Jump to content



AMD ZEN thread


jesus

Recommended Posts

Επίσης, ακόμη κι αν ευοδωθούν οι μεγάλες προσδοκίες, θυμίζω ότι τα 5 GHz θα είναι αρκετά μακριά από το sweet spot για ρεύματα και θερμοκρασίες, άρα και συνολικά Performance per Watt. Πάντως, όπως είπε κι ο Γιάννης, καλύτερα μικρό καλάθι και μακάρι να μας εκπλήξει ευχάριστα.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Νομίζω το έχει χάσει ή απλά επιλέγει να μην το διατηρεί, για οικονομικούς λόγους. Αν αναλάμβανε να φτιάξει τους επεξεργαστές του iPhone ίσως να έτρεχε πιο γρήγορα. Τώρα που έχασε την μάχη της Android πλατφόρμας και από την άλλη διατηρεί και το πλεονέκτημα έναντι της AMD, δεν έχει λόγο να τρέξει. Δεν την συμφέρει. Γιατί να δώσει από σήμερα τα 10 νανόμετρα, όταν μπορεί να ξανά βγάλει λεφτά από τα 14 νανόμετρα;

Link to comment
Share on other sites

πριν 15 ώρες, το μέλος dfk_7677 έγραψε:

 

Είναι γεγονός ότι το να συνδυάσεις τρία πράγματα μαζί (αύξηση cores, αύξηση συχνότητας και κράτημα στο TDP) είναι σχεδόν αδύνατο, ειδικά όταν μιλάμε για μια απλή μετάβαση από τα 14nm στα 12nm, που από ότι λέγεται μόνο αυτό θα είναι.

 

Απλά, είναι τεράστια επιτυχία της AMD το ότι μπορούν να "τσιμπάνε" δύο τρία από τα μεγάλα τεχνολογικά sites σε τόσο υπερ-θετικές ειδήσεις.

 

Θυμάμαι, όταν είχα ποστάρει εδώ για το chipset των Threadripper το X399, ότι τα περισσότερα sites έλεγαν ότι είναι τρολιά γιατί είχε ανακοινωθεί επίσημα το Χ299 από την Intel.

 

Επίσης και ο ίδιος ο Threadripper είχε ψιλοθεωρηθεί τρολιά, καθώς από το 0 που ξεκίνησε η AMD στους HEDT processors (δεν είχε ποτέ τέτοιο τμήμα) πήγε ξαφνικά στους 16C/32T επεξεργαστές με Quad channel DDR4 memory support κτλ.

 

Δεν λέω ότι η παραπάνω είδηση δεν είναι fake, όπως και αυτή που με πρόλαβε ο adpanos για τους Ryzen 10 3970X 24C/48T.

 

Λέω ότι εκεί που έφτασε η AMD από άποψη τεχνολογικής προόδου και υπεροχής στον αριθμό των πυρήνων, θα μπορούσε κατά κάποιο τρόπο να είναι αληθινή, έστω και με μια δόση υπερβολής.

 

Δεν θέλω να αγχώνονται οι Intel-οπληκτοι φίλοι μου, αλλά ούτε και οι Ryzen, Threadripper early adopters γιατί ό, τι και να βγει είτε το 2018 είτε το 2019, ακόμα και στα 7nm, θα πρέπει να μπορεί με ένα BIOS update να φορεθεί στις υπάρχουσες motherboard AM4.

 

Για AMD μιλάμε, όχι για Intel που έβγαλε δύο επεξεργαστές μέσα στο 2017 (Kabylake, Coffee Lake) και πρέπει να αγοράσεις άλλο motherboard για να παίξουν.

Link to comment
Share on other sites

Συγγνώμη, αλλά θα ξαναρωτήσω: πώς, ξαφνικά, κάνουμε τη μετάβαση σε τόσους πυρήνες; 8 ο ένας, πάρε 16 λέει ο άλλος. 16; Μόνο; Πάρε 24 κ.ο.κ.

