salde Φεβρουάριος 6, 2021 #11781 Φεβρουάριος 6, 2021 (edited) εντός ενός εκλησιαστικού οργανισμού λειτουργούσαν, στο όνομα και ως επίσημοι αντιπρόσωποι του οργανισμού παρουσιάζονταν και δρούσαν, την ισχύ του οργανισμού χρησιμοποίησαν κι από τον οργανισμό έγινε η όποια προσπάθεια κουκουλώματος. Δεν είναι πρωτίστως μια μεταφυσική, επουράνια πηγή που κατηγορείται παρά μία εντελώς επίγεια, εντελώς υπαρκτή οντότητα. Δεν γνωρίζω για ποιο λόγο το έκαναν, σίγουρα όμως διευκολύνθηκαν στις πράξεις τους κι αργότερα συγκαλύφθηκαν επειδή ήταν επίσημα όργανα μίας χριστιανικής εκκλησίας. Η οποία συμβαίνει να έχει βιώσει κι ανεχθεί αρκετά παρόμοια εγκλήματα στις τάξεις της. Είναι απολύτως αναμενόμενο ένας οργανισμός να χρεώνεται τις πράξεις των οργάνων του, πόσο μάλλον όταν έχουν συμβεί υπό την σκέπη του. Οι δε άθεοι* τους οποίους ομαδοποιείς διαφέρουν μεταξύ άλλων στο ότι δεν πρόκειται για δομημένο σύνολο, με ιεραρχική μάλιστα διαταξη. (χρησιμοποιώ την λέξη με τον τρόπο σου, κανονικά σε γνήσιο semi-τρολ mode, διαχειρίζομαι ως άθεους τους μη πιστεύοντες στους θεους και τις θεές των αρχαίων προγόνων μας, οποιοδήποτε άλλο σχήμα κι αν πιστεύουν ή όχι) Έγινε επεξεργασία Φεβρουάριος 6, 2021 από salde
Γιάννης_84 Φεβρουάριος 6, 2021 #11782 Φεβρουάριος 6, 2021 πριν 6 λεπτά, το μέλος salde έγραψε: εντός ενός εκλησιαστικού οργανισμού λειτουργούσαν, στο όνομα και ως επίσημοι αντιπρόσωποι του οργανισμού παρουσιάζονταν και δρούσαν, την ισχύ του οργανισμού χρησιμοποίησαν κι από τον οργανισμό έγινε η όποια προσπάθεια κουκουλώματος. Δεν είναι πρωτίστως μια μεταφυσική, επουράνια πηγή που κατηγορείται παρά μία εντελώς επίγεια, εντελώς υπαρκτή οντότητα. Σύμφωνοι. πριν 6 λεπτά, το μέλος salde έγραψε: Δεν γνωρίζω για ποιο λόγο το έκαναν, σίγουρα όμως διευκολύνθηκαν στις πράξεις τους κι αργότερα συγκαλύφθηκαν επειδή ήταν επίσημα όργανα μίας χριστιανικής εκκλησίας. Η οποία συμβαίνει να έχει βιώσει κι ανεχθεί αρκετά παρόμοια εγκλήματα στις τάξεις της. Είναι απολύτως αναμενόμενο ένας οργανισμός να χρεώνεται τις πράξεις των οργάνων του, πόσο μάλλον όταν έχουν συμβεί υπό την σκέπη του. Και πάλι σύμφωνοι. πριν 6 λεπτά, το μέλος salde έγραψε: Οι δε άθεοι τους οποίους ομαδοποιείς διαφέρουν μεταξύ άλλων στο ότι δεν πρόκειται για δομημένο σύνολο, με ιεραρχική μάλιστα διαταξη. Πράγματι δεν πρόκεται για τέτοιο σύνολο (ακόμα) και γι'αυτό έχει πολλούς τέτοιους και σε μοναστήρια και σε εκκλησίες και σε Μητροπόλεις κτλ και φέρονται αναλόγως στα κρυφά. Δεν θα μου έκανε εντύπωση να κυριαρχούν κιόλας. Χώροι που παρέχουν ασυλία, εξουσία και άλλα τέτοια προνόμια, έλκουν περίεργους, ότι κι αν αυτοί οι χώροι