Jump to content



Αυτοκίνηση


astrolabos

Recommended Posts

Φωτογραφίες υψηλής ανάλυσης, από το Scooter Moto Festival 2015 στο Γκάζι. Περισσότερα και "φρέσκα" νέα απο το SMF στο mrbike.gr καθώς και στο facebook - twitter - G+. Πολλά δώρα θα κληρωθούν την τελευταία ημέρα του Φεστιβάλ, την Δευτέρα 27 Απριλίου στις 8 το βράδυ. 

Έγινε επεξεργασία από SMF
  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

ξεκολάτε βρε παίδες απλά ακολούθησαν το σύνδεσμο που έβαλα εδώ και ήρθαν !

δεν έγινε και κάτι , ωραίο event για όλους τους PetrolHEADS !

Έγινε επεξεργασία από ARMAGEDDON
  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

στο Σχιστό (στο πρώτο φανάρι πηγένοντας προς ελευσίνα ή αθήνα) πριν απο λίγο που πέρασα είδα ένα skoda τέτοιο

 

l.jpg

 

να έχει πέσει πάνω του μια Porsche cayenne εξηγώ τι πρέπει να έγινε :

(απο τον τρόπο που ήταν τα αμάξια διαλημένα φένετε ότι η cayenne καβάλησε το διαχωριστικό πέρασε στο αντίθετο ρεύμα και εσκασε πάνω στην πόρτα του οδηγού του skoda)

 

post-45212-0-66508800-1430144224_thumb.j

 

post-45212-0-47814700-1430144223_thumb.j

Έγινε επεξεργασία από ARMAGEDDON
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Σου προτείνω να βάλεις σε όλα τα τζάμια πλην του παρμπρίζ. Βοηθάει πάρα πολύ στη μείωση της θερμοκρασίας στο εσωτερικό. Από τιμές και εταιρίες ψάξε στο google :p Γύρω στα 150 είναι για το Rio. Βγαίνουν και προσφορές κάθε τόσο.

 

Μετά από μια μικρή έρευνα σε 2-3 εταιρείες μάλλον θα καταλήξω στην πρόταση της Carglass. 135€ τελική για πλήρες ντύσιμο (όλοι οι υαλοπίνακες πλην του παρμπριζ) εντός 2 ωρών.

Μέσα στη βδομάδα θα κοιτάξω να το πάω.

Link to comment
Share on other sites

Τα κυβικά έχουν να κάνουν και με το κόστος σέρβις και κατανάλωσης βενζίνης. Για να το έχεις πάει να πει οτι μπορείς να το συντηρείς κιόλας. Αν όχι το πουλάς και παίρνεις μικρότερο-οικονομικότερο.

Εγώ το Saab 9-3 το πούλησα το 2010 χωρίς δισταγμό γιατί ήξερα οτι ήταν ή αυτό ή εγώ

 

Για μένα το δικαιότερο θα ήταν ένας συνδυασμός κυβικών-έτους κατασκευής-αρχικής αξίας με μοιρασμένους συντελεστές βαρύτητας

 

π.χ.

1) κυβικά (50%)

2) αρχική αξία (30%)

3) έτος κατασκευής (20%)

 

συγνώμη κιόλας αλλά αυτό που λές είναι αστήρικτο. όχι μόνο καταρίπτεται με βάση το old vs new tech αλλά ακόμη και για αυτοκίνητα ίδιας εποχής δεν έχει καμμια σχέση. Και να βάλω ένα καλό παράδειγμα.

 

Fiat panda (1.2 dynamic) του 2004 vs Honda Civic Type-R της ίδιας χρονιάς.

 

Καινούρια, 12Κ το ένα, 35Κ αν θυμάμαι καλά το άλλο. Τέλη 135 το ένα 660 το άλλο (σχεδόν 5x)

 

 

Μαμά εκατέρωθεν, το fiat βγάζει κάτι σαν 7λτ/100 και το τάπερ 9.5 για εντός πόλης (μόλις ~1.35x).

Φτηνότερα service? Το μοναδικό που είναι πιο ακριβό είναι τα λάστιχα του ταπερ που όμως είναι αναλώσιμα. Επίσης έχει μεγαλύτερο κάρτερ και παίρνει κάνα λίτρο λάδι περισσότερο. Ακόμη και η ασφάλεια του δεν είναι πολύ μεγαλύτερη.

To fiat δεν είναι ιδιαίτερα φτηνότερο στην χρήση από το άλλο. Καθίσταται ακριβότερο λόγω των τελών και μόνο. Αυτό που παίρνεις είναι ένα λιγότερο ασφαλές αυτοκίνητο που δεν κάνει να βγει από την πόλη.

