Jump to content



Ταχυδρομικές αποστολές....που πήγε το δέμα;


Recommended Posts

πριν 5 ώρες, το μέλος BasiliCeLew έγραψε:

Μετά από 3 μήνες (σήμερα δλδ) μου επέστρεψαν τα 2 γράμματα με την δικαιολογία ότι δεν τους βρήκε ο ταχυδρόμος.

 

Αν δω τον ταχυδρόμο, πόσο θέλω να τον πιάσω και να του βαράω το κεφάλι στο κουδούνι μας, μπας και το δει (είναι και θεόρατο πανάθεμά το :hehe: )... Που μάλιστα εκείνη την περίοδο ήταν ΜΟΝΙΜΑ εδώ μέχρι το μεσημέρι η κοπέλα μου... Και αφού ΔΕΝ μας βρήκε, αποφάσισε να αφήσει ειδοποιητήριο το οποίο ήρθε 1.5 μήνα μετά ε; Ε ρε ξύλο που θέλουν...

 

ΥΓ: Ένα ακόμη tempered παλαιότερα είχε έρθει σπασμένο, σίγουρα με δική τους ευθύνη.

ΥΓ2: Το ειδοποιητήριο που έλεγε όχι πριν από 4/10 για παραλαβή, όταν τους το πήγαμε έλεγαν ότι θα το βρήκε κάνας παππούς και θα το πήρε, και το άφησε όταν κατάλαβε ότι δεν είναι δικό του. Ναι... 1.5 μήνα μετά :hehe: Ευτυχώς δεν πήγα εγώ να με ακούσουν μέχρι την ακρόπολη :hehe: 

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

4 hours ago, Kosmos said:

Ειδικα στην περιπτωση του αγγλικου φις, τα περισσοτερα κινεζικα ηλεκτρονικα περαν των αλλων ελαττωματων, δεν εχουν τον υποχρεωτικο πλαστικο αποστατη στους ακροδεκτες.

Η πριζούλα/μετατροπέας από Αγγλικό σε Ευρωπαϊκό Σούκο, που πήρα από Ελληνικό μαγαζί κάπου στα 3€ ήταν Τουρκικής παραγωγής και

1) Η γείωση δεν έκανε επαφή διότι απλά δεν την είχαν συνδέσει

2) Η υποδοχή για τα άλλα δύο ποδαράκια ήταν έτσι φτιαγμένη που έκανε και δεν έκανε επαφή μιας και πάταγε κατά 50+ τις εκατό πάνω στον πλαστικό αποστάτη.

Έγινε επεξεργασία από yanni
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Εχω κανει μια παραγγελια απο το amazon.co.uk και εχει αργησει 4 μερες.

Ειναι η πρωτη φορα που αγοραζω κατι απο εκει και δεν εχω ιδεα τι λενε...

Υπαρχει καποιο email να συνεννοηθω? Το μονο που εχω βρει ειναι κατι φορμες για return.

Link to comment
Share on other sites

11 minutes ago, fatalara said:

Εχω κανει μια παραγγελια απο το amazon.co.uk και εχει αργησει 4 μερες.

Ειναι η πρωτη φορα που αγοραζω κατι απο εκει και δεν εχω ιδεα τι λενε...

Υπαρχει καποιο email να συνεννοηθω? Το μονο που εχω βρει ειναι κατι φορμες για return.

 

Περίμενε μερικές μέρες ακόμα. Για 4 μέρες δεν θα το έκανα θέμα γιατί ότι έρχεται Ελλάδα αργεί λίγο πλέον.

Ενδεικτικά,έστειλα 3 πακέτα τον προηγούμενο μήνα,το ένα με Royal Mail έκανε 29 μέρες και 2 με DPD,το ένα έκανε 18 και το άλλο είναι τώρα στις 16 μέρες.

Όλα είχαν φτάσει Ελλάδα την 3η μέρα και μετά άργησαν να παραδοθούν.

Υπομονή,εκτός και αν εννοείς ότι 4 μέρες δεν έχει φύγει καν το πακέτο,οπότε ναι επικοινώνησε μαζί τους.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Στο τέλος θα μας βγει και σε καλό η όλη φασαρία με το τελωνείο στο δεύτερο μισό του 2017. Κάνω μια υπόθεση ότι χαλάρωσαν πάλι οι έλεγχοι, αλλά πολλοί επιπλέον υπάλληλοι των ΕΛΤΑ που κλήθηκαν να βοηθήσουν, παραμένουν στο πόστο τους, επιταχύνοντας τις διαδικασίες.

 

Δύο παραγγελίες από Gearbest, κόστους 5 και 15€ έφτασαν σήμερα σε μόλις 15 μέρες από την ημερομηνία παραγγελίας. Και οι δύο Belgium untracked(NLPORNA γράφει το Gearbest στην σελίδα της κάθε παραγγελίας).