Είναι τόσο εύκολο να βελτιστοποιηθούν, επίσης ξαφνικά, οι τρέχουσες εφαρμογές+games, ώστε να εκμεταλλευτούν τους πολυπύρηνους επεξεργαστές; Πότε θα γίνει αυτό το άλμα;

Και για έναν μέσο χρήστη, πώς δικαιολογούνται τόσοι πυρήνες; Πού θα τους χρησιμοποιήσει; Άντε, μέχρι 6 να το δεχθώ, ίσως και 8. Μετά;

Αυτές είναι ειλικρινείς απορίες από κάποιον που δεν ξέρει και θέλει να μάθει. Απλά, μου κάνει εντύπωση ο ξαφνικός πόλεμος των πυρήνων.

Link to comment
Share on other sites

@yanni

Από ότι διαβάζω, δε μπορεί να δώσει τα 10nm γιατί είναι χειρότερα από τα 14nm++. Ακόμα και ο IceLake φοβάμαι ότι δε θα έχει κάποια αύξηση στη συχνότητα επί του CoffeeLake, μόνο IPC (πόσο;) και perf/W.

Έγινε επεξεργασία από dfk_7677
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

8 minutes ago, DEADLAZARUS said:

Συγγνώμη, αλλά θα ξαναρωτήσω: πώς, ξαφνικά, κάνουμε τη μετάβαση σε τόσους πυρήνες; 8 ο ένας, πάρε 16 λέει ο άλλος. 16; Μόνο; Πάρε 24 κ.ο.κ.

Είναι τόσο εύκολο να βελτιστοποιηθούν, επίσης ξαφνικά, οι τρέχουσες εφαρμογές+games, ώστε να εκμεταλλευτούν τους πολυπύρηνους επεξεργαστές; Πότε θα γίνει αυτό το άλμα;

Και για έναν μέσο χρήστη, πώς δικαιολογούνται τόσοι πυρήνες; Πού θα τους χρησιμοποιήσει; Άντε, μέχρι 6 να το δεχθώ, ίσως και 8. Μετά;

Αυτές είναι ειλικρινείς απορίες από κάποιον που δεν ξέρει και θέλει να μάθει. Απλά, μου κάνει εντύπωση ο ξαφνικός πόλεμος των πυρήνων.

Οι πολυπύρηνοι επεξεργαστές βρίσκουν χρόνια εφαρμογή σε επαγγελματικό software και βαριές εφαρμογές που όμως περιστασιακά θα χρησιμοποιήσει ο χρήστης. Απλά πλέον λόγω ανταγωνισμού και marketing τονίζονται τα πλεονεκτήματα των επεξεργαστών σε αυτές τις κατηγορίες των εφαρμογών, δημιουργώντας πλασματικές ανάγκες στους χρήστες. Πόσοι εδώ μέσα τρέχουν συχνά Blender? Πόσοι στριμάρουν καθώς παίζουν; Τώρα το software, το πότε θα φτάσει να τους αξιοποιεί... Άγνωστο. Εδώ στις κάρτες γραφικών που υποτίθεται είναι πιο σημαντικό το multi GPU και πάει προς κατάργηση/περιορισμό.

 

8 minutes ago, dfk_7677 said:

@yanni

Από ότι διαβάζω, δε μπορεί να δώσει τα 10nm γιατί είναι χειρότερα από τα 14nm++. Ακόμα και ο IceLake φοβάμαι ότι δε θα έχει κάποια αύξηση στη συχνότητα επί του CoffeeLake, μόνο IPC (πόσο;) και perf/W.

Όλα παίζουν. Οι Cascade Lake-X π.χ. που μας προέκυψαν πριν λίγες μέρες ως διάδοχοι των Skylake-X, πάλι στα 14nm θα έρθουν. Απλά, εγώ έστω, έχω συνηθίσει την Intel να είναι πρωτοπόρος και τα 10nm τα λιβανίζει υπερβολικά πολύ καιρό για να πιστέψω ότι ακόμα έχουν θέματα.

Έγινε επεξεργασία από yanni
  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

πριν 4 λεπτά, το μέλος yanni έγραψε:

Οι πολυπύρηνοι επεξεργαστές βρίσκουν χρόνια εφαρμογή σε επαγγελματικό software και βαριές εφαρμογές που όμως περιστασιακά θα χρησιμοποιήσει ο χρήστης. Απλά πλέον λόγω ανταγωνισμού και marketing τονίζονται τα πλεονεκτήματα των επεξεργαστών σε αυτές τις κατηγορίες των εφαρμογών, δημιουργώντας πλασματικές ανάγκες στους χρήστες. Πόσοι εδώ μέσα τρέχουν συχνά Blender? Πόσοι στριμάρουν καθώς παίζουν; Τώρα το software, το πότε θα φτάσει να τους αξιοποιεί... Άγνωστο. Εδώ στις κάρτες γραφικών που υποτίθεται είναι πιο σημαντικό το multi GPU και πάει προς κατάργηση/περιορισμό.

