Jump to content



WAMTA Season 2 Race #5 - Silverstone GP - 26/3/2017


Recommended Posts

Συγχαρητηρια σε ολα τα παιδια για τον αγωνα..τον παρακολιυθησα πρωτη φορα live και επαθα πλακα..Εχετε φτιαξει τρομερη κατασταση παιδια με πολυ μερακι...Με 2ο speaker που να γνωριζει προσωπα και καταστασεις θα απογειωθει η ολη φαση...Σαν θεατης το απολαυσα πραγματικα...το κουμπωσα και στην tv και εδεσε το γλυκο!!!

  • Like 4
Link to comment
Share on other sites

Δεν πήγαινε αλλιώς το εργαλείο. 

Σε οποιαδήποτε προσπάθεια να κάνω κάτι λιγότερο υποστροφικό το αποτέλεσμα ήταν αυτό.

 

 

Έγινε επεξεργασία από uhu
Link to comment
Share on other sites

23 minutes ago, liakjim said:

 


Πιο πάνω διαχώρισες δύο περιπτώσεις όπου με on δεν σε άφηνε ενώ με off σε άφηνε.

Τί εννοείς?

Στάλθηκε από το m2 note μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

 

Τι δεν καταλαβες?

Λεω απλα,αν ο στεφανος εδινε το dsp σαν aid τι θα γινοταν με On-Off.

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

Τι δεν καταλαβες?

Λεω απλα,αν ο στεφανος εδινε το dsp σαν aid τι θα γινοταν με On-Off.

 

 

 

 

Οκ , με μπέρδεψε η επιλογή του προσώπου που έκανες ( 2ο ενικό ).

Νόμιζα ότι αναφέρθηκες σε δική σου εμπειρία.

 

Προσωπικά είμαι υπέρ του να μπαίνει, εκεί που υπάρχει και στην πραγματικότητα.

 

Στάλθηκε από το m2 note μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

36 minutes ago, uhu said:

Και μένα μου έσκασε 2 - 3 φορές το μήνυμα, αλλά εχω την εντύπωση πως αμα κατέβαζε στα συγκεκριμένα σημεία όλες τις φορές που είχα πατήσει θα είχα βάλει όπισθεν. Να μην πω ότι θα είχα φτάσει μείον έκτη:hehe:

Δεν είδα τρελές διαφορές εκτος απο την οπτική ειδοποίηση, αλλα καταλαβαίνω τον marmaga γιατί όταν κολλάει η κατεβασιά χάνεις εντελός το άπεξ και τον ρυθμό σου.

 

Ο αγώνας μου κατά τα άλλα...

Έχασα για 0,04 την pole που έδινε εσωτερική στην 1η στροφή.

Στην αρχή μου χώθηκε και ο τρισκατάρατος ο γιώργης απο εσωτερική και έχασα και την 2η.

Κοιτώντας τα λάστιχα με το που είδα ότι είχε soft κατάλαβα πως ηταν θέμα χρόνου να τα φτύσουν και να τον περάσω.

Παρόλα αυτά χάσαμε κανά 10άρη δεύτερα να χτυπιόμαστε σαν τα ζα την ώρα που ο μπριζόφσκι έκανε μπροστά υγιεινό περίπατο...

Φορούσε και αυτός soft οπότε φυσιολογικά σκεφτόμουν ότι κάπου θα του τα φτυναν και αυτού και θα τον περνούσα σαν άρχιζε τα πεντοζάλια.

Έλα όμως που ο ρημαδιασμένος κρατούσε και τα σοφτ σε καλή σχετικά κατάσταση και μου άνοιγε τουλάχιστον για τα πρώτα 2/3 του κάθε σκέλους του αγωνα και απλά του ψηλομείωνα την διαφορά στο τελευταίο 1/3. Στο 2ο σκέλος που είχε 100άρισει και το γκρίπ το πήρα απόφαση ότι δεεεεν...

 

Χωρίς να υποτιμώ την υποδειγματική οδήγηση του oxide, πιστεύω πως ήταν λίγο imba τα 2 αμάξια.

Αν δεν ήταν σε απόλυτο hotlap χρόνο, ήταν σίγουρα αν έβαζες μέσα στο λογαρισμό και το πως πήγαιναν με soft.

