Jump to content



Official Cars, Motors, βελτίωση, τρακαρίσματα και οδήγηση Thread (MotorLab)


LevelOne

Recommended Posts

Πφφ...αυτό τον μήνα με έχει τρελάνει το αμάξι στα έξοδα.

Ρε παιδιά μπορεί να σε αφήσει μπαταρία δύο χρονών μόνο, ενώ η μαμά με τράβηξε εννέα χρόνια;

Έχω μια Mitsuba επάνω, πριν πάω σε ηλεκτρολόγο τι μετρήσεις να κάνω με πολύμετρο, και τι πρέπει να δω σαν ενδείξεις;

Link to comment
Share on other sites

Kαι γω έχω πρόβλημα με ενα corsa της δουλειάς, 5 μέρες άμα δε κινηθεί αδειάζει...

3 πράγματα μπορεί να φταίνε,

χαλασμένη μπαταρία

διαρροή

χαλασμένο δυναμό.

Στη δικιά μου περίπτωση το δυναμό δίνει πολυμετρημένα 14V, που είναι φυσιολογικά.

Η μπαταρία φορτισμένη κρατάει 12,κάτιV, OK και αυτό.

Έκανα μία αμπερομέτρηση με σβηστό διακόπτη-πλαφονιέρες-ράδιο, τραβάει 100mA σταθερά(μάλλον το GPS που έχει πάνω).

0,1Α x 24h x 5μέρες = 12Αh, πώς σκατά αδειάζει 60Αh μπαταρία δεν έχω καταλάβει...

Link to comment
Share on other sites

Αν το αυτοκίνητο δεν ήταν ακινητοποιημένο για μεγάλο χρονικό διάστημα τα δύο χρόνια μου φαίνονται λίγα. Έλεγξε μήπως υπάρχει καμία διαρροή πουθενά αν πέθανε ξαφνικά.

Επειδή όμως μπορεί να λέω και βλακείες, περίμενε και κανέναν άλλο.

Link to comment
Share on other sites

Παίζει πολύ μεγάλο ρόλο η ποιότητα της μπαταρίας αλλά μετράει και ο τρόπος χρήσης του αυτοκινήτου. Πριν αλλάξω μπαταρία εγώ πριν λίγο καιρό, αν έμενε 5 μέρες το αυτοκίνητο άδειαζε τελείως όπως συμβαίνει και στον αποπάνω. Δυναμό οκ και χωρίς αξιόλογη διαρροή. Μου κράτησε 2 χρόνια εκείνη και ελπίζω αυτή που έβαλα να πάει κάνα 5αρι.

Link to comment
Share on other sites

Μου την έκανε πάλι αρχές Σεπτέμβρη, αλλά το είχα αφήσει δύο εβδομάδες ακίνητο (όχι ότι δικαιολογείται), με έβαλαν μπροστά και από τότε οκ. Μπορεί να "άρπαξε" από τότε.

Τις τελευταίες 10 ημέρες παρατηρούσα κάποια περίεργα με τις κλειδαριές, έβγαζα το κλειδί και αργούσαν 5-6sec. να ξεκλειδώσουν οι πόρτες, μάλλον με προειδοποιούσε. Ελπίζω να μην έχω τίποτα διαρροές και δυναμό...

Link to comment
Share on other sites

Kαι γω έχω πρόβλημα με ενα corsa της δουλειάς, 5 μέρες άμα δε κινηθεί αδειάζει...

3 πράγματα μπορεί να φταίνε,

χαλασμένη μπαταρία

διαρροή

χαλασμένο δυναμό.

Στη δικιά μου περίπτωση το δυναμό δίνει πολυμετρημένα 14V, που είναι φυσιολογικά.

Η μπαταρία φορτισμένη κρατάει 12,κάτιV, OK και αυτό.

Έκανα μία αμπερομέτρηση με σβηστό διακόπτη-πλαφονιέρες-ράδιο, τραβάει 100mA σταθερά(μάλλον το GPS που έχει πάνω).

0,1Α x 24h x 5μέρες = 12Αh, πώς σκατά αδειάζει 60Αh μπαταρία δεν έχω καταλάβει...

