Jump to content



Ειδήσεις απο την Ελλάδα και όλο τον κόσμο v2.0


astrolabos

Recommended Posts

@Γιάννης_84 Αλλη μια ομιλια επι του θεματος αν δεν την εχεις ηδη δει ειναι εδω απο τις ΗΠΑ με πολλα και σωστα επιχειρηματα.

@salde Εστιαζεις στο μετα οπου συμφωνω σε ολα μαζι σου στα περι υποχρεωσεων (πριν και μετα την εγκυμοσυνη) η απορια και

το ερωτημα που εβαλα ειναι στο πριν γεννηθει το παιδι γιατι θελω να καταδειξω την σχεση κρατους-μητερας-πατερα και παιδιου.

 

Θα ηθελα να συνεχισουμε την συζητηση αλλα νομιζω οτι θεμα πρεπει να μπει στο "Ποτε θα γίνω μάνα εγώ;" αν ειναι συμφωνοι οι mods

και μεταφερουν τα μηνυματα εκει πιστευω οτι θα εχουμε μια παραγωγικη συζητηση σε ενα μεγαλο, επικαιρο και καυτο θεμα.

 

Link to comment
Share on other sites

@salde
Και οι δύο έχουν υποχρέωση να προσέξουν τι κάνουν με τα γεννητικά τους όργανα, αν θέλουμε βέβαια να ζούμε σε μια κοινωνία που επιδιώκει την ισότητα των φύλων. Και σίγουρα όποιος άνδρας δεν θέλει να γίνει πατέρας, προσέχει ιδιαίτερα με το "πουλάκι" του γιατί από την έναρξη της εγκυμοσύνης και έπειτα δεν έχει κάποια επιλογή. Αντίθετα με τη μητέρα η οποία μπορεί να κάνει ότι θέλει χωρίς τη σύμφωνη γνώμη του πατέρα.

Καλώς κατά τη γνώμη μου αυτή η επιλογή αφορά αποκλειστικά τη μητέρα γιατί εκείνη κυοφορεί. Η αποκλειστικότητα όμως της απόφασης, καλό θα ήταν να έχει κάποιες συνέπειες. Επομένως, θεωρώ δίκαιο, αν ο πατέρας δεν θέλει να συμμετέχει στην ανατροφή του παιδιού (οικονομικά και όχι μόνο), τότε η μητέρα να γνωρίζει και να αποφασίσει αν θέλει να μεγαλώσει μόνη της το παιδί. Ταυτόχρονα η επιλογή του πατέρα να μη συμμετέχει, έχει και αυτή τις συνέπειές της: Δε θα μπορέσει ποτέ να διεκδικήσει την πατρότητα, και κατά συνέπεια τη συμμετοχή του στο μεγάλωμα και τη συναισθηματική σχέση με το παιδί του.

Γενικότερα τα τελευταία 50 χρόνια έγιναν κάποιες πρόοδοι σε αυτά τα θέματα, δίνοντας δικαιώματα στη γυναίκα (όπως αυτό της άμβλωσης). Κατά τη γνώμη μου όμως, αυτές οι αλλαγές έγιναν όταν έγιναν με βάση τις κοινωνικές συνθήκες της τότε εποχής, δηλαδή την πλεονεκτική θέση την οποία είχαν σε μεγάλο βαθμό οι άντρες. Σήμερα όμως, δεν είναι έτσι ακριβώς τα πράγματα. Άλλο ένα παράδειγμα είναι στην Ελλάδα το θέμα της κηδεμονίας των τέκνων μετά το διαζύγιο, το οποίο επιδιώκεται να "διορθωθεί" με τη συνεπιμέλεια.

  • Like 4
Link to comment
Share on other sites

πριν 8 λεπτά, το μέλος dfk_7677 έγραψε:

Γενικότερα τα τελευταία 50 χρόνια έγιναν κάποιες πρόοδοι σε αυτά τα θέματα, δίνοντας δικαιώματα στη γυναίκα (όπως αυτό της άμβλωσης). Κατά τη γνώμη μου όμως, αυτές οι αλλαγές έγιναν όταν έγιναν με βάση τις κοινωνικές συνθήκες της τότε εποχής, δηλαδή την πλεονεκτική θέση την οποία είχαν σε μεγάλο βαθμό οι άντρες. 

