χαμηλού και μέσου κόστους.

Δεν έχουν στατους, δεν έχουν αξιοπιστία τίποτα δεν έχουν αν δεις τον ανταγωνισμό τους. Είναι για γέλια. 

Ένα KIA Stinger καλύτερο είναι και κάνει το 1/10.

 

 

Link to comment
Share on other sites

πριν 9 ώρες, το μέλος Thresh86 έγραψε:

Πάντως, ειχα μια ελπιδα οτι με τον σλαλομ θα  βγάζαμε λεφτακια αλλά θέλει να τον πληρώσω για να μάθω πόσο θα τον πληρώσω οταν είναι να τον πληρώσω για τα 100Κ και 100Κ που θα χρειαστεί να τον πληρώσω,για να το φτιάξουμε :frown:

Ετσι ειναι οι σοβαρες μπιζνες ?

  • Like 1
  • Haha 3
Link to comment
Share on other sites

16 minutes ago, slalom said:

Ετσι ειναι οι σοβαρες μπιζνες

Προσέχετε, ο ένας ένοχος είσαι εσύ, από κοντά Θρες και Κούκης, πάτε να μου τρελλάνετε το παιδί κι έχει αρχίσει να αγοράζει τρεις τρεις τις Πόρσε. Πόρσε φον Πέτα; Εκεί μόνο κοιτάς; Ντεκαντάνς.

  • Like 1
  • Haha 1
Link to comment
Share on other sites

Επικίνδυνες είναι κάτι 930 και 964. Μετά, σιγά σιγά εξευγενίστηκαν, με τις 991 να είναι αρκετά εύκολες. Το ίδιο λένε και γνωστοί μου κάτοχοι. Αλλά άστες στην ησυχία τους, σάμπως θα πάρουμε ποτέ;

Έγινε επεξεργασία από PetrosD
  • Like 1
  • Haha 1
Link to comment
Share on other sites

43 minutes ago, trendy said:

Για να μην αναστήσω το άλλο θέμα που κοιμάται 6 χρόνια, ήρθε ο λογαριασμός και τον πληρώνουμε όλοι μαζί.

 

Θες διόδια κουφάλα αλλά εκεί που είσαι μου σαι με τις βινιέτες και 30 ευρώ το χρόνο... 

  • Like 2
  • Haha 5
Link to comment
Share on other sites

30€ πρέπει να είχε όταν ήσουν εσύ ερασμίτης. Τώρα έχει πάει στα 57€ -> κωλογέρεψες :hehe:

<τσίπης>Δεν την πήρα ακόμα στο νέο αμάξι όμως και πάω από τα χωριά</τσίπης>

 

  • Like 1
  • Haha 4
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.