Lazy Dog Οκτώβριος 11, 2018 #121 Οκτώβριος 11, 2018 (edited) Και ακομη δεν εχω παει σε ολα τα νησια... Έγινε επεξεργασία Οκτώβριος 11, 2018 από Lazy Dog
DEADLAZARUS Οκτώβριος 11, 2018 #122 Οκτώβριος 11, 2018 πριν 2 λεπτά, το μέλος Lazy Dog έγραψε: Και ακομη δεν εχω παει σε ολα τα νησια... Τώρα είναι αργά. Το καλοκαίρι πια....
tommybertsen Οκτώβριος 11, 2018 Author #123 Οκτώβριος 11, 2018 πριν 4 λεπτά, το μέλος Lazy Dog έγραψε: Και ακομη δεν εχω παει σε ολα τα νησια... Για να παίξω τόσες ώρες, πρέπει να πάρω άδεια 1 1
Lazy Dog Οκτώβριος 11, 2018 #124 Οκτώβριος 11, 2018 (edited) Μπα, το χειμωνα ειναι καλυτερα 3 minutes ago, DEADLAZARUS said: Τώρα είναι αργά. Το καλοκαίρι πια.... 1 minute ago, tommybertsen said: Για να παίξω τόσες ώρες, πρέπει να πάρω άδεια Να κ ενα καλο του να μην εχεις αφεντικο Έγινε επεξεργασία Οκτώβριος 11, 2018 από Lazy Dog 1 1
tommybertsen Οκτώβριος 11, 2018 Author #125 Οκτώβριος 11, 2018 πριν 6 λεπτά, το μέλος Lazy Dog έγραψε: Να κ ενα καλο του να μην εχεις αφεντικο Κατά πάσα πιθανότητα 29 Οκτώβρη (δηλαδή από τις 27 μετράμε). 15 ημερούλες από σήμερα, 1 βδομαδούλα άδεια Τώρα παίζω λίγο here and there, κάνω τα side quest (είμαι αρχή εκεί που πάω στον κύκλωπα). Στέκομαι χαζεύω και λίγο, βγάζω και καμιά φώτο καλή ώρα όπως πάνω Ε οκ... Ξεκίνησα απλό playthrough με Κασσάνδρα και θα κάνω λογικά και δεύτερο με τον Αλέκο στο exploration mode Το κόβω για 150+ ώρες. Βάλε και το season pass που θα πάρω λογικά...χμμμ!
Lazy Dog Οκτώβριος 11, 2018 #126 Οκτώβριος 11, 2018 (edited) Το εχω το season pass. Στην ουσια μετα απο λιγο ακολουθεις 3 ιστοριες..."Χοντραινει" η πλοκη κ σε κανει να θες να παιξεις ακομη λιγο κ ακομη λιγο κοκ Εκτος αυτου το map ειναι πραγματικα πολυ μεγαλο Καλογραμμενη ιστορια παντως...κ το παιχνιδι ουτε ενα προβλημα...περιεργο Έγινε επεξεργασία Οκτώβριος 11, 2018 από Lazy Dog 2
tommybertsen Οκτώβριος 11, 2018 Author #127 Οκτώβριος 11, 2018 πριν 10 λεπτά, το μέλος Lazy Dog έγραψε: Καλογραμμενη ιστορια παντως...κ το παιχνιδι ουτε ενα προβλημα...περιεργο Κάπου δίπλα λέει ότι κρασάρει συνέχεια κλπ. Το μόνο του πρόβλημα είναι πως είναι "βαρύ" και η 1070 στα 1440p δεν αντέχει πολύ... ΤΟ CPU στέκεται στα 50-70% usage, η κάρτα μόνιμα στα 99%. Αρνούμαι να ρίξω πολλά settings για να είμαι στα 60 πάντως, δεν με νοιάζει. Let the burning begin ( για μένα, εσύ @Lazy Dog έχεις καεί ήδη ) Btw χαίρομαι που η ιστορία είναι καλογραμμένη γιατί στο Origins, ήταν κάπως "all over the place". 1 1
lefteriz Οκτώβριος 11, 2018 #128 Οκτώβριος 11, 2018 Όντως η ιστορία ειναι πολύ ενδιαφέρον. Εχω περάσει το σημείο που Spoiler πηγαίνει στη γιάφκα με τους cultists και γινεται η αποκαλυψη με τον αδελφό της Alexio ( Ναι, την Κασσάνδρα πήρα φυσικά ), Το σκηνικό μου θύμισε λίγο Eyes wide shut . Σκότωσα και κανα 2 cultists έπειτα. το παω αργααα αργααα με 23% complete τρενάροντας όσο μπορώ το main story. Απολαυστικότατο! Κι εγώ κανένα πρόβλημα με το παιχνίδι, δεν κόλλησε/κράσαρε ούτε μια φορά. Σε κάτι σπηλιές με πολλές φωτιές κλπ, αν ανάψω και φωτιά, τα fps καταρρέουν αλλα γενικα τρέχει καλά με τα περισσοτερα στο ultra.