αφου μετρας αμπερ το μονο που μενει να κανεις ειναι να βγαλεις μια μια τις ασφαλειες να δεις που εχεις τη διαρροη.

Θεωρω κομματακι απιθανο στο corsaki να εχεις 100ma διαρροη σε κατασταση ηρεμιας.

Δοκιμασε το σε αλλο αμαξι ..που δεν εχει προβλημα.Εχει διαφορα.

και οχι 12,κατι το κατι ειναι που μας ενδιαφερει:p

Link to comment
Share on other sites

Πάρτε ένα τέτοιο

CTEK MXS 5.0 | Skroutz.gr

Μια φορά το χρόνο θα κουμπώνετε την μπαταρία για συντήρηση-αναζωογόννηση και θα κρατήσει και 20 χρόνια ;)

[MENTION=93]ΓιαγκΤ[/MENTION] ποια η γνώμη σου για αυτό;

Link to comment
Share on other sites

Σε αντίστοιχη φάση είχα ξεπαστρέψει 2 φορές μπαταρία και οι καταναλώσεις μου ήταν τοπ 120mA σε κατάσταση ηρεμίας.

Δεν υπολογιζόταν όμως εξαρχής, ότι όταν κλείδωνα το αυτοκίνητο, ο συναγερμός ήταν σε φάση mid στα 250-280mA για κανα μισάωρο σε συνδυασμό με την προβληματική cd-έρα που για καμια ώρα μάλλον τράβαγε ~2.6Α αλλάζοντας διαρκώς τα CD.

Εντέλει βρέθηκε αφού είχαν σπάσει τα νεύρα μου.

Η ζωή της μπαταρίας επηρεάζεται και από τη θερμοκρασία και το % των αποφορτίσεων που γίνονται...δεν γίνεται να την τερματίζεις και να περιμένεις να έχει την ίδια ζωή, με μία που φτάνει στη χειρότερη στα 12,4V.

Στη Υuasa πάντως, δεν παραδίδουν μπαταρία αν δεν είναι minimum 12.6V. Ίσως κάτι να ξέρουν.

Link to comment
Share on other sites

Επίσης μπορείς να βγάλεις και τον αρνητικό πόλο το βράδυ π.χ που αφήνεις το αμάξι σε περίπτωση ανάγκης.

fixed... δεν θες κατσαβίδια στον θετικό, με τον αρνητικό συνδεδεμένο.

Καλύτερα να βρεις τι το προκαλεί, να βγάζεις πόλους και να συντονίζεις ραδιόφωνα κλπ κάθε φορά είναι λίγο extreme :p

Έγινε επεξεργασία από RootX
Link to comment
Share on other sites

[MENTION=93]ΓιαγκΤ[/MENTION] ποια η γνώμη σου για αυτό;

Ούτε με σφαίρες Αντώνη. Οι κλασικές μπαταρίες απλού μολύβδου φτιάχνονται με προοπτική να κρατήσουν 2+ χρόνια. Αν τους συμπεριφέρεσαι καλά δηλαδή δεν κατεβούν ποτέ από το 50% της φόρτισης ούτε τραβάς μεγάλα φορτία συνέχεια αλλά ούτε βρίσκεται σε περιβάλλον με υψηλή θερμοκρασία, μπορεί να προσθέσεις άλλα 2 με 3 χρόνια.. Αν είσαι τυχερός και η μπαταρία έχει φτιαχτεί με πρωτογενές υλικό από το ορυχείο και όχι ανακυκλωμένο μπορεί να πάει άλλα 2 περίπου χρόνια και τέλος. Βέβαια στην πορεία θα έχεις χάσει μεγάλο μέρος της χωρητικότητας που αν την θέλεις για εκκίνηση δεν σε νοιάζει.

Για τις σωληνωτές βαθιάς εκφόρτισης πρόσθεσε 3 περίπου χρόνια.

