jordanis Φεβρουάριος 3, 2011 #6941 Φεβρουάριος 3, 2011 έφτιαξα λίγο την μακαρονάδα και έβαψα εσωτερικά τα καπάκια για καλύτερο background. προστέθηκαν και κάτι αυτοκολητάκια απο την μητρική. ΞΕΡΕΙ ΚΑΝΕΙΣ , που μπορούμε να βρούμε αυτοκόλητα απο τα parts του pc? p.x i7,amd phenom, για κάρτες γραφικών κτλπ. να κολλάς στα πλαινά καπάκια του pc:dance3:. καλή μπίζνα αλλά δεν έχω βρει τίποτα στο νετ. 1 ευρώ να τα πουλάς κονόμησες...αντε ιδέα για κανά γραφίστα να κονομήσει.
Δημοφιλής Δημοσίευση amartolos Φεβρουάριος 3, 2011 Δημοφιλής Δημοσίευση #6942 Φεβρουάριος 3, 2011 (edited) Με την νεα ψυκτρα. Η noctua μου χαλουσε την μοστρα και τις θερμοκρασιες. Έγινε επεξεργασία Φεβρουάριος 3, 2011 από amartolos 13
venom7 Φεβρουάριος 3, 2011 #6943 Φεβρουάριος 3, 2011 Πολύ ωραίο amartolos!Να σε ρωτήσω,με τη νέα ψύκτρα τι θερμοκρασίες έχεις σε full load Linx με ΗΤ on και με τι θερμοκρασία περιβάλλοντος?
Ερνεστος Φεβρουάριος 3, 2011 #6944 Φεβρουάριος 3, 2011 Με την νεα ψυκτρα. Η noctua μου χαλουσε την μοστρα και τις θερμοκρασιες. Πολύ ωραίο, συμμαζεμένο, "κακό", μαύρο, μια χαρά! 3
amartolos Φεβρουάριος 3, 2011 #6945 Φεβρουάριος 3, 2011 (edited) Πολύ ωραίο amartolos!Να σε ρωτήσω,με τη νέα ψύκτρα τι θερμοκρασίες έχεις σε full load Linx με ΗΤ on και με τι θερμοκρασία περιβάλλοντος?Με τους ανεμιστηρες στο full και bios vcore 1.3 (cpu-z 1.296) απο 69 η μικροτερη μεχρι 73-74 max.Αυτα με θερμοκρασια 25+οταν το κουτι ειναι στο πατωμα και μακρια απο το καλοριφερ>Γιατι πολλες φορες εχω το κουτι πανω στο γραφειο και στο μισο μετρο απο το καλοριφερ>Σε αυτην την θεση χτυπησε 80αρια 2-3 φορες που δοκιμασα. Σε παιχνδια το μεγιστο που εχω δει ειναι 62 με τους ανεμιστηρες να τρεχουνε με μιση ταχυτητα ακομη και διπλα απο το καλοριφερ. Έγινε επεξεργασία Φεβρουάριος 3, 2011 από amartolos 1
2cpu Φεβρουάριος 6, 2011 #6946 Φεβρουάριος 6, 2011 To ξεχασμενο Bach αναστηθηκε για να εκτελεσει χρεη στεγασης στο νεο συστημα τουαδερφου.Καποια στιγμη θα βαφτει εσωτερικα και εξωτερικα γιατι με το περασμα του χρονουεχει γινει λιγο χαλια.Photo Album - Imgur
ss42ss Φεβρουάριος 8, 2011 #6947 Φεβρουάριος 8, 2011 οριστε κ το δικο μ pc...σε λιγο καιρο θα μπει κ υδροψυξηImageShack slideshow
johnymag Φεβρουάριος 8, 2011 #6949 Φεβρουάριος 8, 2011 πολυ ωραιο το κουτακι σου φιλε..βγαλε και μια φωτογραφια με ανοιχτο πλαινο αμα μπορεις..οι ασπροι led ανεμιστηρες ποιοι ειναι?