 

Μα το οξύμωρο είναι ότι -με την τρέχουσα κατάσταση- σε πλεονεκτική θέση δεν βρίσκονται οι άντρες αλλά οι γυναίκες ? 

 

Νομίζω πως η δεύτερη παράγραφος του ποστ βάζει τα πράγματα στη θέση τους.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Putin-arthro.jpg
WWW.PROTOTHEMA.GR

Η πρώτη δήλωση του Ρώσου προέδρου μετά τον σάλο που ξεσήκωσαν τα σχόλια του Αμερικανού ομολόγου του - «Βλέπουν τον εαυτό τους σε αυτά που λένε για εμάς» - «Οι Ρώσοι...

 

 

Παράθεση

Μια μέρα μετά τα σκληρά σχόλια που έκανε ο Τζο Μπάιντεν σε βάρος του, ο Βλαντιμίρ Πούτιν απάντησε... με κομψό τρόπο

στον Αμερικανό ομόλογό του, την ώρα πάντως που το Κρεμλίνο επισήμανε πως δεν προβλέπεται με τα σημερινά δεδομένα

εξομάλυνση των σχέσεων Ουάσινγκτον - Μόσχας.

 

Κάτι σαν να σου εύχεται γνωστός αντμιν, καλή σου μέρα. 

  • Like 2
  • Haha 2
Link to comment
Share on other sites

210318151909_xrima-economy.jpg?w=640
HELLASJOURNAL.COM

Ελλειμμα 4,3 δισ. ευρώ εμφάνισε σε ταμειακή βάση ο Κρατικός Προυπολογισμός

 

πόσα και πόσο σκληρά γ@#ια έρχονται μετά ...ένας θεός ξέρει...

  • Like 8
Link to comment
Share on other sites

4 hours ago, sstav said:

πόσα και πόσο σκληρά γ@#ια έρχονται μετά ...ένας θεός ξέρει...


den έχει καν σημασία. Είμαστε σε τέτοιο χάλι που ο αριθμός τους δεν μετράει, και μισό γκολ αρκεί. Η μοναδική μου ελπίδα, επειδή αυτά θα έρθουν σε όλη την ΕΕ, μη τυχόν μέσα στην αναμπουμπούλα καταφέρουμε να χωθούμε κι εμείς κάπως, να κρατηθούμε τουλάχιστον σε αντιστοιχία με τους υπόλοιπους της ΕΕ. Δυστυχώς λόγω της καταστροφικής επιλογής του ελληνικού πολιτικού συστήματος (ευθύνεται κυρίως ο ΣΥΡΙΖΑ, ακολουθεί όμως ασμένως την ίδια επλογή η ΝΔ) να μην πάνε σε μνημόνιο όπως θα ήταν το πιο λογικό, δεν είναι αυτόματο ότι επωφελούμαστε του καψίματος χρήματος που κάνουν για την πάρτη τους οι δυτικοευρωπαίοι.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

9 hours ago, dfk_7677 said:

@salde
Και οι δύο έχουν υποχρέωση να προσέξουν τι κάνουν με τα γεννητικά τους όργανα, αν θέλουμε βέβαια να ζούμε σε μια κοινωνία που επιδιώκει την ισότητα των φύλων. Και σίγουρα όποιος άνδρας δεν θέλει να γίνει πατέρας, προσέχει ιδιαίτερα με το "πουλάκι" του γιατί από την έναρξη της εγκυμοσύνης και έπειτα δεν έχει κάποια επιλογή. Αντίθετα με τη μητέρα η οποία μπορεί να κάνει ότι θέλει χωρίς τη σύμφωνη γνώμη του πατέρα.

Καλώς κατά τη γνώμη μου αυτή η επιλογή αφορά αποκλειστικά τη μητέρα γιατί εκείνη κυοφορεί. Η αποκλειστικότητα όμως της απόφασης, καλό θα ήταν να έχει κάποιες συνέπειες. Επομένως, θεωρώ δίκαιο, αν ο πατέρας δεν θέλει να συμμετέχει στην ανατροφή του παιδιού (οικονομικά και όχι μόνο), τότε η μητέρα να γνωρίζει και να αποφασίσει αν θέλει να μεγαλώσει μόνη της το παιδί. Ταυτόχρονα η επιλογή του πατέρα να μη συμμετέχει, έχει και αυτή τις συνέπειές της: Δε θα μπορέσει ποτέ να διεκδικήσει την πατρότητα, και κατά συνέπεια τη συμμετοχή του στο μεγάλωμα και τη συναισθηματική σχέση με το παιδί του.