πρεσβεύουν. Όσον αφορά τα διάφορα αίσχη που έχουν κατά καιρούς διαπραχθεί και συγκαληφθεί από τέτοιους οργανισμούς, ανέφερα παραπάνω συμφωνώντας εν μέρει περί πέπλου, ότι έχουν να κάνουν με ανθρώπους οι οποίοι μόνο Θεό δεν πιστεύουν. Ναι, είναι υποκριτές, σκατόψυχοι και ότι άλλο θες. Αλλά κανένας Χριστιανός δεν θα τους δικαιολογήσει, ούτε κι εγώ το έκανα. Αλλά φταίει η πίστη όσων πραγματικά πιστεύουν για αυτά; Είναι κάτι μόνο για τους χαζούς; Δεν υπάρχει Θεός επειδή <<κοίτα τι γίνεται στα μοναστήρια>> ή στο Βατικανό κτλ; 1
salde Φεβρουάριος 6, 2021 #11783 Φεβρουάριος 6, 2021 10 minutes ago, Γιάννης_84 said: Αλλά φταίει η πίστη όσων πραγματικά πιστεύουν για αυτά; είναι δύσκολο να απαντηθεί. Σε όλες τις περιπτώσεις που αφορούν μεγάλα σύνολα. Εκ πρώτης όψεως, όχι δεν φταίει ένα τρίτο, άσχετο πρόσωπο. Από την άλλη όμως είναι ακριβώς το πλήθος των πιστών από όπου αντλούν την (επίγεια) ισχύ τους. Αν δεν καταφέρνει το «αθώο» (εντός ή εκτός εισαγωγικών) πλήθος πιστών/οπαδών/μελών να ελέγξει ή να προλάβει μια κατάσταση, που δεν εμφανίζεται καν για πρώτη φορά, αν χρησιμοποιεί την αποστασιοποίηση και τον εξοστρακισμό των υπαίτιων, πάντα με καθυστέρηση, πάντα κατόπιν εορτής, αν κλείνουν στόματα μη τυχόν και δυσφημιστεί το προϊόν, αν επιστρατεύονται κάθε λογής δικαιολογίες για να σχετικοποιηθεί το κακό, στο τέλος έχει τουλάχιστον μερίδιο ευθύνης. Η σιωπή, η άρνηση στο όνομα κάποιου μεγαλύτερου ιδανικού, κάποιας επίπλαστης αρμονίας δεν είναι παράλογο να οδηγεί σε μικρές ή μεγάλες βαρβαρότητες. Αν μη τι άλλο ο εικοστός αιώνας έδειξε πέραν πάσης αμφιβολίας πως οι καλές προθέσεις δεν αρκούν για να διορθώνονται προβληματικές στη ρίζα τους ιδεολογίες. Αντιτείνεις ότι δεν τους δικαιολόγησες. Τα πρόσωπα φυσικά και όχι. Αρνείσαι όμως καν να δεχθείς ότι Χριστιανοί, Χριστιανότατοι ήταν οι δράστες. Εξέχοντες κιόλας. Βγάζοντας τους τον μανδύα με τα σήματα, δεν προστατεύεις μόνο την προσωπική σου ακεραιότητα ή τα δικά σου πιστεύω. Ταυτοχρόνως προσφέρεις άθελα σου, ιδιότυπη ασυλία στους μελλοντικούς δράστες. Μιας και κανένας Χριστιανός δεν θα έκανε κάτι τέτοιο, δεν υπάρχει καν λόγος να ερευνηθεί η μελλοντική καταγγελία. Οι μέλλουσες καλόγριες, οι μέλλοντες πελάτες, τα μελλοντικά θύματα κι εκείνοι Χριστιανοί θα είναι. Οι ένοχες της συγκεκριμένης περίπτωσης την ασυλία τους την πήραν από προηγούμενους καλούς ανθρώπους. Ο σκοπός εδώ της συζήτησης, στην δική μου οπτική, δεν είναι να νιώσει κάποιος άσχημα για πράξεις άλλων (μακρινών επιπλέον). Είναι να εξετάσει το σκεπτικό του, τον τρόπο που το σκέφτεται. Αναλογιζόμενος αν υπάρχει κάποιο κενό. 1 hour ago, Γιάννης_84 said: Είναι κάτι μόνο