ARMAGEDDON Ιούνιος 14, 2021 #4961 Ιούνιος 14, 2021 4 minutes ago, sdim said: Αν είναι όντως έτσι, κάνουν δεν κάνουν όλοι το εμβόλιο, αναμένεται lockdown από Σεπτέμβριο. Νοέμβριο είναι το επόμενο προγραμματισμένο lock down εκτός και αν έρθει τον Οκτώβριο, Σεπτέμβριο θα είμαστε ανοιχτά 2
steve_m Ιούνιος 14, 2021 #4962 Ιούνιος 14, 2021 θα ξερουμε συντομα,πρωτα οι βορειες χωρες και μετα εμεις.Αν γερμανοι,αγγλοι και λοιποι κανουν λοκ νταουν οκτωβριο ή νοεμβριο τοτε θα ακολουθησουμε κι εμεις. 1
ARMAGEDDON Ιούνιος 14, 2021 #4963 Ιούνιος 14, 2021 31 minutes ago, steve_m said: θα ξερουμε συντομα,πρωτα οι βορειες χωρες και μετα εμεις.Αν γερμανοι,αγγλοι και λοιποι κανουν λοκ νταουν οκτωβριο ή νοεμβριο τοτε θα ακολουθησουμε κι εμεις. China: hold my beer Κορωνοϊός: H Κίνα επιστρέφει στα πολύ αυστηρά lockdown | Η ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ WWW.KATHIMERINI.GR Η Κίνα βιώνει ένα πανδημικό deja vu: Γειτονιές ξανά σε αυστηρό lockdown, χιλιάδες σε καραντίνα εκατομμύρια πολίτες περνούν από έλεγχο μέσα σε μερικές μέρες, ενώ οι επιβάτες από το... 1
Proteas Ιούνιος 14, 2021 #4964 Ιούνιος 14, 2021 πριν 18 ώρες, το μέλος billpeppas έγραψε: Εδώ είσαι: Elliptical earth = ειδικοί στους ιούς και την γενετική Flat earthers = οι ιατροί ( καρδιολόγοι, παθολόγοι, ΩΡΛ, οφθαλμίατροι... μεγάλη σχέση με το αντικείμενο δηλαδή ) Κάπως έτσι θα ήταν το debate που θες. Elliptical earth Ειδικος 1 "τα εμβόλια πλέον έχουν μια κανονική έγκριση από τον FDA και τον EMA" https://www.brighteon.com/20f3c293-1def-44af-932b-a444b7d87299 Elliptical earth Ειδικος 2 "δεν έχει υπάρξει κανονική αδειοδότηση του εμβολίου μέχρι σήμερα." https://www.brighteon.com/4a57ab41-6310-485b-9731-1af6847f6378 Στην ιδια εκπομπη ο ενας μετα τον αλλον, ελπιζω να καταλαβαινεις γιατι ο κοσμος δεν τους εμπιστευεται. 1
swatoner Ιούνιος 14, 2021 #4966 Ιούνιος 14, 2021 (edited) 47 minutes ago, honda22 said: AstraZeneca, μεγάλη επιτυχία. Μπολιαστηκες; Η είναι προσωπικά δεδομένα και δε λες; Έγινε επεξεργασία Ιούνιος 14, 2021 από swatoner 1 1
Cyber_Cookie Ιούνιος 14, 2021 #4967 Ιούνιος 14, 2021 πριν 47 λεπτά, το μέλος honda22 έγραψε: AstraZeneca, μεγάλη επιτυχία. Καλά μωρη πήγες και έκανες ΑΖ που είναι για τις φτωχάντζες? Κάνε και σπουτνικ 6
HotPeanut Ιούνιος 14, 2021 #4968 Ιούνιος 14, 2021 πριν 21 λεπτά, το μέλος swatoner έγραψε: Μπολιαστηκες; Η είναι προσωπικά δεδομένα και δε λες; πριν 13 λεπτά, το μέλος Rusty_Cookie έγραψε: Καλά μωρη πήγες και έκανες ΑΖ που είναι για τις φτωχάντζες? Κάνε και σπουτνικ Την επικαιρότητα σχολιάζω μικροί αταλαντοι τροβαδούροι. 6
