Simracing Gear! Καρέκλες, τραπέζα, τιμόνια εχωωω

@wargasm , εννουσα για το καθισμα με τη βαση....για το χειροφρενο ας δουμε κανενα review και βλεπουμε , αν και απο το video που εβαλες το κοστος ειναι παρα πολυ μικρο σε σχεση με το αποτελεσμα...και το κυριοτερο , το εχεις κανει μονος σου....αρα μπορεις να το βελτιωσεις οπου θελεις...

Έγινε επεξεργασία από Maximvs
  • Like 1

Πολύ ωραίο το χειρόφρενο, άραγε σε ps4 θα δουλεύει??? Πως το στηριξες διπλα στον th8a???  
Δεν έχει να κάνει το th8a , το έχω στηρίξει με μια λαμαρίνα ειδικα διαμορφωμένη για να ταιριάξει στις βίδες του rig πάχους 3mm.
Δεν νομίζω να παίζει εκτός pc.

Στάλθηκε από το Redmi 3 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Ψψψψ τί έκανες ρε! :) Ωπα και Λαρισαίος; Με τί παιχνίδια ασχολείσαι;

Τέλειο. Και να ξέρεις το Simetik K2 είναι πολύ δυνατό, αντέχει ξύλο, έχω μείνει πολύ ικανοποιημένος.

Έγινε επεξεργασία από konnos

Για όσους δεν παρακολουθούν FB - Greek Simracers εδώ είναι ένα βίντεο μίνι παρουσίασης του νέου χειροφρένουν της Thrustmaster.

Προσωπικά έχοντας δοκιμάσει και πραγματικό και της Fanatec στο mode για χειρόφρενο δεν μου γεμίζει το μάτι (reviewer με το μάτι και τέτοια). Επίσης νομίζω μέσα στο βίντεο λέει ότι δεν ρυθμίζεται το ελατήριο αντίστασης για το τράβηγμα. Σίγουρα ένα hands-on θα μας διαφωτήσει.

@Maximvs σίγουρα αν φτιάξουμε δικό μας θα είναι από το πραγματικό που έχω στο αγωνιστικό :D

16 hours ago, konnos said:

Ψψψψ τί έκανες ρε! :) Ωπα και Λαρισαίος; Με τί παιχνίδια ασχολείσαι;

Τέλειο. Και να ξέρεις το Simetik K2 είναι πολύ δυνατό, αντέχει ξύλο, έχω μείνει πολύ ικανοποιημένος.

Ναι Λαρισαίος.

Παίζω κυρίως hotlapping-practice σε Raceroom, Assetto, Project Cars 2, με Oculus ή σε Ultrawide.

Απλά ήμουν με Logitech G25 από το 2009 και είπα να αναβαθμιστώ κάποια στιγμή!!!

Παίζει να μπορέσω να μπω σε κανένα Assetto meeting κάποια στιγμή, αν και με μωρό είναι λίγο δύσκολο να μην έχω διακοπή!

• Like 1

πριν 20 ώρες, το μέλος jumaru99 έγραψε:

Ωραία πράγματα, αλλά με 74.000$ κόστος - δεν νομίζω, ποτέ, να μπει κάτι τέτοιο στο σπίτι μας...

Εντυπωσιακό είναι εκεί που λέει πόσο σίγουρος ένιωθε, πλέων, για το όριο της πρόσφυσης.

Και εγώ πάντως που δοκίμασα ένα D-BOX σύστημα με δύο ενεργοποιητές (συνδεδεμένο σε rfactor και assetto) μπορώ να πω ότι, εκτός το θέμα της τιμής του, μου άφησε πολύ θετικές εντυπώσεις!

• Like 3

• 2 weeks later...

Ένα παληκάρι στο iR δοκίμασε το Samsung Odyssey οπότε παραθέτω τα σχόλια του μιας κ η σύγκριση μας αφορά.

File this under the category of "unsuccessful experiment --$200 wasted".

After an exhaustive two evenings of review, the Odyssey is going back to get another Rift. Why? It's the "little big things".

1. Performance: the refinement of the Rift shows in spades at anything below 90fps. The much-maligned ASW and ATW are GOOD THINGS. I can tell when the Odyssey falls below 90fps INSTANTLY, and it's a total immersion killer. To make matters worse, I reduced in-sim graphics settings, and got lower frame rates across-the-board. This alone is enough to make this decision an easy one.

