Jump to content



Star Citizen


Shaman

Recommended Posts

Πολυ μεγαλοπνοο σχεδιο το game !!!

Αν φανταστει κανεις οτι εχει ηδη υποστηριξη για occulus και mantle απορω πως μια τοσο νεα και μη καταξιωμενη ομαδα θα τα βγαλει περα χωρις την υποστηριξη απο πισω ενος μεγαλου publisher.Για την ακριβεια ο director της ομαδας εχει δηλωσει οτι δε εχει κανεναν αναγκη γιατι εχει το funding της community.

Mε τετοιες δηλωσεις στις μερες μας δε πας πολυ μακρυα...Σε τρωνε οι "καρχαριες" πριν βγεις καν στα ανοικτα (βλεπε gothic team)

Φοβαμαι μη γινει καμια στραβη ή παει το ολο εγχειρημα πισω και πισω και οταν βγει εχει βγει ηδη κατι απο τους "γνωστους" που "μειωσει" στα ματια του κοσμου την πρωτοτυπια τους με αποτελεσμα να φυγει ακλαφτο...

Έγινε επεξεργασία από Helly
Link to comment
Share on other sites

Ε δεν είναι και τόσο νέα η ομάδα. Μεγάλο μέρος της έχει δουλέψει στα Wing Commander. Επίσης ο μεγάλος publisher σου δίνει μεν χρήματα αλλά συνήθως εμπλέκονται και στην δημιουργία του παιχνιδιού που σχεδόν ποτέ δεν είναι καλό.

Ο Chris Roberts δεν χρειάζεται publisher γιατί έχει ήδη μαζέψει περισσότερα χρήματα απ' όσα θα του έδινε ένας publisher και επειδή είναι όλα από το community δεν έχει και "εντολές από πάνω".

Το παιχνίδι θα είναι έτσι όπως το θέλει ο Chris Roberts. Το μόνο που πρέπει να μας ανησυχεί είναι αν αυτό θα είναι ένα παιχνίδι που θα μας αρέσει να παίζουμε. Μέχρι στιγμής για όσους γράφουν στο παρών νήμα νομίζω ότι η απάντηση είναι θετική παρά τις όποιες μικρο-διαφωνίες έχουμε για κάποιες από τις κατευθύνσεις που έχουν πάρει.

Link to comment
Share on other sites

Πολυ μεγαλοπνοο σχεδιο το game !!!

Αν φανταστει κανεις οτι εχει ηδη υποστηριξη για occulus και mantle απορω πως μια τοσο νεα και μη καταξιωμενη ομαδα θα τα βγαλει περα χωρις την υποστηριξη απο πισω ενος μεγαλου publisher.Για την ακριβεια ο director της ομαδας εχει δηλωσει οτι δε εχει κανεναν αναγκη γιατι εχει το funding της community.

Mε τετοιες δηλωσεις στις μερες μας δε πας πολυ μακρυα...Σε τρωνε οι "καρχαριες" πριν βγεις καν στα ανοικτα (βλεπε gothic team)

Φοβαμαι μη γινει καμια στραβη ή παει το ολο εγχειρημα πισω και πισω και οταν βγει εχει βγει ηδη κατι απο τους "γνωστους" που "μειωσει" στα ματια του κοσμου την πρωτοτυπια τους με αποτελεσμα να φυγει ακλαφτο...

Η ομάδα έχει 3-4 στούντιο πλέον και μερικούς από τους πιο καταξιωμένους συντελεστές στο χώρο τους, και επιπλέον τεράστιο ρεύμα υποστήριξης από τη βιομηχανία, εξαιτίας της τεράστιας προβολής. Είναι χωρίς αμφιβολία η ατμομηχανή του PC gaming. Είναι η μόνη πλευρά του παιχνιδιού για την οποία δεν ανησυχώ :)

edit: διάβασα και το "giving thanks" γράμμα του Chris Roberts, και λέει ακριβώς αυτό:

We’re in this for the long run. Because of your incredible support, we are already the biggest budgeted Space Sim in history, giving us the freedom to hire the best of the best and to take the time to do things right. However I’m not foolish enough to think everything will always go perfectly on Star Citizen. We will occasionally stumble. Not everything will go according to plan. And we definitely won’t be able to build a game that matches everyone’s personal vision of the game. That’s impossible with so many people!

But I’m confident that with this team and the support of everyone in the growing Star Citizen community we will deliver a game that will make the majority of you happy and create a universe that all of us will spend many years to come creating our own stories. A universe that will never be static, but always improving and expanding. I am more committed to this than ever and the team and I won’t be satisfied with anything less.