 

Υπενθύμιση. Όσοι αγοράζετε από Gearbest, να βάζετε και την Beishisheng Logistics στις ταχυδρομικές που παρακολουθείτε. Μόνο untracked δεν είναι τότε το δέμα.

Έγινε επεξεργασία από yanni
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Τελικά παρέλαβα προχτές την παραγγελία από το Gearbest.

 Η παραγγελία έγινε στις 16/10/2017 και ήρθε στις 15/01/2018, τρεις μήνες γεμάτοι.

Ενώ ψευδώς επέμεναν ότι το ταχυδρόμησαν στις 17/10/2017 το έστειλαν μόλις 8/01/2018.

Είναι η δεύτερη φορά που μου το κάνουν.

Είχα παραγγείλει μια action cam. Μου είπαν πως το έστειλαν και μου έδωσαν ένα μαϊμού tracking number και ενώ επέμενα και ρώταγα τι έγινε, 

μετά από καιρό με ρώτησαν αν θέλω να μου την στείλουν. Το Gearbest έχει μπει σε μαύρη λίστα από εμένα.

Δείτε πορεία δέματος και βγάλτε συμπέρασμα.  

Βέβαια εννοείτε πως δεν παρέλαβα ποτέ και πήρα 100% refund.

Χώρα Προορισμού : Κίνα - Χρόνος Αναζήτησης: 125 ms
Χώρα Προέλευσης : Ολλανδία - Χρόνος Αναζήτησης: 4743 ms
2017-12-04 15:31

The item has been delivered successfully

2017-11-28 09:30

The item has been processed in the country of destination

2017-11-01 15:57

The item has arrived in the country of destination

2017-10-27 07:20

The item is on transport to the country of destination

2017-10-26 09:49

The item is at the PostNL sorting center

2017-10-26 09:49

The item is processed at the PostNL sorting center

2017-10-20 02:05

The item is pre-advised

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Παιδιά δείτε πόσο γκάου είναι, ανάθεμα αν διαβάζουν ή καταλαβαίνουν τι τους γίνεται.

Πείτε μου γνώμες, τι λέτε να κάνω;

Δείτε το μήνυμα μου και την απάντηση τους.

 

  • 01/16/2018 07:38:46

    Hello, I received the tablet yesterday.
    I just want to mention that Gearbest was once again unreliable, second time.
    You had not shipped my order and insisted that you had.
    The postal service had nothing to win telling lies.
    I will not order again from your company nor many friends and people I have informed.
    I am a member of two big forums here in Greece.
    I will close this ticket after I read your reply. 

  • Gearbest Customer Support At01/17/2018 01:00:00

     

    Dear Panagiotis, 

     

    We apologize for this delay and sincerely regret to hear that you have not received your order.

    After reviewing your order in detail, we have found that you haven't purchased any insurance during the check-out. Please understand that in such case we can only compensate you partially.

     

    The shipping company is actually responsible for this loss which is sadly beyond our control.

    Please review in detail our shipping and insurance policy in our terms and conditions here: http://www.gearbest.com/about/terms-and-conditions.html

     

    However, as you are a valuable customer, we are willing to help you the best way we possibly can.

    Here are the best solutions we can offer you in this situation: 

    1) Resend the item upon repaying 50% of the order value. 

    In this case we will send you an invoice to submit the payment of 99 USD via PayPal.

    Please confirm your exact  shipping address  in this format:

    Consignee Name: 

    Detailed Address:

    City:

    State (Province): 

    Postal Code: 

    Country: 

    Phone Number:

     

    2) Partial refund to  your  Wallet as store credit. 

    We can refund 99 USD as a gesture of good will to your Wallet and exceptionally reward you with extra points (You will receive 2 points for every 1 USD. For example 3 USD will gain you 6 points).

     

    You can use both your Wallet and points to purchase your future products.

    Learn more about wallet benefits : http://www.gearbest.com/m-article.htm?id=111

    Learn more about points benefits : http://www.gearbest.com/about/about-points.html

     

    3) Partial refund to  your original payment account. 

    In this case, we can refund 99 USD to your original payment account.

     

    Kindly let us know your decision.  

    Once again we apologize for any inconvenience caused. 

     

    Best Regards

    Lynn

    Gearbest Customer Service

    http://www.gearbest.com/

Link to comment
Share on other sites

Έτσι όπως το έγραψες κατάλαβαν οτι χάθηκε το δέμα χωρίς προφανώς να δούνε το tracking για το τι έγινε στην πραγματικότητα.
Πάντως δεν είναι κακό να σου επιστρέψουν 99$ :p

Έγινε επεξεργασία από rip_noob
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

πριν 7 λεπτά, το μέλος rip_noob έγραψε:

Έτσι όπως το έγραψες κατάλαβαν οτι χάθηκε το δέμα χωρίς προφανώς να δούνε το tracking για το τι έγινε στην πραγματικότητα.
Πάντως δεν είναι κακό να σου επιστρέψουν 99$ :p

 

Hello, I received the tablet yesterday!!    Αυτό κατάλαβαν;

Δεν μπορούν να δούνε το tracking, το έχει κατεβάσει η DPD(UK).