για τους χαζούς; όχι. Θα ήταν οίηση να ισχυριστεί κάποιος κάτι τέτοιο. Το «χαζούς» παραπάνω, αν ρωτάς αυτό, το έβαλα επειδή πραγματικά αμφιβάλλω αν μία μερίδα ανθρώπων μπορεί να εμπλακεί σε πολυπλοκότερες διαδρομές. Σε κάποιους μοια΄ζει να απαιτείται μονάχα απλουστευμένη εντολή. «Μην κλεψεις επειδή το είπε ο Θεός». Ειδικά με θρησκείες τείνω προς την άποψη πως είναι προτιμότερο για ορισμένους να ακολουθούν τυφλά την πίστη των προγόνων τους χωρίς να δοκιμάζουν δυσκολότερες διαδρομές. Για να μην καταλήξουν απ' τη Σκύλλα στην Χάρυβδη. Δεν πάει πολύ μπροστά μια κοινωνία έτσι, τουλάχιστον γλυτώνει καμιά φορά μεγάλες οπισθοδρομήσεις. 1
Γιάννης_84 Φεβρουάριος 6, 2021 #11784 Φεβρουάριος 6, 2021 πριν 10 λεπτά, το μέλος salde έγραψε: είναι δύσκολο να απαντηθεί. Σε όλες τις περιπτώσεις που αφορούν μεγάλα σύνολα. Εκ πρώτης όψεως, όχι δεν φταίει ένα τρίτο, άσχετο πρόσωπο. Από την άλλη όμως είναι ακριβώς το πλήθος των πιστών από όπου αντλούν την (επίγεια) ισχύ τους. Αν δεν καταφέρνει το «αθώο» (εντός ή εκτός εισαγωγικών) πλήθος πιστών/οπαδών/μελών να ελέγξει ή να προλάβει μια κατάσταση, που δεν εμφανίζεται καν για πρώτη φορά, αν χρησιμοποιεί την αποστασιοποίηση και τον εξοστρακισμό των υπαίτιων, πάντα με καθυστέρηση, πάντα κατόπιν εορτής, αν κλείνουν στόματα μη τυχόν και δυσφημιστεί το προϊόν, αν επιστρατεύονται κάθε λογής δικαιολογίες για να σχετικοποιηθεί το κακό, στο τέλος έχει τουλάχιστον μερίδιο ευθύνης. Δεν αντιλέγω ότι ίσως πράγματι να έχουν μερίδιο ευθύνης αυτοί του πλήθους των πιστών αλλά όσο από αυτό τους αναλογεί αφορά κυρίως αδράνεια και όχι κρυφή ή ακόμα χειρότερα φανερή επιβράβευση, ούτε δικαιολόγησή τους. Στα πηγαδάκια μετά τη λειτουργία δεν θα ακούσεις να λέει κανείς ότι έχουν κάποιο οποιοδήποτε δίκαιο οι καλόγριες αυτές και οι ανάλογες περιπτώσεις. Ακόμα και συνενοχή στη συγκάλυψη θα μπορούσα να δεχτώ ότι αναλογεί στο αμέτοχο πλήθος, αλλά από ντροπή και φόβο, όχι από αποδοχή και επιβράβευση των πράξεων. Ενώ σε άλλες περιπτώσεις φρικαλεοτήτων υπάρχει φανερή δικαιολόγηση χωρίς την ίδια κατακραυγή. Δέχεσαι και εκεί μερίδιο ευθύνης τρίτων άσχετων προσώπων; Π.χ. σε αυτούς που επαινούν φανερά δολοφονικές τρομοκρατικές οργανώσεις, ή αιμοσταγείς προσωπικότητες της πρόσφατης ιστορίας; πριν 16 λεπτά, το μέλος salde έγραψε: Αντιτείνεις ότι δεν τους δικαιολόγησες. Τα πρόσωπα φυσικά και όχι. Αρνείσαι όμως καν να δεχθείς ότι Χριστιανοί, Χριστιανότατοι ήταν οι δράστες. Εξέχοντες κιόλας. Το αρνούμαι μόνο υπό την έννοια της αναντιστοιχίας των πράξεών τους με το τι υποκρίνονται ότι πιστεύουν. Δηλαδή δεν προκύπτει ότι όποιος είναι <<φανατικός>> του ου φονεύσεις, θα πρέπει