Έγινε επεξεργασία από minast
Link to comment
Share on other sites

Επειδή δε νομίζω να ενδιαφέρει πολύ κόσμο, δε φτιάχνω καινούριο θέμα, αλλά είναι μια είδηση που έχει τη σημασία της.

Το Conquest: Frontier Wars (διαθέσιμο στο GOG) είναι ένα Space RTS που βγήκε το 2001, από κάποιους από τους σημερινούς συντελεστές του Star Citizen. Κράταγε τα βασικά στοιχεία του Homeworld, αλλά απλοποιούσε πολύ την πλοήγηση στους χάρτες, κάνοντάς τους όλους 2D.

Αυτές τις μέρες γίνεται συζήτηση που μπορεί να οδηγήσει στην κυκλοφορία του σήκουελ, Conquest 2 Vyrium Uprising. Παρότι η εκστρατεία τους στο Kickstarter απέτυχε παταγωδώς, σκέφτονται να κυκλοφορήσουν στο GOG το παιχνίδι ημιτελές, μαζί με τον κώδικα, που θα επιτρέψει στην κοινότητα να το ολοκληρώσει.

Δεν ξέρω αν αυτός ο κώδικας μπορεί να οδηγήσει σε νέα παιχνίδια, όπως συνέβη με το Freespace 2 Source Code Project, αλλά σίγουρα είναι μια ενδιαφέρουσα πρωτοβουλία. Αν σας απασχολεί το θέμα, μπορείτε να συμμετάσχετε στη συζήτηση εδώ.

Link to comment
Share on other sites

Μαζεμένα τα νέα τον τελευταίων ημερών:

α. Επετεύχθησαν τα $34 εκ. και το προτελευταίο σκάφος που επελέγη είναι καθ' οδόν. MISC Hull C λοιπόν, για όσους θέλουν να μεταφέρουν φορτία διακριτικά.

Οπότε αποκαλύπτεται ο στόχος των $36 εκ., που είναι το πρώτο αστρικό σύστημα που επελέγη μετά από ψηφοφορία και θα μας επιτρέψει να πλησιάσουμε τον ορίζοντα γεγονότων μιας μαύρης τρύπας.

$36m - Tamsa System – Located near the fringe of Banu space, Tamsa System features a massive central star that has collapsed into a black hole. Evidence suggests that there were at least two more planets in the system when the star collapsed before the ensuing black hole engulfed them. Only two planets remain in the system, a chthonian world and a gas giant located far from the black hole’s event horizon. Initial surveys indicate that the two outer planets are slowly being pulled towards the black hole, leaving the two as a risky proposition at best for any sort of colonization.

Αν θέλετε να ψηφίσετε για τις επόμενες επιλογές, μπορείτε να το κάνετε εδώ.

β. Πλέον μπορείτε να εφαρμόσετε τις αναβαθμίσεις που τυχόν έχετε αγοράσει στα σκάφη που έχετε στο υπόστεγο (Super Hornet, Hornet Tracker, Hornet Ghost, Origin 350R, Origin 325A, Origin 315P, Aurora LN, Aurora LX). Η διαδικασία δεν είναι αναστρέψιμη, αλλά με την ολοκλήρωσή της θα βλέπετε το αναβαθμισμένο σκάφος σας έτοιμο για το DFM.

γ. Αποκαλύπτονται αρκετές πληροφορίες γύρω από τους Οργανισμούς που θα μπορούμε να συστήσουμε στο παιχνίδι - πώς θα γίνεται η στρατολόγηση, πώς θα απονέμονται βαθμοί κοκ. Οι μελλοντικές ενημερώσεις προμηνύονται ακόμη πιο ενδιαφέρουσες: χωριστό φόρουμ και μπλογκ για κάθε οργανισμό, οργανόγραμμα, ημερολόγιο, ψηφοφορίες και πολλά ακόμη από ό,τι φαίνεται... Αν θέλετε να ρίξετε μια ματιά, κάντε το εδώ.

Link to comment
Share on other sites

Μαζεμένα τα νέα τον τελευταίων ημερών:

α. Επετεύχθησαν τα $34 εκ. και το προτελευταίο σκάφος που επελέγη είναι καθ' οδόν. MISC Hull C λοιπόν, για όσους θέλουν να μεταφέρουν φορτία διακριτικά.