Γενικότερα τα τελευταία 50 χρόνια έγιναν κάποιες πρόοδοι σε αυτά τα θέματα, δίνοντας δικαιώματα στη γυναίκα (όπως αυτό της άμβλωσης). Κατά τη γνώμη μου όμως, αυτές οι αλλαγές έγιναν όταν έγιναν με βάση τις κοινωνικές συνθήκες της τότε εποχής, δηλαδή την πλεονεκτική θέση την οποία είχαν σε μεγάλο βαθμό οι άντρες. Σήμερα όμως, δεν είναι έτσι ακριβώς τα πράγματα. Άλλο ένα παράδειγμα είναι στην Ελλάδα το θέμα της κηδεμονίας των τέκνων μετά το διαζύγιο, το οποίο επιδιώκεται να "διορθωθεί" με τη συνεπιμέλεια.


Ακριβώς με το όλο σκεπτικό σου είναι που έχω μεγάλη διαφωνία. Θεωρώ μάλιστα ότι δεν είναι ζήτημα διαφορετικής επιθυμίας ή γνώμης εκ μέρους σου κι ότι κάνεις σκέτο λάθος να το βλέπεις έτσι. ( = ευκολάκι να το καταλάβεις και να αποδεχθείς το σωστό, απλώς σου ξέφυγε)

Η γυναίκα,

Spoiler

ναι μεν έχει (κατά την γνώμη και των δυο μας δικαιούται να έχει/καλώς έχει) αποκλειστική επιλογή από την έναρξη της εγκυμοσύνης έως την ολοκλήρωση του τοκετού, παραβλέπεις όμως ότι ήδη έχει συνέπειες που δεν έχει ο άνδρας. Σωματικές/βιολογικές εννοώ, πέραν του συναισθηματικού στο οποίο κυρίως κοιτάς εσύ.
Η φράση σου «Η αποκλειστικότητα όμως της απόφασης, καλό θα ήταν να έχει κάποιες συνέπειες» είναι εσφαλμένη. Έχει συνέπειες. Ήδη. Μόνη αυτή, για αρκετές από αυτές και σοβαρές. Οι εκτρώσεις δεν είναι μηδενικής σωματικής επίπτωσης επιλογή για την γυναίκα. Π.χ. μια επιλογή να καταφύγει σε διακοπή κύησης, ιδιαιτέρως αν συμβεί κατ' επανάληψη, έχει επιπτώσεις μελλοντικές (θα δυσκολευτεί ή και θα αποκλειστεί από την επιλογή να γεννήσει στο μέλλον). Δεν είναι ανέξοδη η αποκλειστικότητα της όπως υπονοεί η λογική σου. Για να μην μιλήσουμε καν για τον όποιο κίνδυνο από την διαδικασία της έκτρωσης καθεαυτής. Το να την «τιμωρήσουμε» περισσότερο για λόγους τάχα ισονομίας, με χρονοκαθυστέρηση (ε αφού εσύ «κερδίζεις» αποκλειστικότητα απόφασης ως προς την διαχείριση της εγκυμοσύνης -μερσί Σάιμον- ας παραχωρήσουμε κι ένα αντίστοιχο «κέρδος» στον άνδρα για λόγους ισονομίας).


Αυτά ως προς την γυναίκα και το θέμα που εγείρεις «ισοδύναμη αντιμετώπιση των δύο φύλων».

δεύτερον. εδώ είναι το κολοσσιαίο σφάλμα του σκεπτικού σου, εκτός από την γυναίκα υπάρχει το τέκνο.

