Jump to content



WAMTA Season 2 Race #6 - Nordschleife Endurance 2/4/2017


Recommended Posts

24 minutes ago, liakjim said:

Αααα το βρήκα αυτό που ήθελα

 

8dff8edce10697908715db0325ddd0e1.png

Όλα είναι σχετικά σε αυτή τη ζωή, το Volkswagen UP που οδηγώ το υπολογίζω στα 2-3Νm, το Audi S3 του 2000 που είχα στα 4Nm - νομίζω πως τα 10 στα 300km/h σε γρήγορη στροφή για το LMP είναι μια χαρά.

 

Έγινε επεξεργασία από Stelios F.
Link to comment
Share on other sites

Το σταρλετ του 93' ηθελε να καβαλησεις το τιμονι για να το στριψεις (ακινητο) και οταν επιανες χ km/h ηταν πιο ελαφρυ απο το υδραυλικο.. 

 

Για δοκιμαστε να βγαλετε λιγο αερα απο τα μπροστα να δουμε θα αλλαξουν Nm?

 

Στελιο το up ηλεκτρικο δεν εχει? 

(VW Up οδηγαει λεει.. χαχαχα...:p)

Έγινε επεξεργασία από Georgiadis Giorgos
Link to comment
Share on other sites

Με τα αυτοκίνητα δεν θα βγάλετε άκρη διότι όσοι έχετε ηλεκτρικό (πλέον όλα) έχουν μεταβλητή υποβοήθηση. Ακόμη και υδραυλικά είχαν βγει με μεταβλητή υποβοήθηση.

Ένα old school υδραυλικό των αρχών του 90 ήταν βαρύ στο στρίψιμο ακόμη και με χιλιόμετρα, αλλά ελαφρύ αναλογικά με τα μηχανικά στο παρκάρισμα.

 

Ακόμη και το μηχανικό τιμόνι που δεν έχει θεωρητικά κάποια υποβοήθηση, έχει διαφορετικές τεχνολογίες με διαφορετική αίσθηση (π.χ. ατέρμονας κοχλίας για mercedes μέχρι τα 90s, κρεμαργιέρα (rack and pinion) για τα περισσότερα αυτοκίνητα).

http://iceal.wikidot.com/sistima-diefthinsis

 

Όσοι έχετε κάνει χειρόφρενα ή υπερστρέφετε με μηχανικό τιμόνι και κάποια σεβαστά χιλιόμετρα (>40 και ελπίζω σε πίστα)  θα έχετε δει ότι όταν γυρνάει το αυτοκίνητο απότομα, εάν αφήσεις το τιμόνι, αυτό πάει σχεδόν στη γωνία που θες και μετά το πιάνεις για να κάνεις την τελική διόρθωση. Όλα τα τιμόνια το κάνουν αυτό, απλά στο ηλεκτρικό μπορεί να θεωρήσεις ότι είναι κάποιος έξυπνος προγραμματισμός ενώ στην πραγματικότητα είναι απλή φυσική γιατί οι ελεύθεροι εμπρός τροχοί "βρίσκουν" τη γωνία έλαχιστης αντίστασης.

 

Τώρα αυτό πρώτη φορά να δουλεύει σωστά το είδα στο CMR2 και μετά στο LFS. Νεότερα παιχνίδια δεν έχω παίξει ακόμη. Πολλά άλλα παλιότερα δεν είχαν αυτή την επαναφορά στο γλίστρημα πράγμα που καθιστά εξαιρετικά δύσκολο τον έλεγχο στο όριο.

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Ανυπομονώ να έρθει η ώρα του αγώνα, ίσως είναι η πίστα που έχω περάσει τις πιο πολλές ώρες το Ring. Ελπίζω τα χρόνια του Gran Turismo να με βγάλουν ασπροπρόσωπο και το GT4 να τερματίσει ολόκληρο!
Πάντως στο qualify δεν νομίζω να σταυρώσει άνθρωπος γύρο αν πιέσει. Το ίδιο και στον αγώνα.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

50 minutes ago, Georgiadis Giorgos said:

@sosna@angeln1ck το καλό που σας θέλω παλιόπαιδα!! Σήμερα μπορεί να μην τρέξω αλλά θα επιβλέπω!

