Jump to content



WAMTA Season 2 Race #6 - Nordschleife Endurance 2/4/2017


Recommended Posts

3 hours ago, Georgiadis Giorgos said:

Κρίμα, δε θα μπορέσω να το τρέξω!! Αλλά ίσως να καταφέρω να στερήσω πόντους από τον @akis_z80, ειδικά άμα σκάσω μύτη στη πόρτα του με καμιά πιτσούλα... ;) 

εγώ θα φέρω τις σαλάτες :hehe:

 

για το κόμπο εγώ θα μπω να κάνω κανά δυο γύρες πριν τον αγώνα μιας κ η πίστα είναι σχετικά εύκολη.

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

πριν 2 ώρες, το μέλος liakjim έγραψε:

Πόσο εκνευεριστικό να είσαι στο -3δευτ να κάνεις λάθος και να θες πάλι 7 1/2 για τη νέα προσπάθεια....

Να χρειάζεσαι 9+ λεπτά :p

 

Εξοντωτική η διαδικασία του outlap.

Παλεύαμε 2,5+ ώρες σήμερα στον server για practice.. νοιώθω διαλυμένος :p :upside:

 

O @liakjim σίφουνας :neo:, ο @uhu να βρίζει :rant85:, o @angeln1ck με ένα 9:11 από το διάστημα (έλα πες την αλήθεια... που έκοψες δρόμο? :p) κι εγώ να παλεύω να κάνω outlap χωρίς να το σπάσω :wall: για να γράψω έναν ριμαδογύρο... 

 

Μέσα σ' όλα είχαμε και μια όμορφη μικρή μάχη με τον Νίκο, στο πρώτο sector. Πολύ ριψοκίνδυνο να  επιχειρήσεις να περάσεις, αν δεν κάνει λάθος ο μπροστινός σου!

 

Έγινε επεξεργασία από jumaru99
  • Like 8
Link to comment
Share on other sites

5 hours ago, jumaru99 said:

Μέσα σ' όλα είχαμε και μια όμορφη μικρή μάχη με τον Νίκο, στο πρώτο sector. Πολύ ριψοκίνδυνο να  επιχειρήσεις να περάσεις, αν δεν κάνει λάθος ο μπροστινός σου!

Βλέπω το video και ζηλεύω :p 

Το πιο εύκολο αγώνα θα τον έχουν οι VR-drivers μια διαφορά. Όπως φαίνεται και στο video είναι πολύ δύσκολο να οδηγάς sidobysido με μονόθονο ή ακόμα και τριόθονο νομίζεις πως ένα κλικ ακόμα και θα ακουμπήσετε, ενώ στη πραγματικότητα χωράει και ένα 919 ανάμεσα :p  

 

Δε χρειάζεται να πηγαίνετε 100% μέσα στο green hell, ειδικά άμα είστε σε μάχη! Απολαύστε τη μάχη (στο 80-90%) και περιμένετε το μπροστά να το πετάξει σε κανα τοίχο, τόσους έχει :p 

  • Like 6
Link to comment
Share on other sites

πριν 5 ώρες, το μέλος jumaru99 έγραψε:

Να χρειάζεσαι 9+ λεπτά :p

 

Εξοντωτική η διαδικασία του outlap.

Παλεύαμε 2,5+ ώρες σήμερα στον server για practice.. νοιώθω διαλυμένος :p :upside:

 

O @liakjim σίφουνας :neo:, ο @uhu να βρίζει :rant85:, o @angeln1ck με ένα 9:11 από το διάστημα (έλα πες την αλήθεια... που έκοψες δρόμο? :p) κι εγώ να παλεύω να κάνω outlap χωρίς να το σπάσω :wall: για να γράψω έναν ριμαδογύρο... 

 

Μέσα σ' όλα είχαμε και μια όμορφη μικρή μάχη με τον Νίκο, στο πρώτο sector. Πολύ ριψοκίνδυνο να  επιχειρήσεις να περάσεις, αν δεν κάνει λάθος ο μπροστινός σου!

