Jump to content



Ποιο παιχνίδι τερμάτισα πρόσφατα και πώς μου φάνηκε


Recommended Posts

On 17/4/2023 at 5:23 ΜΜ, το μέλος biker έγραψε:

The Last of Us Part I . Κατάφερα να το τερματίσω με την αρχαιολογία μου σε medium (και κάποια low settings όπου τα πρότεινε το παιχνίδι) με ~55 fps avg.

 

Είσαι ήρωας.

 

On 17/4/2023 at 5:23 ΜΜ, το μέλος biker έγραψε:

Επειδή ήταν "απ΄το θείο" έκανε κάποια κουλά και σε δυο-τρία σημεία έπαιζα κυριολεκτικά με 26fps!!!!!!! Ευτυχώς ανέβασα λίγο την κάρτα και έστρωσε.

 

Δεν έφταιγε το ότι ήταν απ'τον θείο, έφταιγε ότι σου τελείωνε η VRAM, είναι αδηφάγο το παιχνίδι, κάκιστα optimized και απορώ πως την πάλεψες αφού σε medium+low combo δείχνει χειρότερο από PS4 και σχεδόν ίσο με PS3 :p Επειδή δε το πίστευα, το δοκίμασα και σε μένα, όπου ακόμη και σε 1440p , ήταν ένα ξεπλυμένο πράμα και τα textures θύμιζαν εποχές του πρώτου doom :hehe: 

 

 

Κι εγώ το τελείωσα, το παιχνίδι είχε πολλά τεχνικά θέματα και σε ~3 εβδομάδες έφτιαξαν το σημαντικότερο για μένα, MOUSE JITTER (τα micro-stutters δε φτιάχτηκαν ποτέ - αλλά βελτιώθηκαν).

Το παιχνίδι ήταν επαναστατικό όταν βγήκε, αλλά δεν μου'κανε κάνα ιδιαίτερο click από άποψη gameplay (το stealth κομμάτι είναι αρκετά καλό though). Το σενάριό του είναι μια άλλη...ιστορία. Έχει καλογραμμένους διαλόγους, ηθοποιούς καλούς, και γενικά το 2ο part αναμένεται ενδιαφέρον. Είχα καταφέρει να αποφύγω spoilers για 10 χρόνια. 

Αντίστοιχα, όπως το Uncharted4 έιναι το climbing sim, αυτό είναι το carry the ladder and the palette  sim :p 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Στο GOG έδινε πρόσφατα το Alwa's Awakening, το έβαλα τελικά να το παίξω μια και μου αρέσουν τα pixel art, γενικά ένα πάρα πολύ καλό platformer, με κύρια στοιχειά τα puzzle και προς το τέλος με το jump & power use timing, αν σε κάποιον αρέσουν τέτοια game θα το πρότεινα.

 

Νομίζω καλά τα πήγα, δεν πέθανα σχεδόν καμία φορά...

 

image.thumb.png.4f24bc9fff0c80707c2a97c8baa08fdb.png

  • Like 1
  • Haha 3
Link to comment
Share on other sites

4 ώρες πριν, το μέλος Havic έγραψε:

Στο GOG έδινε πρόσφατα το Alwa's Awakening, το έβαλα τελικά να το παίξω μια και μου αρέσουν τα pixel art, γενικά ένα πάρα πολύ καλό platformer, με κύρια στοιχειά τα puzzle και προς το τέλος με το jump & power use timing, αν σε κάποιον αρέσουν τέτοια game θα το πρότεινα.

 

Νομίζω καλά τα πήγα, δεν πέθανα σχεδόν καμία φορά...

 

image.thumb.png.4f24bc9fff0c80707c2a97c8baa08fdb.png

Θα πέθαινα άλλες 258 φορές, για να'λεγα ότι είναι σατανική σύμπτωση :bleh: 

  • Haha 1
Link to comment
Share on other sites

18 ώρες πριν, το μέλος tommybertsen έγραψε:

Θα πέθαινα άλλες 258 φορές, για να'λεγα ότι είναι σατανική σύμπτωση :bleh: 

Κοίτα 408 είναι

4+0+8 = 12

1+2=3

666= 6 + 6  + 6 = 18

1+8 = 9

 

9/3 = 3 τυχαίο; δεν νομίζω, ελπίζω να κατάλαβες γιατί εγώ όχι 😛

  • Haha 1
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

God of War

 

Τι παιχνιδαρα ηταν αυτη!