Στην οδήγηση μου με soft είχα μέσα σε ένα μόλις γύρο κόκκινα εμπρός και ~30 psi απο τα 26 optimal

Καταρχήν μπράβο για τη δεύτερη θέση Uhu,τα πήγες καταπληκτικά κατά την άποψη μου,ίσως να ήταν και ο καλύτερος αγώνας που είδα να κάνεις και προς το τέλος που μου έκλεινες τη διαφορά με άγχωσες λιγάκι. Με τα medium και τα πήγες εξαιρετικά! Δε είναι θέμα αυτοκινήτου πάντως γιατί είμαι το μόνο corvette που πιο ψηλά απο τις Ferrari.. Αυτό που είπε και ο Ιάσονας,νομίζω πως είσαι αρκετά aggressive με το τιμόνι και στρίβεις περισσότερο απ ότι πρέπει με μεγάλη ταχύτητα,πράγμα που σε οδηγεί σε υποστροφή και κάψιμο ελαστικών. Στον αγώνα έπαιξε σίγουρα ρόλο ότι πήρα την pole,όπως επίσης ότι με τη κόντρα με τον Γεωργιάδη έχασες-χάσατε χρόνο και μου δώσατε εμένα την ευκαιρία να πιέσω για να ανοίξω μια ασφαλή διαφορά. Επίσης μπήκαμε στα pits στον ίδιο γύρο,ίσως αν έμπαινες νωρίτερα ή αργότερα να σε είχα μπροστά μου. Φυσικά στο τέλος που το grip ήταν μεγαλύτερο,είχα σαφές πλεονέκτημα με τα soft αλλά ποτέ δε ξέρεις. Εγώ πάντως σου βγάζω το καπέλο,ήσουν πολύ καλός!

 

Για εμένα ο αγώνας ήταν πιο εύκολος απ'ότι φανταζόμουν,το μόνο που έκανα ήταν να κοιτάζω τα λάστιχα και να προσπαθώ να μη τα υπερθερμάνω. Πίεζα στην αρχή,μετά ηρεμούσα λίγο για να μη τα κάψω,μετά ξαναπίεζα όταν έβλεπα ανοιχτό δρόμο και έκοβα στα ντουμπλαρίσματα χωρίς να απαιτώ προσπέραση όπουναναι. 

Καλή φάση με το Live streaming αν και σε όλο τον αγώνα απ'ότι είδα,με έδειξε για κανα 10 secs στο τέλος :( Με τον Ιάσονα για δεύτερη φωνή θα είναι ακόμα καλύτερα γιατί γνωρίζει τα αμάξια και εμάς. Πάντως για πρώτη φορά,μια χαρά! Ευχαριστούμε!

  • Like 5
Link to comment
Share on other sites

Παιδιά διαβάζω και είμαι έτοιμος να κόψω φλέβες.

1. Τα αυτοκίνητα δεν είναι imbalanced. Δηλαδή είναι πολύ λίγο γιαυτό βάλαμε 10 κιλά ballast στην Corvette όπου τα κάνει ΙΣΑ αποδεδειγμένα. Κάποια tracks ίσως ευνοούν ΛΙΓΟ το ένα αυτοκίνητο και κάποια άλλα το άλλο.

 

2. Κάπου είδα πως κάποιος ανέβασε θερμοκρασίες αμέσως, κάντε περισσότερο practice για να μάθετε τι πρέπει να κάνετε όσον αφορά τις πιέσεις και τις θερμοκρασίες αλλά και την γόμα για κάθε race. Σταματήστε να γκρινιάζετε όταν δεν έχετε αφιερώσει αρκετό χρόνο στο συγκεκριμένο combo δοκιμάζοντας όλους τους παράγοντες.

 

3. Το downshift protection δεν άλλαξε καθόλου την τελευταία εβδομάδα, απλώς μπήκε οπτική και ακουστική ένδειξη γιατί ο κόσμος νόμιζε πως κάτι δεν πήγαινε καλά με το software και γκρινιάζανε.

Downshift protection έχουν και τα κανονικά αυτοκίνητα προφανώς.

Σταματήστε να σπαμάρετε το gear down λες και είσαστε στο Gran Tourismo αν δεν θέλετε να το βλέπετε, ή κλείστε το εντελώς, ή απλά αφήστε μόνο την ηχητική ένδειξη όπως έκανα εγώ.

 

Όλα τα παραπάνω τα γράφω με αγάπη πάνω απόλα.

Κάποιοι από εμάς δεν έχουν 1500 ώρες στο Assetto, κάντε ερωτήσεις που αφορούν το game γενικώς, μη ντρέπεστε :p (Παράδειγμα ο Uhu που αλλάζει στις 8000rpm και χάνει 300ms / lap, είμαι σίγουρος πως υπάρχουν κιάλλοι ferrari οδηγοί που κάνανε το ίδιο λάθος.

  • Like 5
Link to comment
Share on other sites

10 

πριν 6 λεπτά, το μέλος Stelios F. έγραψε:

Παιδιά διαβάζω και είμαι έτοιμος να κόψω φλέβες.