Οπότε αποκαλύπτεται ο στόχος των $36 εκ., που είναι το πρώτο αστρικό σύστημα που επελέγη μετά από ψηφοφορία και θα μας επιτρέψει να πλησιάσουμε τον ορίζοντα γεγονότων μιας μαύρης τρύπας.

Αν θέλετε να ψηφίσετε για τις επόμενες επιλογές, μπορείτε να το κάνετε εδώ.

β. Πλέον μπορείτε να εφαρμόσετε τις αναβαθμίσεις που τυχόν έχετε αγοράσει στα σκάφη που έχετε στο υπόστεγο (Super Hornet, Hornet Tracker, Hornet Ghost, Origin 350R, Origin 325A, Origin 315P, Aurora LN, Aurora LX). Η διαδικασία δεν είναι αναστρέψιμη, αλλά με την ολοκλήρωσή της θα βλέπετε το αναβαθμισμένο σκάφος σας έτοιμο για το DFM.

γ. Αποκαλύπτονται αρκετές πληροφορίες γύρω από τους Οργανισμούς που θα μπορούμε να συστήσουμε στο παιχνίδι - πώς θα γίνεται η στρατολόγηση, πώς θα απονέμονται βαθμοί κοκ. Οι μελλοντικές ενημερώσεις προμηνύονται ακόμη πιο ενδιαφέρουσες: χωριστό φόρουμ και μπλογκ για κάθε οργανισμό, οργανόγραμμα, ημερολόγιο, ψηφοφορίες και πολλά ακόμη από ό,τι φαίνεται... Αν θέλετε να ρίξετε μια ματιά, κάντε το εδώ.

Ψήφισα Aquatic, αν και υπήρχαν μερικές εξίσου καλές επιλογές. Έχω μερικά θεματάκια με την χύμα προσέγγιση που έχει το SC στά επιστημονικά θέματα (πχ μαύρες τρύπες, δίδυμα άστρα κλπ) ειδικά σε σχέση με ανταγωνιστικά παιχνίδια. Αλλά όλα θα κριθούν στο gameplay, οπότε συνεχίζουμε να περιμένουμε :).

Link to comment
Share on other sites

Patch #9 με ένα ενδιαφέρον στοιχείο: Client side persistence! Αρχίζει να γίνεται παιχνίδι. :p

NEW FEATURES

NEW FEATURE – Client side persistence

NEW FEATURE – Trophy Case

NEW FEATURE – New fishtank decorations

* Helmet

* Coral

* Space crab grotto

NEW FEATURE – Golden Ticket plaque

Θυμίζω και ότι αν είχατε αναβαθμίσεις και περιμένατε να τις εφαρμόσετε σε κάποιο σκάφος, μπορείτε να το κάνετε εδώ και μερικές μέρες. Για κάποιο περίεργο λόγο, εγώ κρατάω το LX ακόμη χωριστά πάντως.

Και κάτι που δεν πρέπει να ενδιαφέρει πολλούς. Αν είχατε αγοράσει Aurora LX Package, μπορείτε πλέον να κάνετε LX-to-LN upgrade, γλυτώνοντας ένα τάληρο. Για όμως κάποιος να θέλει να αντικαταστήσει ένα limited edition πακέτο με ένα που είναι συνεχώς διαθέσιμο; Ε, [MENTION=616]Shaman[/MENTION]? :p

Link to comment
Share on other sites

Εν αναμονή του σημερινού Wingman's Hangar και της εικαζόμενης αναβολής του DFM για την επόμενη χρονιά, ένα χαλαρωτικό θέμα στο φόρουμ του παιχνιδιού από έναν υποστηρικτή που θέλει ποικιλία στα σκάφη του:

Τhe Pleasure-Fleet project

Οι ιδέες ξεκινούν από το Idris-C (for Casino)

8tIP6LP.jpg

και φτάνουν μέχρι το Kinderlancer

0uLvtzb.png

Link to comment
Share on other sites

Σήμερα πήρα το πακέτο 52 euro με το 300i Ship! μπήκα μέσα το είδα και βγήκα! άντε να δούμε στα στα επόμενα update! μέχρι το 2015 έχει ψωμί ακόμα το game.

Καλορίζικο! ;)

Πολύ όμορφο σκάφος και, αν δεν απατώμαι, δημοφιλές και μεταξύ μας. Νομίζω με την πρώτη ευκαιρία μέσα στο παιχνίδι θα τσιμπήσω κι εγώ ένα. :beer:

Link to comment
Share on other sites

Μετά και την προφορική επιβεβαίωση στο προηγούμενο WH, ήρθε και η έγγραφη, με ένα μακρύ Letter from the Chairman.