Λοιπον, τα γραφικα ειναι οκ. Καποια μοντελα και υφες ειναι πολυ καλα, κυριως οι πρωταγωνιστες και τα αντικειμενα που ερχεσαι σε αμεση επαφη αλλα το περιβαλλον κλπ ειναι απλα καλο.

Λογικο βεβαια αφου το παιχνιδι ειναι αρκετα παλιο και ηρθε απο τις κονσολες. Σε τηλεοραση ισως κρυβει τις ατελειες και να φαινεται επικο με την κλιμακα κυριως των εχθρων, γιατι ο κοσμος φαινεται μικρος σε συγκριση*.

Το animation ειναι πολυ καλο - Μακαρι τα περισσοτερα pc games να εφταναν σ'αυτο το επιπεδο.

Αισθητικα...ειναι αποδεκτο. Οκ ειναι fantasy game και οι υπερβολες ειναι αποδεκτες, αλλα νομιζω το παραεκαναν λιγο. Δε με ενοχλησε προφανως αλλα δε νομιζω να σταματησα ποτε σε καποιο σημειο να θαυμασω την εικονα.

 

Soundtrack, voice acting, ambient/combat sounds etc. ειναι για σεμιναριο. Νομιζω μονο το RDR2 ειναι σε αντιστοιχο επιπεδο.

Οι χαρακτηριστικες φωνες καθε χαρακτηρα ταιριαζουν αδιανοητα με το script του καθενα που πραγματικα σταματουσα και κλικαρα για να συνεχιστει η κουβεντα.

 

Το Gameplay χωρις θεματα ή εκπληξεις. Απλο**, με χρηση των οπλων για να λυνεις καποιους γριφους κλπ. ενω το progression των skills, weapon upgrade etc. με αφησε ψιλοαδιαφορο.

Οχι πως ειναι κακο - απλα το βρηκα πολυ δευτερευουσας σημασιας στο ολο κονσεπτ. 

 

Ενα στοιχειο που δε μου αρεσει γενικα ειναι η σκανδιναβικη μυθολογια.

(οχι οτι τη γνωριζω, αλλα ...βασικα αυτο...επειδη ΔΕ τη γνωριζω ειναι κουραστικο να αφομοιωσεις ολους τους χαρακτηρες και τις ιδιοτητες τους)

Και ομως οι developers καταφεραν να βαλουν ολη τη μπουρδα αυτης σε ενα περιβαλλον σχεδιασμενο υπερβολικα και σε ενα σεναριο που παρουσιαζεται ωραια και καταναλωνεται χωρις προσπαθεια απο τον παιχτη.

 

Στην αρχη μολις διαβασεις δυο τρεις σελιδες απο τη μυθολογια, τους εχθρους, το μερη του χαρτη κλπ, νομιζεις πως ολο το παιχνιδι θα ειναι βασανιστικο και πως θα απαιτει να διαβασεις αμετρητες σελιδες για να μπεις στο νοημα. Ευτυχως οχι, γιατι στο 99% των περιπτωσεων ο συνοδος σου ή αλλος, εξηγει με δυο λογια τι συμβαινει, ενω οσο περισσοτερο παιζεις, ειναι ευκολοτερο να μαθαινεις περισσοτερα στοιχεια για τους χαρακτηρες και τα μερη. Επιπλεον, τα σημαντικα στοιχεια της μυθολογιας και του σεναριου εξιστορουνται σε λιγες γραμμες που ειναι ευκολο να τις διαβασεις.

Το σεναριο ειναι δυνατο, ξερεις πανω κατω το στοχο απο την αρχη αλλα αυτο που κραταει τον παιχτη ειναι η αγνοια για τα παντα. Οσο περισσοτερα μαθαινεις για το ποιος εισαι, που βρισκεσαι, ποιοι ειναι οι υπολοιποι, το στορυ τους κλπ., τοσο πιο ενδιαφερον γινεται. 