Spoiler

Όχι το έμβρυο, το τέκνο, μια τρίτη ανθρώπινη ύπαρξη. Αυτοτελής, ανεξάρτητη. Η λογική σου ότι θα υποστεί βλάβη ο τρίτος άνθρωπος -αμέτοχος, χωρίς την παραμικρή συμμετοχή στα προηγηθέντα- για να «αντισταθμιστεί» κάποια τάχα ανισότητα ισχύος μεταξύ πρώτου-δεύτερου, μου φαίνεται άτοπη κι υπερμετρα άδικη.
Η υποχρέωση του πατέρα έναντι του τέκνου δεν πηγάζει από την συμμετοχή του στην διαδικασία/περίοδο της εγκυμοσύνης ώστε να κοιτάμε την συμπεριφορά του σε εκείνη την περίοδο ως κριτήριο. Γεννιέται η υποχρέωση του στιγμιαία κι αμετάκλητα την στιγμή που έπραξε ό,τι έπραξε. Τραβά την πορεία της, ανεξάρτητα από την πορεία μιας άλλης υποχρέωσης που τυχόν έχει έναντι της εγκύου. Παρεμπιπτόντως, μιας και εστιάζεις σε θέμα «ίσης αντιμετώπισης», το αυτό ισχύει και για την γυναίκα. Δεν μπορεί =έναντι του τέκνου- να επικαλεστεί την εγκυμοσύνη για να απαλλαγεί της αυτοτελούς υποχρέωσης που δημιουργήθηκε την ίδια εκείνη στιγμή. Η «αδικία» που βλέπεις είναι non issue.

Πρακτικά μιλώντας, με εντυπωσιάζει το εξής στο σκεπτικό σου (με εντυπωσιάζει γιατί είμαι σίγουρος ότι δεν είναι αυτός ο σκοπός σου ούτε η λογική σου στο όλο θέμα κι απορώ πώς δεν το βλέπεις): αν ισχύσει ας πούμε αυτό που προτείνεις («ρίξε το, οκ αφού δεν συμφωνείς κράτα το αλλά απαλλάσσομαι κάθε μελλοντικής ευθύνης μου έναντι του παιδιού») θα οδηγηθούμε στην αφόρητη παράδοξη κατάσταση, όχι να φέρνουμε τους δυο ανθρώπους σε κάποιου είδους ισορροπία ισχύος, παρά να επιτρέπουμε στον πατέρα να αυτοαπαλλάσεται, καταργώντας μόνος του κάθε έννοια οικογενιακού/γονεϊκού δικαίου, με μια μόνη δήλωση (δεν μπαίνω καν στον εφιαλτικό λαβύρινθο της πρακτικής εφαρμογής της προτασης σου, πότε, πώς κλπ) ότι «δεν θέλω το παιδί».

Διακρίνω κι ένα δευτερεύον πρόβλημα στην ιδέα σου (ψιλοάσχετο με την ουσία του θέματος, μη ενδιαφέρον για κάποιους, νομίζω όμως ότι εσένα σε ενδιαφέρει), την αστοχία κινήτρου-αποτελέσματος. Ενώ το κίνητρο σου (ο σκοπός σου) είναι να επιτύχεις μια όσο το δυνατόν πιο ισορροπημένη και σύγχρονη κατανομή βαρών και συνολική σύγχρονη ρύθμιση μιας κατάστασης, με αυτό που προτείνεις καταλήγεις να έχεις δημιουργήσει μια κατάσταση όχι μόνο βαριά ανισόρροπη (ο άνδρας απεμπλέκεται των ευθυνών του με πολύ ευκολότερο τρόπο συγκριτικά με την γυναίκα, απλώς προφέρει την μαγική φράση «δεν θέλω το παιδί») αλλά και πιο οπισθοδρομική/αναχρονιστική από σχεδόν ο,τιδήποτε άλλο. Θες να πας μπροστά, καταλήγεις να βρεθείς πολύ πίσω, σε εποχές που το μεγαλύτερο άχθος έπεφτε μονοδιάστατα στους ώμους της γυναίκας.
Θα γκαστρώνω δεξιά κι αριστερά, θα λέω μια μαγική φράση κι από εκεί και μετά δεν τρέχει κάστανο, αυτοαπαλλάχτηκα αν και όποτε το κρίνω εγώ.