tommybertsen Οκτώβριος 11, 2018 Author #129 Οκτώβριος 11, 2018 Το να μην τρέχει καλά με gtx1080 και άνω, θα ήταν λίγο "κάπως" Η 1070 αγκομαχάει πάντως Δυστυχώς δεν μπορώ ακόμη να κάνω αλλαγή. Το άφησα για σήμερα, αύριο πάλι
rip_noob Οκτώβριος 12, 2018 #130 Οκτώβριος 12, 2018 (edited) Δεν άντεξα και το τσίμπησα στα 48,60€ από το cdkeys Το έβαλα να κατεβαίνει και θα λιώσω το πσκ edit: Θεωρητικά θα βγει και η 1.0.3 σήμερα Έγινε επεξεργασία Οκτώβριος 12, 2018 από rip_noob 2
sstav Οκτώβριος 12, 2018 #131 Οκτώβριος 12, 2018 το σκεφτομαι...αλλά δεν έχω cpu που να μπορεί να ανταποκριθεί ...εδώ στο origins χτυπαει o 2600 k στα 4.4 100% utilization σε σημεία με την gpu στα 72-80%....
ARMAGEDDON Οκτώβριος 12, 2018 #132 Οκτώβριος 12, 2018 (edited) έρχομαι και εγώ δεν άντεξα από uplay με τον promo Έγινε επεξεργασία Οκτώβριος 12, 2018 από ARMAGEDDON 3
tommybertsen Οκτώβριος 12, 2018 Author #134 Οκτώβριος 12, 2018 πριν 5 ώρες, το μέλος sstav έγραψε: το σκεφτομαι...αλλά δεν έχω cpu που να μπορεί να ανταποκριθεί ...εδώ στο origins χτυπαει o 2600 k στα 4.4 100% utilization σε σημεία με την gpu στα 72-80%.... Στο Odyssey ο 6700κ χτυπάει 100ρια. Λογικό για τον 2600κ
ARMAGEDDON Οκτώβριος 12, 2018 #135 Οκτώβριος 12, 2018 18 minutes ago, tommybertsen said: Στο Odyssey ο 6700κ χτυπάει 100ρια. Λογικό για τον 2600κ εγώ με παρόμοια settings του origins βγάζω στο bench πάω να κατεβάσω drivers
rip_noob Οκτώβριος 12, 2018 #137 Οκτώβριος 12, 2018 Έπαιξα 4 ώρες ακριβώς και τελείωσα την πρώτη περιοχή με 2 νησιά, τα άνοιξα όλα εννοείται, δεν με άφησε να πάρω το πλοίο για να φύγω γιατί δεν είχε κατέβει ολόκληρο το παιχνίδι. Ευχαριστημένος μέχρι τώρα και είναι αυτό που περίμενα, παίζω στο hard αλλά έβαλα το guided. Δεν ξέρω πως θα ήταν με την άλλη επιλογή είναι η αλήθεια. Βγήκε το 1.0.3, ατελείωτα patch notes εδώ 2
tommybertsen Οκτώβριος 12, 2018 Author #138 Οκτώβριος 12, 2018 Επιτέλους υπάρχουν κλιματολογικές αλλαγές. Πχ βρέχει (με σύννεφα ε, όχι καθαρός ο ουρανός, βλ. bf v ). Το παιχνίδι το ξεκίνησα μόνο αφού κατέβηκε
GFFermari Οκτώβριος 12, 2018 #139 Οκτώβριος 12, 2018 ....κράτα sstav...Κ γω μαζί σου. Υπομονή και θα πέσει... 2 1
ARMAGEDDON Οκτώβριος 12, 2018 #140 Οκτώβριος 12, 2018 (edited) να σας πω το Vision το παίρνεις κάποια στιγμή ; αυτό που σκοτινιάζει και βλέπεις τα αντικείμενα να φωσφορίζουν ; bοnus δεν είναι spoiler Spoiler έπαιξα δυο ώρες ακριβώς ακόμα στο πρώτο νησί είμαι και το έκανα stream για να βλέπει φίλος xaxaxax (την πρώτη μισή ώρα δεν είχε ήχο το stream άκουγε από το mic χαχαχαχα) Έγινε επεξεργασία Οκτώβριος 12, 2018 από ARMAGEDDON
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now