Συνεπώς, για κάποιον που παίζει παιχνίδια και κάνει τα βασικά, 6-8 πυρήνες είναι υπεραρκετοί. Ένα θέμα, βέβαια, είναι οι απαιτήσεις των μελλοντικών τίτλων, καθώς, εφόσον πλέον και οι δύο εταιρίες προσφέρουν πολλούς πυρήνες, οι developers θα "εξαναγκαστούν" να προσαρμοστούν. Έτσι, ακόμα και αν δεν χρειάζονται τόσοι πυρήνες, θα πάμε σε αυτούς θέλοντας και μη.

Link to comment
Share on other sites

Για την ώρα ναι. Είναι υπέρ αρκετοί. Αυτό δεν σημαίνει ότι οι εταιρίες κατασκευής παιχνιδιών δεν θα τα τσεπώσουν από κάποια εταιρία επεξεργαστών να καταστήσουν σε κάποιον ΑΑΑ τίτλο τα 8 threads ως minimum για αξιοπρεπείς επιδόσεις. Πρόσφατα είδαμε πολλούς να φωνάζουν στην Ubisoft για τα προβλήματα επιδόσεων στο Assassins Creed Origin, τα οποία κάποιοι καταλόγισαν στην χρήση διπλού DRM(να πω την αλήθεια δεν ξέρω αν υπήρξαν εξελίξεις από τότε). Εκεί εξαρτάται από τον gamer το αν θα πει "Σιγά που θα πάω να τα ξανά σκάσω για επεξεργαστή για να βλέπω στρογγυλά 60 fps" ή αν στον κίνδυνο να χάσει τον ύπνο του θα τρέξει να βάλει παραγγελία στο κοντινότερο... online shop, μόλις δει τα fps να γκρεμοτσακίζονται στα... 59.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Στο gaming πρέπει να ασχοληθούν με κώδικα για τα cpu δεν μπορεί να έχω 200cores και σε 4k να δουλεύει 1% το cpu και η gpu 200% να γααατε κάτι κάνουν λάθος ! Και μην μου ξεκινήσετε την καραμέλα διότι είναι σαν το single thread παραμύθι ....

Και επίσης ναι θέλουμε πυρήνες και ας μην κάνουν τίποτα ! Έχουν φτάσει τα κινητά σε 10coreκλπ

Link to comment
Share on other sites

Αν δούμε με τι συστήματα παίζει η πλειοψηφία των παιχτων, καταλαβαίνουμε γιατί οι κώδικες των games δεν εξελίσσονται αλματωδώς για χρήση όλων των πόρων. Αν φτιάξω ένα παιχνίδι θέλω να μπορεί να το παίξει (άρα αγοράσει) το 100% των παιχτων. Όχι μόνο το 15.

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

@ARMAGEDDON, στα παιχνίδια υπάρχει ένας ουσιώδης περιορισμός που κάνει τη μετάβαση σε πολλούς πυρήνες πιο δύσκολη. Αντίθετα με μια εφαρμογή όπως το encoding, που μπορεί να κατατμηθεί εύκολα και να παραλληλοποιηθεί χωρίς σοβαρά προβλήματα, σε ένα παιχνίδι συχνότατα μια διεργασία περιμένει ως input το output κάποιας άλλης. Οπότε, ακόμη κι αν οι προγραμματιστές του αφιερώσουν τον χρόνο και τον κόπο που απαιτείται για να υποστηρίζουν 64 πυρήνες, η βελτίωση στην απόδοση δεν είναι γραμμική. Κάποιες φορές, το overhead της παραλληλοποίησης μπορεί να κάνει το παιχνίδι ακόμη και πιο αργό.