Είμαι πιο σίγουρος κι από σίγουρος ότι δεν έχεις τέτοιο σκοπό, εκεί οδηγεί όμως η διαδρομή αυτή. (με μια αυστηρότητα εκ μέρους μου γιατί στην δική σου πρόταση η απαλλαγή ευθυνών συνοδεύεται κι από απώλεια του δικαιώματος να καρπωθεί τα συναισθηματικά ή και υλικά οφέλη της πατρότητας, στην εντελώς οπιθοδρομική εποχή δεν υπήρχε καν αυτή η απώλεια για την επιλογή του).

Άσχετο με τα παραπάνω: imho θα ήταν κακή ιδέα να συνδυαστεί η έκτρωση με το νήμα «πότε θα γίνω μάνα», δεν πέρασε από το μυαλό του Proteas όταν έριξε την ιδέα προφανώς, είναι άκομψο επειδή είναι ευαίσθητο θέμα για μερικούς/μερικές. (είναι νήμα αφενός χαράς αφετέρου αγωνίας αν τυχόν υπάρχουν συμφορουμίτες που αγωνίζονται να κάνουν ένα παιδάκι, έχουν δυσκολίες και εύλογα μπορεί να έχουν μεγάλη ευαισθησία στο θέμα έκτρωση/απώλεια εμβρύου κλπ. Ας τους σεβαστούμε όσο μπορούμε).
 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

πριν 39 λεπτά, το μέλος salde έγραψε:

Η γυναίκα, ναι μεν έχει (κατά την γνώμη και των δυο μας δικαιούται να έχει/καλώς έχει) αποκλειστική επιλογή από την έναρξη της εγκυμοσύνης έως την ολοκλήρωση του τοκετού, παραβλέπεις όμως ότι ήδη έχει συνέπειες που δεν έχει ο άνδρας. Σωματικές/βιολογικές εννοώ, πέραν του συναισθηματικού στο οποίο κυρίως κοιτάς εσύ.
Η φράση σου «Η αποκλειστικότητα όμως της απόφασης, καλό θα ήταν να έχει κάποιες συνέπειες» είναι εσφαλμένη. Έχει συνέπειες. Ήδη. Μόνη αυτή, για αρκετές από αυτές και σοβαρές. Οι εκτρώσεις δεν είναι μηδενικής σωματικής επίπτωσης επιλογή για την γυναίκα. Π.χ. μια επιλογή να καταφύγει σε διακοπή κύησης, ιδιαιτέρως αν συμβεί κατ' επανάληψη, έχει επιπτώσεις μελλοντικές (θα δυσκολευτεί ή και θα αποκλειστεί από την επιλογή να γεννήσει στο μέλλον). Δεν είναι ανέξοδη η αποκλειστικότητα της όπως υπονοεί η λογική σου. Για να μην μιλήσουμε καν για τον όποιο κίνδυνο από την διαδικασία της έκτρωσης καθεαυτής. Το να την «τιμωρήσουμε» περισσότερο για λόγους τάχα ισονομίας, με χρονοκαθυστέρηση (ε αφού εσύ «κερδίζεις» αποκλειστικότητα απόφασης ως προς την διαχείριση της εγκυμοσύνης -μερσί Σάιμον- ας παραχωρήσουμε κι ένα αντίστοιχο «κέρδος» στον άνδρα για λόγους ισονομίας).


Επίτρεψέ μου να έχω κάποιες διαφωνίες. Η συνέπειες, είτε η άμβλωση, είτε το να γίνει μητέρα, δεν είναι λόγω της αποκλειστικότητας της απόφασης, αλλά λόγω της εγκυμοσύνης. Και επειδή η γυναίκα έχει περισσότερες συνέπειες όταν μπαίνει σε μια εγκυμοσύνη (την ίδια την εγκυμοσύνη ή την άμλωση και τους κινδύνους τους), της έχει δοθεί το αποκλειστικό δικαίωμα να αποφασίζει για το αν θα την φέρει εις πέρας ή όχι. Με δύο λόγια η αποκλειστικότητα της απόφασης είνα το αιτιατό και όχι το αίτιο.