Ολο το narration ειναι επικο ενω τα εξαιρετικα καλογραμμενα scripts των NPCs απογειωνουν το ολο κλιμα.

Καθε χαρακτηρας ειναι τοσο ιδιαιτερος που η δικη του ξεχωριστη φωνη, accent, origin, background σε συνδυασμο με το script του, χρωματιζει διαφορετικα καθε στιγμη του παιχνιδιου.

 

Και αυτο ειναι το main selling point του παιχνιδιου. Epic journey, epic narration, epic story, epic characters.

Η συνεχεια δεν εχει ανακοινωθει ακομη για PC αλλα σιγουρα θα το τιμησω.

 

*, **: Η κλιμακα του κοσμου ειναι στοχευμενη επιλογη. Αν ηταν μεγαλυτερος, σαν του AC Odyssey πχ, θα εχανες χρονο χωρις λογο γυριζοντας δεξια αριστερα. Σωστη επιλογη η κλιμακα αυτη, γιατι δινει στο παιχτη την εικονα που πρεπει να παρει, χιονισμενο τοπιο, σκοτεινο, υγρο περιβαλλον, εντονη χλωριδα κλπ, χωρις αυτος να χρειαστει να ξοδεψει περισσοτερο απο μισο λεπτο για να φτασει εκει.

Η απλοτητα των γριφων και η σχετικη ευκολια στη συλλογη των assets, επισης βοηθα πολυ τον παιχτη στο να επικεντρωσει την προσοχη σε αυτο που πρεπει. Στο σεναριο και τους χαρακτηρες.

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Uncharted 4: A Thief's End

 

-Πολλα assets του περιβαλλοντος εχουν καλυτερες υφες απο τους πρωταγωνιστες! Καλυτερες υφες απο το God of War γενικα, το ιδιο κακο lighting σε πολλα σημεια.

Γενικα, τα γραφικα ειναι καλα και ειδικα τα σημεια που ειναι κοπι-παστε απο το κονσεπτ αρτ δινουν δραματικες εικονες. 

Το animation ειναι οκ αλλα η κινηση της καμερας το κανει εντυπωσιακο στις γρηγορες σκηνες.

Το μονο bug που ειδα ηταν το body ragdoll physics και ιδιαιτερα τα ακρα του πρωταγωνιστη που απο την αρχη μεχρι το τελος εδειχναν να μη δουλευουν σωστα.(χωρις να επηρεαζει το gameplay)

 

Spoiler

screenshot_20230722_031828.thumb.jpg.3f0a7d8204ed6f6a11d3711388e25565.jpgscreenshot_20230709_204901.thumb.jpg.ad64828cb38955b212927ff1748d1732.jpg

screenshot_20230722_034914.thumb.jpg.35e95d772dc18d1aaa8a4c4182d8cc80.jpg

 

Αδιαφορη μουσικη, οχι με τη κακη εννοια - απλα δε μου εμεινε κανενα κομματι στη μνημη.

Οι ηχοι του περιβαλλοντος κλπ ειχαν ενδιαφερον. Επαιζα με ακουστικα και το βαθος των ηχων ηταν εντυπωσιακο.

Οι φωνες των ηθοποιων ταιριαζουν απολυτα με τους χαρακτηρες. Κινηματογραφικου επιπεδου οι διαλογοι.

 

Το gameplay χωρις εκπληξεις. Τα οπλα με αφησαν αδιαφορο ως προς το πιο ειναι πιο αποδοτικο κλπ. 

-το να γυριζεις και να ψαχνεις το επιπεδο για θησαυρους, docs, anything ειναι λιγο απογοητευτικο. Δλδ γυρισα σε μερη αδιανοητα και ουτε ενα μπρελοκ δεν ειχε.

Οκ, δε θελω να γινει Assassins Creed με φτερα, νομισματα, τηλεκαρτες και πανινι fifa world cup αλλα θελεις ενα reward για το χρονο να φτασεις σε πολλα σημεια.