Cyber_Cookie Ιούνιος 14, 2021 #4969 Ιούνιος 14, 2021 Μία ώρα πριν, το μέλος honda22 έγραψε: Την επικαιρότητα σχολιάζω μικροί αταλαντοι τροβαδούροι. 1
DEADLAZARUS Ιούνιος 15, 2021 #4970 Ιούνιος 15, 2021 Ισραήλ: Τέλος οι μάσκες και σε κλειστούς δημόσιους χώρους από την Τρίτη M.NAFTEMPORIKI.GR Το Ισραήλ ανακοίνωσε ότι από την Τρίτη παύει η υποχρέωση όλων να φορούν μάσκα σε κλειστούς... Θα τους ψέκασαν με εμβόλια, μάλλον. 3
Samael Ιούνιος 15, 2021 #4971 Ιούνιος 15, 2021 Πρώτη δόση Pfizer χθες το μεσημέρι, κάτι δέκατα μέχρι το βράδυ και μετά μια χαρά (χωρίς depon κτλ). Mιά μικρή βελτίωση στο WiFi6 είδα μόνο για την ώρα, ίδωμεν. In other news.... Κορωνοϊός: Το ινδικό στέλεχος Δέλτα διπλασιάζει τον κίνδυνο νοσηλείας - Ειδήσεις - νέα - Το Βήμα Online WWW.TOVIMA.GR Η αποτελεσματικότητα των σημερινών εμβολίων είναι μεν μειωμένη έναντι στο στέλεχος Δέλτα, παραμένει όμως σε ικανοποιητικά επίπεδα "Δύο δόσεις του εμβολίου της Pfizer προσφέρουν αποτελεσματικότητα 79% έναντι του στελέχους Δέλτα, συγκριτικά με 92% στην περίπτωση του Άλφα. Τα αντίστοιχα ποσοστά για το εμβόλιο της AstraZeneca ήταν 60% έναντι 73%." Οι Βρετανοί που βαρέσαν full Astra, ήδη έχουνε θεματάκια με το νέο στέλεχος... 5
pnick Ιούνιος 15, 2021 #4972 Ιούνιος 15, 2021 Κυριακή βράδυ πρώτη δόση με Pfizer. Είχα κλείσει αρκετά νωρίτερα με AZ και ακύρωσα βάζοντας κάτω τις πιθανότητες και την λογική. Ελπίζω να έκανα καλά. Από παρενέργειες, εχθές είχα πόνο στο σημείο που έγινε η ένεση και γενικά όλη μέρα κομμάρα. Σήμερα, αφού πήρα ένα Panadol το βράδυ, ξύπνησα άλλος άνθρωπος. Πρώτες εντυπώσεις, πολύ καλές. Τέλειο σήμα στο κινητό, παίζω την Access για πλάκα, και θυμήθηκα και ολοκληρώματα που είχα να κάνω από την Σχολή... Υ/γ Η οργάνωση στο Εμβολιαστικό Κέντρο πολύ καλή μπορώ να πω, αν και γινόταν ένα χαμός (ήταν πάρα πολλά τα ραντεβού). Οι αποστάσεις σωστές και η σειρά ενεργειών των υπευθύνων πολύ λογική και με κριτήριο την ασφάλεια των εμβολιαζομένων. 7
tommybertsen Ιούνιος 15, 2021 #4973 Ιούνιος 15, 2021 Δείτε το τώρα πριν το κατεβάσουν εσείς οι από πάνω Bei Facebook anmelden WWW.FACEBOOK.COM Melde dich bei Facebook an, um dich mit deinen Freunden, deiner Familie und Personen, die du kennst, zu verbinden und Inhalte zu teilen. 1 5