Επίσης θέλω να αναφέρω ότι ο άντρας είναι ευνοημένος βέβαια επειδή δεν κυοφορεί ο ίδιος, αλλά είναι αδικημένος είτε όταν η μητέρα θέλει να κρατήσει το μωρό, ενώ αυτός θέλει, αλλά και όταν συμβαίνει το αντίθετο. Στην 2η περίπτωση θεωρώ απολύτως λογικό να επιμεριστούν τα έξοδα της εγκυμοσύνης είτε ακόμα και να τα αναλάβει πλήρως ο πατέρας, επειδή ακριβώς η μητέρα κυοφορεί (έχει αυτή τη συνέπεια, ενώ εκείνος όχι). Πέραν της γέννησης όμως του τέκνου, δε μπορώ να διανοηθώ ότι οι 2 αυτοί άνθρωποι είναι ακριβώς συνυπεύθυνοι. Θέλεις να αποδώσεις μερίδιο της ευθύνης στον πατέρα διότι έκανε σεξ (μπορεί και χωρίς προφύλαξη); Ναι, έχει, αλλά σίγουρα όχι το ίδιο με τη μητέρα διότι δεν αποφάσισε αν θα συνεχιστεί η εγκυμοσύνη.

Πάμε τώρα και στο τέκνο:

Μία ώρα πριν, το μέλος salde έγραψε:

Όχι το έμβρυο, το τέκνο, μια τρίτη ανθρώπινη ύπαρξη. Αυτοτελής, ανεξάρτητη. Η λογική σου ότι θα υποστεί βλάβη ο τρίτος άνθρωπος -αμέτοχος, χωρίς την παραμικρή συμμετοχή στα προηγηθέντα- για να «αντισταθμιστεί» κάποια τάχα ανισότητα ισχύος μεταξύ πρώτου-δεύτερου, μου φαίνεται άτοπη κι υπερμετρα άδικη.
Η υποχρέωση του πατέρα έναντι του τέκνου δεν πηγάζει από την συμμετοχή του στην διαδικασία/περίοδο της εγκυμοσύνης ώστε να κοιτάμε την συμπεριφορά του σε εκείνη την περίοδο ως κριτήριο. Γεννιέται η υποχρέωση του στιγμιαία κι αμετάκλητα την στιγμή που έπραξε ό,τι έπραξε. Τραβά την πορεία της, ανεξάρτητα από την πορεία μιας άλλης υποχρέωσης που τυχόν έχει έναντι της εγκύου. Παρεμπιπτόντως, μιας και εστιάζεις σε θέμα «ίσης αντιμετώπισης», το αυτό ισχύει και για την γυναίκα. Δεν μπορεί =έναντι του τέκνου- να επικαλεστεί την εγκυμοσύνη για να απαλλαγεί της αυτοτελούς υποχρέωσης που δημιουργήθηκε την ίδια εκείνη στιγμή. Η «αδικία» που βλέπεις είναι non issue.

Πρακτικά μιλώντας, με εντυπωσιάζει το εξής στο σκεπτικό σου (με εντυπωσιάζει γιατί είμαι σίγουρος ότι δεν είναι αυτός ο σκοπός σου ούτε η λογική σου στο όλο θέμα κι απορώ πώς δεν το βλέπεις): αν ισχύσει ας πούμε αυτό που προτείνεις («ρίξε το, οκ αφού δεν συμφωνείς κράτα το αλλά απαλλάσσομαι κάθε μελλοντικής ευθύνης μου έναντι του παιδιού») θα οδηγηθούμε στην αφόρητη παράδοξη κατάσταση, όχι να φέρνουμε τους δυο ανθρώπους σε κάποιου είδους ισορροπία ισχύος, παρά να επιτρέπουμε στον πατέρα να αυτοαπαλλάσεται, καταργώντας μόνος του κάθε έννοια οικογενιακού/γονεϊκού δικαίου, με μια μόνη δήλωση (δεν μπαίνω καν στον εφιαλτικό λαβύρινθο της πρακτικής εφαρμογής της προτασης σου, πότε, πώς κλπ) ότι «δεν θέλω το παιδί».