να φονεύσει. Μπορεί να το κάνει αλλά όχι κατά συμμόρφωση της εντολής αλλά κατά παράβασή της. Εν αντιθέσει ας πούμε με τα παραδείγματα που μόλις ανέφερα. Εκεί δεν υπάρχει αναντιστοιχία. Αυτό πιστεύουν, αυτό κάνουν και οι αντίστοιχοι αμέτοχοι <<συνένοχοι>> άλλοτε θολά και κρυφά και άλλοτε φανερά και καθαρά τους υπερασπίζονται και τους δικαιολογούν. Συνήθως αυτοί είναι και άθεοι παρεμπιπτόντως. πριν 16 λεπτά, το μέλος salde έγραψε: Βγάζοντας τους τον μανδύα με τα σήματα, δεν προστατεύεις μόνο την προσωπική σου ακεραιότητα ή τα δικά σου πιστεύω. Ταυτοχρόνως προσφέρεις άθελα σου, ιδιότυπη ασυλία στους μελλοντικούς δράστες. Μιας και κανένας Χριστιανός δεν θα έκανε κάτι τέτοιο, δεν υπάρχει καν λόγος να ερευνηθεί η μελλοντική καταγγελία. Οι μέλλουσες καλόγριες, οι μέλλοντες πελάτες, τα μελλοντικά θύματα κι εκείνοι Χριστιανοί θα είναι. Οι ένοχες της συγκεκριμένης περίπτωσης την ασυλία τους την πήραν από προηγούμενους καλούς ανθρώπους. Καμία ασυλία. Θα βοηθούσε εάν ξεκαθάριζα (που το έκανα ήδη δηλαδή) ότι κυρίως τα μοναστήρια αλλά και τα ιερατεία έλκουν περίεργους όπως και άλλα τέτοια προνομιακά πόστα και να προσθέσω ότι πρέπει να τους προσέχουμε περισσότερο; Π.χ. και οι παιδέρες κάτι προπονητηλίκια, δασκαλίκια κτλ τα κυνηγάνε γιατί τους εξυπηρετούν. Επανειλημμένως αργούμε πολύ να τους καταλάβουμε δυστυχώς κατά παρόμοιο τρόπο που αργήσαμε να καταλάβουμε τις καλόγριες και τις κάθε καλόγριες. Δεν σημαίνει απαραίτητα ότι οι αντίστοιχοι χώροι τους υποθάλπουν συνειδητά ή ότι τους παράγει αυτό που πρεσβεύουν ή κάτι τέτοιο. Ούτε κράζουμε συλλήβδην τα ΤΕΦΑΑ ότι παράγουν παιδεραστές. Δεν θα είχα καμία αντίρρηση η αστυνομία να τους ξεσκίζει τους παππάδες όποτε χρειάζεται εφόσον καθαρός ουρανός, αστραπές δεν φοβάται κι αν δεν είναι καθαρός, ότι προβλέπει ο νόμος. Απλώς έχουμε μπει στην εποχή του cancel culture και από αυτήν δεν φαίνεται να γλυτώνει ούτε καν η κοινή λογική, πόσο μάλλον η πίστη. 1
SpirosKGR Φεβρουάριος 7, 2021 #11785 Φεβρουάριος 7, 2021 (edited) On 5/2/2021 at 4:51 ΜΜ, το μέλος Proteas έγραψε: @SpirosKGR Υπαρχει ακομα ενας χριστιανος, απλα δεν τον εχεις ανακαλυψει ακομα. Ακόμη και εγώ που είμαι άθεος τα πράγματα που βλέπω έξω με κάνουν να σταυροκοπιέμαι πάντως. Και άλλοι μαζί με μενα. Έγινε επεξεργασία Φεβρουάριος 7, 2021 από SpirosKGR 1
ΓιαγκΤ Φεβρουάριος 7, 2021 #11786 Φεβρουάριος 7, 2021 «Λούφα και παραλλαγή» κάτι σαν τον στρατιώτη Παπαδόπουλο που πίσω του περνάγανε τα τανκ του πραξικοπήματος 1