Η ουσία; Το DFM θα βγει μια και καλή με τον κώδικα που ετοιμάζεται για το παιχνίδι, αντί της πρόχειρης εναλλακτικής βασισμένης στην CryEngine, που σημαίνει ότι θα αργήσει τουλάχιστον ένα δίμηνο.

Ως αντιστάθμισμα στην αναβολή, την Παρασκευή στις 19:00 θα στηθεί μια επετειακή ζωντανή μετάδοση, στην οποία θα μπροέσουμε να δούμε για πρώτη φορά ζωντανά μάχες μέσα στο παιχνίδι. Θα ακολουθήσει η κυκλοφορία της νέας έκδοσης του Hangar Module, που υπόσχεται νέα καλούδια -πιθανότατα το χώρο δοκιμής των όπλων.

Screenshot02.jpg

Ελπίζω να δείξουν και κανένα καινούριο σκάφος, γιατί δεν υπάρχει τίποτα νεότερο κι από το Elite και αγχώνομαι. :p

Link to comment
Share on other sites

Εν αναμονή του σημερινού Wingman's Hangar και της εικαζόμενης αναβολής του DFM για την επόμενη χρονιά, ένα χαλαρωτικό θέμα στο φόρουμ του παιχνιδιού από έναν υποστηρικτή που θέλει ποικιλία στα σκάφη του:

Τhe Pleasure-Fleet project

Οι ιδέες ξεκινούν από το Idris-C (for Casino)

8tIP6LP.jpg

και φτάνουν μέχρι το Kinderlancer

0uLvtzb.png

Αυτές η φωτογραφίες ισχύουν? δηλαδή θα μπούνε στο game?

Link to comment
Share on other sites

Αυτές η φωτογραφίες ισχύουν? δηλαδή θα μπούνε στο game?

Δυστυχώς αυτές είναι fan art, οπότε δε μπορείς να ελπίζεις βάσιμα ότι θα είναι μέσα στο παιχνίδι. Σίγουρα είναι ενδιαφέροντα concept και τα φόρουμ είναι πηγή έμπνευσης για τους σχεδιαστές, άρα θα περίμενα ότι κάποιες από τις προσωπικές πινελιές που θα μπορούμε να βάλουμε στα σκάφη θα κινούνται προς αυτήν τη κατεύθυνση.

Όπως και να 'χει, είναι εξαιρετική δουλειά. Αν δεν τις είδες όλες, ρίξε μια ματιά στο θέμα από το φόρουμ του παιχνιδιού, έχει κι άλλες διασκεδαστικές ιδέες, πχ:

ehwYS8i.png

2KYRV4Y.png

Link to comment
Share on other sites

Πολλές αλλαγές τις τελευταίες μέρες, οπότε ας επιχειρήσω μια σύνοψη από ό,τι θυμάμαι:

Hangar Patch 10:

NEW FEATURE – Updated Avenger

NEW FEATURE – Added Holiday Wreath

NEW FEATURE – Added Firing Range

NEW FEATURE – Cutlass *

NEW FEATURE – New fishtank decorations

NEW FEATURE – Footlocker

* w/ cool stickers like: "Danger, ninjas and pirates and lasers and shit"

Με αφορμή τις προσθήκες των νέων ψαριών, πήραμε δώρο και 1000 UEC τα οποία μπορούμε να ξοδέψουμε στο διάκοσμο του υπόστεγου ή σε εξοπλισμό για τα σκάφη. Οι συνδρομητές πήραν επιπλέον άλλα 1000/2000. Καθόλου άσχημα.

Interactive Gun Range

Τυπικά αποτελεί μέρος του παραπάνω patch, αλλά αξίζει τη χωριστή αναφορά. Έχει προστεθεί ένας χώρος σε κάθε υπόστεγο με ένα σημείο ανάρτησης των όπλων που έχουμε ήδη, στον οποίο μπορούμε να τα δοκιμάζουμε ρίχνοντας σε φιγούρες Vanduul. Δεν υποστηρίζονται όλα τα όπλα και λείπουν αρκετά εφέ, αλλά είναι η πρώτη σημαντική προσθήκη στο υπόστεγο και μέχρι στιγμής το μοναδικό υποκατάστατο του DFM...