aris20 Φεβρουάριος 8, 2011 #6950 Φεβρουάριος 8, 2011 Το σκονισμένο μου HAF Αυτό με τις σκόνες στο HAF932 πολύ με εκνευρίζει... :@ Σκονίζεται κάθε 5 μέρες...... :wall:
johnymag Φεβρουάριος 8, 2011 #6951 Φεβρουάριος 8, 2011 εγω το ξεσκονισα πριν απο κανα μηνα περιπου πρωτη φορα μετα απο 1 χρονο και ειχε η μητρικη 1εκ σκονη πανω σε μερικα σημεια και τωρα που το βλεπω θελει παλι ξεσκονισμα
daospi Φεβρουάριος 8, 2011 #6952 Φεβρουάριος 8, 2011 (edited) πολυ ωραιο το κουτακι σου φιλε..βγαλε και μια φωτογραφια με ανοιχτο πλαινο αμα μπορεις..οι ασπροι led ανεμιστηρες ποιοι ειναι? Σε ευχαριστώ. Αν και λίγο παλιά η παρακάτω φώτο καθώς έχω αλλάξει τα fans και έχω βελτιώσει το cable managment. Οι ασπροι led ανεμιστηρες είναι 2, ο 230άρης του HAF που του άλλαξα τα led από κόκκινα σε λευκά και ο μπροστινός 140άρης της Xigmatek. To λευκό φως πάντως οφείλεται σε μία white led smd stripe. http://img541.imageshack.us/img541/3471/pc1w.jpg Αυτό με τις σκόνες στο HAF932 πολύ με εκνευρίζει... :@ Σκονίζεται κάθε 5 μέρες...... :wall: Μπαλκόνι + Blower = Win Έγινε επεξεργασία Φεβρουάριος 9, 2011 από ΝTG 1
johnymag Φεβρουάριος 8, 2011 #6953 Φεβρουάριος 8, 2011 συγυρισμενο κουτακι μπραβο σου..και εγω ετσι θελω να το κανω,ασπρο γι'αυτο ρωταω και για τους ανεμιστηρες,να δω ποσο φως βγαζουνε,αλλα απ'οτι φενεται χρειαζεται και μια ledοταινια..
daospi Φεβρουάριος 8, 2011 #6954 Φεβρουάριος 8, 2011 (edited) συγυρισμενο κουτακι μπραβο σου..και εγω ετσι θελω να το κανω,ασπρο γι'αυτο ρωταω και για τους ανεμιστηρες,να δω ποσο φως βγαζουνε,αλλα απ'οτι φενεται χρειαζεται και μια ledοταινια.. Μόνο με ledοταινία θα δεις σοβαρό λευκό φωτισμό. Δες πως ήταν πριν με 6 λευκά led fans και χωρίς ledοταινία... Απογοητευτικός ο φωτισμός τους. http://img18.imageshack.us/img18/8568/pc2bl.jpg Έγινε επεξεργασία Φεβρουάριος 9, 2011 από ΝTG
johnymag Φεβρουάριος 8, 2011 #6955 Φεβρουάριος 8, 2011 ψοφια πραγματα..αν και οταν μπορεις βγαλε και μια με ανοιχτο πλαινο και την ledοταινια..
rafail1994 Φεβρουάριος 9, 2011 #6956 Φεβρουάριος 9, 2011 daospi Παρά πολύ ωραίο το haf 932 1)Με τη το έβαψες;2)Άστα η σκόνη είναι μαρτύριο στο haf πρέπει να κάνουμε καμία ομαδική παραγγελία για φίλτρα
daospi Φεβρουάριος 9, 2011 #6957 Φεβρουάριος 9, 2011 ψοφια πραγματα..αν και οταν μπορεις βγαλε και μια με ανοιχτο πλαινο και την ledοταινια.. daospi Παρά πολύ ωραίο το haf 932 1)Με τη το έβαψες; 2)Άστα η σκόνη είναι μαρτύριο στο haf πρέπει να κάνουμε καμία ομαδική παραγγελία για φίλτρα Σε ευχαριστώ. 1) Με ηλεκτροστατική βαφή. 2) Είχα σκεφτεί παλαιότερα αυτά εδώ τα φίλτρα αλλά τελικά κατέληξα στη λύση του blower 1 φορά την εβδομάδα και όλα καλά.
Tony_Montana Φεβρουάριος 9, 2011 #6958 Φεβρουάριος 9, 2011 πολυ ωραίο το corsair 600tπαρ'οτι Midi τα αξιζει τα λεφτά του σε σχέση με το Haf932
johnymag Φεβρουάριος 9, 2011 #6959 Φεβρουάριος 9, 2011 ευχαριστω daospi..μπραβο για το κουτακι σου αλλη μια φορα 1
rafail1994 Φεβρουάριος 9, 2011 #6960 Φεβρουάριος 9, 2011 Σε ευχαριστώ. 1) Με ηλεκτροστατική βαφή. 2) Είχα σκεφτεί παλαιότερα αυτά εδώ τα φίλτρα αλλά τελικά κατέληξα στη λύση του blower 1 φορά την εβδομάδα και όλα καλά. 1)Τελικά τα αξίζει και με το παραπάνω η ηλεκτροστατική βαφή. 2)Βρήκα ακριβός στο μέγεθος των ανεμιστήρων από το εξωτερικό. Το θέμα είναι καλό το καθάρισμα αλλά μου την δίνει που μαζεύει και μέσα στην κάρτα γραφικών και δεν καθαρίζει εύκολα
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now