salde Αύγουστος 5, 2015 #942 Αύγουστος 5, 2015 έχουν ξεφύγει με τα «Κεμπαπτζίδικον», Αυθεντικόν, Γνήσιον κι @#$%^*& μάντολες. Δεν το έχω πετύχει αυτό που ανέφερες εδώ αλλά δεν αποκλείεται να είναι μία απ' τα ίδια.
GruntGR Αύγουστος 5, 2015 #943 Αύγουστος 5, 2015 ειναι παρα πολυ καλος σε συγκριση με τον "βετερανο" πιο κατω ( ολοι λενε οτι το εχει χαλασει πλεον ) οι πιτες ετσι οπως ψηνονται και τυλιγονται, νομιζεις οτι βγηκαν απο σπιτι. η βεργα ειναι οτι καλυτερο εχω φαει τον τελευταιο καιρο - προς το παρων κανει μονο 1.40 εκαστη ! οι πατατες λιγο με ξενερωσανε γιατι βαλανε πολυ αλατι, χοιρινο σε καλαμακι και γυρο δεν εχω δοκιμασει ακομα αλλα εχω ακουσει πολυ καλα λογια. περνα ενα βραδακι απεξω να δεις τι γινεται και θα με θυμηθεις btw πηρα προσφατα μια γιγας απο τον ιταλο, ειχα και την τιμη να τον ακουσω στο τηλεφωνο δεν εχει αλλαξει τιποτα προς το χειροτερο αλλα ουτε και προς το καλυτερο, παραγγελνεις στις 4 και μπορει να σου ερθει μετα απο 1 ωρα + :/ 1
Δημοφιλής Δημοσίευση karmen1983 Αύγουστος 7, 2015 Δημοφιλής Δημοσίευση #944 Αύγουστος 7, 2015 Ψαράκι με ρυζι και αρακα χθες και μοσχαρισια με σαλατα σημερα 14
Δημοφιλής Δημοσίευση DJD Αύγουστος 7, 2015 Δημοφιλής Δημοσίευση #945 Αύγουστος 7, 2015 Salt and chilli chicken with noodles, είχα κέφια χθες 11
Δημοφιλής Δημοσίευση alexis2044 Αύγουστος 7, 2015 Δημοφιλής Δημοσίευση #950 Αύγουστος 7, 2015 Τσουπ να μαι και γω. Μπεργκέρια χειροποίητα στην ψησταριά. Με αγγουρομαγιονέζα σπιτική τσενταρ καραμελωμένα κρεμμύδια μπέικον και κετσαπ Mε συνοδεία πατάτας διπλοτηγανισμένης. 14
filthy_dwarf Αύγουστος 7, 2015 #951 Αύγουστος 7, 2015 DSC_0838.JPG Salt and chilli chicken with noodles, είχα κέφια χθες αν το έκανες σε wok θα έβλεπες τρελή διαφορά παρόλαυτα cheers απο τα αγαπημένα μου φαγητά. 6.70€ με έκπτωση ( 8.95€ αρχική ) από γνωστή αλυσίδα ένα καλο φτηνό γουδί έχουν τα ΙΚΕΑ
karmen1983 Αύγουστος 7, 2015 #952 Αύγουστος 7, 2015 Απο γρανιτη βγαλανε τα λιντλ αλλα αγορασα πριν καιρο οποτε τη πατησα
felix Αύγουστος 7, 2015 #953 Αύγουστος 7, 2015 Πορσελάνη είναι μάλλον ( κλάιν ) , αλλά θα δείξει στο μέλλον αν θα αντέξει... 1
astrolabos Αύγουστος 7, 2015 Author #954 Αύγουστος 7, 2015 Ρε δεν έλεγες τίποτα στη Καλαμάτα είμαστε γεμάτοι από γουδιά και γούδαρχους 1
felix Αύγουστος 8, 2015 #956 Αύγουστος 8, 2015 Ρε δεν έλεγες τίποτα στη Καλαμάτα είμαστε γεμάτοι από γουδιά και γούδαρχους Βρέθηκα πρόσφατα στην Αγιάσο στη Μυτιλήνη και είχε ωραία ξύλινα και καπάκια κατέβηκα Μάνη που είδα κάτι πέτρινα... ...αλλά ως γνωστόν αν δεν τραβήξω από τα μαλλιά την έρευνα αγοράς, δεν καταλήγω....
acct Αύγουστος 8, 2015 #957 Αύγουστος 8, 2015 Εγώ είχα πάρει πριν κάνα χρόνο αυτό: γουδί και γουδοχέρι | IKEA Ελλάδα και δεν έχω παράπονο. Το έχω χρησιμοποιήσει λιγότερο από όσο φανταζόμουν, αλλά είνα μια χαρά. 1
GruntGR Αύγουστος 8, 2015 #959 Αύγουστος 8, 2015 προτιμω τα γυναικεια στηθος κοτοπουλου >>>> μπουτι 1
karmen1983 Αύγουστος 8, 2015 #960 Αύγουστος 8, 2015 ναις. οταν ξανακάνεις να ξέρεις ότι το καλύτερο μπισκότο ταρτας είναι του παρλιαρου. edit: thank me later tarta.jpg Για να δουμε τι θα βγει @GruntGR, μπούτι (κοτόπουλου) >>>>>>>>>>>>>>>> στήθος (κοτόπουλου) 1
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now