dellman Αύγουστος 13, 2015 #1001 Αύγουστος 13, 2015 περί ορέξεως κολοκυθοπίτα...προτιμότερο είναι μια κοπανιστή για τις μερίδες ή να φτιάξεις μια δική σου σάλτσα που θα σε ξεχωρίσει και θα σε κάνει πιο ανταγωνιστικό αλλό οκ δικό σου το μαγαζί 1
Δημοφιλής Δημοσίευση GeorgeVasil Αύγουστος 17, 2015 Δημοφιλής Δημοσίευση #1002 Αύγουστος 17, 2015 Έλα να γινόμαστε σιγά σιγά!! \../ Tweak : Αν δοκιμάσετε να βάλετε σπίτι σας καυτερές πιπεριές να τις βάλετε όλες μαζί, πυκνά φυτεμένες..γιατί 1-1 δεν δένει. Επίσης πρέπει να είναι μακριά από τις κανονικές. Ντοματάκια Power Μιλάμε βγαίνουν άπειρα. Κάθε βδομάδα κόβουμε και από κανέναν κουβά χαχαχ Και για να μην σας ξενερώσω.. 13
karmen1983 Αύγουστος 17, 2015 #1003 Αύγουστος 17, 2015 Αν και δεν ειμαι του καυτερού όταν τις βλέπω να έχουν δέσει τόσες πολλές τις χαίρομαι Πριν μερικές μέρες ειχα τραπέζι αλλά δε πρόλαβα να βγάλω τιποτα φωτογραφία πέρα απο ένα απο τα ορεκτικά. Οπότε ας το βάλω έστω αυτό. 9
karmen1983 Αύγουστος 23, 2015 #1004 Αύγουστος 23, 2015 Σιδηρόδρομος με κρασί μανιτάρια, μπέικον και λίγο σχοινόπρασο για το χρώμα και τη γεύση 9
Δημοφιλής Δημοσίευση shodan Αύγουστος 23, 2015 Δημοφιλής Δημοσίευση #1005 Αύγουστος 23, 2015 (edited) Live ανταπόκριση από Βόλο. Είπαμε να πιούμε 2 τσιπουράκια.... Round 2. Έγινε επεξεργασία Αύγουστος 23, 2015 από shodan 13
unseen Αύγουστος 23, 2015 #1006 Αύγουστος 23, 2015 Like Like Like Like λεμε! Τριτη βραδυ φτανω Βολο, κατευθειαν στα καλα της Νεας Ιωνιας
Highlander Αύγουστος 24, 2015 #1007 Αύγουστος 24, 2015 Σιδηρόδρομος με κρασί μανιτάρια, μπέικον και λίγο σχοινόπρασο για το χρώμα και τη γεύση _MG_8866.JPG Πως μαγειρεύεις το σιδηρόδρομο ;
karmen1983 Αύγουστος 24, 2015 #1008 Αύγουστος 24, 2015 Η συνταγή εδώ αν και πρόσθεσα κάποια πραγματάκια 2
Δημοφιλής Δημοσίευση felix Αύγουστος 24, 2015 Δημοφιλής Δημοσίευση #1010 Αύγουστος 24, 2015 For astro... Πλατάνια Μεσσηνίας 12
pasjohn Αύγουστος 25, 2015 #1013 Αύγουστος 25, 2015 (edited) Είναι το μάτι της πίτσας Έγινε επεξεργασία Αύγουστος 25, 2015 από pasjohn
Seafalco Αύγουστος 28, 2015 #1015 Αύγουστος 28, 2015 Τι να σχολιάσεις ... ...5000 λέξεις είπες χωρίς να "ανοίξεις το στόμα σου" ! Να 'σαι καλά ρε συ με τις δημιουργίες σου ! Έτσι να ανοίγει το μάτι ορισμένων ορισμένων ! Άντε, καλή χώνευση τώρα ! 1
GeorgeVasil Σεπτέμβριος 1, 2015 #1016 Σεπτέμβριος 1, 2015 Live ανταπόκριση από Βόλο. Είπαμε να πιούμε 2 τσιπουράκια.... ImageUploadedByTapatalk1440358879.163556.jpg Round 2. ImageUploadedByTapatalk1440359722.023589.jpg Μαύρα καπάκια βλέπω....τσιπουρο "χωρις" δεν πινουμε εμεις εδω..
shodan Σεπτέμβριος 1, 2015 #1017 Σεπτέμβριος 1, 2015 Το φοβήθηκε η παρέα, εγω έχω δοκιμάσει και "με" και μου άρεσε. 1
GeorgeVasil Σεπτέμβριος 1, 2015 #1018 Σεπτέμβριος 1, 2015 Το φοβήθηκε η παρέα, εγω έχω δοκιμάσει και "με" και μου άρεσε. Εγω πλέον κατα 99% θα προτιμήσω ακόμα και χύμα..δεν εχω παει καπου που να με χαλασε..το εχουν στρωσει το θεμα γενικως εδω.
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now