-σε συνδυασμο με το παραπανω, πολλα επιπεδα φαινεται να εχουν αρκετους διαδρομους και μερη για εξερευνηση. Επειδη το ολο κονσεπτ ειναι linear, αν τυχει και ακολουθησεις το διαδρομο που εξελισει το στορυ, δεν υπαρχει γυρισμος. Σε αφηνει λιγο με μια γευση απογοητευσης γιατι οντως καποια σημεια θα ηθελε καποιος να τα επισκεφθει ειτε για το reward ειτε για τη θεα κλπ.

 

Το σεναριο καλο αλλα η πλοκη και το γεγονος οτι τρεχει συνεχεια χωρις να λιμναζει το κανει ενδιαφερον. 

Ευτυχως χωρις μεταφυσικες αηδιες, για το κονσεπτ του παιχνιδιου. Να τα βλεπουν αυτα οι ειδημονες των Tomb Raider.

Ναι, ευπροσδεκτη η υπερβολη στις κινησεις, στα αλματα, στο ειμαστε δυο ειμαστε τρεις πρακτικα ειμαστε χιλιοι δεκατρεις εναντιον μιας ολοκληρης στρατιας αλλα οτιδηποτε μεταφυσικο θα το κατεστρεφε.

Το αναλαφρο κλιμα σε συνδυασμο με τους υπεροχους διαλογους και το χιουμορ ομως ειναι αυτα που το απογειωνουν.

 

Ανετα θα το ξαναεπαιζα για να το δει η γυναικα απο τον καναπε. (αν κ η 35αρα ειναι μικρη για το παιχνιδι - εχει δικιο ο Ηλιας που λεει κ ξαναλεει για TV)

 

Αξιζε,και με το παραπανω, γιατι ηταν stress free εμπειρια με χιουμορ.

 

ΥΓ. Να συνεχισω στο The Lost Legacy ή δεν αξιζει?

Αν δεν αξιζει/ειναι μια απο τα ιδια αλλα χωρις τους καλους χαρακτηρες του A Thief's End, τοτε θα παω για το The Last of Us.

 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
On 30/7/2023 at 10:36 ΜΜ, το μέλος GFFermari έγραψε:

ΥΓ. Να συνεχισω στο The Lost Legacy ή δεν αξιζει?

 

Λίγο αργοπορημένη απάντηση, αλλά αξίζει γιατί είναι μια νέα ιστοριούλα και δεν παίρνει πολλή ώρα. Το ίδιο πάνω-κάτω climbing sim είναι :hehe: 

Btw, είδα ένα Trailer του επερχόμενου "Stray Souls" , που υποτίθεται ότι είναι σε UE5. Αν αυτό είναι UE5, εγώ είμαι ο Ναπολέοντας

Έβαλα λοιπόν το The Vanishing Of Ethan Carter, του 2014, και έπαθα πλάκα με το πως φαίνεται ακόμη και σήμερα.

Μιας που το'βαλα και είναι Walking Sim, είπα νε το τερματίσω ξανά να θυμηθώ την ιστοριούλα που λέει. 

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Τερμάτισα το Ratchet & Clank: Rift Apart. 

Χωρίς να κάνω κάτι ψιλολόγια, και χωρίς να κυνηγάω achievements , μου πήρε 17 ώρες.

Ένα πολύ διασκεδαστικό 3D  action platformer / adventure, όμορφα γραφικά, χιούμορ , η ιστοριούλα είναι λίγο κλάιν αλλά κάνει την δουλειά, το gameplay πολύ κομπλέ και δεν δυσκολεύτηκα να παίξω με Mouse/Keyboard ( ίσα ίσα, με δυσκόλευε το Controller), από performance του πήρε κάνα δίμηνο να στρώσει (το άφησα στην άκρη για καιρό λόγω αυτού και λόγω χρόνου) και πάλι, το performance σε χαμηλότερα συστήματα δεν είναι τόσο καλό. Anyway , το διασκέδασα όσο κράτησε!