Livestream:

Το πλήρες βίντεο της ζωντανής μετάδοσης είναι διαθέσιμο πλέον και στο

(μέχρι πριν λίγο ήταν μόνο στο twitch). Ελπίζω με λίγο μοντάζ να είναι πιο στρωτό. Το ενδιαφέρον κομμάτι ξεκινά εκεί που σταμάτησε το παραπάνω βίντεο του Michuta. Είναι η δοκιμή του DFM στην κατάσταση που βρίσκεται σήμερα. Ειλικρινά, είναι λιγάκι απογοητευτικό, αλλά έχει αρκετά καλά στοιχεία και πολύ χρόνο για να γίνει καλύτερο. Ρίξτε μια ματιά.
Link to comment
Share on other sites

15,747 slots left Οταν τελειωσουν τι γινεται δεν υπαρχει χωρος για τους αλλους στην alpha build?? :/

εχουνε πει ποτε θα βγει η alpha/beta?:alien:

επισης απο οτι ειδα σε θεμα γραφικων θα ειναι πολυ απαιτητικο ετσι?

@acct δωσε μου τα φωτα σου! :p

Link to comment
Share on other sites

το μόνο alpha μέρος που υπάρχει αυτή την στιγμή είναι το hangar module(βλέπεις το σκάφος σου στο "γκαράζ" και πυροβολάς από firing range)

τέλη Φλεβάρη-αρχές Μαρτίου θα έχουμε το dogfighting module(πίου-πίου στο διάστημα)

γενικά υπάρχει χρονοδιάγραμμα με release dates για τα modules που είναι στην ουσία η alpha...

όταν βγούνε όλα τα modules θα έχουμε closed->(open?) beta και official release(2015)

για τα γραφικά το μόνο που θα πω είναι cryengine3 και επίσης είναι alpha(aka not optimized)(aka 5770 σε full hd με low settings 18-20 frames @hangar)

τέλος για τα slots κανονικά έπρεπε να τελειώσουν κάπου στον Οκτώβρη αλλά υπήρξε strech funding goal με enhanced alpha(+25000 alpha slots)

Link to comment
Share on other sites

Περίπου έτσι.

Αν αυτή τη στιγμή δεν πάρεις κάποιο πακέτο που περιλαμβάνει "Alpha/Beta Access", θα μπορείς να μπεις στο παιχνίδι μόνο όταν πάει σε open beta ή αν προσθέσουν επιπλέον slots. Ήδη (όταν εξαντλήθηκαν τα αρχικά) είχαν προστεθεί 50 χιλιάδες, από τα οποία μένουν περίπου 15 χιλιάδες.

Αντίθετα, αν πάρεις οποιοδήποτε πακέτο εκτός του "Aurora MR" (πρώην Digital Scout), πριν εξαντληθούν οι διαθέσιμες θέσεις, θα μπορείς να έχεις πρόσβαση σε κάθε κομμάτι του παιχνιδιού όπως κυκλοφορεί. Για την ώρα στο υπόστεγο, από το Μάρτη-Απρίλη στο Dogfighting Module και Planetside Module και αργότερα στο Squadron 42 Alpha, το FPS Module και το Persistent Universe.

Η φτηνότερη επιλογή για απεριόριστη πρόσβαση είναι πλέον το Aurora MR+ (πρώην Digital Mercenary), στα $40/32€, με την προϋπόθεση ότι θα το πάρεις πριν εξαντληθούν οι θέσεις.

Το χρονοδιάγραμμα με τα μέχρι τώρα δεδομένα είναι ως εξής:

Dogfighting Module: Τέλος Μάρτη-αρχές Απρίλη 2014

Planetside Module: Τέλος Μάρτη-αρχές Απρίλη 2014

FPS Module: Πριν τον Αύγουστο του 2014

Squadron 42 Alpha: Αύγουστος 2014

Persistent Universe: Τέλος 2014

Σε αυτό το σημείο αναμένεται να είναι feature complete, οπότε αρχές του 2015 αναμένεται να μπορεί να κυκλοφορήσει, ανάλογα με το χρόνο που θα χρειαστεί για balancing. Ακόμη και χωρίς Alpha Access, λογικά περίπου τότε θα μπορείς να αγοράσεις κανονικά το παιχνίδι και να ξεκινήσεις να παίζεις, μάλλον λίγο ακριβότερα από ό,τι είναι διαθέσιμο τώρα.

Όσο για τα γραφικά, στοχεύουν να μπορεί να τρέξει 1080p full detail με μια κορυφαία σημερινή κάρτα, που αναμένεται να είναι mid-range το 2015. Οπότε σε απόδοση σκέψου μια 680, 290Χ, κάτι αντίστοιχο.

Έγινε επεξεργασία από acct
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.