Διακρίνω κι ένα δευτερεύον πρόβλημα στην ιδέα σου (ψιλοάσχετο με την ουσία του θέματος, μη ενδιαφέρον για κάποιους, νομίζω όμως ότι εσένα σε ενδιαφέρει), την αστοχία κινήτρου-αποτελέσματος. Ενώ το κίνητρο σου (ο σκοπός σου) είναι να επιτύχεις μια όσο το δυνατόν πιο ισορροπημένη και σύγχρονη κατανομή βαρών και συνολική σύγχρονη ρύθμιση μιας κατάστασης, με αυτό που προτείνεις καταλήγεις να έχεις δημιουργήσει μια κατάσταση όχι μόνο βαριά ανισόρροπη (ο άνδρας απεμπλέκεται των ευθυνών του με πολύ ευκολότερο τρόπο συγκριτικά με την γυναίκα, απλώς προφέρει την μαγική φράση «δεν θέλω το παιδί») αλλά και πιο οπισθοδρομική/αναχρονιστική από σχεδόν ο,τιδήποτε άλλο. Θες να πας μπροστά, καταλήγεις να βρεθείς πολύ πίσω, σε εποχές που το μεγαλύτερο άχθος έπεφτε μονοδιάστατα στους ώμους της γυναίκας.
Θα γκαστρώνω δεξιά κι αριστερά, θα λέω μια μαγική φράση κι από εκεί και μετά δεν τρέχει κάστανο, αυτοαπαλλάχτηκα αν και όποτε το κρίνω εγώ.

 

Δεν θα διαφοροποιηθώ πολύ από πριν. Το "γκαστρώνω δεξιά και αριστερά" δε μπορώ να το πάρω στα σοβαρά στη σημερινή κοινωνία όπου η αντισύλληψη είναι τόσο εύκολη. Μια εγκυμοσύνη συμβαίνει με ευθύνη και των 2, όχι μόνο του άντρα. Αν ζητάμε μια κοινωνία όπου τα 2 φύλα θα είναι ίσα, τότε πρέπει να αποδίδονται όχι μόνο ίσα δικαιώματα, αλλά και ίσες υποχρεώσεις και συνέπειες των αποφάσεών τους.

Προφανώς και η γυναίκα, λόγω του ότι κυοφορεί, έχει το δικαίωμα να απαλλαγεί από την υποχρέωση απέναντι στο τέκνο, με τον τερματισμό της εγκυμοσύνης. Εκεί μάλλον είναι η διαφωνία μας. Από ότι ξέρω το δικαίωμα στην άμβλωση δόθηκε (επαναλαμβάνω σωστά κατά τη γνώμη μου στις γυναίκες) επειδή κυοφορούν, αλλά μαζί με αυτό δίνεται και η δυνατότητα απαλλαγής της υποχρέωσης που δημιουργήθηκε κατά τη γονιμοποίηση του ωαρίου

Δεν ξέρω ποια νοήμων γυναίκα θα έφερνε ένα παιδί στον κόσμο, με τον πατέρα απλά υποχρεωμένο από το νόμο να συνεισφέρει εν μέρει οικονομικά. Ή πιστεύεις ότι ένας άνθρωπος ο οποίος δεν θέλει την πατρότητα θα είναι καλός πατέρας; Για μένα είναι έγκλημα που φέρνουν στον κόσμο παιδιά άνθρωποι που είτε δε θέλουν, είτε είναι τελείως ακατάλληλοι να γίνουν γονείς, και όχι ότι γίνονται αμβλώσεις.

Όσοι είναι κατά της άμβλωσης νοιάζονται, όπως λένε, για το έμβρυο που έχει και αυτό δικαιώματα. Κανείς όμως από αυτούς δε νοιάζεται για το παιδί από τη στιγμή που θα γεννηθεί. Ποιοι (ή πόσοι) γονείς θα το μεγαλώσουν; Αν αυτοί οι άνθρωποι διαθέτουν τους πόρους και το σημαντικότερο την ψυχική ισορροπία να είναι κατάλληλοι γονείς. Το τέκνο θα υποστεί βλάβη επειδή θα έρθει στον κόσμο τελικά και όχι επειδή ο πατέρας δε θα συνεισφέρει οικονομικά...