Φάνηκε από 8/01 εως 15/01.

Link to comment
Share on other sites

Επαναφέρω κι εγώ τον πόνο μου με το GB. Action camera αγορασμένη από ευρωπαϊκή αποθήκη. Έχω ήδη πάρει partial refund τα μισά χρήματα. Θα μου έρθει ποτέ η camera οεο; Είναι λογικό να έχει καθυστερήσει τόσο πολύ στο αεροδρόμιο; Ακόμα την ξεφορτώνουν από τις 22 Νοεμβρίου.

image.thumb.png.284491dd60b22925c774a78f79474286.png

Έγινε επεξεργασία από denexo
Link to comment
Share on other sites

@denexo Λογικά το ξεχνάς, ξεκίνα την διαδικασία για full refund.

 

Αν η τελευταία ενημέρωση είναι από το αεροδρόμιο μίλα με τα ΕΛΤΑ για το θέμα.

Αυτοί είναι υπόλογοι που χάθηκε (μπορείς μια ψευτοαποζημίωση να ζητήσης με μια αίτηση). 

 

Gearbest + ΕΛΤΑ κάνουν τρελό δίδυμο πλέον

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Μίλησα με ΕΛΤΑ και μου λένε ότι όντως είναι περιέργη η τόση καθυστέρηση και να συμπληρώσει ο αποστολέας (μόνο αυτός μπορεί) το Missing, delayed or damaged form για να ξεκινήσει official αναζήτηση. Όπως προανέφερα έχω πάρει ήδη την μισή αξία της κάμερας σε refund, γιατί ενώ έλεγαν estimated delivery σε 7-15 εργάσιμες είχαμε φτάσει σχεδόν τους 2 μήνες. Το μισό της αξίας προέκυψε από το ότι δεν είχα βάλει shipping insurance. Από την άλλη αν δεν πάρω την κάμερα στα χέρια μου, θα το κυνηγήσω με paypal για τα υπόλοιπα. Κατάντια πραγματικά. Και από μένα μαύρο στο GB. Πάντως αναρωτιέμαι αν λογική τόσο μεγάλη καθυστέρηση για αποστολή δέματος από ευρωπαϊκή χώρα.

Έγινε επεξεργασία από denexo
Link to comment
Share on other sites

@denexo Μην προσπαθήσεις να ζητήσεις καν από το Gearbest να ανοίξει missing case. Δεν θα το κάνει ποτέ και απλά θα σε βάλουν να περιμένεις κ άλλο.

 

Λάθος σου που δέχτηκες 50% refund. Τι σημαίνει ότι δεν έβαλες insurance;  Δεν σε νοιάζει εσένα το βάζουν για να παίρνουν extra τυράκι.

 

Από την στιγμή που έλαβες το 50% ηδη δύσκολα να πάρεις και το υπόλοιπο μέσω paypal. Μόνο αν σου το επιστρέψει το Gearbest.

Link to comment
Share on other sites

Το ticket δεν το έχω κλείσει ακόμα. Τους έστειλα σήμερα να συμπληρώσουν την φόρμα, που όπως είπες κι εσύ, δεν πιστεύω ότι θα το κάνουν. Αν δεν έχουν απαντήσει μέχρι την Δευτέρα, θα ζητήσω refund τα υπόλοιπα. Απλά πάντα ήλπιζα ότι κάποια στιγμή θα ξεκολλήσει το δέμα από το αεροδρόμιο.

Link to comment
Share on other sites

Απλά μην ξεχνάς ότι τα shipping insurance δεν έχουν νόημα. Αν κάτι δεν παραλάβεις μπορείς μέσω paypal ή τράπεζας να κάνεις αμφισβήτηση συναλλαγής. Το ξέρουν οι κινέζοι αλλά κάνουν τους κινέζους. :hehe:

 

Αν τους το γράψεις αυτό αλλάζει όλη τους η συμπεριφορά (στο gearbest ίσως χρειαστεί 2-3 φορές να το αναφέρεις γιατί τα περισσότερα μηνύματα είναι αυτοματοποιημένα, μέχρι να αξιωθεί κάποιος να διαβάσει αυτό που γράφεις πραγματικά).

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Με αφορμή τον denexo ας αφήσω και γω το prtsc μου να υπάρχει.....

 

eleos.jpg

 

ΥΓ Υπάρχει περίπτωση τα ελτα να ......... τόσο πολύ?

ΥΓ2 Lightinthebox-NL

Έγινε επεξεργασία από optimogar
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.