Link to comment
Share on other sites

Ούτε με σφαίρες Αντώνη. Οι κλασικές μπαταρίες απλού μολύβδου φτιάχνονται με προοπτική να κρατήσουν 2+ χρόνια. Αν τους συμπεριφέρεσαι καλά δηλαδή δεν κατεβούν ποτέ από το 50% της φόρτισης ούτε τραβάς μεγάλα φορτία συνέχεια αλλά ούτε βρίσκεται σε περιβάλλον με υψηλή θερμοκρασία, μπορεί να προσθέσεις άλλα 2 με 3 χρόνια.. Αν είσαι τυχερός και η μπαταρία έχει φτιαχτεί με πρωτογενές υλικό από το ορυχείο και όχι ανακυκλωμένο μπορεί να πάει άλλα 2 περίπου χρόνια και τέλος. Βέβαια στην πορεία θα έχεις χάσει μεγάλο μέρος της χωρητικότητας που αν την θέλεις για εκκίνηση δεν σε νοιάζει.

Για τις σωληνωτές βαθιάς εκφόρτισης πρόσθεσε 3 περίπου χρόνια.

Έχω στη μηχανή μου μια Yuasa Japan Cell Deep Cycle από το 2009. Πέρυσι είχε αρχίσει να πέφτει η απόδοσή της όπως έδειχνε το πολύμετρο. Την πέρασα μια ολονύχτια φόρτιση στον Ctek και 1χρόνο μετά είναι ξανά στο 100%. Για τα 5 έτη που δίνει η Yuasa,με σωστή χρήση και με ετήσια αναζωογόννηση δε θα με βγάλει έξτρα 5 ή τα κελιά καταστρέφονται από κάποιο σημείο και μετά δίχως επαναφορά;

Link to comment
Share on other sites

αφου μετρας αμπερ το μονο που μενει να κανεις ειναι να βγαλεις μια μια τις ασφαλειες να δεις που εχεις τη διαρροη.

Θεωρω κομματακι απιθανο στο corsaki να εχεις 100ma διαρροη σε κατασταση ηρεμιας.

Δοκιμασε το σε αλλο αμαξι ..που δεν εχει προβλημα.Εχει διαφορα.

και οχι 12,κατι το κατι ειναι που μας ενδιαφερει:p

Έχει GPS πάνω ρε μάστορα, λογικό να τραβάει 1-1,5W stand by.

14V στο ρελαντί μετράω πάνω στη μπαταρία, 12,38V με βγαλμένους πόλους και όχι πλήρως φορτισμένη απο πρίζα.

Link to comment
Share on other sites

Έχω στη μηχανή μου μια Yuasa Japan Cell Deep Cycle από το 2009. Πέρυσι είχε αρχίσει να πέφτει η απόδοσή της όπως έδειχνε το πολύμετρο. Την πέρασα μια ολονύχτια φόρτιση στον Ctek και 1χρόνο μετά είναι ξανά στο 100%. Για τα 5 έτη που δίνει η Yuasa,με σωστή χρήση και με ετήσια αναζωογόννηση δε θα με βγάλει έξτρα 5 ή τα κελιά καταστρέφονται από κάποιο σημείο και μετά δίχως επαναφορά;

Αν της συμπεριφέρεσαι όπως γράφω θα πιάσεις την 10ετια. Απλά να έχεις υπόψη ότι κάθε φορά που βουτάει κάτω από το 50% χάνει περίπου 6 μήνες ζωής. Δηλαδή δεν παίρνει μπροστά η μηχανή σημαίνει σπρώχνουμε, δεν βαράμε μιζιές μέχρι να ψοφήσει.

Link to comment
Share on other sites

Δηλαδή δεν παίρνει μπροστά η μηχανή σημαίνει σπρώχνουμε, δεν βαράμε μιζιές μέχρι να ψοφήσει.

Νομίζω ότι στα καταλυτικά απαγορεύεται το σπρώξιμο, έτσι δεν είναι;

Link to comment
Share on other sites

Νομίζω ότι στα καταλυτικά απαγορεύεται το σπρώξιμο, έτσι δεν είναι;

Το έχω ακούσει αλλά δεν μπορώ να καταλάβω τον λόγο. Τι διαφορά έχει αν γυρίσει το βολάν η μίζα ή ο δίσκος του αμπραγιάζ;

Link to comment
Share on other sites

Γιάγκο μιας και σε έχω εδώ, τις προάλλες άκουσα πως αν μείνει ντίζελ είναι θέμα γιατί δεν γεμίζεις απλά και φεύγεις, θέλει κάποια διαδικασία? έχεις ιδέα κάτι τέτοιο?