Εγώ είμαι λάθος ζητώντας να έχει τη δυνατότητα να απαλλαγεί εντελώς ο πατέρας από τα πατρικά καθήκοντα σε περίπτωση άρνησης της μητέρας να τερματίσει την εγκυμοσύνη. Εσύ πιστεύεις ότι είναι το ίδιο υπεύθυνοι σε αυτή την περίπτωση; Πιστεύεις ότι υπάρχει ισότητα σε αυτό το θέμα επί της παρούσης; Και για να το τραβήξω ακόμα λίγο περισσότερο: Γιατί να μην αναλαμβάνει ο πατέρας εξ' ολοκλήρου τα έξοδα ανατροφής του τέκνου, αφού επέλεξε να μη κάνει χρήση προφυλακτικού και να μην "τραβηχτεί";

Τέλος θα σου ζητήσω να αναρωτηθείς κατά πόσο η θέση σου για το πόσο διαφορετικά είναι τα δύο φύλα και η θέση τους στην κοινωνία, πέραν των βιολογικών διαφορών τους, επηρεάζει τη στάση σου στο συγκερκιμένο ζήτημα.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

ispania-diadilosi-euthanasia.jpg
M.NAFTEMPORIKI.GR

Η Ισπανία έγινε σήμερα η πέμπτη χώρα στον κόσμο που νομιμοποιεί την ευθανασία. Μετά τη σχετική...

 

  • Like 7
Link to comment
Share on other sites

astynomia-2.jpg
WWW.PROTOTHEMA.GR

Η ηλικιωμένη εντοπίστηκε ελαφρά τραυματισμένη και λιπόθυμη από περαστικούς 

Είναι δυνατόν να γίνονται αυτά; Πως την πατάνε; Μπήκε στην τράπεζα να πάρει λεφτά και δεν φώναξε βοήθεια;

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

17 minutes ago, Lakisss said:

Είναι δυνατόν να γίνονται αυτά; Πως την πατάνε; Μπήκε στην τράπεζα να πάρει λεφτά και δεν φώναξε βοήθεια;

 

Το άρθρο είναι μάλλον γραμμένο από μαθητή 5ης Δημοτικού, αλλά σ' αυτό έχει απάντηση...

Quote

Η γυναίκα μπαίνει μέσα ζητάει από τον ταμία τα χρήματα και παρακαλεί να της επιτρέψει να καλέσει τον γιο της γιατί ο δράστης της είχε κρατήσει το κινητό. Ο υπάλληλος, αν και της δίνει τα χρήματα, δεν την αφήνει να πάρει τηλέφωνο. Η 87χρονη, μόλις βγαίνει έξω με τα μετρητά στην τσάντα, ο δράστης την αρπάζει και την βάζει πάλι μέσα στο αυτοκινητο. Αφού την κάνει βόλτεςκαι καταφέρνει να της αρπάξει τα λεφτα, σταματάει στην άκρη του δρόμου, την πετάει έξω και εξαφανιζεται.

 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

5 hours ago, astrolabos said:

 

emvolia.jpg
GREECEINFIGURES.COM

Τελευταία ενημέρωση δεδομένων εμβολιασμού στην Ελλάδα.

 

 

5 hours ago, honda22 said:

jon-slow-286936.jpg

 

coronavirus-data-explorer.thumb.png.e964a6b5725376496031d9deef99d302.png

 

 

Μπορείτε να βάλετε και άλλες χώρες, αλλά μετά δε θα ξεχωρίζει εύκολα ποια είναι ποια. Αγγλία φυσικά δεν έβαλα, ξέρουμε ότι πάει μαμιώντας. Της βγήκε το ρίσκο της πρώιμης έγκρισης και επένδυσε πολλούς πόρους στον εμβολιασμό

 

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

c9f07454dc804926a5bc40977e7fa2c3.jpg
WWW.CAPITAL.GR

Το μέσο επικοινωνίας του τέως Αμερικανού προέδρου "θα επανακαθορίσει το παιχνίδι".

:hehe:.

Προτεινόμενα ονόματα: Dumpgram/Dumpbook/DumpTrump/RealPotUS/WaspDump.

 

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

baby_2020-08-31_22-24-25.jpg
WWW.IN.GR

Η κρίση στην υγεία και την οικονομία ώθησε πολλά ζευγάρια να αναβάλουν ή να εγκαταλείψουν εντελώς τα σχέδιά τους να αποκτήσουν παιδιά.

 

  • Like 4
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.