8.5/10 άνετα

 

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Baldur's Gate 3

 

Τα λόγια είναι περιττά για αυτό το παιχνίδι. Δεν έχει σημασία αν είστε φαν D&D. Δεν έχει καν σημασία αν γουστάρετε Turn Based RPGs. Αυτό το Game έχει την ικανότητα να σας ρουφάει την ψυχή. Θα το βλέπετε στον ύπνο σας. Είναι η μοναδική φορά που βρέθηκα ~15 ώρες σε ένα game και σκεφτόμουν τι θα κάνω στο επόμενο Playthrough. Τώρα που το τελείωσα, σίγουρα θα το ξαναπαίξω και μιας και πλέον είμαι εξοικειωμένος με όλα τα mechanics κλπ και έχω δει τι "λάθη" έκανα στην πορεία, δεν θα μου πάρει τόσες πολλές ώρες. 125 ώρες λέει το Steam, αλλά το Save λέει 99 ώρες, οπότε αυτό πιστεύω καθώς μάλλον είναι οι καθαρές ώρες Gameplay.. 

Πολλές συγκινήσεις στο Game.

Από επιδόσεις χαλάει πολύ στο ACT III (γίνεται αρκετά πιο cpu intensive) και είναι κάτι το οποίο περίμενα (μιας και υπάρχει μπόλικος κοσμάκης). 

Από Bugs, έχει περισσότερα στο ACT III πάλι, απ'όσα σε όλο το παιχνίδι μαζί, ωστόσο με τακτικό Save, αν πέσετε σε τίποτα περίεργο (είναι τυχαίο), θα σωθείτε (κυριολεκτικά). Οπότε, Save regularly. 

 

Αυτά και όσοι είστε fan (και όχι μόνο), τολμήστε το. ΤΟ καλύτερο 50ρικο που έδωσα ποτέ

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Hogwarts Legacy

 

-Θυμαμαι τον Μαριο που εριχνε κατι καταρες με καρκινους κλπ τοτε στους ξαπλωμενους του BF. Ε καπως ετσι ημουν και γω μεχρι τωρα καθε φορα που επαιζα το Hogwarts Legacy.

 

Φοβερος σχεδιασμος του περιβαλλοντος που ισως ξεπερναει και τις ταινιες. Πολλες λεπτομερειες (animated portraits/stairs/musical instruments etc., ghosts, dragons, beasts etc.) κανουν τη διαφορα.

Η εναλλαγη ανοιξης, χειμωνα etc. στο χαρτη γενικα και της διακοσμησης Halloween, Christmas etc. στο καστρο και αλλου ειναι ολα τα λεφτα.

Πολλοι απο τους χαρακτηρες δεν ειναι τοσο καλοσχεδιασμενοι. Γενικα δεν υπαρχει consistency στη ποιοτητα σχεδιασμου των χαρακτηρων.

Οπως και το lip animation (γενικα το animation στα cutscenes) ειναι πολυ βασικο.

Ο χαρτης του καστρου δε βολευει απο ενα σημειο και μετα. Δε προβληματιζει οσο παιζεις το στορυ - προβληματιζει οσο αρχιζεις και ψαχνεις για απαραιτητα collectibles.

 

Εκτος του κυριου σεναριου που ειναι πολυ καλο, και αυτα των side quests ειναι καλα.

Κυριως ενα ξεχωριζει, αλλα και τα υπολοιπα παιζονται ευχαριστα.

 

Η μουσικη ειναι πολυ ωραια γενικα - ειδικα καποια κομματια συνοδευουν το gameplay/τη σκηνη ιδανικα.

Σπανια συμβαινει αλλα υπαρχει ενα bug οπου η μουσικη διακοπτεται αποτομα, χωρις fade out, οταν βγαινεις απο combat.

Οι περισσοτεροι απο τους χαρακτηρες εχουν καλο voice acting - πειθουν για το περιεχομενο.

Ομως δεν ειναι λιγοι που αναρωτιεσαι πως πηραν τη δουλεια. Και θα συμπεριλαβω εδω και τον χαρακτηρα μου - Η μαγισσα μου δεν πειθει σχεδον ποτε.

Ισως η φωνη που διαλεξα να συνεπεσε με ηθοποιο που δε το χει.