 

Όπως υπονοεί κι ο @giorgos2187, υποψιάζομαι ότι όταν υπάρχει μια κρίσιμη μάζα πολυπύρηνων Gaming PCs, τότε θα αρχίσουν να παίρνουν πιο ζεστά το θέμα και οι εταιρείες, για να δικαιολογήσουν τη δαπάνη σε χρόνο και χρήμα για την αποτελεσματικότερη αξιοποίησή τους.

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

Αν δούμε με τι συστήματα παίζει η πλειοψηφία των παιχτων, καταλαβαίνουμε γιατί οι κώδικες των games δεν εξελίσσονται αλματωδώς για χρήση όλων των πόρων. Αν φτιάξω ένα παιχνίδι θέλω να μπορεί να το παίξει (άρα αγοράσει) το 100% των παιχτων. Όχι μόνο το 15.
Δεν συμφωνώ. Δεν έχει να κάνει με την πλειοψηφία των gamers. Απόδειξη ότι υπάρχουν παιχνίδια κυρίως ΑΑA που όταν κυκλοφορούν θέλουν κάρτα επόμενης γενιάς για να τα παίξεις όλα full.

Τo multithreading στον κώδικα δεν χρησιμοποιείται γιατί είναι πολύ δύσκολο να υλοποιηθεί και χρειάζεται προγραμματιστικά μυαλά με τεράστιο κόστος για τις εταιρείες - σούπερ μάρκετ AΑΑ τίτλων. Σε πολλές περιπτώσεις δε είναι αδύνατο να υπάρξει παραλληλισμός ανάλογα με τον τίτλο. Δεν μπορούν όλες οι λειτουργίες να εκτελεστούν παράλληλα, διότι δεν έχει πάντα νοημα.

Sent from my Redmi Note 2 using Tapatalk

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Χρήσιμες απόψεις και εξαιρετικά ενδιαφέροντα όσα διάβασα. Πολλές φορές, αγοράζουμε με την ελπίδα ότι η αγορά μας θα κρατήσει στη διάρκεια του χρόνου. Απ' ότι καταλαβαίνω, η μέρα που θα δούμε single player games (ακόμα και massive open world) ν' αξιοποιούν πολλούς πυρήνες (άλλή, εντελώς διαφορετική περίπτωση τα mmo games) ταυτόχρονα, αργεί ακόμη.

Link to comment
Share on other sites

Nope είναι σύντομα αν όχι σε 1 χρόνο το 19-20 !

Αν τώρα γεμίσουμε πχ 100 πυρήνες και οι devs γουστάρουν που έχουν 100-200 πυρήνες όλα πάνε ποιο γρήγορα

Πρέπει να υπάρχει το hardware για να στρώσουν το ποπό τους οι devs

Αλλά τόσο καιρό με την intel είχαν επαναπαυτεί 4ψορς/8threads κοντά μια 10ετια

Και να θυμίσω ισχύει το ίδιο με τις προηγούμενες αναλύσεις 800*600-->720p---->1080p και πάει λέγοντας απλά έκατσαν και έγραψαν κώδικα για 1080p, ε καιρός να κάτσουν να γράψουν κώδικα και για μεγαλύτερες αναλύσεις

Link to comment
Share on other sites

πριν 6 ώρες, το μέλος NikosD έγραψε:

Δεν θέλω να αγχώνονται οι Intel-οπληκτοι φίλοι μου

:hmm:

 

 

On 1/4/2017 at 9:11 ΜΜ, το μέλος NikosD έγραψε:

Για την 2η αδυναμία του thread θα περιμένουμε οι Intelοπληκτοι

 

 

On 1/4/2017 at 9:29 ΜΜ, το μέλος acct έγραψε:

Από διαχειριστικής πλευράς, όλοι είναι ευπρόσδεκτοι. Όμως, σας ενημερώνω ότι όσοι δεν πήραν το μήνυμα και συνέχισαν τους χαρακτηρισμούς ήδη έχουν ξεκινήσει τις διακοπές. 3 άτομα έχουν ήδη ποινές εξαιτίας της συμπεριφοράς τους σε αυτό το θέμα μετά την τελευταία προειδοποίηση και ευελπιστώ να σταματήσει εδώ το κοντέρ. Προς γνώση και συμμόρφωση.

:hmm:

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

πριν 14 λεπτά, το μέλος ARMAGEDDON έγραψε:

Nope είναι σύντομα αν όχι σε 1 χρόνο το 19-20 !

