karmen1983 Ιούλιος 28, 2018 #4401 Ιούλιος 28, 2018 Καθόλου ιδέα σου. Και μην αρχίσεις τα περι υγείας απλά ξέμεινα απο ανοξείδωτα 1
Lakisss Ιούλιος 28, 2018 #4402 Ιούλιος 28, 2018 πριν 40 λεπτά, το μέλος karmen1983 έγραψε: μην αρχίσεις τα περι υγείας απλά ξέμεινα απο ανοξείδωτα Γαλβανιζέ μπριζόλες... not bad!
Δημοφιλής Δημοσίευση unseen Ιούλιος 29, 2018 Δημοφιλής Δημοσίευση #4404 Ιούλιος 29, 2018 Εδω: https://www.google.ie/maps/place/The+Old+Schoolhouse+Bar+%26+Restaurant/@53.4541188,-6.2240003,16z/data=!4m5!3m4!1s0x0:0xbb965155279f0ba8!8m2!3d53.4567043!4d-6.2229314 11
f117 Ιούλιος 29, 2018 #4405 Ιούλιος 29, 2018 @spH3RiCal πες μου οτι είναι μεγάλο το πιάτο τουλάχιστον 1 1
eXhale Ιούλιος 30, 2018 #4406 Ιούλιος 30, 2018 (edited) @unseen mushy peas k garlic mayo? Έγινε επεξεργασία Ιούλιος 30, 2018 από eXhale
spH3RiCal Ιούλιος 30, 2018 #4408 Ιούλιος 30, 2018 16 hours ago, f117 said: @spH3RiCal πες μου οτι είναι μεγάλο το πιάτο τουλάχιστον Αυτο ηταν οντως για τα σπουργιτια 2
PetrosD Ιούλιος 31, 2018 #4411 Ιούλιος 31, 2018 On 7/28/2018 at 10:15 PM, karmen1983 said: Καθόλου ιδέα σου. Και μην αρχίσεις τα περι υγείας απλά ξέμεινα απο ανοξείδωτα Παθαίνεις κάτι; Βγάζουν κάποια ουσία με το ζέσταμα που πηγαίνει στο κρέας;
Kiris Ιούλιος 31, 2018 #4412 Ιούλιος 31, 2018 17 hours ago, f117 said: Του unseen???ε? Ναι ! Έφυγα καπάκι για μπύρα μόλις είδα την φωτό 1
f117 Αύγουστος 1, 2018 #4413 Αύγουστος 1, 2018 (edited) Σνιτσελ χοφμαν Έγινε επεξεργασία Αύγουστος 1, 2018 από f117 7
ronin13 Αύγουστος 1, 2018 #4416 Αύγουστος 1, 2018 Σνιτσελ χοφμαν Μπιφτέκια Δημήτρης. [emoji13][emoji13][emoji13] 3 3
kostas.karras Αύγουστος 1, 2018 #4417 Αύγουστος 1, 2018 (edited) Χορταστικη burgerαρα bacon cheese! Kαλη μας ορεξη Κοστος 8 ευρω το πιατο. Έγινε επεξεργασία Αύγουστος 1, 2018 από kostas.karras 3
kostas.karras Αύγουστος 1, 2018 #4418 Αύγουστος 1, 2018 Πιτα ΓΙΓΑΣ απο καντινα με ονομασια "Ομορφαινει, δεν παχαινει" στην Σκοπελο. Τετοια γιγας πιτα δεν ειδα ουτε θεσσ/νικη,ουτε κρητη,ουτε πουθενα! Εφαγα μια με πανσετα,και μετα με εφαγε αυτη .. Με μια τετοια ολη μερα, και 5 τζιν με λεμόνι να την καψω Κοστος 7 ευρω. 6
ronin13 Αύγουστος 1, 2018 #4419 Αύγουστος 1, 2018 Εεεεεεεε, που ηταν αυτες οι ομορφιες οταν ειχα παει εγω στη Σκοπελο? Ολα τα καλα αφου παμε καπου τα βγαζουν! 1
astrolabos Αύγουστος 2, 2018 Author #4420 Αύγουστος 2, 2018 πριν 10 ώρες, το μέλος kostas.karras έγραψε: Πιτα ΓΙΓΑΣ απο καντινα με ονομασια "Ομορφαινει, δεν παχαινει" στην Σκοπελο. Τετοια γιγας πιτα δεν ειδα ουτε θεσσ/νικη,ουτε κρητη,ουτε πουθενα! Εφαγα μια με πανσετα,και μετα με εφαγε αυτη .. Με μια τετοια ολη μερα, και 5 τζιν με λεμόνι να την καψω Κοστος 7 ευρω. Να σας ζήσει το νεογέννητο 6
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now