2. Ergonomics: this is subjective, but for me, it's no contest. Frankly, I hate the fit of the Odyssey. Its headband is as tight as I would ever want it when fully extended, and the headphones don't extend down far enough to center over my ears. I wear a big hat (7-3/4) and this thing feels like it's atop my head rather than being worn on my head. It simply feels miserable and I'm forever trying to adjust it--a huge contrast to the Rift, which I can literally ignore as a piece of headgear.

3. Controllers: I had no problems with hand tracking unless I got them too low or far behind me, but for my purposes here, I never had Oculus Touch controllers and I didn't need these. I like the Oculus Remote plus keyboard solution--the home button always works to get me back to the point where the keyboard/Virtual Desktop can get done what I need to get done. It seemed like I had to go for an Odyssey hand controller every time I used the HMD for something--it irritated me.

4. Software: The Cliff House and SteamVR felt kludgy in comparison to Oculus Home. Too much BS going on for a guy that just wants to run iRacing in VR.

So what was good about it?

1. Displays: to my eyes, much less SDE, more clarity at the center of the lenses, brighter colors and blacker blacks. I see a substantial difference. Unfortunately, that becomes moot the first (and every) time the sim falls below 90fps and I find myself missing the magic of ASW and ATW. Also, the video is clearer in the center, but I found it blurrier at the periphery of the lenses than the Rift.

2. Less to Set Up: No sensors makes setup stupid easy. Probably related, though, I found myself seated much too high in all cars and had to re-center every time before driving. Again, irritating! More importantly, we lose the option to mount sensor(s) to our rigs if we have motion platforms. This deprives us, in combination with the driver head settings in app.ini, of very important tuning tools. I didn't try the Odyssey with RTL because mine isn't set up right now, but I don't feel as though inside-out tracking would work well when the car steps out, because it would induce looking the opposite direction (since you want to "look into" the slide, just and you "steer into" it).

So what's the bottom line?

Spec's don't tell the whole story. I'm confident in saying that, for me, the refinement of the Rift makes it a superior solution for racing here. Oculus is deep into the science of presence, even managing to keep me there below 90fps. This just isn't the case for me with the Odyssey. Game, set, and match, Oculus Rift.
  • Like 2

καλημερα παιδια, μαλλον εχει κοπει το καλωδιο παροχης ρευματος απο την βαση thrustmaster t300rs και κανει συνεχεια αποσυνδεσεις ρευματος, δεν βρισκω πουθενα καλωδιο τροφοδοσιας με 4 pin, ξερει καποιος που μπορω να βρω καινουριο η αν επισκευαζεται αυτο που εχω διοτι αν περιμενω απο την thrustmaster θα κανει κανα δυο μηνες να ερθει.

πριν 2 ώρες, το μέλος Dinossim έγραψε:

καλημερα παιδια, μαλλον εχει κοπει το καλωδιο παροχης ρευματος απο την βαση thrustmaster t300rs και κανει συνεχεια αποσυνδεσεις ρευματος, δεν βρισκω πουθενα καλωδιο τροφοδοσιας με 4 pin, ξερει καποιος που μπορω να βρω καινουριο η αν επισκευαζεται αυτο που εχω διοτι αν περιμενω απο την thrustmaster θα κανει κανα δυο μηνες να ερθει.

Screenshot_2018-03-09-08-12-34-376_com.google.android.apps.photos.png

Εγώ θα πήγαινα σ έναν ηλεκτρονικό στην περιοχή σου να σου κάνει μετατροπή το ήδη υπάρχον καλώδιο. Δυστυχώς οι εταιρείες έχουν επιλέξει να χρησιμοποιούν μοναδικά σχέδια σε πολλά μέρη τους για να τους χρειαστείς και αργότερα... Θεωρώ οτι η μόντα δε θα είναι πρόβλημα.

Τελικα δεν είναι το καλώδιο, το μετρησα με πολύμετρο και δουλεύει μια χαρά. Πηρα ένα σπρέι electric contact cleaner της wd40 να καθαρισω την υποδοχή της βασης και το καλώδιο και αν δεν φτιάξει θα ανοιξω την βαση να δω μήπως εχει ξεκολλήσει απο μεσα η επαφή.