 

Επιτελους τοσοι γυροι στο touristenfahrten επιασαν τοπο!! 
οντως εξοντωση και σπασιμο νευρων το outlap του Nords...
Το 9:11 βγηκε με ενα πολυ κακο πρωτο κομματι στην καινουργια πιστα, που οποτε καταφερνα και το εκανα - παντα θα βρισκοταν μια στροφη στα υπολοιπα 24 χλμ να μου το φερει παλι στο +! Τι να πεις...Κολαση...και μαλιστα Πρασινη! 

 

πριν 23 λεπτά, το μέλος Georgiadis Giorgos έγραψε:

 ενώ στη πραγματικότητα χωράει και ένα 919 ανάμεσα :p  

αυτο παει σε καποιον;! :D:p 

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Ωραίο βίντεο Σώτο. -απλά θα σου έλεγα να προσέχεις στις εισόδους γιατί από οτι είδα κάνεις overdriving.Ναι μεν έτσι φρενάρεις στην είσοδο αλλά σε δημιουργεί πρόβλημα στην ταχύτητα εξόδου,ίσως κ να χαμηλώνει τα χιλιόμετρα στο άπεξ-

 

Για τους τιμέιτ μου εγώ δεν χρειάζεται να πω πολλά,η βαθμολογία επιβεβαιώνει πόσο καλά οδηγούν.

 

Μπράβο που δίνατε κ οι δύο χώρο κ μπορέσατε να πάτε πλάι πλάι σε ένα δύσκολο σημείο της πίστας.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Ωραίο βίντεο Σώτο. -απλά θα σου έλεγα να προσέχεις στις εισόδους γιατί από οτι είδα κάνεις overdriving.Ναι μεν έτσι φρενάρεις στην είσοδο αλλά σε δημιουργεί πρόβλημα στην ταχύτητα εξόδου,ίσως κ να χαμηλώνει τα χιλιόμετρα στο άπεξ-
 
Για τους τιμέιτ μου εγώ δεν χρειάζεται να πω πολλά,η βαθμολογία επιβεβαιώνει πόσο καλά οδηγούν.
 
Μπράβο που δίνατε κ οι δύο χώρο κ μπορέσατε να πάτε πλάι πλάι σε ένα δύσκολο σημείο της πίστας.

Μην τα λες τα κόλπα παρά έξω ρε!! [emoji14]

Έχει να γίνει τρελή μάχη στον πρώτο γύρο!!

Sent from my MI 5 using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

1. Στο Rift αισθάνεσαι πως είσαι στο πιο γρήγορο τρενάκι του λούνα πάρκ, μπορώ να παραδεχθώ πως μετά από 3 αποτυχημένες προσπάθειες για warm up lap αισθάνθηκα να ζαλίζομαι για πρώτη φορά.

 

2. Το τιμόνι θέλει να σου ξεριζώσει τα χέρια, αν χτυπήσεις kerb σίγουρος θάνατος, χωρίς συζήτηση.

 

3. Μέσα σε ένα lap άρχισε να τρέχει ο ιδρώτας, συνήθως χρειάζεται 40 λεπτά... σε κατάσταση πανικού ο εγκέφαλος.

 

Γενικά μια αίσθηση πως είμαι μια μαριονέτα σε κλουβί και με κοπανάνε από όλες τις μεριές.

Πώρωση, αλλά δεν πρόκειται να βγάλω ούτε ένα lap. Ever.

Έγινε επεξεργασία από Stelios F.
  • Like 5
Link to comment
Share on other sites

3 minutes ago, liakjim said:

Γιατί δεν μειώνεις το gain?