p55 Ιούνιος 15, 2021 #4974 Ιούνιος 15, 2021 Μου κάνει εντύπωση ότι κανένας δεν έχει αναφέρει ότι τα επόμενα windows που θα ανακοινωθούν σύντομα, θα είναι φτιαγμένα για εμάς τους εμβολιασμένους. Οι ανεμβολίαστοι σε κάθε κλικ θα συμπληρώνουν captcha κάθε φορά για να συνεχίσουν. Windows 11 may be unveiled next week — Here's what we know WWW.BLEEPINGCOMPUTER.COM Microsoft will soon reveal their next generation of Windows at an upcoming press event later this month. Here is what we know so far about Microsoft's new version of Windows. 1 7
DEADLAZARUS Ιούνιος 16, 2021 #4975 Ιούνιος 16, 2021 πριν 12 ώρες, το μέλος tommybertsen έγραψε: Δείτε το τώρα πριν το κατεβάσουν εσείς οι από πάνω Bei Facebook anmelden WWW.FACEBOOK.COM Melde dich bei Facebook an, um dich mit deinen Freunden, deiner Familie und Personen, die du... Ο Μαγκνέτο ρωτάει κι ανησυχεί... 8
DEADLAZARUS Ιούνιος 17, 2021 #4976 Ιούνιος 17, 2021 Τρία μηνύματα μού έχουν στείλει προς επιβεβαίωση του αυριανού εμβολιασμού μου. Εντάξει, μωρέ, το ξέρω, το ξέρω. Το θυμάμαι, θα έρθω. Αφήστε με ήσυχο πια. Spoiler 1 6
swatoner Ιούνιος 17, 2021 #4977 Ιούνιος 17, 2021 1 hour ago, DEADLAZARUS said: Τρία μηνύματα μού έχουν στείλει προς επιβεβαίωση του αυριανού εμβολιασμού μου. Εντάξει, μωρέ, το ξέρω, το ξέρω. Το θυμάμαι, θα έρθω. Αφήστε με ήσυχο πια. Hide contents Θα σου στείλει άλλα τόσα αύριο πριν το ραντεβού. 4
Freedom Ιούνιος 17, 2021 #4978 Ιούνιος 17, 2021 (edited) 1 hour ago, DEADLAZARUS said: Τρία μηνύματα μού έχουν στείλει προς επιβεβαίωση του αυριανού εμβολιασμού μου. Εντάξει, μωρέ, το ξέρω, το ξέρω. Το θυμάμαι, θα έρθω. Αφήστε με ήσυχο πια. Οτι ακριβώς είπε ο @swatoner , θα συνεχιζουν να σε σπαμάρουν και μέτα, καλή ώρα. Το βάρεσα χθές το Pfizer στις 12, πλήν του "πόνου" στο χέρι αρκετές ώρες μετά (που έγινε πιο έντονος σημερα αλλα δεν με εμποδισε ουτε να κοιμηθω, ουτε γυμναστική να κανω, ουτε να φορτωθώ σαν το γαιδουρι τα ψωνια, να οδηγήσω, να παιξω κιθάρα κοκ) δεν είχα τίποτα αλλο παράξενο (μέχρι στιγμής τουλάχιστον, φτου φτου φτου!). Τα λέμε στις 7/7 (ναι, με άλλες 30 υπενθυμισεις σε SMS και email, lol). Έγινε επεξεργασία Ιούνιος 17, 2021 από Freedom 8
Samael Ιούνιος 17, 2021 #4979 Ιούνιος 17, 2021 Εμάς εδώ μας παίρνουν και τηλ. κάτι γλυκύτατες κοπελίτσες, επιθετικό μάρκετινγκ!
sotiris Ιούνιος 17, 2021 Author #4980 Ιούνιος 17, 2021 Εμείς βγάλαμε τις μάσκες επιτέλους, μόνο στα ΜΜΜ πλέον. Έξω δεν φορέσαμε ποτέ, ΜΜΜ ήταν τα πρώτα, Δεκέμβρη - Ιούνη σε εσωτερικούς χώρους και πλέον ποτέ. Έρχομαι Ελλάδα το ΣΚ και δεν ξέρω πώς θα την παλέψω 2 μέρες με μάσκα 6
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now