Link to comment
Share on other sites

Γιάγκο μιας και σε έχω εδώ, τις προάλλες άκουσα πως αν μείνει ντίζελ είναι θέμα γιατί δεν γεμίζεις απλά και φεύγεις, θέλει κάποια διαδικασία? έχεις ιδέα κάτι τέτοιο?

Είναι πλέον ελάχιστες οι μηχανές που χρειάζονται εξαέρωση Κλεισθένη. Η πλειοψηφία ανεβάζει κανονικά πετρέλαιο.

Link to comment
Share on other sites

Νομίζω ότι στα καταλυτικά απαγορεύεται το σπρώξιμο, έτσι δεν είναι;

Το μόνο θέμα που υπάρχει είναι εαν το αμάξι μείνει απο ανάφλεξη-ψεκασμό (και όχι αδύναμη μπαταρία)

όταν γυρίσει η μηχανή και η μονάδα ελέγχου δώσει εντολή στα μπεκ να ψεκάσουν η βενζίνη αυτή θα καταλήξει άκαυτη στον καταλύτη και μειώνει λίγο την ζωή του(και όταν πάρει το αμάξι θα βγάλει "ντουμάνι" ).

τις προάλλες άκουσα πως αν μείνει ντίζελ είναι θέμα γιατί δεν γεμίζεις απλά και φεύγεις, θέλει κάποια διαδικασία? έχεις ιδέα κάτι τέτοιο?

(Αν και δεν είμαι ο @ΓιαγκΤ )

αν μείνει τελείως το diesel στις σωληνώσεις θα υπάρχει αέρας ακόμη και όταν ξαναβάλουμε καύσιμο.Όσο η παροχή καυσίμου είναι αέρας τσάμπα θα ζορίζουμε την μπαταρία μας δεν πρόκειται να πάρει μπρός

Λύσεις:

1)Αρκετά οχήματα έχουν μία φούσκα(σαν τα "μηχανικά" πιεσόμετρα) ή τέλως πάντων κάμια μικρή μηχανική αντλία(χειροκίνητη) για να κάνουμε χειροκίνητα εξαέρωση. "Τρομπάρουμε" μέχρι να σκληρύνει(να μην πατιέται εύκολα με το χέρι) και δοκιμάζουμε μετά να εκκινήσουμε τον κινητήρα."Φούσκα" βρίσκουμε συνήθως σε παλαιότερα αυτοκίνητα/αγροτικά.

2)Τα πιο πολλά σύγχρονα diesel common rail έχουν πέρα από την αντλία υψηλής πίεσης (που βρίσκεται στον κινητήρα), μία δευτερεύουσα στο ρεζερβουάρ που απλά "μεταφέρει" καύσιμο από το ρεζερβουάρ στο χώρο της μηχανής(προκειμένου η αντλία υψηλής πίεσης να μην ρουφάει το καύσιμο)

Ανοίγουμε διακόπτη (περιμένουμε μερικά δευτερόλεπτα να "σβήσουν" μερικά λαμπάκια) , κλείνουμε και ξανανοίγουμε 2-3 φορές προκειμένου η ηλεκτρική αντλία να κάνει την εξαέρωση που θα έπρεπε να γίνει μηχανικά

3)Αν δεν ισχύει τίποτα από τα πάνω 2 είτε πάμε σε συνεργείο να κάνουν αυτοί την εξαέρωση(αν σέβεται τον εαυτό του το συνεργείο θα ρουφήξει με μικρή αντλία τον αέρα από το κύκλωμα και θα βάλει μπρός) είτε βασανίζουμε την μίζα/μπαταρία μας μέχρι η αντλία υψηλής πίεσης του diesel να "ρουφήξει" τον αέρα του κυκλώματος και να στείλει diesel

edit... damn άργησα

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.