1. Από τότε που πήρα το τιμόνι το τρέχω πάντα σε επίπεδα ρεαλιστικού ffb, immersion first, times second. Γιαυτό άλλωστε πιστεύω πως με την G25 ήμουν faster :)

2. Δεν το πλήρωσα 1k+ για να το μετατρέψω σε csw v2 :p

Έγινε επεξεργασία από Stelios F.
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Και πού ξέρεις πόσα Nm έχουν αυτά τα αμάξια στην πραγματικότητα?

Τα μονοθέσια έχουν πολύ ελαφρύ τιμόνι ( έχουν υποβοήθηση ), δεν νομίζω ότι αυτά θα απέχουν και πολύ.

Link to comment
Share on other sites

7 minutes ago, liakjim said:

Και πού ξέρεις πόσα Nm έχουν αυτά τα αμάξια στην πραγματικότητα?

Τα μονοθέσια έχουν πολύ ελαφρύ τιμόνι ( έχουν υποβοήθηση ), δεν νομίζω ότι αυτά θα απέχουν και πολύ.

Στο 55% το τρέχω το τιμονάκι και είναι just about right κατά τη γνώμη μου.

Όντως η F1 έχει πιο αδύναμο ffb από το LMP, απλά το dynamic range είναι τεράστιο, εώς τα 100km/h είναι ελαφρύ και όταν αρχίζουν οι στροφές με πολλά υπολογίζω να τρώω περίπου 10-12Nm.

Έγινε επεξεργασία από Stelios F.
Link to comment
Share on other sites

Autokraft Midget = 6.0 Nm (55 in-lbs) No power steering, 380mm (15.0”) Ø steering wheel. 
Lola T332 = 5.5-8.5 Nm (50-75 in-lbs) No power steering, 318mm (12.5") Ø steering wheel. 
Dodge Viper SRT-10 = 4.5 Nm (40 in-lbs) Power steering, 350mm (13.7" Ø steering wheel. 
Lotus 20 = 4.0-4.5 Nm (35-40 in-lbs) No power steering, 330mm (13.0") Ø steering wheel. 
Lola T190 = 6.0-7.5 Nm (55-65 in-lbs) No power steering, 318mm (12.5") Ø steering wheel. 
 

Από ένα pdf που είναι σχετικό με κατασκευαστικά πρότυπα διάφορων μερών αγωνιστικών. Δεν έχω βρει για Formula 1.

Link to comment
Share on other sites

3 minutes ago, konnos said:

Autokraft Midget = 6.0 Nm (55 in-lbs) No power steering, 380mm (15.0”) Ø steering wheel. 
Lola T332 = 5.5-8.5 Nm (50-75 in-lbs) No power steering, 318mm (12.5") Ø steering wheel. 
Dodge Viper SRT-10 = 4.5 Nm (40 in-lbs) Power steering, 350mm (13.7" Ø steering wheel. 
Lotus 20 = 4.0-4.5 Nm (35-40 in-lbs) No power steering, 330mm (13.0") Ø steering wheel. 
Lola T190 = 6.0-7.5 Nm (55-65 in-lbs) No power steering, 318mm (12.5") Ø steering wheel. 
 

Από ένα pdf που είναι σχετικό με κατασκευαστικά πρότυπα διάφορων μερών αγωνιστικών. Δεν έχω βρει για Formula 1.

Δε βλέπω το LMP :p

 

Επίσης, στα πόσα km/h τα μετράνε και με πόσο downforce άραγες.

Έγινε επεξεργασία από Stelios F.
Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, jumaru99 said:

Με τα 6 4.4 NM της Τ500 μου.. με έχουν πιάσει οι καρποί... δεν θέλω να φανταστώ εσάς με τα DD :p

Είχα δοκιμάσει την DD του Άκη.. μισή ώρα του έλεγα κατέβασε.. κατέβασε.. κατέβασε.. Νομίζω το αφήσαμε κάπου 10-12% 

Αφού αν το έχανα και πήγαινα σε κανα τοίχο μάζευα τα χέρια μην μου πάρει κανα δάχτυλο η μλκία!! 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.