 

Οπως και να το δείς, η λογική των κυβικών είναι για τα μογγολάκια του πολιτικούς μας, it makes no sense whatsoever.

Ειδικά τώρα με την αναγέννηση των κομπρεσσοτουρμπίνων ο 1.2TSI πχ βγάζει διπλάσια δύναμη σε όλο το φάσμα (για να μην σχολιάσω ροπή) από το panda. Και εδώ θα σου πω ότι ο TSI έχει πιο ακριβή συντήρηση (turbo γαρ) και η φορολόγηση του το ίδιο με το δικό μου καταπατά τα δικαιώματα μου

 

Μας βάλανε και την παπάντζα με τα τέλη κυκλοφορίας MOD ρύπους που είναι κανόνας που εξυπηρετεί μόνο αυτούς που έχουν λεφτά και ξαφνικά όλοι νιώθουμε ωραία. Τόσο ωραία που δεν μας νοιάζει που η τρίλιτρη υβριδική panamera δεν πληρώνει τέλη κυκλοφορίας - φαντάζομαι διότι ότι τα ονομαστικά 4.4λτ/100 έχουν μεγαλύτερο ειδικό βάρος από το κόστος service της?

Link to comment
Share on other sites

Δε με νοιάζει κάποιος που πήρε υβριδικό.. καλά κάνει και δεν πληρώνει τέλη.

Έχει νέο αμάξι και δεν λερώνει κ τον αέρα μου. Πλήρωσε και λίγο παραπάνω, οπότε έτσι εγώ (σαν κράτος) τον επικροτώ/επιβραβεύω. Αν το πήρε για να γλιτώνει βενζίνες ή τα τέλη, δε με αφορά. Μπράβο του και μαγκιά του.

Αν τώρα πήρε το P1 ή την 918, τον "τσιμπάω" στα τεκμήρια αν θέλω.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Το πως θα φορολογηθεί δίκαια ένα αυτοκίνητο είναι πιο πολύπλοκο απο

τον τρόπο που τοποθετείστε και οι παράγοντες πρέπει να εντοπίζονται σε δύναμη,
ρύπους (όχι απλά CO2 αλλά NOx και άλλους, που είναι ΠΟΛΥ πιο επικίνδυνοι ) και μερικά

ακόμη κριτήρια , τα οποία θέλουν αρκετή σκέψη.

 

Όμως, ο greekfragma έχει δίκιο για το ότι ένα πιο sport/δυνατό/περισσότερα κυβικά αυτοκίνητο,

ΑΞΙΩΝΕΙ μεγαλύτερη τσέπη για τη συντήρηση του άρα θεωρητικά απευθύνεται σε επίδοξους έχοντες.

 

Στο δια ταύτα, δεν ισχύει ότι ένα Panda είναι το ίδιο σε συντήρηση με ένα Τάπερ, με ένα απλό Civic ίσως.

 

-Ανάρτηση : 47Ε vs 87E (μπροστινό αμορτισέρ, διπλού σωλήνα, πίεσης αέρος)

-Συμπλέκτης (σετ) : 100Ε vs 193E

- Τακάκια (μπροστά) : 14.5Ε vs 35E

 

Τα άνωθεν χωρίς να υπολογιστούν τιμές εργατοώρας και ένα γενικότερα πιο ακριβό service που θα ΠΡΕΠΕΙ

να αξιώνει το Type R ώς ένα sport αυτοκίνητο με υψηλής απόδοσης κινητήρα με γνώμονα την ασφάλεια του οδηγού

και των υπολοίπων .

Link to comment
Share on other sites

Θα σας πω μόνο τι ισχύει στο Norway για τα τέλη κυκλοφορίας αλλά και για την εισαγωγή αυτοκινήτου (για να δείτε απλά πως σκέφτονται σε άλλα κράτη).

 

1) Τα τέλη κυκλοφορίας είναι FIX για όλους. Όταν λέμε όλους το εννοώ. Αυτοκίνητο που έχει ΒΑΡΟΣ λιγότερο από 3.5 τόνους πληρώνει 3000ΝΟΚ (350€ περίπου) το οποίο είναι ευτελές ποσό για τη Νορβηγία.

Το κόστος συντήρησης βέβαια και οι ασφάλειες είναι αλλού τελείως.