Αν τώρα γεμίσουμε πχ 100 πυρήνες και οι devs γουστάρουν που έχουν 100-200 πυρήνες όλα πάνε ποιο γρήγορα

Πρέπει να υπάρχει το hardware για να στρώσουν το ποπό τους οι devs

Αλλά τόσο καιρό με την intel είχαν επαναπαυτεί 4ψορς/8threads κοντά μια 10ετια

Και να θυμίσω ισχύει το ίδιο με τις προηγούμενες αναλύσεις 800*600-->720p---->1080p και πάει λέγοντας απλά έκατσαν και έγραψαν κώδικα για 1080p, ε καιρός να κάτσουν να γράψουν κώδικα και για μεγαλύτερες αναλύσεις

Αυτή είναι η μία πλευρά. Η άλλη είναι οι απόψεις που καταγράφηκαν πιο πάνω.

Τελικά, σε ότι αφορά το gaming (όσοι χρησιμοποιούν επαγγελματικά το p.c., χρειάζονται, αν και όχι πάντα, περισσότερους πυρήνες) έχει σημασία για ποια κατηγορία παιχνιδιών μιλάμε.

Δεν συζητάμε ότι η amd έκανε μια μίνι επανάσταση με το να φέρει πολυπύρηνους επεξεργαστές σε λογικές τιμές στο καταναλωτικό κοινό.

Συζητάμε για την αναγκαιότητα των πυρήνων. Νομίζω, λοιπόν, ότι σε mmo games έχουν νόημα οι 6-8 πυρήνες. Σε όσους έχουν οθόνες με υψηλό refresh rate έχουν νόημα οι 6-8 πυρήνες αλλά με υψηλό ipc. Για "νορμάλ" οθόνες ένας ryzen 1600/1700 είναι ό,τι πρέπει.

Για e-sports οι ανάγκες σε πυρήνες είναι μικρότερες.

Για single player games εξαρτάται: πέραν των 6-8 πυρήνων, δεν βλέπω πώς θ' αξιοποιηθούν παραπάνω πυρήνες. Και οι 6-8, ίσως, συνιστούν υπερβολή. Βοηθούν σε κάποια avg low fps, αλλά πέραν αυτού δεν βλέπω πώς θα επωφεληθεί ένα game.

Αυτήν την κατηγοριοποίηση έχω κάνει στο μυαλό μου, αλλά είπαμε: δεν ξέρω από κώδικες και αξιοποίηση των πυρήνων, οπότε μπορεί και να κάνω λάθος.

Link to comment
Share on other sites

πριν 3 ώρες, το μέλος gdp77 έγραψε:

1)Δεν συμφωνώ. Δεν έχει να κάνει με την πλειοψηφία των gamers. Απόδειξη ότι υπάρχουν παιχνίδια κυρίως ΑΑA που όταν κυκλοφορούν θέλουν κάρτα επόμενης γενιάς για να τα παίξεις όλα full.

2)Τo multithreading στον κώδικα δεν χρησιμοποιείται γιατί είναι πολύ δύσκολο να υλοποιηθεί και χρειάζεται προγραμματιστικά μυαλά με τεράστιο κόστος για τις εταιρείες - σούπερ μάρκετ AΑΑ τίτλων. Σε πολλές περιπτώσεις δε είναι αδύνατο να υπάρξει παραλληλισμός ανάλογα με τον τίτλο. Δεν μπορούν όλες οι λειτουργίες να εκτελεστούν παράλληλα, διότι δεν έχει πάντα νοημα.

 

Στο 1 συμφωνω απολυτα ακριβως σε αυτο που λες. Οτι δηλαδη ενα συγχρονο ΑΑΑ παιχνιδι για να παιχτει σε ολα ultra απαιτει καρτα. ΚΑΡΤΑ ομως, οχι cpu. Εχουμε δει παρα πολλα παραδειγματα που επεξεργαστες με πολυ μεγαλη διαφορα κοστους αποδιδουν... τα ιδια! Ναι, φυσικα υπαρχουν και τα cpu bound games δεν αντιλεει κανεις σε αυτο. Αυτα ομως ισα ισα που αποδεικνυουν οτι υπαρχουν τροποι να εκμεταλλευτεις και επεξεργαστικη ισχυ απο το cpu αλλα φαινεται οτι πολλες εταιριες ακομα δεν το προτιμανε. Νομιζω πως ο λογος που αναφερω δεν ειναι ο μονος μεν, αλλα παιζει σημαντικο ρολο δε.