1. Τα αυτοκίνητα δεν είναι imbalanced. Δηλαδή είναι πολύ λίγο γιαυτό βάλαμε 10 κιλά ballast στην Corvette όπου τα κάνει ΙΣΑ αποδεδειγμένα. Κάποια tracks ίσως ευνοούν ΛΙΓΟ το ένα αυτοκίνητο και κάποια άλλα το άλλο.

Πφφφ 10 κιλά...

Τι είναι δέκα κιλά?

Μια επίσκεψη στην τουαλέτα είναι. :p:p:p

Link to comment
Share on other sites

1 minute ago, uhu said:

10 

Πφφφ 10 κιλά...

Τι είναι δέκα κιλά?

Μια επίσκεψη στην τουαλέτα είναι. :p:p:p

Εξαρτάται τι έχεις φάει :p

 

Τόση είναι η διαφορά των 2 αυτοκινήτων όσον αφορά το balance.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

2 minutes ago, GeoF1 said:

Εχασα την ευκαιρια να γινω διασημος και να με ακουσω να με σπικαρουν γμτ.

 

Εβλεπα κονσερβα δοκιμαστικα και αγωνα sky f1 1080 50fps!

Its ok, το όνομα σου αναφέρθηκε στο stream πάντως, ψάξου ! :p

Link to comment
Share on other sites

Μη μου λες τετοια τωρα?????

 

Βασικα ειπα ψεματα

:blush:

 

Εβλεπα λιγο survivor πρωτα και μετα φ1.:bleh:

 

Το pc ηταν πιασμενο και επαιζε ΠΕΠΠΑ Η ΓΟΥΡΟΥΝΑ!:help!:

 

Και ένα γενικο σχολιο.

 

Μακαρι να σας <γνωριζα> πριν 5-10 χρονια που εμενα μονος μου χωρις παιδια και οικογενεια...Θα λιωναμε τοσες ωρες μαζι.

 

Link to comment
Share on other sites

39 minutes ago, GeoF1 said:

Μακαρι να σας <γνωριζα> πριν 5-10 χρονια που εμενα μονος μου χωρις παιδια και οικογενεια...Θα λιωναμε τοσες ωρες μαζι.

Προσωπικά εγώ (και αρκετοί εδώ) για το Wamta αφιερώνω 30 λεπτά αναγνωριστικά στο combo για να δω gears & aero και τι λάστιχο θα usarw και μετά 1 ώρα στον server practice, οπότε πιστεύω πως μπορείς να κάνεις και εσύ κάτι παρόμοιο, εκτός βέβαια και αν δεν μπορείς να τα κάνεις αυτά Κυριακές...

Link to comment
Share on other sites

41 minutes ago, GeoF1 said:

Μακαρι να σας <γνωριζα> πριν 5-10 χρονια που εμενα μονος μου χωρις παιδια και οικογενεια...Θα λιωναμε τοσες ωρες μαζι.

Έχεις σκεφτεί να τα πουλήσεις?  Νομίζω συμφέρει αρκετά από όλες τις απόψεις! :bleh:

Link to comment
Share on other sites

Για να μη χαλαω το θεμα να πω ότι είναι πολύ δυσκολο αυτόν τον καιρο.

Η μικρη όταν ακουει το τιμονι να κανει calibrate...τρεχει και θελει να οδηγήσουμε και να χτυπάμε ταμπελες στο δρομο (αυτές του φρεναρίσματος 150-100-50)

 

Αλλα αν κρινω από τον @Aris Teidis θα ερθουν καλυτερες μερες στο μελλον καλα να μαστε :)

  • Like 4
Link to comment
Share on other sites

πριν 6 λεπτά, το μέλος GeoF1 έγραψε:

Για να μη χαλαω το θεμα να πω ότι είναι πολύ δυσκολο αυτόν τον καιρο.

Η μικρη όταν ακουει το τιμονι να κανει calibrate...τρεχει και θελει να οδηγήσουμε και να χτυπάμε ταμπελες στο δρομο (αυτές του φρεναρίσματος 150-100-50)

 

Αλλα αν κρινω από τον @Aris Teidis θα ερθουν καλυτερες μερες στο μελλον καλα να μαστε :)

Σε καταλαβαίνω φίλε μου, αλλά πίστεψέ με ποιο σημαντική είναι η οικογένειά σου από τους αγώνες μας (τα έχουμε κουβεντιάσει). Και μην φοβάσαι, θα έρθει η ώρα που θα την παρακαλάς την κόρη σου να ασχοληθεί μαζί σου και θα σου απαντάει: "δεν σφάξανε":hehe:

  • Like 4
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.