 

2) Από εκεί και πέρα όμως αν θέλεις να εισάγεις αυτοκίνητο στη χώρα (και να πάρεις πινακίδες εννοείται) υπολογίζονται τα ακόλουθα:

 

a) Ιπποδύναμη

β) CO2

c) NOx

d) Βάρος

e) Κόστος αγοράς

f) Κόστος καινούριου όταν κυκλοφόρησε

g) Ηλικία

h) Χιλιόμετρα

 

Επίσης ανάλογα με τα Kg φρέον που έχει το Air Condition του αυτοκινήτου, πληρώνεις παραπάνω (για μία φορά).

 

Στη Νορβηγία το πιο σημαντικό ρόλο παίζουν οι ρύποι και το βάρος. Ούτε το κόστος αγοράς, ούτε οι ίπποι, ούτε τα κυβικά.

Έγινε επεξεργασία από jax7480
Link to comment
Share on other sites

Το πως θα φορολογηθεί δίκαια ένα αυτοκίνητο είναι πιο πολύπλοκο απο

τον τρόπο που τοποθετείστε και οι παράγοντες πρέπει να εντοπίζονται σε δύναμη,

ρύπους (όχι απλά CO2 αλλά NOx και άλλους, που είναι ΠΟΛΥ πιο επικίνδυνοι ) και μερικά

ακόμη κριτήρια , τα οποία θέλουν αρκετή σκέψη.

 

Όμως, ο greekfragma έχει δίκιο για το ότι ένα πιο sport/δυνατό/περισσότερα κυβικά αυτοκίνητο,

ΑΞΙΩΝΕΙ μεγαλύτερη τσέπη για τη συντήρηση του άρα θεωρητικά απευθύνεται σε επίδοξους έχοντες.

 

Στο δια ταύτα, δεν ισχύει ότι ένα Panda είναι το ίδιο σε συντήρηση με ένα Τάπερ, με ένα απλό Civic ίσως.

 

-Ανάρτηση : 47Ε vs 87E (μπροστινό αμορτισέρ, διπλού σωλήνα, πίεσης αέρος)

-Συμπλέκτης (σετ) : 100Ε vs 193E

- Τακάκια (μπροστά) : 14.5Ε vs 35E

 

Τα άνωθεν χωρίς να υπολογιστούν τιμές εργατοώρας και ένα γενικότερα πιο ακριβό service που θα ΠΡΕΠΕΙ

να αξιώνει το Type R ώς ένα sport αυτοκίνητο με υψηλής απόδοσης κινητήρα με γνώμονα την ασφάλεια του οδηγού

και των υπολοίπων .

 

έχω το ένα, ο αδερφός μου το άλλο. Επέτρεψε μου να μπορώ να εξάγω σαφή συμπεράσματα. Η ουσία του πράγματος είναι ότι η φορολόγηση via κυβικών δεν λέει απολύτως τίποτε. Ο κανόνας εξισώνει αυτόν που κάνει 10.000 χλμ το χρόνο με αυτόν που κάνει 300.000 χλμ το χρόνο που είναι άδικο σε όλα τα επίπεδα.

 

Το έχω ξαναπεί, το μοναδικό δίκαιο είναι ένα σχετικά-χαμηλό-ποσό (και μικρότερο γι'αυτός που δεν "λερώνουν") flat για όλους και τα υπόλοιπα βάζοντας ένα ελάχιστο φόρο στην βενζίνη. Απόλυτα αναλογικός και σύμμετρος με την χρήση του οχήματος πριμοδοτόντας ταυτόχρονα οχήματα με χαμηλή κατανάλωση. Τέλος και ξεχνάμε την συζήτηση μέχρι να κατηργηθούν τα καύσιμα πλήρως

 

Link to comment
Share on other sites

Λονδίνο / Αγγλία είναι λίγο αλλιώς.

 

Στα @@ τους για κυβικά, άλογα, κλπ.

 

Ανάλογα τους ρύπους πληρώνεις απο 0 μέχρι 350(περίπου) λίρες το έτος για road tax.

 

Και μετά ανάλογα το αυτοκίνητο υποπίπτει σε κάποιο insurance group και ανάλογα πληρώνεις την ασφάλεια. 

 

Θέλει προσοχή η ασφάλεια γιατί πχ ένα S3 είναι πιο ακριβό σαν hot hatch απο ένα cayman 2.9 αλλά τα ξέρεις έγκαιρα αυτά.

 

Επίσης έχουν ΤΡΕΛΑ μοντέλα με τις ασφάλειες και μετράνε τα πάντα, απο post code, που το παρκάρεις, μίλια, no claims, κλπ κλπ. 

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.