 

Στο 2 τωρα παλι συμφωνω. Αλλα ολες αυτες τις δυσκολιες μην τις λες σε μενα. Πες τες σε εκεινουν που σκιζουν τα ρουχα τους οτι ακομα και μεσα στο 2018 μπορουν να φτιαχτουν παιχνιδια που να εκμεταλλευονται τα cores με τις ντουζινες αλλα δεν τα φτιαχνουν λεει επειδη φταιει η ιντελ που 10 χρονια μας εχει στα 4c/8t.

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

2 hours ago, DEADLAZARUS said:

Συζητάμε για την αναγκαιότητα των πυρήνων. Νομίζω, λοιπόν, ότι σε mmo games έχουν νόημα οι 6-8 πυρήνες. Σε όσους έχουν οθόνες με υψηλό refresh rate έχουν νόημα οι 6-8 πυρήνες αλλά με υψηλό ipc. Για "νορμάλ" οθόνες ένας ryzen 1600/1700 είναι ό,τι πρέπει.

Για e-sports οι ανάγκες σε πυρήνες είναι μικρότερες.

Για single player games εξαρτάται: πέραν των 6-8 πυρήνων, δεν βλέπω πώς θ' αξιοποιηθούν παραπάνω πυρήνες. Και οι 6-8, ίσως, συνιστούν υπερβολή. Βοηθούν σε κάποια avg low fps, αλλά πέραν αυτού δεν βλέπω πώς θα επωφεληθεί ένα game.

Αυτήν την κατηγοριοποίηση έχω κάνει στο μυαλό μου, αλλά είπαμε: δεν ξέρω από κώδικες και αξιοποίηση των πυρήνων, οπότε μπορεί και να κάνω λάθος.

 

Κάνεις σίγουρα λάθος. Δεν έχει σχέση η αξιοποίηση των πολλών πυρήνων με το είδος του παιχνιδιού (FPS, MMO, e-sports) όσο με τους αλγόριθμους που υλοποιεί το κάθε game και αν αυτοί μπορούν να εκτελεστούν παράλληλα ή όχι. π.χ. αν ένας αλγόριθμος εξαρτάται από το αποτέλεσμα μιας πράξης που εκτελείται από έναν άλλο αλγόριθμο, τότε δεν έχει νόημα ο παραλληλισμός, αφού ούτως ή άλλως η μια ρουτίνα περιμένει την άλλη. Υπάρχουν όμως αλγόριθμοι που μπορούν να εκτελεστούν παράλληλα, καθώς ο ένας δεν εξαρτάται 100% από τον άλλο. Ακόμα όμως και να μπορούν κάποιες λειτουργίες να εκτελεστούν παράλληλα, είναι αρκετά δύσκολο ένα software house να κάτσει να ασχοληθεί (και να πληρώσει το κόστος), όταν ένας μέσος AAA τίτλος πρέπει να κυκλοφορήσει με deadline και συνήθως (εκτός αν είναι e-sport) έχει 1 χρόνο ζωής. Σιγά που θα κάτσουν να ασχοληθούν (και να πληρώσουν ξαναλέω) το προγραμματιστικό κόστος του παραλληλισμού.

 

1 hour ago, giorgos2187 said:

Πες τες σε εκεινουν που σκιζουν τα ρουχα τους οτι ακομα και μεσα στο 2018 μπορουν να φτιαχτουν παιχνιδια που να εκμεταλλευονται τα cores με τις ντουζινες αλλα δεν τα φτιαχνουν λεει επειδη φταιει η ιντελ που 10 χρονια μας εχει στα 4c/8t.

 

Εντάξει είναι και αυτό. Δεν ξέρω σε ποιο ποσοστό "φταίει" η Intel, αλλά αλλιώς θα ήταν τα πράγματα αν υπήρχαν εδώ και καιρό 6c/12t στο mainstream. Στην τελική, όσο "φταίει" η Intel, άλλο τόσο φταίει και η AMD που δεν μπορούσε να ανταγωνιστεί.

  • Like 1
  • Agree 1
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.