 

Καλο gameplay, χωρις θεματα. Πολυ θετικο οτι ολα τα χαρακτηριστικα τα παιρνεις σταδιακα και υπαρχει χρονος να τα αφομοιωσεις.

Ενω υπαρχουν αρκετες επιλογες στο wand σου, αναγνωριζεις τι κανει το καθενα - δεν υπαρχει περιπτωση να ξεχασεις/μπερδευτεις.

Το γραφω αυτο σε αντιπαραθεση με το A Plague Tale Innocence (οχι Requiem) που στο τελος εχανες λιγο τη μπαλα με το gameplay.

Ωραιες οι ιδεες του σκηνοθετη με τους μινι γριφους για καθετι στο παιχνιδι. Ομως η ποσοτητα των collectibles ειναι κακη.

Ειδικα οι σπηλιες* και οι γριφοι του Merlin ειναι αηδιαστικα πολλα.

Ευτυχως δε χρειαζεται να τα κανεις ολα για να ξεκλειδωσεις το reward στα challenges του παιχνιδιου**.

 

*Οι σπηλιες, στο κομματι της εισοδου, μοιαζουν τραγικα αυτες του Assassins Creed. Deja vu φαση.

**Τα achievements του Steam μονο, απαιτουν να καθαρισεις το χαρτη. Θελει εργατοωρες για να γινει αυτο.

 

Δυστυχως υπαρχουν καποια bugs στο παιχνιδι.

Για παραδειγμα ενω εχω βρει ολα τα πχ magical spots, το παιχνιδι αναφερει οτι λειπει ενα.

Το ιδιο με τα side quests που τα εχω τελειωσει ολα. 

 

Αφησα στο τελος, τα γραφικα γιατι ειναι το πιο απογοητευτικο κομματι του παιχνιδιου.

Ενω η σχεδιαση ειναι φοβερη, δυστυχως η μηχανη γραφικων (Unreal Engine) δε μπορει να τα απεικονισει σωστα σε παρα πολλες περιπτωσεις.

Θα μπορουσα να ριξω ενα blame στους developers που τη διαλεξαν ή για το γεγονος οτι ηθελαν να προσθεσουν τοσα πολλα στοιχεια σε αυτη.

Απο την αλλη οι μηχανικοι της UE θα πρεπε να βαλουν ενα φρενο στις απαιτησεις του developer. Θα επρεπε να πουν πως κυριοι αυτα που ζητατε η μηχανη ΔΕ μπορει να τα κανει.

Η καλυτερα, δε μπορει να τα κανει με συνεπεια σε ολα τα περιβαλλοντα και περιστασεις.

 

Δε θα βαλω φωτο για να δειξω ποσο ωραιο ειναι το περιβαλλον κλπ. Αξιζει να το δειτε πρωτη φορα παιζοντας το.

Θα βαλω μερικες μονο για τα bugs στα γραφικα.

 

Το πιο σοβαρο θεμα ειναι οτι η μηχανη δε μπορει να αποφασισει ποιο ειναι το colour palette, το fog distance & density και το light balance σε καθε σκηνη/χωρο.

Σε αρκετες περιπτωσεις και μονο με τη κινηση της καμερας, αλλαζει η παλετα απο cool white/grey σε warm yellow.

Στο καστρο η κατασταση ειναι δραματικη οταν αλλαζεις δωματια με μεγαλη διαφορα στο φωτισμο ή οταν αλλαζεις απο εξωτερικο σε εσωτερικο χωρο και αντιστροφα.

Εκει ειναι που το fog διαλυει τα παντα ενω η απενεργοποιηση του κανει τα παντα flat. Δε γνωριζω πως δουλευει το ambient occlusion στο παιχνιδι αλλα δε δουλευει σωστα.

Spoiler

image.thumb.jpeg.b295c90c3d527342e606f150a901b174.jpegimage.thumb.jpeg.a85ad182cdcb13e633baa698a548cb5c.jpeg

 

RT shadows?? Απλα με τη κινηση του χαρακτηρα, οι σκιες αλλαζουν. 
 