Τζίνο εγώ δεν είμαι ακόμη 100% σίγουρος οτι θα μπορέσω να μπω.Όχι γιατί δεν θέλω αλλά χτες το απόγευμα που γυρνούσα σπίτι ένας διπλοπαρκαρισμένος άνοιξε την πόρτα ακριβώς την ώρα που περνούσα με αποτέλεσμα να μου πιάσει το πόδι.Ευτυχώς το μηχανάκι απλά κυλούσε,δεν πέσαμε ούτε έγινε κάτι σοβαρότερο αλλά κ πάλι το πόδι μου μερικά εκατοστά κάτω από το δεξί γόνατο με πονά αφού πρήστηκε.Οπότε δεν ξέρω αν θα βγάλω 1 ώρα αγώνα.

 

Anyway θα μπω αργότερα κ θα δούμε τι παίζει.

Έγινε επεξεργασία από sosna
Link to comment
Share on other sites

20 minutes ago, Dimitris Pappas said:

Μπραβο σε ολους τους οδηγους!

Ευχαριστουμε Ακη και Στελιο για ολα!

 

Περιμενουμε με αγωνια το επομενο σας cup!!!

Kαι φυσικα την ομαδαρα μου!!!

TDK!!!!!!

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

8 minutes ago, liakjim said:

Είσαι σίγουρος?

Εγώ βλέπω αυτό

 

 

Screenshot_ks_porsche_919_hybrid_2016_ks

 

που μετράει η KUNOS? Στο ptracker με δείχνει 3ο. Στο simresults?

στο simresults με το json του server όντως με δείχνει πιο μπροστά.. περίεργα πράματα

http://simresults.net/170402-Ra9

Link to comment
Share on other sites

Μέτριος αγώνας, ψιλοπήγε τσάμπα το practice.

Καταρχάς είχα frame drops και σπαστή κίνηση. Ο 4460 ήταν συνέχεια στο 95% και άνω, μάλλον έδειξε την αδυναμία του.

 

Στην εκκίνηση ξεχάστηκα ότι είμαι πισωκούνα (1η φορά έτρεχα έτσι) και με πέρασαν σχεδόν όλοι...

Στον αγώνα δεν μπορούσα να βρω ρυθμό λόγω των frame drops και μετά από 1 τετακέ σε kerb όπου αγχώθηκα μην πέσει πάνω μου ο @panosdimp και περίμενα να περάσει ( κακώς γιατί ήταν πολύ πίσω,  , άσε που στο γύρνα δεν με πήρε και έπεσα στον τοίχο), δλδ απώλεια +20δευτ και μετά από μάχη να τον ξαναπεράσω όπου έχασα 5-6 δευτ και μετά από 2 χτυπήματα στον τοίχο και μετά από traffic που μου έκατσαν στραβά και μετά από το Pitstop που τράβηξε πολύ μιας και είχα επισκευές και μετά από λαθάκι στα φρένα της τελικής ευθείας , όλα αυτά είχαν ως αποτέλεσμα να τερματίσω 0.2δευτ πίσω από τον @akis_z80 (υποθέτω μέχρι να ξεκαθαρίσει που τερματίζει η πίστα αλλά η φωτογραφία νομίζω τα λέει όλα) ....

Από την μία κρίμα μιας και νιώθω ότι μου έκλεψαν τη θέση από τα χέρια , από την άλλη χαίρομαι για την ως εδώ διαδρομή όπου συνολικά τα πήγα νομίζω καλύτερα από ότι νόμιζα απέναντι στα μεγαθήρια του χώρου. 

 

Εντυπωσιάστηκα από την απόδοση του @Thodoris1884 που οδήγησε ταχύτατα και αψεγάδιαστα. Δεν είχα τα @@ να πιέσω στο 100% αλλά εκείνος το έκανε .

Εντυπωσιάστηκα από το λάθος του @Lylankor να πάει με mediums ( δεν έπιασε η κατασκοπία??? :D )

 

Συγχαρητήρια στους νικητές κατηγοριών και ομάδας καθώς και σε όλους για την συμμετοχή και φυσικά στους διοργανωτές.

Μπράβο σε @Aris Teidis και @bill123 που κράτησαν τον κόκκινο πλανήτη μπροστά.

 

Υ.Γ. Επιμένω για φιλικό αγώνα την επόμενη Κυριακή με σκάτζα αμάξια.

  • Like 7
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.