tommybertsen Φεβρουάριος 7, 2021 #11787 Φεβρουάριος 7, 2021 Μπλακ άουτ σε πολλές περιοχές της Αττικής-Εκρηξη σε υποσταθμό της ΔΕΗ στον Ασπρόπυργο - Press Publica | Δημοσιογραφία για το δημόσιο συμφέρον WWW.PRESSPUBLICA.GR Χωρίς ρεύμα είναι περιοχές της Αττικής στις 23:00 το βράδυ της Κυριακής. Η διακοπή αφορά σε διάφορες περιοχές της Αττικής. Όπως αναφέρουν πληροφορίες από την Πυροσβεστική... Παραδόξως, εμείς έχουμε ρεύμα. 2
ARMAGEDDON Φεβρουάριος 7, 2021 #11788 Φεβρουάριος 7, 2021 1 hour ago, tommybertsen said: Μπλακ άουτ σε πολλές περιοχές της Αττικής-Εκρηξη σε υποσταθμό της ΔΕΗ στον Ασπρόπυργο - Press Publica | Δημοσιογραφία για το δημόσιο συμφέρον WWW.PRESSPUBLICA.GR Χωρίς ρεύμα είναι περιοχές της Αττικής στις 23:00 το βράδυ της Κυριακής. Η διακοπή αφορά σε διάφορες περιοχές της Αττικής. Όπως αναφέρουν πληροφορίες από την Πυροσβεστική... Παραδόξως, εμείς έχουμε ρεύμα. https://www.facebook.com/DJwhite.gr/videos/10224019423503417/ 1
GoMaR Φεβρουάριος 8, 2021 #11789 Φεβρουάριος 8, 2021 8 hours ago, tommybertsen said: Μπλακ άουτ σε πολλές περιοχές της Αττικής-Εκρηξη σε υποσταθμό της ΔΕΗ στον Ασπρόπυργο - Press Publica | Δημοσιογραφία για το δημόσιο συμφέρον WWW.PRESSPUBLICA.GR Χωρίς ρεύμα είναι περιοχές της Αττικής στις 23:00 το βράδυ της Κυριακής. Η διακοπή αφορά σε διάφορες περιοχές της Αττικής. Όπως αναφέρουν πληροφορίες από την Πυροσβεστική... Παραδόξως, εμείς έχουμε ρεύμα. αν ομως δεν εφευγες απο Καλλιθεα, δε θα ειχες 1 2
DEADLAZARUS Φεβρουάριος 8, 2021 #11790 Φεβρουάριος 8, 2021 https://www.cnn.gr/kosmos/story/253639/katarreysi-pagetona-sta-imalaia-stoys-14-oi-nekroi-agnooyntai-akomi-dekades 1
DEADLAZARUS Φεβρουάριος 8, 2021 #11791 Φεβρουάριος 8, 2021 https://www.capital.gr/epikairotita/3524147/thriler-sto-proedriko-i-grammateas-tou-p-paulopoulou-parakolouthouse-ta-mails-tis-k-sakellaropoulou 5 1
acct Φεβρουάριος 8, 2021 #11792 Φεβρουάριος 8, 2021 4 minutes ago, DEADLAZARUS said: https://www.capital.gr/epikairotita/3524147/thriler-sto-proedriko-i-grammateas-tou-p-paulopoulou-parakolouthouse-ta-mails-tis-k-sakellaropoulou Quote Σύμφωνα με το δημοσίευμα πρόκειται για υπόθεση σύνθετη, με τεχνικές παραμέτρους δυσνόητες για τους αδαείς, την οποία έφερε στη δημοσιότητα χθες το "Πρώτο Θέμα". 1 6
jax7480 Φεβρουάριος 8, 2021 #11793 Φεβρουάριος 8, 2021 2 hours ago, DEADLAZARUS said: https://www.capital.gr/epikairotita/3524147/thriler-sto-proedriko-i-grammateas-tou-p-paulopoulou-parakolouthouse-ta-mails-tis-k-sakellaropoulou Εγώ να ρωτήσω κάτι ρε παιδιά; Αυτή στο gif ποιά είναι; 2 1
UltraB Φεβρουάριος 8, 2021 #11794 Φεβρουάριος 8, 2021 Μια από το χωριό, δεν την ξέρεις. Spoiler Cheryl Cole 2
salde Φεβρουάριος 8, 2021 #11795 Φεβρουάριος 8, 2021 Κρατήστε τους δυο από πάνω μακριά από το Παιδί. Νέα άλισον μου ετοιμάζουν.