Spoiler

image.thumb.jpeg.863f3f5dfc0c00881c1fd45f93eb3213.jpeg

image.thumb.jpeg.426d84f7ef69dfdcc0733d094e855bf9.jpeg

 

RT reflections?

Οχι παντου δυστυχως και το κακο ειναι οτι υπαρχει μιξη RT k SSR σε πολλα σημεια.

Οκ, η αναλυση των αντανακλασεων ειναι τραγικη, πχ σε καθρεπτες, αλλα δεν ειναι τοσο critical για την εικονα γενικα.

 

Γενικα, το design ειναι τοσο καλο που μπορεις να παραβλεψεις οποια θεματα υπαρχουν λογω μηχανης γραφικων.

Αλλα επισης ειναι τοσο κριμα που το design αυτο δε συνοδευεται απο μια μηχανη, ικανη να το απογειωσει.

Γι αυτο και η παραξενη εισαγωγη στο ποστ.

Μερικες φορες λεω μηπως αξιζει να γινει ενα remaster?

 

Anyway.

Το παιχνιδι εχει να δειξει φοβερες εικονες και σε συνδυασμο με τη μουσικη και το στορυ, δημιουργουν μια ξεχωριστη εμπειρια.

Αξιζε η αγορα του, συστηνεται ανεπιφυλακτα και παμε για το 2.

Έγινε επεξεργασία από GFFermari
  • Like 5
Link to comment
Share on other sites

AC Origins. 89 ώρες για τα πάντα όλα (base game+dlc's). Οκ, τίποτα το ιδιαίτερο, ευτυχώς που είχα παίξει το Odyssey πριν από το Origins και δεν βαρέθηκα (άμα έχεις τερματίσει το Odyssey, μπορείς ν' αντέξεις πολλά). Θα έλεγα ότι πέρασε ευχάριστα η ώρα, άρχισα να βαριέμαι, βέβαια, μόλις ξεκίνησα το ''The curse of the Pharaohs'', αλλά, με λίγη καλή θέληση, πέρασα τη γραμμή του τερματισμού. 

Uninstall, delete από τη μνήμη μου και πάμε παρακάτω.

  • Haha 1
Link to comment
Share on other sites

3 ώρες πριν, το μέλος DEADLAZARUS έγραψε:

AC Origins. 89 ώρες για τα πάντα όλα (base game+dlc's). Οκ, τίποτα το ιδιαίτερο, ευτυχώς που είχα παίξει το Odyssey πριν από το Origins και δεν βαρέθηκα (άμα έχεις τερματίσει το Odyssey, μπορείς ν' αντέξεις πολλά). Θα έλεγα ότι πέρασε ευχάριστα η ώρα, άρχισα να βαριέμαι, βέβαια, μόλις ξεκίνησα το ''The curse of the Pharaohs'', αλλά, με λίγη καλή θέληση, πέρασα τη γραμμή του τερματισμού. 

Uninstall, delete από τη μνήμη μου και πάμε παρακάτω.

Από αυτό και μόνο , καταλαβαίνει κανείς πότε θα παίξεις το cp77 :hehe: 

  • Haha 3
Link to comment
Share on other sites

11 ώρες πριν, το μέλος GFFermari έγραψε:

Πως κατάφερες και έπαιξες 89 ώρες Origins μετά από 200 ώρες Odyssey;

 

Και πες μου πως το επόμενο game που θα παίξεις δε θα είναι assassins creed.

Δεν το έπιασα το Origins αμέσως μετά από το Odyssey, ρε. Είπαμε, τη θέλω τη ζωή μου.

Shadow of the Tomb Raider/Sherlock Holmes/Shadow of Mordor/AC Origins.

Τώρα ξεκίνησα το Divinity Original Sin.

  • Haha 1
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

It Takes Two: Ευφάνταστο 2 player co-op (υποχρεωτικά).

Ωραία ιστορία, εύκολοι αλλά διασκεδαστικοί γρίφοι, και ποικιλία από περιβάλλοντα και τεχνικές.

To έχει και το Epic, και επιπλέον χρειάζεται EA launcher.

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.