DEADLAZARUS Φεβρουάριος 9, 2021 #11796 Φεβρουάριος 9, 2021 https://www.cnn.gr/kosmos/story/253782/kolomvia-omada-epilekton-gia-tin-exontosi-stoxon-ypsilis-axias Θα στριφογυρίζει ο Εσκομπάρ στον τάφο του... 2
HotPeanut Φεβρουάριος 9, 2021 #11797 Φεβρουάριος 9, 2021 Ιμαλάια : Πώς χάθηκαν τρεις κορυφαίοι ορειβάτες - Σώθηκε από θαύμα ο Αντώνης Συκάρης | in.gr WWW.IN.GR Ο έλληνας ορειβάτης σταμάτησε περίπου στα 7.500 μέτρα καθώς έπαθε κρυοπαγήματα στα δάκτυλα του ποδιού Σωστή απόφαση, παρόλα αυτά κάποιους τους τυφλώνει η ματαιοδοξία. 5
salde Φεβρουάριος 9, 2021 #11798 Φεβρουάριος 9, 2021 9 minutes ago, honda22 said: Σωστή απόφαση, παρόλα αυτά κάποιους τους τυφλώνει η ματαιοδοξία. όχι απαραιτήτως ματαιοδοξία. Είναι η ζωή Χόντα. Μερικοί άνθρωποι, λίγοι, δεν αντέχουν χωρίς να κυνηγούν ένα όριο. Δεν θα είχαμε φτάσει εδώ που φτάσαμε ως ανθρωπότητα χωρίς αυτούς τους ανθρώπους. Έχω μεγάλο σεβασμό για τις επιδόσεις αυτές. Δεν θα τους φόρτωνα την (αρνητική στη συνήθη χρήσης της) λέξη, ματαιοδοξία. Αποκοτιά ίσως; Δεν ξέρω. Τρέλλα; Τρομερή ιστορία. 4
Lakisss Φεβρουάριος 9, 2021 #11799 Φεβρουάριος 9, 2021 https://www.newsit.gr/ellada/pos-to-mplakaout-afise-anoxyroto-to-megalytero-mouseio-tis-xoras/3217500/ 3
ARMAGEDDON Φεβρουάριος 10, 2021 #11800 Φεβρουάριος 10, 2021 Απόφοιτοι ΤΕΙ: Πέρασαν τρία χρόνια κι ακόμα η ισοτίμηση των πτυχίων | Alfavita WWW.ALFAVITA.GR "Τετρακόσιες χιλιάδες πτυχιούχοι βρίσκονται κυριολεκτικά στον αέρα εξαιτίας της απουσίας πρωτοβουλίας και μέριμνας εκ μέρους της πολιτικής ηγεσίας του Υπουργείου Παιδείας" μην διαβάσετε μόνο τον τίτλο διαβάστε και το μέσα ... ευχαριστώ 3
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now